Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Ik test nu al enige tijd de decoder v7. In het begin ben ik één keer gevraagd om feedback te leveren, maar dit is nu al maanden geleden en mijn ervaring met de decoder blijft frustrerend. Er gaat geen week voorbij dat ik niet moet heropstarten voor één of ander probleem. Dus toch even nog eens extra feedback want de kwaliteit laat nog steeds veel te wensen over.Bugs:Regelmatig laden de menu’s als je op home-knop klikt niet. Je ziet enkel de tabs bovenaan maar de pagina’s blijven zwart. Soms als je lang genoeg wacht zal het uiteindelijk wel laden, maar meestal moet ik rebooten. Regelmatig speelt de tv niet af. Dan krijg ik een foutcode te zien en moet ik rebooten. Dit lijkt het meest voor te komen als ik opstart en Netflix actief stond. Als je dan terug navigeert naar tv, krijg je niets te zien. Afspelen van opnames hapert vaak en de beelden komen schokkerig over. Reboot helpt niet. Opnames worden soms gewoon niet weergegeven. Reboot is nodig om ze weer zichtbaar te maken. Het gebeurt w
vandaag de nieuwe modem willen installeren, maar werkt dus niet, dus op internet eens zitten zoeken en blijkbaar zou er ook een DSL-splitter moeten bijzitten, maar die zit er dus niet bij.op internet ook te vinden dat je dan naar de winkel moet, leuk in deze coronatijden.en bellen of mailen werkt ook al heel goed via myproximus, dus probeer ik maar eens via het forum.nog mensen die deze nalatigheid meegemaakt hebben?
Goeiemiddag, Het lukt niet om in te loggen op de pickx app.mijn account zou niet gekoppeld zijn.is het mogelijk om dit even na te kijken? alvast bedankt!
Ik heb al een redelijk lange tijd last van mijn wifi bridge zijn signaal dat wegvalt, dit gebeurd wanneer dat ik aan het gamen ben op mijn pc. Als het gebeurd is het 2x achter elkaar met ongv 30 sec ertussen, ik heb ook al gehoord bij andere mensen dat het een probleem is dat vaker voorkomt. weet iemand wat er aan de hand is en hoe ik dit kan oplossen?
Ik heb sinds enkele dagen een een fiberpacket waaronder ook de Pickxs app maar die werkt niet. Krijg steeds een melding dat deze login niet gekoppeld is aan een proximus Pickxs account . Zou het kunnen zijn dat sommige delen van het proximuspakket nog in behandeling is. Normaal zou er iemand om 15u bellen van Proximus, maar ik kan zo lang niet wachten.Proximus graag jullie hulp.
beste ik kan pickx niet koppelen, kunnen jullie dit inorde maken.mvg jo131313
Hallo, Wanneer zal de Pickx app hier eindelijk op werken ?Gisteren is versie 14 voor beide operating systems uitgekomen, wanneer gaan jullie de app hier eindelijk werkende op krijgen ? Alvast bedankt!
Beste Proximus(medewerkers), wanneer voorzien jullie deze functionaliteit in jullie app ? hartelijk dank voor jullie snelle antwoord!
Ik heb een Tuttimus abbonement. Mijn wifi booster zat altijd als gratis uitrusting op mijn factuur. Nu opeens voor juli en augustus wordt hij apart gefactureerd 2,49€.
Hallo, Vorige week zijn er een 20-tal opnames van één serie van mijn decoder en app verdwenen. Ik heb enkele keren geprobeerd om contact op te nemen via de facebook chat, maar buiten automatische reacties van Sam de chatbot, krijg ik geen antwoord. (referentienummer : 115262242). Ik wil proximus technici niet privé lastigvallen, maar zou toch graag een antwoord krijgen op de vraag of het eens kan nagekeken worden of het niet mogelijk is om de opnames terug op de app te plaatsen? Alvast bedankt! Vriendelijke groeten
Hoe doe ik dat??? Verdorie ik (mijn vrouw) heeft reeds jaren een internetabonement! Het heeft altijd gegaan tot onlangs! Nu gaat er niets meer! Wat moet ik nu doen voor Public wifi? Ik geraak er maar niet meer op. Leg mij uit in stappen a.u.b. Dank bij voorbaat
Beste,Gelieve de omnium verzekering voor de Smartphone stop te zetten a.u.b. voor de volgende factuur a.u.b. Wij hebben die niet meer nodig want de smartphone is niet meer in ons bezit. Het DataPhone 2 GB mag wel nog doorlopen en gelieve deze te eindigen op april 2021 zoals het op Myproximus staat.Moeten wij daar dan iets voor doen in april of gaat dit stoppen met de factuur van mei 2021 a.u.b. ? Moet ik het klantennr. geven ? Dank bij voorbaat voor de bevestiging,Met vriendelijke groetenLaika Maes - Birger David
Beste,wij zijn sinds 2001 klant bij het toenmalige Belgacom, nu Proximus.ik zou graag een nieuwe smartphone willen aanschaffen namelijk de one plus 8 pro.Als je dan via Proximus wil gaan aanschaffen dan hoop je dat je toch als trouwe klant een korting kan krijgen maar jammer genoeg is dit niet zo.Je moet je huidige abonnement al opzeggen , gewoon hetzelfde aanschaffen maar dan een nieuw en dan kan je 50€ korting bemachtigen ??Als je voor de zogezegde verlaagde prijs kiest dan komt er een bedrag extra bij je bestaande abonnement en dan betaal je de gewone volle prijs van dit toestel over de looptijd van 24 maanden ??!!is dit de beloning van toch een trouwe klant te zijn bij Proximus ??Jammer ….maar dan zullen we het dan mee moeten doen ? ?
