Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
ik heb veel problemen met mijn v7 decoder ,opnames die men aan het bekijken is stoppen plotseling na 15 minuten enkel heropstarten helpt dan nog, ook soms haperend beeldalles al gereboot router decoder enz. niks helpt!! een v5 mini is geen optie daar ik al apps heb aangeschaft. wat is hier aan de hand?
Hallo, Enkele weken geleden kon ik niet meer inloggen op Proximus Pickx (Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account). Dit werd opgelost door jullie na veel 5en en 6en… Gisteren wil ik de app openen en zit ik wéér met hetzelfde probleem. Ik heb jullie proberen contacteren via Facebook Messenger maar werden geen oplossingen gevonden dus werd ik maar tot 2x toe uit de chat gegooid…Kan er nu eindelijk een oplossing gevonden worden en ervoor gezorgd worden dat dit niet opnieuw gebeurt? Alvast bedankt!Margo
Ik heb mijn verhuis geregeld via de site, nu staat er in mijn app bevestigd voor 30 oktober maar heb van technieker nog niks gehoord, is dit in orde? Want kan me niet permitteren dat ze niet komen werk van thuis uit?!Mvg
Ik observeer al een tijdje vreemd gedrag met mijn internetsnelheid. Ik heb altijd tussen 80 en 90 Mbit over LAN-kabel. Met WiFi krijg ik zelden meer dan 50 Mbit, zeker niet met de iPhones en iPad. Het Macbook haalt ook zelden 70 Mbit. Zelfs als ik precies of een paar meter verwijderd ben van de router. Ik had het probleem al lang geleden overgebracht naar mijn wifi- en gaasconfiguratie. Maar ik wilde dit niet meer geloven en zette een VPN-verbinding op via Nordvpn. Zodra ik via VPN ben aangesloten, kan ik met de iPhone 85 Mbit bereiken. Als ik hem weer uitzet, is het maximaal 50 Mbit. Getest met dezelfde server. Waarom vertraagt Proximus hier de snelheid? Met 50 Euro is de verbinding twee keer zo duur als mijn internet in Duitsland 10 jaar geleden, maar slechts half zo snel. Op de een of andere manier kan dit niet waar zijn!
Hey Ik heb zo goed als elke dag minstens 1 keer dat mijn live tv zwart blijft, maar wel geluid geeft. Het menu werkt wel. Ook netfllix geeft dan enkel geluid + keuze menu, maar geen bewegend beeld. Als ik dan even de hdmi kabel uittrek (of tv toestel opzet) dan werkt het weer wel. iemand dit ook al voorgehad? Ik zit ondertussen al aan mijn 2de decorder, maar geen enkel verschil
Beste,Ik heb een mail van Proximus ontvangen om de Whois info te controleren. (.net domein)Ik zou mijn adres willen aanpassen maar wanneer ik op de link klik om de Whois info aan te passen kom ik op een scherm terecht waar opnieuw een gebruikersnaam en paswoord ingevuld moet worden.Mijn paswoord aanvaard hij niet en om een nieuw paswoord in te stellen werkt ook niet.Hoe kan ik het snelst mijn WhoIs aanpassen aub.Mvg, Johan
Er is vandaag een technieker geweest die heeft ons een nieuwe decorder V7 geinstalleerd. Maar nu werkt die precies niet op onze versterker.Onze tv en versterker hebben niet de functie ARCHoe kunnen we onze versterker laten werken samen met de decorder V7?HDMI van decorder naar versterker en hdmi van versterker naar tv.Wie kan ons helpen?
