Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
goedenavond, het is nu een wijl geleden dat ik hier nog iets heb neergezet , de vorige keren ging het telkens over connectie problemen met de tv.. Of het beeld stopte zomaar, of ik kreeg een kleurenband die over het scherm rolde van links naar rechts, of ik kreeg een vermelding, ...geen verbinding…Ik heb toen verschillende malen Proximus gecontacteerd hiervoor en er zijn ondertussen 4 techniekers hier geweest op een tijdspanne van meer dan 8 maanden, want de eerste maanden ging ik langs de winkel en kreeg telkens een andere modem of decoder en moest ik het oplossen..de eerste drie techniekers die hier zijn geweest deden ook niets anders dan deze toestellen te veranderen, de oude meenemen en er nieuwe voor in de plaats te zetten..de vierde technieker was een jonge kerel die wist waarover hij sprak en heeft onmiddellijk de oude muurstekker vernieuwd, de oude modem veranderd voor het laatste model en hij heeft de lijnen ontdubbeld, één lijn voor de pc en één lijn voor de tv.Tot vorige wee
HalloTwee weken geleden zijn wij overgestapt van Telenet naar Proximus, zowel voor mobiel als voor internet en tv. Mobiel is alles perfect verlopen. Wat betreft internet en TV heb ik tot nu toe al elke dag spijt gehad van onze beslissing. TV hapert voortdurend en we kunnen geen opnames bekijken. Bovendien werden onze tweede decoder en wi-fi booster niet geleverd. Kan allemaal gebeuren, op zich geen man overboord, maar wat écht frustrerend is, zijn de eindeloze pogingen tot communicatie met de klantendienst die tot niets leiden. Eigenlijk wil ik gewoon dat er een technieker langskomt en eindelijk eens die problemen oplost. Wat is de beste manier om dit te bekomen? thx! KJ
Omdat ik een probleem heb met de app Radioline contacteer ik gisteren Proximus via het 0800 nummer.Seffens meer over de app.Eerst mijn ervaring met de hulplijn.Ik bel een eerste keer en volg de stapjes die ik moet volgen om mijn probleem te kunnen melden.Na 25 minuten geluisterd te hebben naar een muziekje heb ik neergelegd. Ik heb een screenshot waarop de duur te zien is.Ik bel een tweede keer en volg de stapjes niet meer. Ik kies een willekeurig item uit het tf - menu. Uiteraard kom ik niet bij de juiste dienst terecht. Hier was de wachttijd slechts 4 minuten. Deze dame verbindt mij door met de juiste dienst.Na 12 minuten krijg ik iemand aan de lijn.Ik meld mijn probleem ivm Radioline.De man beweert deze app niet te kennen.Hij heeft mij vervolgens enkele minuten in wacht gezet om op zoek te gaan naar info over de app.Bij het hernemen van het gesprek vraagt hij mij de decoder af te zetten.Vervolgens enkele minuten stilte. Ik schrijf stilte want ik weet niet of ik nog verbinding had.
ik zie dat er op Picks nu de benaming van de afleveringen staan, wat goed is, maar nu zie je nummer en seizoen niet meer staan, wat ook vervelend is, voorlopig kan je dit op TV wel nog zien, wat goed isHopelijk wordt het ook aangepast op PicksHet is handiger als je de beiden ziet, want niet steeds weet je naam van de aflevering, maar wel de afleveringsnummer en seizoenhieronder een voorbeeld van body of proof
Beste, ik ontving vandaag mijn nieuwe android decoder. Bij het live kijken van tv (nog geen opnames) staat er links onder in de hoek een logo “10 sec.” met een half cirkeltje en dit op donkere achtergrond. Hoe krijg ik dat weg aub?
