Skip to main content
Beantwoord

Series, welk seizoen en welke aflevering?

  • March 7, 2018
  • 14 reacties
  • 608 Bekeken

Ik volg nogal wat series op tv, nu het problemen is telkens dat er nooit bij staat welk seizoen of welke aflevering. Ik moet telkens eerst gaan lezen of neem er op die ik al gezien heb. Ook als ik nieuwe afleveringen instel om op te nemen neemt mijn tv ook de oude nog eens op dia dan zelfs op andere dagen worden uitgezonden. Is heel vervelend .

Beste antwoord door ThomasP

Ik kan je alvast zeggen dat er iets gepland staat in een volgend update waarbij we dergelijke info mee in de TV Gids zullen steken. 🙂
Deze vraag was recent op dit topic ook gesteld en beantwoord.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

14 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+5
  • Proximus Ambassador
  • March 7, 2018
Dag Sylvia, ik geef je suggestie door aan de bevoegde dienst!

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • Antwoord
  • March 8, 2018
Ik kan je alvast zeggen dat er iets gepland staat in een volgend update waarbij we dergelijke info mee in de TV Gids zullen steken. 🙂
Deze vraag was recent op dit topic ook gesteld en beantwoord.

  • Auteur
  • Apprentice
  • March 12, 2018
Bedankt zal veel beter en handiger zijn

evebxl
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • April 4, 2018
Vanaf nu kan je het seizoennummer en het episodenummer zien in de TV gids. Het is wel enkel zichtbaar linksonder in de foto van de aflevering.

In elk geval al een verbetering. Zou goed zijn mocht het in de tekst ook opgenomen zijn. Dat is iets beter zichtbaar.

Bedankt PX.

  • Apprentice
  • July 18, 2018
De update in het tv menu is bij mij gebeurd, maar ik zie het seizoen en serienummer nog altijd niet. Moet ik hiervoor zelf nog iets activeren?

  • Rising star
  • August 10, 2018
V6 DECODER, geen seizoen- en afleveringinfo te bespeuren ook niet in klein scherm rechtsboven.

AndyR
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • August 10, 2018
Hoi Prw,

Ik heb het eventjes laten uit testen met de V6 decoder en de software update is uitgevoerd en zou werken. Heb je dit op elke zender? Kan je de modem en de decoder herstarten?

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/welkom-bij-support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestell...

  • Rising star
  • August 10, 2018
Dag Andy,
Heb dit inderdaad geprobeerd, modem en decoder herstarten helpt hier niet.
Mvg,
Prw

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 10, 2018
hi Prw

Ik heb even nog een aantal zaken aangepast
kan je dit nogmaals even proberen na reboot modem en decoder ?

  • Rising star
  • August 10, 2018
Nog steeds niet op geen enkele zender, toch bedankt

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 10, 2018
op welke locatie ondervind je dit probleem ?

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • August 10, 2018
hi, kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven dan sturen we dit verder op naar ons engineering team

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • November 12, 2020

Zijn seizoenen en aflevering niet te zien in je opnames als je deze via Pickx bekijkt?


  • Apprentice
  • November 12, 2020

Ik zie dit enkel bij sommige series, niet bij allemaal