Skip to main content
Vraag

Melding “Binnenkort verwijderd” bij geplande opnames

  • September 9, 2020
  • 9 reacties
  • 340 Bekeken

Waarom staat er bij een aantal serie opnames in de Proximus Pickx app de melding “Binnenkort verwijderd” ?

Ik merk dat er inderdaad ongewenst serie opnames niet meer opgenomen worden na een tijd.

Opname ruimte is 99 procent vrij.

Is niet leuk!

 

Mvg

Wim

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

9 reacties

Martin
  • September 9, 2020

gaat dit mss over opnames van een zender die verdwenen is uit het aanbod van Proximus.


Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • September 10, 2020

Over welke opnames gaat dit dan precies?


  • Auteur
  • September 10, 2020

Het gaat voornamelijk over opnames van programma’s van het nieuwe TV seizoen zoals Niveau 4 Gent, Undercover, Boer zkt vrouw,…

De melding staat bij de geplande opnames.


  • September 10, 2020

Wat verschijnt er als ze effectief opgenomen zijn? Lukt het alsnog?


  • Auteur
  • September 12, 2020

Voorlopig lukt alles nog, zowel het opnemen als het afspelen.
Ik vraag mij nog wel altijd af wat ze juist met die melding bedoelen in de Pickx app. Via de  decoder staat er geen melding bij de geplande opnames.

 


  • September 14, 2020

Op welk toestel krijg je dit? Krijg je dit ook op andere toestellen met dezelfde Pickx login?


  • Auteur
  • September 14, 2020

Ik krijg dit op mijn iPhone. Op mijn iPad staan dezelfde meldingen.


  • Practitioner
  • September 15, 2020

Je bent niet alleen, hier idem, ook op iPhone. Just another bug…

Zie jij trouwens ook de bug dat je op de laat-avonduren (22u-01u) ook nog de programma’s vd dag voordien in de tv-gids ziet? Die staan bij mij gewoon tussen de programma’s van de dag zelf. Erg verwarrend.


  • Auteur
  • September 19, 2020

Daar heb ik geen last van op het eerste zicht.