Kan alles invullen op de site behalve het tijdstip, maar na intikken versturen gebeurt er helemaal niets
Het is voor mij dringend nodig om mijn PPoE wachtwoord te kunnen resetten via MyProximus.Echter ik kan mijn Fibernet niet zien in MyProximus, daar staat enkel een order voor fibernet met status ‘to be planned’. Installatie vond vorige week plaats.Intussen al meer dan 4 uur kwijt aan nutteloze helpdesk calls op 0800 22 200. Meestal is het resultaat, ‘ik zet jou even in wacht’…. en 10 minuten later wordt de lijn gewoon verbroken. Hier iemand een idee (of telefoonnummer van specifieke dienst) dat me kan helpen?
Ik probeer zaterdag mijn bel details te bekijken maar deze zijn niet te zien. Ik moet een bericht sturen naar 8787 met de “TONEN” omdat mijn nummer dat al jaren bestaat in dit account blijkbaar niet meer gekend is. Stuur ik bericht en krijg als antwoord:”Helaas ,we hebben het zoekwoord dat u heeft verzonden niet herkend. “ Nu kan ik niet meer inloggen want mijn paswoord wordt niet meer herkend. Vraag ik een nieuw aan en nog lukt het niet. In de app kan ik ook al niets meer zien. Geen gegevens voor dit account. Ook gezien onlangs dat mijn vaste lijnnummer ,dat al jaren geleden opgezegd heb, nog altijd in “mijn meldingen “. Daar kan ik ook geen mobiel nummer kiezen om meldingen te krijgen wegens zogezegd geen nummer te hebben. O ja en het casten met de pickx app lukt ook nog niet ,ondertussen al 8 maand. En het wifi kanaal heeft ook nog altijd een eigen wil en zet zichzelf op een kanaal met veel storingen. Ook valt mijn internet verschillende keren per dag weg voor een paar seconden om
Ik had het probleem van een hele kleine hapering in in beeld (zo om de 5 a 10 munten) enkel met de Pickx app. Bij de versie IOSTV13 kon ik dit “omzeilen” door de resolutie te switchen van 1080 naar 780. Geen optimale situatie maar het hielp..Bij de versie IOSTV14 heb ik het probleem terug alleen kan ik nu geen oplossing vinden.Bekabeling is nagekeken en zelfs vernieuwd. AppleTV en Pickx app al meerdere keren terug gereset of herladen. AppleTV werkt via LAN kabel. Er zijn geen problemen met de lijn, Bbox of andere connecties. (recente controle door technieker). Het betreft enkel de app Pickx die een probleem heeft met m’n TV. De LCD-TV is ongeveer 3 jaar oud. Ik kan overwegen een nieuwe te kopen, maar wil zeker zijn dat het aan de TV ligt en niet aan iets anders.Enkel de Pickx app heeft dit probleem en andere zoals Netflix, Disney+, Streamz,... hebben dit probleem niet. Het gekke is zelfs dat sommige programma’s dit veel minder hebben. Bijvoorbeeld het nieuws bijna niet, Dagelijk
De beeldkwaliteit van LN24 via de Pickx website en app is zeer slecht en laag. Alsof ze een klein beeld helemaal opengetrokken hebben naar een groot beeld. Headlines in de nieuwsbalk zijn door de blokjes niet leesbaar. Gelieve de HD-versie van LN24 ook online te streamen. Daarnaast is er een probleem met de tv-gids en livestream van Vlaamsparlement.tv online via de website en app. Deze zijn niet zichtbaar. Gelieve hier ook naar te kijken. Alvast bedankt.
Goedemiddag Allen,Ik tracht al even de proximus klantendienst te bereiken via telefoon of messenger, maar geen geluk.Ik heb zelf een epic video abonnement op mijn gsm in combinatie met Epic Combo pakket.Nu overweegt mijn vrouw ook om over te schakelen van haar provider naar Proximus maar enkel indien ze ook epic video kan krijgen, terwijl ik nergens deze optie terug kan vinden. Is dit nog mogelijk? Zoja aan welk tarief binnen mijn Epic Combo?
