Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Mijn bonusfilm voor oktober(inbegrepen in abonnement ) is niet terug te vinden in het menuGraag info
BesteIk schets even de situatie momenteel:1 x Mobiel abonnement Proximus privé 1 x mobiel abonnement Proximus Universiteit 1 x abonnement Internet privéÎk zou graag een Bizz pack nemen op naam van de BV: als volgt met behoud van de nummers:Ter info, prive adres en adres installatie vennootschap is hetzelfde. Optie 1: stopzetten alle abo, en ‘nieuwe’ installatie Bizz, via webshopVoordeel: eenvoudig + kortingen omwille van lopende deal + geen overnamekostNadeel: naar mijn mening enkel voor Proximus, aangezien ze een technieker zouden sturen voor installatie, terwijl eigenlijk alles netjes kan overgenomen worden? optie 2: overzetten van Prive abo naar vennootschap via aanvraagdocumentVoordeel: behouden TV opnames?Nadeel: kost voor overname + admin om alles nog eens samen te zetten in juiste Bizz pack. Zoals jullie lezen ben ik geneigd naar optie 1, maar hoor graag of jullie een nog betere oplossing hebben om mij vlot verder te helpen? Alvast bedankt!(heel gelijkaardige situatie als http
Van 10 sept tot 24 sept werkte het internet en TV niet meer, nadat de glasvezelkabel in de straat werd beschadigd. Het duurde 2 weken tot het internet op de vaste computer (die we nodig hadden voor ons werk) terug werkte. Alsook zaten we deze tijd zonder TV. Volgens de medewerker op het gratis nr van Proximus hebben we recht op een schadevergoeding (compensatie), maar nergens op de site staat er hoe we dit kunnen aanvragen!!! Aangezien we al deze tijd geen internet gehad hebben heeft dit een ongunstige invloed gehad op ons werk en dus ook onze inkomsten. Een schadevergoeding zou dus zeker gepast zijn.
Het is bekend dat bij de v7-decoder opnames voorlopig beperkt zijn tot 60 dagen, en dat dat (hoogstwaarschijnlijk) verbeterd zal worden in een toekomstige update. Mijn vraag: wat met oude opnames die je via je vorige decoder had opgenomen en verplaatst naar de lange termijn? Zullen die alsnog beschikbaar worden als de opnames op de v7 uitgebreid wordej of bestaat het risico dat ze definitief verloren zijn? In de Pickx-app zie ik ze nog staan.
Deze voormiddag noch op ipad / iphone geen proximus tv
sinds 1 week probeer ik 4G op Samsung S40 geactiveerd te krijgen. Daarvoor reeds een 6-tal keer de 0800 lijn gebeld (!) alsook enkele keren naar de winkel geweest waar ik de gsm kocht. Proximus beloofde mij terug te bellen doch deed dit niet ... gisteren en vandaag vertelde men mij dat men "er mee bezig is" ... "dat men mij zal opbellen" ... en dat het wel 10 dagen kan duren !!! Wat voor een service is dat ???
Heb de Cloud perfect kunnen gebruiken op pc, smartphone en tablet tot +- 1 week geleden. Ik kan inloggen en krijg het scherm "contacten". Indien ik verder naar de foto's of foto-albums wil, krijg ik steeds "technische problemen, probeer later opnieuw. Aan dit later komt geen einde. De support heeft blijkbaar ook geen antwoord, want hier hoor ik niks meer van. Heeft iemand dit ook aan de hand ?
Ik heb nu al even de wifi booster en extra decorder boven. Maar het heeft nooit goed gewerkt, altijd problemen ermee. Ofwel geen Wi-Fi of de decoder doet het niet of blijft hangen. Ben het echt beu. Ik betaal nu extra voor niks! Het werkt gewoon niet goed of gewoon niet! Heb al meerdere malen jullie gecontacteerd via chat, dan werkt het weer 2 dagen en valt de boel weer uit. En die optimalisatie app werkt niet voor de wifi booster en decorder boven.
