Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
8 tips om je wifi te verbeteren Tip 1Plaats je modem op de juiste plekZorg dat je b-box modem vrij staat, niet in een kast! Plaats hem zo mogelijk in het midden van je huis met de lampjes naar voren en idealiter op één meter hoogte. Heb je een b-box 3/3V+? Plaats die dan verticaal.Staat je b-box bij de telefoonaansluiting in je kelder? De vloer verzwakt het wifi-signaal. Plaats daarom je b-box op het gelijkvloers. Koop eventueel een langere RJ11-telefoonkabel om de b-box aan te sluiten op je telefoonaansluiting. Dat kost maar een paar euro, maar het is een wereld van verschil!Tip 2Plaats je toestellen zo dicht mogelijk bij de modemGebruik je gsm, tablet of laptop zo dicht mogelijk bij je modem, want hoe verder je bent, hoe zwakker het wifi-signaal wordt.Tip 3Laat je toestel het beste netwerk kiezenOp een b-box 3/3V+ worden er normaal twee wifi-netwerken getoond: een op 5 GHz en een op 2,4 GHz. Deze vind je terug op de sticker aan de achterzijde van uw modem. Log de eerste keer om beur
BesteNog niet zo heel lang geleden had ik de keuze gemaakt om mijn Proximus abbo Internet te veranderen naar een abbo bij een andere provider. Nog geen maand later beklaagde ik het mij zo fel, wegens niet nagekomen afspraken & andere problemen, dat ik terug contact opnam met Proximus. De klantendienst heeft mij geholpen een nieuwe installatie te bezorgen; bijgevolg ook een nieuwe bboxV3.En nu rijst het probleem. Sinds bij het begin van de installatie van de nieuwe bbox heb ik last van een wegvallende internetverbinding. Iets wat nooit gebeurde bij mijn vorige modem welke ik nog geen maand ervoor ingeleverd had.Het verliezen van de verbinding gebeurt op onregelmatige tijdstippen, en schommelt onregelmatig tussen 5 à 10 seconden tot max. 5 minuten.Eerst dacht ik dat het kwam doordat de bbox & de lijn zich opnieuw op elkaar dienden af te stemmen. Nu zijn er enkele maanden voorbij gegaan, en het probleem blijft zich voordoen.Op dit forum heb ik meerdere topics gevonden die hetzelfd
Gisteren decoder v7 geïnstalleerd en alles werkt naar behoren.Er is echter één ding: met de Pickx-app op de v7 is er geen mogelijkheid om de zendernummering aan te passen (een vergetelheid blijkbaar bij de programmatie)!!!
hoe kan ik een klacht indienen? Ik heb vandaag twee maal gebeld met jullie klantendienst. De eerste maal had ik een vrouw aan de lijn die mij niet echt kon helpen met mijn probleem/vragen en ze heeft gewoon de lijn toegelegd omdat ik bleef doorvragen omdat ik geen gepast antwoord kreeg. De tweede maal ben ik door een man geholpen geweest en die heeft mij op 5 min tijd wel kunnen verder helpen. Ik ben echt niet gediend met de manier waarop die vrouw mij aan de telefoon aansprak. Ben echt heel de tijd beleefd gebleven.
Doel. Account xxx@skynet.be aanmaken in Outlook 365. Te weten. Dit account werkt perfect op de webmail van Proximus. Gedaan. 1 Alle mogelijke parameters van imap ingevuld en uitgetest. Eveneens met andere poorten dan beschreven in de hulp van Proximus. 2 De reeds verschenen topics hierover op dit forum gelezen en geprobeerd. 3 4 x contact gehad met de helpsdesk van Proximus. Zeer behulpzaam. Geen oplossing. 4 Conclusie van helpdek. Vermits dit account werkt op de webmail ligt het probleem bij Outlook en niet bij ons. 5 Mijn advies aan de persoon voor wie ik dit probleem niet kon oplossen. Gebruik webmail en stop met betalen voor Outlook binnen de Office. Tenzij dat nu de deus ex machina opduikt en mij wel een werkbare oplossing kan bieden. Ik kijk er naar uit. Paul
Dag allemaal, Ik zit met hetvolgende vraag, We hebben een nieuwe telefoontoestel aangeschaft namelijk: SIP-T42G van yealinkMaar om deze toestel te kunnen registreren hebben we een SIP adres nodig, weten jullie waar ik die van mij kan terugvinden? Alvast bedankt
Wij hebben sinds kort een nieuw tv-meubel waarbij ik de decoder v4 in een gesloten kast wil plaatsen. Als de kast dicht is, kan ik de decoder niet bedienen met de afstandsbediening. Hoe los ik dit op? Overschakelen naar decoder V5? Of een inrarood extender aanschaffen? Welk merk en type?