Ik heb een vaste analoge telefoonlijn bij Proximus en een ADSL abonnement bij Scarlet.Als ik het abonnement op de vaste telefoonlijn proximus opzeg,blijft mijn ADSL bij scarlet dan werken of wordt de lijn volledig afgesloten met als gevolg ook geen ADSL internet meer?
Beste, als ik zoek naar hoe ik het best de huur van de vaste lijn op zeg dan kom ik telkens op forums uit waarop men verwijst naar het sturen van klanten nummer in privé bericht… De persoon in kwestie is dan wel geholpen, maar ik zelf nog niet.hoe kan ik dit het beste in orde maken? vriendelijke groeten,Jo
Ik heb recentelijk een Apple TV aangeschaft. Alles werkt perfect op dat toestel. De Apple TV+ zelf, Netflix, iedere mogelijk app behalve Proximus Pickx. Dit is een ramp! Beeld blijft op zo goed als elk kanaal elke 20-25 sec lichtjes haperen, storingen geven,… Een sync probleem zeg maar. Apple TV is verbonden met ethernet. Zijn er nog met deze beeldstoringen? Verschrikkelijk irritant om zo naar een film/programma te moeten kijken! @Proximus is dit probleem bekend?
beste, ik kan mij niet aanmelden telkens foutmelding niet gekoppeld aan proximus pixx acount
Ik heb gezien dat er nest app is.Maar er geen optie om met google account in te loggen.Wand ik heb mijn account in tijd importeert naar een google account.Er is geen optie op Android tv voor dit doen. Ik wil graag beelden nest cam zien
Bij ons is glasvezel nu klaar en werd me aangeraden de aanvraag al doen omdat nu nog gratis zou ziin ?hoe noemt pack ik heb en is dat echt volledig gratis voor mij ?en indien ja dan nog vragen en het maandelijks te betalen bedrag blijft die zelfde of word hoger ?mijn factuur dus kan iemand dit aub nakijken want ga niet aanvragen zonder dit weten als factuur verhoogt dan laat ik alles zjn Zoals het nu is ;-)
kan sinds gisteren niet meer inloggen op myproximus
ik weet mijn puk code niet en ben het kaartje kwijt en de sim kaart staat niet op de app
Klik hier voor alle vragen ivm Disney+
Goeiemiddag iedereen! Ik wil jullie welkom heten in ons topic ivm de V7 decoder. Graag wil ik even benadrukken dat alles wat hier van feedback zal verschijnen strikt geheim en vertrouwelijk is. Laat jullie gaan zou ik zeggen 😉 @pcrispey 17627 @p @Guy V
Sinds twee weken heb ik een nieuw abonnement (pack Flex s) afgesloten. In het abonnement zit ook telefonie en een nieuw nummer. Dit nieuw nummer was bedoeld voor mijn tweede gsm. Nu merkte ik gisteren dat mijn oud nummer in mijn oude gsm niet meer werkt. Ik kan niet meer bellen en ik kan geen oproepen meer ontvangen. Er wordt melding gemaakt dat mijn nummer uit gebruik of service is. Nu had ik graag mijn oud nummer behouden. Bij mijn oud nummer was gekoppeld aan een pre-paidkaart. Mijn nieuw nummer hangt vast aan mijn abonnement.
Hallo, Sinds vrijdag middag zijn ze langsgekomen om fiber te installeren bij ons. Dat is allemaal goed verlopen. ‘s avonds zijn we dan op ‘MijnProximus’ geweest en zagen dat er een optie was voor FIBER GIGA om 1000 mbps te hebben in plaats van 500. Dus hebben we die optie geactiveerd.. Nu is het zondag avond en bij snelheid onder mijn internet configuraties staat er 350 mbps download snelheid. En wanneer ik deze test krijgen we rond de 350 - 400 mbps. 1 pc gebruikt een REALTEK 8822BE WIRELESS LAN 802.11AC PCI-E NIC. En de andere pc gebruikt een Linksys WUSB6300. Beide zouden moeten tot 866 mbps kunnen krijgen.. En we werken op de 5.0 GHZ band. Ook gaan we 1 van de pcs verbinden met een ethernet kabel cat 6a. omdat die een gigabit netwerk kaart heeft genaamd Intel I219-V We kunnen ook proximus niet contacteren nu.. en we betalen al 15 euro meer..
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.