Skip to main content
Vraag

Telefoonlijn / ADSL

  • September 16, 2020
  • 6 reacties
  • 220 Bekeken

Ik heb een vaste analoge telefoonlijn bij Proximus en een ADSL abonnement bij Scarlet.Als ik het abonnement op de vaste telefoonlijn proximus opzeg,blijft mijn ADSL bij scarlet dan werken of wordt de lijn volledig afgesloten met als gevolg ook geen ADSL internet meer?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Martin
  • September 16, 2020

Als je een Internet abo hebt bij scarlet zou dit geen probleem mogen zijn om je TF abo op te zeggen bij proximus, tenzij de prox medewerkers mij zouden tegenspreken als ze hier straks de draad opnemen.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 16, 2020

Marc,

 

Kan je je telefoonnummer even aanvullen in je profiel?


  • Auteur
  • Apprentice
  • September 16, 2020

Marc,

 

Kan je je telefoonnummer even aanvullen in je profiel?

Dat is ondertussen gebeurd...


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 17, 2020

@Marc DH Kan u het nog eens opnieuw doen want ik zie momenteel geen klantnummer of telefoonnummer in uw profile.Info over uw vraag, je kan uw lijn bij Proximus opzeggen en gewoon verder Scarlet gebruiken voor uw internet.Daar gebeuren geen onderbrekingen op.Dat staat los van elkaar.Groetjes,Joel


Martin
  • September 17, 2020

als bijkomende info: je → profielgegevens invullen/aanvullen


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • September 17, 2020

@Marc DH De opzeg van de vaste lijn bij Proximus zou geen invloed mogen hebben op de internetlijn van Scarlet. Groetjes, Antonella