Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ben al sinds 21 Nov overgestapt van mijn gewoon pack naar Tuttimus pack. 3 x moeten bellen om het eindelijk in orde te krijgen... Nu tot op vandaag nog steeds geen brief gekregen met de code voor mijn gratis 3 maanden Netlix !
Hallo, Is het nog mogelijk om punten in te ruilen voor belwaarde op een gsm abonnement (Easy+10)? Ik heb dit vroeger enkele malen gedaan, maar ik vind deze mogelijkheid nu niet meer terug in het aanbod van Premium Club. Mvg.
Heb email ingesteld op de iphone 5C, krijg wel mail binnen maar kan niets versturen, wat doe ik fout ?
Al mijn inkomende oproepen zijn anoniem. Mensen die wel in mijn telefoonboek staan komen ook als anoniem binnen. Ik kan dus niet meer zien wie mij belt of heeft gebeld. Ik heb een iPhone 7
IPad + Proximus TV "de account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken" terwijl ik op een laptop wel toegang heb, zelfde account klantnr 607757089 bedankt alvast
Hallo ik stuurde gisteren een bericht naar jullie met de vraag wat er aan de hand is met chromecast. Ik kan proximus tv ontvangen op mijn samsung tablet en telefoon, wanneer ik wil cromecasten naar mijn televisie, lukt dat niet. Het home teken is niet te vinden in de app. Graag had ik antwoord op de vraag hoe dit op te lossen. John
Ik ben sinds 2 maanden klant bij proximus en ik maak veel gebruik van uitgesteld kijken, maar ik stoot telkens op conflicten. Je moet dus voortdurend prioriteiten stellen, maar hierdoor worden vaak aflevering van je dagelijkse soap/actua programma overgeslagen. Stel dat ik 2 opnames tegelijk kon doen, dan zou ik eigenlijk zelden of nooit een conflict hebben, aangezien je vrij weinig 3 opnames tegelijk nodig hebt. Ik was voordien klant bij telenet, waar je dus wel degelijk opnames tegelijk kon doen op 1 decoder. Sinds mijn overstap voelt dit dus aan als een serieuze handicap. Beschikt proximus over zo'n decoder? Ik beschik over een v5 decoder. Als ik hier een oplossing voor opzoek zie ik als enige optie, een v5 mini extra bij huren (dus meer betalen en nog een extra toestel). Maar is dit de enige optie? In deze hoogtechnologische tijdsperiode vind ik meerdere opnames tegelijk wel een basisrecht. Telenet heeft deze optie al jaren, en dat in 1 decoder, waarom dan achterop lopen?
Heb al lang problemen Proximus. Internet viel constant weg en hoge ping. Iemand langs geweest en dat lijkt nu beter te zijn. Valt niet meer weg. Maar nu heb ik de helft van de tijd, op alle toestellen een wifi snelheid dat tja nog geen 1mb soms zelfs geen 10de ervan. Word veel wifi verbruikt thuis. Maar zelfs als er maar 1 opzit ook. Gsm toestellen springen ook dikwijls op 4g bij de kids. Heb 5 gsm nr betaal ook genoeg, geloof me vrij. Die technieken zegde als er iets is stuur maar een sms. Tja vorige week gedaan hoor er niets van, enkel een sms aanrekening EU. Zal met verlof zijn denk ik.
Beste, ik hoop dat iemand bij jullie team mijn melding/oproep ter harte neemt.Wij wonen namelijk in de Ardennen. Op 1 kilometer van ons dorp staat een gsm mast van base. Dat is ook de enige provider die ons iets kan aanbieden. Vorig jaar heeft base 2 van de 4 antennes weggenomen, met alle gevolgen vandien.Massa's meldingen aan hun adres uit de 3 omliggende dorpen halen niks uit. Mijn buurvrouw nam enkele weken nogmaals contact op mer base omdat ook bellen niet meer lukt zonder steeds uit te vallen. Deze wisten dan haar te vertellen dat ze 2 van de 3 antennes wegnamen. Terwijl ze vorig jaar aan mij hadden gezegd 2 van de 4.Dat wil zeggen dat we 1 antenne hebben voor 3 dorpen.Is er een mogelijkheid dat proximus antennes kan plaatsen?Jullie halen ineens 3 dorpen klanten binnen!De meeste van ons zijn al aangesloten bij jullie voor tv en internet.Ik hoop dan ook van harte dat jullie iets voor ons kunnen betekenen.Betreft dorpen,Roy, Grimbiémont, Lignières, die alledrie bij Marche en Famenne
Hallo, Wij hebben geen geluid meer op onze proximus tv, als wij via proximus netflix kijken hebben wij ook geen geluid Wanneer we via de tv zelf naar netflix kijken (speciale app) hebben we wel geluid Ook als we een harde schijf aansluiten en een film via de schijf kijken hebben we ook geluid Kan iemand ons helpen, anders maar saaie tv zonder geluid
Op regelmatige tijdstippen ruil ik mijn premium punten voor belkredieten vaste lijn. Als ik via mijn Proximus >verbruik de belkredieten bekijk dan is er geen lijn te trekken in de geldigheidsduur. Zo is er een van 60 min verbruikt 0 min Geldigheid periode van 19/03 tot 12/07 = 4 maand Een van 120 min verbruikt 6:54 min Geldigheid periode van 21/12 tot 12/07 = 7 maand Andere belkredieten waren een jaar geldig. Trouwens ik heb gisteren nieuwe punten ingeruild omdat ondanks de belkredieten mij het verbruik werd gefactureerd en een bevestigende email zegt " De belminuten blijven onbeperkt geldig." Wat moet ik nu geloven, is er een vaste regel of is het vogelpiek.
