sinds 1 week probeer ik 4G op Samsung S40 geactiveerd te krijgen. Daarvoor reeds een 6-tal keer de 0800 lijn gebeld (!) alsook enkele keren naar de winkel geweest waar ik de gsm kocht. Proximus beloofde mij terug te bellen doch deed dit niet ... gisteren en vandaag vertelde men mij dat men "er mee bezig is" ... "dat men mij zal opbellen" ... en dat het wel 10 dagen kan duren !!! Wat voor een service is dat ???
Beantwoord
4G
Beste antwoord door M_016
Indien die andere SIM-kaart ook van Proximus is, wijst dit inderdaad op een probleem bij Proximus zelf (netwerkinstellingen aldaar niet ok)
Indien de ander kaart van een andere operator is, kan er ook een ander probleem zijn (uw instellingen bv. niet ok)
U zult evenwel voor maandag normaal geen antwoord van Proximus-medewerkers ontvangen op dit publieke forum
= best eens bellen 0800 228800 technische ondersteuning
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

al meerdere keren
en inderdaad iemand van Proximus zelf kan je dan hierbij verder helpen.