Bij het handmatig instellen van mijn internetvebrinding op de spelconsole wordt er gevraagd naar de pppoe user id en het wachtwoord, waar kan ik dit terugvinden? Alvast bedankt
Sinds 16 september valt constant mijn adsl verbinding weg en moet de modem herstarten. De Proximus techniekers hebben binnen alle aansluitingen vernieuwd, deze week werd er zelfs een nieuwe kabel van buiten naar binnen gelegd en ook in de verdeelkast van Proximus werd de aansluiting al nagekeken. Na elk bezoek van de technieker werkt alles een paar uur en dan begint de miserie opnieuw. Als oplossing gebruik ik momenteel mijn gsm als hotspot maar dit kan absoluut niet de bedoeling zijn. Ik begin er stilaan aan te denken om over te stappen naar de concurrentie indien hier niet snel een oplossing uit de bus komt. Probeer in deze Corona tijden maar eens deftig thuis te werken zonder deftige internetverbinding.
Hoe komt het dat ik niet alle programma's die ik heb opgenomen op de decoder kan bekijken via Proximus picks
Begin September had ik het probleem dat de modem telkens uitviel. Letterlijk een reset van de modem. Modem start dus telkens opnieuw op. Er is een technieker langgewenst, nieuwe modem geplaatst. Ik vol lof hier over de schitterende service van de technieker, maar spijtig genoeg van korte duur…. sinds 17/9 heb ik terug dagelijks een modem die zich 1 of meerdere keren terug reset.Modem al meerdere keren gereset, nieuwe contactdoos/nieuwe splitter, …. niks schijnt te helpen want het probleem blijft gewoon terugkeren. Ik doe het niet vaak maar zou durven smeken…. PLEASE kan hiervoor een oplossing gevonden worden. Bijzonder frustrerend en ben gewoon radeloos…
Beste, gisteren bij het aanloggen op myproximus, heb ik mijn login gewijzigd van fd***skynet.be naar mijn eigen e-mailadres. Ik heb op het nieuwe adres een activatie mail gekregen en op de link de geklikt en met succes de login gewijzigd. Als ik nu terug wil aanloggen op myproximus, dan krijg ik dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord verkeerd is. Wil ik een password reset aanvragen, dan vindt het systeem mijn nieuwe login niet. Ik kan wel een nieuw wachtwoord laten sturen naar fd****@skynet.be, maar daar geraak ik uiteraard niet meer op aangelogd. Ik draai dus in cirkels rond. Hoe kan dit opgelost worden? Ik heb wel gisteren mijn oude pack laten omzetten naar Flex.
is dit normaal bij fiber ??ik dacht eerst dat het aan mijn verouderde pc lag maar op mijn iphone zag ik dat er een ander probleem was
Beste,Ik heb een probleem sinds de installatie van de Fiber. Het gaat moeilijk met verbinding van laptops via Ethernet, je moet het kabel uit en in trekken tot een verbinding is gemaakt, vaak meer dan een keer of zelfs en reset van de laptop doen. Volgens mij heeft iets te maken met het DHCP server. Met mijn oude VDSL2 installatie had ik dit dit probleem niet. Het enige dat ik heb verandert in mijn infrastructuur is Fiber en de nieuwe modem router. Ik ben verschillend keer geprobeerd telefonisch advies te vinden van Proximus, zonder succes. Via Twitter enkel voorstellen voor nieuwe toestel of resets. Resets gebeuren al automatisch (te vaak vind ik).Iphones en Ipads geen probleem (enkel wifi mogelijk natuurlijk). Maar laptops die kunnen zowel draadloos als via de ethernet verbinden is een probleem.Iemand ervaring met dit probleem? Eventueel een oplossing?
