Ik probeer zaterdag mijn bel details te bekijken maar deze zijn niet te zien. Ik moet een bericht sturen naar 8787 met de “TONEN” omdat mijn nummer dat al jaren bestaat in dit account blijkbaar niet meer gekend is. Stuur ik bericht en krijg als antwoord:”Helaas ,we hebben het zoekwoord dat u heeft verzonden niet herkend. “ Nu kan ik niet meer inloggen want mijn paswoord wordt niet meer herkend. Vraag ik een nieuw aan en nog lukt het niet. In de app kan ik ook al niets meer zien. Geen gegevens voor dit account. Ook gezien onlangs dat mijn vaste lijnnummer ,dat al jaren geleden opgezegd heb, nog altijd in “mijn meldingen “. Daar kan ik ook geen mobiel nummer kiezen om meldingen te krijgen wegens zogezegd geen nummer te hebben. O ja en het casten met de pickx app lukt ook nog niet ,ondertussen al 8 maand. En het wifi kanaal heeft ook nog altijd een eigen wil en zet zichzelf op een kanaal met veel storingen. Ook valt mijn internet verschillende keren per dag weg voor een paar seconden om dan weer de volle snelheid te hebben.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Ik heb een epic combo light omdat je zonder decoder zogezegd tv kan kijken op al je schermen. Wel je kan waarschijnlijk wel zien hoeveel keer ik al de pickx app heb gebruikt in die 8 maanden. Dus graag eindelijk eens een oplossing of zeg dan dat jullie software niet deugd en stop met de mensen leugens te verkopen.