Ik heb nog een waardebon liggen van 20 euro die ik verkregen heb via premium club. Deze vervalt 7/05/2020. Door de Coronamaatregelen kan ik voorlopig niet langsgaan naar een proximuswinkel. Is het mogelijk deze te verlengen tot de winkels terug opengaan.
Hi, Ik wilde gisteren aanmelden in mijn bankomgeving waarbij ik een code diende te ontvangen via SMS alvorens ik verder kon gaan. Tot mijn verbazing kwam deze sms niet aan, ook niet na meerdere malen het verzoek te herhalen. Ik bevind mij momenteel op de Filipijnen en gebruik mijn Pay&Go-kaart. Eerst dacht ik dat het aan de bank lag, maar toen ik mijn vader vroeg een SMS te sturen, wat hij 6 keer heeft gedaan, kwam hiervan geen enkele aan. Zelf heb ik een SMS verstuurd naar hem en deze kwam onmiddellijk aan (kost overigens 0,75euro en niet 0,70 zoals aangegeven). Heb mijn telefoon opnieuw opgestart, het nummer van de SMS centrale nagekeken, gecheckt of ik goede ontvangst heb op het netwerk waarop ik zit (Globe Telecom) en helaas geen oplossing gevonden, ook niet na een uitgebreide Google-zoektocht. Af en toe krijg ik een SMS van Proximus met de tarieven in het buitenland en prettig verblijf dit en dat… de laatste keer dat dit het geval was is 4 augustus 2020. Nu niet dat ik nog erg
Mijn account is niet gekoppeld aan my proximus. Nog geen 12u klant en niks als miserie. Graag reset.MvgRoy
Op 17/09/2020 werd Flex S bij mij geïnstalleerd. Vandaag kan ik nog steeds geen gebruik maken van de Pickx-app en de Pickx website.Inloggen lukt in zowel de app als op de website. Op de website krijg ik de fout: “Enkel beschikbaar met het tv-aanbod in onze packs”.De app geeft steevast “Er is een onverwachte fout opgetreden”. Herinstalleren helpt niet, op meerdere devices getest. Met vriendelijke groet.
Hallo,Recent verhuisd, tracht ik snel internet op het bureau op eerste verdieping te krijgen.De internetaansluiting (& tv) staat op het gelijkvloers, maar op het eerste verdiep is het wifi-signaal te zwak om te werken (corona en video-conferenties, weetjewel)Ik trachtte eerder al een plc-adapter, maar dit mislukte steeds - uiteindelijk had ik dan helemaal geen connectie meer.Nu is er op het eerste verdiep ook wel nog een kabelaansluiting, maar toen ik m’n desktop daaraan verbond, leverde dat niets op. Hoe krijg ik deze verbinding boven tot stand?Alvast bedankt voor elke nuttige bijdrage - in lekentaal geschreven.Groeten,Stijn
Ik kan sinds de overstap van telenet naar proximus niet meer van buitenaf op mijn camera met de foscam app. Kan iemand mij hiermee helpen? Op de foto zie je mijn IP adres intern alsook de gebruikte poort
ik tracht sinds deze morgen 07/09/2020 om met iemand van de klantendienst te kunnen spreken.ik hoor een muziekje na enkele tijd krijg ik de melding dat de wachttijd kan oplopen tot 10 minuten, na tien minuten , de wachttijd is iets langer dan normaal, nu heb ik deze morgen al meer dan 1u30 verloren om iemand te kunnen spreken. niemand ..Mijn probleem Ik heb een Flex Fiber abonnement aan 75.99 EURO + tv bundel All Stars normaal 29.99 EURO per maand ,+ slimme diensten telefoon 4,99 EURO , en dan heb ik tegemoetkoming van mijn werkgever -15 EURO .Nu rekenen ze mij de nationale telefoongesprekken aan en vergeten ze mijn tegemoetkoming van mijn werkgever in vermindering te brengen;Met Fles mag men onbeperkt bellen naar nationale nummers en 1000 min naar gsm.ik heb reeds verscheidene malen gebeld over dit probleem, daar zeiden ze mij u moet wachten op de volgende factuur.als ik geen degelijk antwoord krijg zal ik dit aan Test -aankoop , en waarschijnlijk dit weer aan de Ombudsdienst moet
Indien er in een woning enkel glasvezel ligt kan men dan eigenlijk Scarlet als provider kiezen of is men dan verplicht om bij Proximus aan te sluiten?