Mijn lijn komt binnen op ntpZwart blokje = binnenkomende lijn.VDSL via splitter = geen internet problemen.telefoon via groen blokje werkt niet als slitter ingeplugd is.6 polige splitter schakelt de telefonie uit (geen signaal op groen blokje)
sinds enkele dagen is de Proximus 11 app weg uit het aanbod op proximus tv(on demand- apps) iemand idee wat er scheelt,begin van competitie was het nog te raadplegen
Ik merk net op dat er geen regionale zenders van west vlaanderen meer kunnen opgevraagd worden in het regionale aanbod...is dit een tijdelijk probleem,of definitief
Momenteel heb ik 2 MyProximus-accounts. De eerste heb ik destijds aangemaakt en is gelinkt aan een Pay&Gokaart. Hier wordt mijn @gmail-adres gebruikt als log in. De tweede is recenter, en daaraan zijn mijn eigenlijke GSM-nummer, dat van mijn echtgenote, mijn internet en mijn televisie aan gelinkt. Hier heb ik noodgedwongen mijn professioneel e-mailadres aan moeten linken, aangezien mijn @gmail-adres al in gebruik was. Graag had ik echter het eerste proximusaccount verwijderd/stopgezet, zodat ik het e-mailadres (@gmail) dat daar aan gelinkt is, in mijn tweede kan gebruiken. De accounts samenvoegen, is ook een oplossing. Ik heb geprobeerd in het eerste account mijn e-mailadres (@gmail) te wijzigen, zodat het vrij zou komen, maar dat is niet gelukt. Integendeel, nu kan ik er zelfs helemaal niet meer op inloggen en is het een hele soep. Ik heb al geprobeerd via wachtwoordwijziging en dies meer, maar ik geraak er op geen énkele manier meer in. De beste oplossing zou dus zijn om gewoon h
Bij ontvangst van een sms krijg ik geen 'ringtoon' te horen. Toestel aangekocht in Proximus-boetiek. Heb al een netwerk reset uitgevoerd. Ook via 'berichten', 3 puntjes, de instellingen aangepast. Ook 'instellingen > geluid' alles nagezien. Heb ook reeds een nieuwe 'ringtone' gekozen. Beltonen staan aan. Volgens M. Bilal van de Klantendienst 6000 moet ik mij naar de winkel begeven waar de 'notificatie' opnieuw moet ingesteld worden... Ze kunnen dit manueel doen. Kan iemand mij helpen ?? Het regent zoveel ...
Je kan de fout cloud 2055 veel terug vinden in het forum en van verschillende jaren, maar nooit staat er een oplossing bij. Een helpdesk proberen te bereiken voor een Cloud probleem is een onbegonnen werk. Weet er iemand de oplossing? @Proximus : als dit probleem al jaren en bij verschillende gebruikers voorkomt, waarom niet een extra oplossing bij Cloud problemen op jullie site er bij zetten als jullie toch deze fout niet kunnen voorkomen.
Beste, mijn netwerk is plots uitgevallen, kan niet meer bellen of sms’jes sturen. Help aub. groetjes
Beste,Recentelijk gaf ik aan overstap te maken van Tutimus naar Flex. Er werd tevens een overstap ingezet (bestelling nr: R00000034008602120). Ik heb bevestiging van mijn aanvraag via mail verkregen en ook vandaag mijn 2de simkaart mogen ontvangen. Ik heb wel nog volgende vragen: is het mogelijk tv optie ‘all stars&sports nl’ te activeren? Ik kan dit zelf niet doen want krijg steeds melding dat ‘bestelling nog in verwerking is’. Verder heb ik ook steeds aangegeven het flex pack te willen met inbegrip vaste telefonie + booster. Zonder kortingen komt de kostprijs voor dit alles (2 mobile nummers flex + internet + tv pack ‘all stars&sports’ + vaste telefoon & wifi booster) op 134€ maandelijks.Ik had dan ook graag bevestiging verkregen activering ‘all stars & sports nl’ + ontvangst wifi-booster in het door mij aangevraagde & bestelde flex packAlvast dank
Ik heb nu reeds geruime tijd een gsm abonnement. 2 weken geleden werd internet en tv geïnstalleerd bij ons, maar dit is niet gekoppeld aan MyProximus. Bij Mijn Afspraken staat nog steeds 16/09/2020 hoewel de installatie al gebeurd is. Ik kan ook nergens manueel tv en internet aan mijn account koppelen. Hoe geraakt dit opgelost? Ook mijn adres werd nog niet aangepast in MyProximus.
Mijn internetradio Medion valt steeds uit en start dan opnieuw op. Ik ben draadloos verbonden via mijn b-box via de wps knop. Mijn internetradio staat ind e keuken en ik beschik ook over een wifi booster maar die hangt op tv.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.