Beste Ik heb sinds kort Disney + aangekocht. wij kunnen dit immers niet bekijken op onze internetverbinding. volgens de klanten dienst van Disney+ is er geen probleem met ons account. Wij kunnen dit wel bekijken op een andere internetverbinding, Wij hebben geprobeerd op een internetverbinding van een ander familielid met ons Disney+ account. dus het probleem ligt dus wel degelijk aan ons internet. volgens de klantendienst van Disney+ zou het te maken hebben met dat ons internet over IPv6 gaat in plaats van IPv4. Hoe kan dit opgelost worden?Alvast bedankt
Voor de beveiliging van het wifi netwerk maak ik eveneens gebruik van mac filtering.Nu dit werkt voor alles behalve voor de wifi booster. Deze wordt niet gezien in het netwerk wanneer de filter opstaat. Wanneer filter "disabled" werkt hij wel.Is dit normaal ?Mvg. Roland
Beste, Ik heb sinds een week of twee storing op.proximustv, ik moet heel vaak mijn decoder opnieuw opstarten..Zijn er problemen in het algemeen?? Grtjs
Er gaat geen dag voorbij zonder een slecht beeld. Het beeld hapert continue, beeld en klank lopen niet synchroon, er verschijnen blokken met kleurtjes op het scherm, miserie troef. Netflix op hetzelfde toestel werkt wel prima. Decoder al verschillende keren op en af gezet, het probleem blijft aanhouden. Zo is TV kijken niet bepaald gezellig. Weet iemand wat het probleem is. Dit is al geruime tijd zo (dus lang voor corona..).
Hoe kan ik naar de gratis film kijken, ben nieuw op Proximus
Vraagje voor mijn moeder daar ze nu voor elke telefoongesprek moet betalen ongeacht het uur en ook voor gesprekken in de weekends.Wat is nu het prijsverschil in pack “TV + vaste telefoonlijn” tussen:Pack met “Phone Line Classic” en pack met “Phone Line Free Calls National”?Ze heeft nu ‘Phone Line Classic” en betaald ze 43.99€ voor haar pack zonder de gesprekken, vaak heeft ze voor 20 tot 30€/maand gesprekken, neem aan dan dat ze beter af is met “Phone Line met Free Calls National” en zo ja, wat gaat dan het pack meer kosten?
zondag heb ik pickx app werkend gekregen op android gsm. Maandag toen ik wou inloggen via proximus site voor mail kan ik inloggen op myproximus maar mail gaat niet. Ook wachtwoord vergeten werkt niet (loopt steeds vast). Mail versturen en ontvangen op GSM werkt wel. (identiek zelfde wachtwoord) Pickx app verwijderen op gsm helpt niet. Wie weet raad? Mvg Peter.
Als ik een mail van 2MB verstuur naar dertig bestemmelingen en dat alles met slechts 1 mailbericht.Wat is mijn dataverkeer, 2MB of 60MB?
Hallo allemaal,Hallo Proximus,In het bericht hieronder lees ik dat de Duitse Sport1 een Esports kanaal lanceert vanaf 3/11, aangezien we al maanden het kanaal E-Sports niet meer hebben omdat het gestopt is met uitzenden, wil ik eens vragen of Proximus eventueel ook dit kanaal kan toevoegen aan het basisaanbod, want ik lees dat het ook geleverd wordt aan andere televisie-exploitanten, er werd nog geen kanaal in de plaats aangeboden, misschien kan dit kanaal wel toegevoegd worden?Timm1983De Duitse omroep Sport1 lanceert een nieuw eSportsONE esport-kanaal. Interessant is dat het een pan-Europese zender wordt die in het Engels wordt uitgezonden. eSportsONE start op 3 november 2020 in verschillende landen: België, Tsjechië, Nederland en Slowakije. Het eSportsONE-station begint op dinsdag 3 november 2020 uit te zenden in verschillende Europese markten - waaronder Tsjechië en Slowakije op het Skylink-platform, in België op het TV Vlaanderen-platform en in Nederland op het Canal Digitaal-pakke
Wij zijn een 10-tal dagen geleden verhuisd naar een nieuwbouwwoning en hebben beroep gedaan op de verhuisdienst van Proximus om een nieuwe kabel aan te sluiten en de installatie/overdracht van onze bestaande modem/decoder uit te voeren. Na 10 dagen probleemloos tv kijken (alle opnames en geplande opnames bleken na de overdracht jammer genoeg wel allemaal verwijderd), vraagt de decoder ons plots het lijnnummer. Het oude lijnnummer wordt niet aanvaard en ook het nieuwe lijnnummer (we zijn verhuisd naar een andere zone) dat vermeld stond in de verhuisdocumenten wordt niet erkend. In sommige gevallen komt de melding dat de decoder niet geregistreerd werd. Daarnaast stel ik vast dat op mijn recente factuur en in MyProximus nog het oude adres en lijnnummer vermeld worden. Ook de Proximus Pickx app lijkt niet te werken.Hoe krijg ik alles terug aan de praat en zorg ik ervoor dat Proximus met de juiste lijn-en adresgegevens werkt?