Ik kijk ProximusTV via een wifi-booster (verbonden met etherkabel aan decoder)Regelmatig valt het signaal uit (link quality = rood).Kan ik het signaal versterken door een tweede booster ergens tussen modem en eerste booster te plaatsen ? Centrale plek met stopcontact.Hoe ga ik te werk of welke handelingen dienen uitgevoerd ?NB. De tweede booster neemt het signaal van de modem op (link quality = groen) maar stuurt het niet door naar de booster verbonden aan de decoder.Reeds meerdere voorstellen uitgeprobeerd ! AdrienKlantnr. 2266912
Is er ondertussen al een mogelijkheid gevonden om opnames langer dan 60 dagen te bewaren op de v7 decorder? Aangezien ik veel opneem.. de oude decorders kunnen het wel waarom de nieuwe dan niet?
Hallo beste forumleden, Ik ben de wanhoop nabij en hoop dat iemand van jullie mij kan helpen, of in de goede richting kan sturen.Probleemschets: Ik heb een proximus fiber aansluiting laten installeren in een nieuwbouw in een nieuwe verkaveling. Om de x aantal uur (of soms minuten) valt de internet verbinding weg, zowel op het bekabeld netwerk als op de wifi. Het is geen kwestie van zitten alle kabeltjes goed in ed, want die stap heb ik al veelvuldig doorlopen en is niet het probleem. Alle cliënts krijgen een ip adres (dhcp blijkt normaal te werken) en kunnen verbinding maken met het netwerk maar er is geen verbinding met de ‘buitenwereld’. In elke kamer heb ik minstens 1 UTP aansluiting voorzien die allen naar een switch lopen, die op zijn beurt rechtstreeks op de modem van proximus (bbox v3) is aangesloten. Als ik tijdens een netwerkpanne op het bekabeld netwerk de gateway wil pingen (192.168.1.1) heb ik 100% packet loss. Als ik een laptop naar de modem draag en rechtstreeks aansl
Hoi Allemaal,Ik ben al maanden aan het proberen via de klantendienst Myproximus terug naar behoren te laten werken. Maar het lukt precies niet om mij op de hoogte te houden wat er mis is.Ik wil mijn verbruik enz op elk moment kunnen checken.Graag had ik betere hulp want als je de klantendienst belt wordt je niet altijd fatsoenlijk geholpen.
Beste Ik kan zowel via de app als online via myproximus geen data bijkopen.Dit is een fout van Proximus, waar kan ik hiervoor een schadevergoeding voor krijgen? HOe los ik dit op? Ik krijg op de app geen optie bij verbruik om data bij te kopen. Bij myproximus online krijg ik deze foutmelding: Sorry, we kunnen de optie niet activeren De optie die je probeert te activeren is niet compatibel met je mobiel nummer Natuurlijk nemen jullie telefonisch niet op. Ik heb dit abonnement nog maar 3 weken en ik heb al heel veel spijt van jullie service en klantgerichtheid, dit is duidelijk geen prioriteit! Een teleurgestelde klant
Mijn vriendin betaalde factuur dubbel , vreemde is dat ze ermee bezig was om factuur betalen via my Proximus maar niet aan digitaal tekenen toekwam , app sloot voortijdig dus nieuw poging en bij factuur opnieuw op. Betalen geklikt en toen kwam ditmaal dan ook melding dat betaling gelukt was en betaling in verwerking is !ze wou nog iets betalen en kreeg saldo ontoereikend dus nakijken en stond er bij haar bank het Proximus Factuur tweemaal afgehouden was en mijn.vraag is zal Proximus dit terugstorten ? groetjes Maria
Wij installeren de IP tel camera van “Telraam”. De installatie is correct verlopen zowel op de camera als op de website van telraam zelf.de laatste stap is het verbinden van de camera met de website van Telraam via de internet modem. Dit is een Box-3 van Proximus. na de installatie is de wifi van de camera nog steedszichtbaar. Op het ogenblik dat de camera een verbinding tracht te maken met de website via de proximus router verdwijnt deze WIFI van de mogelijkheden. Dat is ook normaal. maar… bij ons wordt die WIFI na 30 seconden terug zichtbaar en is de verbinding naar de Telraam website dus niet gelukt. heeft iemand hier hetzelfde probleem voor? deze “Telraam” IP camera is een recent gegeven en dient om het voorbijrijdend verkeer te meten. mvg, Walter De Jean
Ik probeer mij ip camera te bekijken via internet. Op mijn lokaal netwerk met het lokaal netwerk lukt dat. Nu moet ik via portmapping en ddns instellingen doen.In portmapping heb ik alles ingevuld en in DNS heb ik no ip ingesteld met mijn gebruikersnaam en paswoord bij no ip.Maar dydns kan ik poort 80 niet veranderen naar poort 443.Hoe moet ik poort 443 daar invullen?Want als ik poort 80 veranderen naar 443 verander kan ik niet op ok klikken. In portmapping staat poort 443 wel, in DNS kan ik poort 443 niet invullen, alleen 80 kan ik daar invullen.