Beste, Waar kan ik een nieuw toestel Forum Phone 530 aanschaffen?
Geachte beste hoe komt dat ik aan zo een hoge aanrekening zit van proximus en ik kan de details niet zien via de app mijn advocaat betaald die maandelijks En ik heb geen vaste telefoon aangevraagd en toch betaal ik ervoor hoe kan ditMvg
Beste, Er is geen koppeling van mijn account (beheerder) met Pickx. Kan iemand dit in orde maken? Mijn klantennummer is aangevuld in mijn profiel.Daarnaast heb ik ook geen toegang tot my e-press op myproximus. Terwijl ik daar (denk ik) wel recht op heb. Maar k weet niet of ik hiervoor juist zit (in deze subforum)? Alvast bedankt!Jasper
kan niet inloggen bij pickx tv .krijg atrijd niet gelinkt aan pickx tv
In mijn nieuwbouw-appartement is alles standaard aangesloten met glasvezelkabel. Ik zou graag weten of het ook mogelijk is een internet start abonnement te nemen (27,50 EUR) met dergelijke glasvezelkabel. Ik vind nergens info op de website.
Ik ben van plan om een gsm abonnement te nemen voor de samsung S20. Als ik deze online wil bestellen is de dichtstbijzijnde winkel op 100km die die op voorraad heeft. Is het mogelijk deze naar een andere winkel te versturen of naar me thuis?
We zitten momenteel in Hastière en tot vorig weekend lukte het om via de Pickx app de uitzendingen van Eleven via de Chromecast te bekijken. Sinds gisteren komt op het scherm dat deze zender enkel via de decoder te bekijken is. De andere zenders lukken wel.Heeft nog iemand dit probleem?Als dit niet meer mogelijk is, zie ik geen andere oplossing dan het voetbalabonnement bij Proximus op te zeggen en rechtstreeks bij Elevensports te gaan. Ik heb geen zin om de matchen te volgen op een tablet als hier een 55’ 4k tv staat.We zitten hier trouwens met zo’n beperkte bandbreedte dat hd niet mogelijk is en er doorgaans een fantastische 2 Mbps aan internetsnelheid is, op topdagen bereiken we soms de volle 5 Mbps.Huilen met de pet op.
Waarom staat er bij een aantal serie opnames in de Proximus Pickx app de melding “Binnenkort verwijderd” ?Ik merk dat er inderdaad ongewenst serie opnames niet meer opgenomen worden na een tijd.Opname ruimte is 99 procent vrij.Is niet leuk! MvgWim
Goeiemorgen Sinds dinsdag of woensdag heb ik zeer traag internet op mijn vaste pc via powerline.Voor zover ik weet heb ik helemaal niets veranderd aan de instellingen van mijn pc. Ik krijg momenteel een down van ±4mbps terwijl mijn upload ‘normaal’ gebleven is: 32,95mbps.Wat ik al heb geprobeerd: een soft en hard reset van de router en mijn ethernetkabel van poort veranderd van mijn router.Kan iemand mij helpen? Want dit is helemaal niet werkbaar, zeker met thuiswerk. Ik heb nieuwe powerline adapters gekocht (1gbps ipv de 100mbps die ik nu heb) in de hoop dat die zouden helpen en deze zouden vandaag moeten binnenkomen.En ohja, ik zit op ongeveer 300gb van mijn 3tb dus zit zeker nog niet over mijn limiet. Wifi op andere apparaten geeft geen probleem qua snelheid.Bedankt
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.