Sinds deze morgen heb ik geen internet.Nog iemand last van?Enig idee hoe lang dit zal duren?
Vorige week zag ik die al beschikbaar met abonnement, maar nu niet meer. Enkel als los toestel te pre-orderen.Enig idee wanneer ze terug beschikbaar zullen zijn icm abonnement (particulier)?
ik ben sinds 1 oktober 2020 van een pay & go herlaadkaart overgegaan naar een abonnement , dit doordat er iemand mij opgebeold heeft van proximus en deze stelde het mobilus s voor .deze vertelde mij dat de prijs voor dit abonnement 12.99 euro per maand was .dus dacht ik dat dit interessant was daar ik toch altijd minstens voor 15 euro per maand herlade.hij zei ook dat het resterende krediet dat ik nog had van mijn pay&go in mindering zou gebracht worden op het eerste factuur.nu heb ik vandaag mijn eerste factuur ontvangen en blijkbaar is dit niet in mindering gebracht tot mijn verbazing daar dit toch vermeld was aan de telefoon.en dan ten tweede de persoon die mij opgebeld heeft had er niet bijgezegd dat het abonnement mobilus s maar tijdelijk aan 12.99euro is , want blijkbaar is dit maar een tijdelijke korting , dus heeft deze mij er een beetje ingeluist door niet te zeggen dat het een korting is die maar enkele maanden geldig is , dit vindt ik jammer dat ze niet eerlijk zijn
Momenteel is er geen tv-gids en mogelijkheid om programma’s live te bekijken van Vlaamsparlement TV op de Pickx app en website. Is dit mogelijk om dit opnieuw in orde te maken? Alvast bedankt.
Beste,Is het mogelijk onderstaande website te verwijderen ?http://users.skynet.be/airbrush-mbDeze is al lang niet meer bijgewerkt en is niet meer nodig, en weet zelf niet hoe deze te verwijderen.Alvast bedankt.GroetenShanady
Kan sinds vandaag (2020-10-29) geen verbinding meer maken met de PROXIMUS Cloud server.Is er een technisch probleem dat alle gebruikers treft of is er een specifiek probleem met de cloud toepassingen op mijn laptop en personal computers ?Heb al getracht Cloud terug te installeren maar ook dat lukt niet...
Ik volg nogal wat series op tv, nu het problemen is telkens dat er nooit bij staat welk seizoen of welke aflevering. Ik moet telkens eerst gaan lezen of neem er op die ik al gezien heb. Ook als ik nieuwe afleveringen instel om op te nemen neemt mijn tv ook de oude nog eens op dia dan zelfs op andere dagen worden uitgezonden. Is heel vervelend .
Beste,18 december verhuizen wij naar een nieuwbouw appartement. De nodige bekabeling is voorzien van de straat in de technische ruimte en in de berging van ons appartement, waar de modem wordt aangesloten. Niemand van Proximus kan me antwoorden op volgende vraag. In de technische ruimte dient toch een kast of aansluitingen voorzien te worden, waar de verschillende appartementen op worden aangesloten? Wordt dit op dezelde dag van de aansluiting modem uitgevoerd? Groeten, F
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.