Hallo,Ik ben in het bezit van een V6 decoder. Sinds geruime tijd loopt deze constant vast, waardoor er geen beeld meer is. Op en af zetten helpt, maar kan niet de bedoeling zijn.Het lijkt mij op te vallen dat dit vooral bij zenders VTM en VT4 is (kan toeval zijn)Ook krijgen wij regelmatig blokjes op het scherm, alsof het beeld stil valt (verbinding ?)Er wordt gewerkt met een bridge die op 2m van de modem staat, dus dit is niet het probleem.Slechte decoder? Eén van de lampjes (middelste) wordt dan rood.Iemand enig idee wat dit kan zijn of hoe dit op te lossen?Bedankt
Heeft er hier iemand ervaring met het opzetten van de BBOX3V+ met een USG? Ben al even aan het proberen maar lukt me maar niet op internet verbinding te krijgen naar de Gateway. Opzet is Fiberbox kabel op Bbox WANBbox Lan1 naar USG WANUSG LAN1 naar Switch(unifi)Dan op de switch hangt de rest zoals de cloud controller, computers en dergelijke. Heb recent geprobeerd PPP af te zetten op de BBox.Op de USG heb ik PPPOE aangezet en de Proximus gegevens ingevuld inclusief DNS servers en VLAN op 10. Maar dit was blijkbaar niet voldoende. Heb het al meermals opgezet maar heb nog nooit zoveel problemen gehad om het aan het werken te krijgen. Alle hulp is welkom.Thx
Hallo,Ik ben net verhuisd naar een nieuw appartement dat ik gekocht heb, en ik wil mijn huidig Proximus-abonnement (GSM) uitbreiden met TV, vaste lijn en internet. Ik weet waar de Proximus-doos in ons gebouw hangt en ik weet waar de telefoonlijn het appartement binnenkomt. Er is echter geen contactdoos voor de telefoon (zoals een NTP, etc). Er steken enkel 2 koperen kabeltjes uit de muur en de oorspronkelijke contactdoos is dus vermist sinds het vertrek van de laatste huurder vooraleer ik het appartement gekocht heb...Mijn vraag is dus eigenlijk of ik zelf zo’n nieuwe contactdoos moet voorzien? Of installeert Proximus deze?Ook ben ik niet 100% zeker of er zelfs al een Proximus-verbinding is geweest in het appartement (maar dus wel in het gebouw). Moet ik zelf vooraf controleren of er al Proximus is in mijn appartement, of doet Proximus dit zelf?Bedankt!
Ik heb onlangs deze mail gekregen, maar ik heb nog geen nieuwe modem gekregen. Zolang ik dat niet heb kan ik het niet terug sturen. Fijne dag nog. Groeten Jeroen
Zijn er nog mensen die problemen hebben met het zappen in de Pickx app met de Apple Tv afstandsbediening?Enkele weken geleden kon ik door te swipen door de zenders gaan maar dit lijkt niet meer te werken. Zappen is nu dus quasi onmogelijk geworden.tvOS 14.0
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.