Hoe kan het dat ik een packet loss hoger heb dan 2% tussen iedere hop? Kan iemand dit verklaren of hier een oplossing voor bieden (ik ondervind latency bij het spelen van bepaalde spellen). Hieronder de pathping.
sinds ik mijn v7 decoder uiteindelijk heb mogen ontvangen ging de installatie vanzelf. Maar nu is de zender TLC verdwenen. Contact gemaakt in de winkel (wijnegem) en hier vertelde ze me dat dit niet zou mogen. Ik ging opgebeld worden door de technische dienst. belletje gekregen maar geen gepaste oplossing. Zou toch niet mogen. Dus nu al verschillende weken geen TLC en vrouwtje ontevreden dat ik decoder heb gewisseld. Hoe los ik dit op??
Hallo, Ik heb een v5 decoder welke ik wens af te melden opdat iemand anders deze kan gebruiken. Ik kan deze niet afmelden daar mijn oude telefoonnummer en klantennummer niet herkend worden door het 0800 99 696 nummer. Wat kan ik doen om de decoder alsnog af te melden?
Ik gebruik Proximus TV nu bijna twee maanden en heb toch wel heel wat problemen ermee. Eerst het belangrijkste: afgelopen woensdag waren er enkele opnames gepland. Terwijl er opnames bezig waren was ik door de TV gids aan het gaan en zag ik een rood opnamebolletje staan bij de betreffende programmas. Enkele uren later wil ik de opnames gaan bekijken, maar ze staan niet bij mijn opnames. Ik ga terug naar de TV gids, en daar is het opname-bolletje ook verdwenen. Als ik dan naar de geplande opnames ga kijken staat de serie wel nog opgenomen. Het betreft ook meerdere programmas, dus ik ga niet per abuis meerdere van deze programma opnames verwijderd/geannuleerd hebben. Andere keren starten de opnames gewoon niet. Je gaat naar mijn opnames, maar op OK klikken in het overzicht van je opnames doet niets. Het menu sluiten en terug opstarten laat het wel toe. Andere keren reageert de TV gids dan weer niet wanneer je een opname wil starten of annuleren. Al bij al dus een hoop problem
Beste forumleden Omdat ik af en toe twee programma's tegelijk moet opnemen, wordt één programma slechts voor 30 dagen bewaard. In het begin werkte dit goed, maar als ik die programma's nu wil bekijken, krijg ik de melding "even geduld.." dan wordt het zwart en verder gebeurt er niets meer. Alles blijft zwart en het programma speelt niet af. Ik heb die bij de nieuwe interface én had dit ook bij de oude. Kent er iemand een oplossing? De decoder werd al gereset.
Hoi, Wij hebben al enkele jaren 2 decoders en konden een opname (geen serie want die wordt lokaal bewaard) opgenomen op de ene decoder, bekijken op de andere. Sinds de nieuwe software, zijnde Proximus TV, blijkt dit niet meer mogelijk. Althans dit lukt ons niet meer. Hopelijk is deze functionaliteit niet verdwenen want dit was uiterst handig! Iemand enig idee hoe we dit terug voor elkaar kunnen krijgen? Tevens bemerken we regelmatig dat we opnames hebben van meer dan 1000min, sommige zelfs meer dan 8000min. We kunnen deze blijkbaar niet zomaar wissen. Enige oplossing is de decoder zonder netstroom plaatsen, heropstarten en dan blijken de opnames opnieuw een normale duur te hebben. Daarna lukt het wissen wel. Is dit een gekend probleem? Alvast bedankt voor jullie reactie!
Op vrijdag 17/08/2012 omstreeks 14u00 heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantendienst van Belgacom om mijn laatste faktuur te betwisten. Ongeveer 2 maand geleden werd ik gebeld door Belgacom om mijn contract dat liep tot midden augustus met een jaar te verlengen. Hiervoor werd mij 20% korting beloofd op de eerst volgende faktuur. Met deze belofte heb ik ingetekend op een jaar verlenging. Tot ongenoegen zag ik op de faktuur enkel een trouwe klant beloning van 15euro. Op een bedrag van 199 euro is dit amper 10%! Dit heb ik ook meegedeeld aan de klantendienst waarop me werd verteld dat er nooit een promotie was of is van 20%. Ik voel me hierdoor uiteraard bedrogen en vroeg dan ook om mijn oud contract terug in voegen te laten gaan. Hierop werd mij verteld dat dit geen enkel nut had omdat sinds 1 juli alle contracten van onbepaalde duur zijn en dat er deze op elk moment kan beïndigd worden zonder kosten. Op mijn faktuur staat er echter dat de einddatum van contract loopt
Sinds enkele weken heb ik het probleem dat ik regelmatig met een vaste PC geen internet- en (thuis-)netwerk-verbinding krijg. Alle andere verbindingen (wireless, BGC TC, ...) werken wél normaal. Met "ipconfig" op de PC stelde ik vast dat een fout IP-adres (dus niet bv. 192.168.x.x) toegewezen werd. Door de bbox2 te herstarten (voeding uit, min. 20 sec wachten) lukte dit nadien (soms na meerdere pogingen) wél weer. Sedert gisteren lukt dit echter totaal niet meer. Door het IP-adres vast toe te wijzen op de PC "zie" ik wel andere vast verbonden netwerkapparaten (NAS) maar krijg ik geen internet of contact (ping) met een wireless apparaat. Nu heb ik ook een D-Link router rechtstreeks op de bbox2 aangesloten en deze geeft wel "connected" (kabel aangesloten) maar "network status" = Establishing (please wait ...). Er wordt dus ook geen correct (WAN) IP adres toegekend. Ik veronderstel dus dat de bbox2 defect is, of kan ik daar iets in de settings wijzigen (staan nog ori
Internet met wifi 2.4. werkt enorm traag (1 website inladen = 2 minuten). Terwijl er geen enkel probleem is met 5.0. We hebben gisterenavond even geen internet gehad, tot dan werkte beide opties perfect (tot heden nooit problemen gehad). Wifi sterkte is bij de 2.4. en 5.0 perfect, gewoon internet heb ik op de 2.4. amper (gisteravond zelf geen enkel internet) Wat kan ik doen? Al gedaan: Alles opnieuw reset, uitgetrokken met de stekker, verschillende kanalen gezocht op de 2.4.. Met de draad werkt alles goed. 2.4. uitgezet, 5.0 uitgezet etc. Het is een nieuwste bbox3 (hebben we gekregen in oktober 2017) Ik heb ook proximus gebeld en ze hebben gezegd dat het met iets aan de muren zit, maar tot heden werkte alles optimaal en nu, zonder iets te veranderen hebben we amper internet op meeste apparaten. Ik zit nu gewoon vast...
Wanneer ik een tijdje achter mn pc zit krijg ik na een tijd dat mn verbinding steeds weg valt. Ook mn tablet zegt geregeld verbinden met wifi... dus ook hier hetzelfde probleem. Iemand een oplossing? De pc is gloednieuw en tablet ook ng gzen jaar oud.
Streamen naar beamer vanaf iPad/iPhone lukt niet. YouTube e.d. wel, Proximus Tv helaas niet. Op iPad werkt proximus tv werkt perfect. Als ik wil streamen middels HDMI adapter valt beeld weg. App reeds opnieuw geïnstalleerd, helpt niet. iOS versie 10.3.3. Kunnen jullie mij verder helpen?
Ik heb Internet Favorite, waar een download snelheid van 25 Mbit/s geldt. Jammer genoeg is mijn signaalsterkte niet sterk genoeg, en VDSL is nog niet beschikbaar hier. Normaal gezien kon ik altijd wel snelheden tussen de 750 - 800 KB/s halen, maar enkele dagen geleden is dit opeens gezakt. Nu haal ik nog maximum ~ 500 KB/s, en dan moet ik echt al persen om alles eruit te krijgen. Ik maak geen gebruik van eventueel gelimiteerde protocols, zoals Bittorrent ofzo. Via mijn modem lees ik volgende waarden af: Data Rate: Stream Type Actual Data Rate Up Stream 511 (Kbps.) Down Stream 8532 (Kbps.) Dat zijn dezelfde waarden die het al altijd zijn geweest. Ook zijn er geen enkele andere clients op het netwerk (wireless staat af). Er zijn ook geen andere programma's die, met of zonder wetens, data up- of downloaden. Ik gebruik ook een programma om de snelheden rechtstreeks op mijn netwerkkaart af te lezen. Ik zit er nogal met verveeld. Ik gebruikte al een jaar
Goede middag, Ben nu al enkele jaren klant bij Proximus. Op mijn vorig laptop had ik Wanagogo. Als ik dat nu op mijn nieuwe laptop wil installeren dan kom ik niet verder als het scherm dat je in bijlage vindt. Ik heb het tuttimus pack met All in kids pack en op TV kan ik op de studio 100 go pagina. Alvast bedankt voor de hulp
Hallo Eva, Wij hebben ons Skynet en Belgacom account samengevoegd zoals in E-servive wordt voorgesteld, maar onze login op het blog werkt sinds dat moment niet meer. Blijkbaar is er iets foutgelopen. Bijzonder ergerlijk is dat je nergens met je probleem terecht kan. Telefonisch wordt je niet verdergeholpen en mails versturen helpt ook niet. We weten echt niet meer waar we nog terecht moeten... Met dank,
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.