Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo,ik heb een bbox3 modem die op het eerste verdiep staat.Vanaf deze locatie werk ik met PLC adapters om verbinding te maken via het electriciteitsnetwerk naar een TV op het gelijkvloers, een TV in de slaapkamer en de laptops van mijn kinderen in hun respectievelijke slaapkamers.Herhaaldelijk valt echter de internet/wifi connectie uit bij mijn kinderen.Ook de TV blijft regelmatig hangen en krijgen we blokjes op het beeld.Dit laatste is enigzins verbeterd door de TV beneden nu te verbinden met een Wifi bridge, maar toch krijgen we regelmatig haperingen tijdens een uitzending.Als ik om te testen de wifi bridge bij mijn kinderen plaats valt hun signaal nooit weg en hebben ze zelfs betere up- en downloadsnelheden.Moet ik mijn PLC-adapters upgraden of gewoon allemaal vervangen door Wifi bridges ?Is het probleem met digitale TV nog te wijten aan het feit dat aan de bbox3-kant er nog steeds een PLC-adapter voorzien is ?Alvast bedankt voor eventuele tips.
Het lukt mij niet om verbinding te maken met Destiny 2. Kunt u een update van de modem pushen aub?
Hallo Heb Proximus Epic Combo. Met o.a. 40 GB mobile data voor geselecteerde apps en 4GB mobile data voor al de rest. Een van de apps die gebruik maakt van de 40GB data is Google Play Music. Maar ik kreeg een berichtje dat Google deze dienst wil omschakelen naar Youtube Music. Mijn vraag is of Youtube Music, net als Play Music dataverkeer uit de 40GB data komt, of dat deze app niet in geselecteerd is en dus uit de overige 4 GB komt. Youtube zelf zie ik wel als een geselecteerde app staan, maar Youtube Music specifiek dus niet. Iemand die hierop een antwoord kent?
net een gsm cadeau gedaan voor 70e verjaardag vader en nu moet het formaat simkaart nog aangepast worden. Volgens de website kunnen we nog steeds naar een shop gaan mits we afspraak maken/hebben. op deze pagina staat enkel een knop om een videoafspraak te maken en als ik naar desbetreffende winkel ga nl proximus shop meir kan ik enkel bellen naar de helpdesk nr 080022800, wat ik dan ook gedaan heb maar daar konden ze me ook niet verderhelpen. Hoe moet ik nu een fysie afspraak maken in een proximus shop
Vandaag kwam er eindelijk (na een maand wachten) een technicus langs om een tv en netwerk aansluiting in orde te brengen. Het begon meteen goed, mijn adres was na 3 contacten nog steeds niet correct ingegeven blijkbaar. In de winkel werd er bevestigd dat het zou gaan om een fiber aansluiting, echter vertelde de technicus mij dat dit niet mogelijk was. Even later melde hij mij ook dat aansluiten helemaal niet mogelijk was, daar Proximus maar 1 lijn had voorzien voor een appartement van 4..Opnieuw een maand wachten tot dit misschien opgelost word. Een klacht indienen lukt nergens, dan maar via deze weg.Een compensatie lijkt mij ook wel gepast. Thuis werk in deze tijden is allemaal mooi, maar daar heeft men wel internet voor nodig.
Bestelling g gedaan van gsm met abonnement op 26 november nog altijd geen bevestiging of het in orde is of niet klantnummer is 25xxx450 graag had ik geweten of het in orde is want zo zonder gsm zitten is niet leuk
Dag, Ik had paar dagen geleden online een nieuw mobiel en smartphone abonnement gekozen voor dezelfde nummer. Ondertussen heb ik de Epic abonnement al erop maar mijn extra 2,5gb nog niet, misschien komt dit volgende maand ofzo die heb ik momenteel ook niet echt meer nodig.Maar mijn echte vraag was dan hoe het komt dat mn bestelling nog steeds op ‘klaarmaken’ staat ? Ondertussen zou het toch al bij Bpost terecht gekomen moeten zijn? Had beter een afspraak gemaakt en was het zelf gaan halen. De Samsung S20 FE red was in voorraad trouwens.Ordernummer: R4WEBSHOP009142972 Indien iemand mij hierover zo snel mogelijk info kan geven of kan helpen zou vriendelijk zijn.Alvast Bedankt.
Ik heb een weliswaar klein bedrag toegoed van proximus, waar ik GEEN KLANT MEERR BEN. Hoe denken jullie dit terug te storten op mijn rekening? Gqelieve NIET AF TE KOMEN met het excuse dat u mijn rekening nr niet hebt! gezien ik miujn rekeningen betaalde zult u dit wel hebben denk ik? NB. Proximus is er alrijd als de kippen bij om mij lastig te vallen op mijn vast nummer om mij vanalles aan te smeren, MAAR IS ANDERS NIET BEREIKBAAR! Danu Proximus u bent ‘te goed’ voor mij
De snelheid van mijn internet fibernet aansluiting is zeer wisselvallig. Soms heb ik 330 Mb/s dan weer slechts 30Mb/s. Iemand van de dienst storingen van Proximus aan de lijn krijgen blijkt onmogelijk.Kan er iemand contact opnemen om dit op te lossen?
Hoi, hier ben ik weer. Ik heb een aansluiting Flex Fiber, maar de internetsnelheid is zeer pover.Download heb ik slechts 100mbts daar waar men 350 beloofd. Upload klopt de snelheid.Is dit een probleem met de lijn of waar zit dit probleem? Ik heb mijn toestellen reeds uitgezet, 20 sec. gewacht en vervolgens, in de juiste volgorde, terug aangezet.Heeft er iemand een oplossing?Vriendelijke groeten,
Hi iedereen,Ik vroeg me af of er een manier is om eens te horen bij Proximus technische dienst zelf voor een snellere internetconnectie. Ik heb afgelopen maanden al enkele keren met de klantendienst gebeld, maar dan krijg ik een vrij simplistisch antwoord terug dat er niets aan gedaan kan worden. Momenteel krijg ik gegarandeerd 27/4, maar ik vind dit aan de lage kant voor 2020 en zeker als ik maar 200m van de kerk en van het centrum woon. Kan er eventueel iets aan gedaan worden qua upgrade of mits met bijbetaling? Fiber is altijd welkom als ik aangesloten kan worden, maar ik ben al superblij met 50Mbps down :) Mvg, Duncan
Beste,We zullen tijdens onze verbouwingen, in onze tuin, in een caravan gaan wonen.We zouden graag tv kunnen blijven kijken zonder al teveel met kabels te moeten werken. Hoe lossen we dit op?De modem staat in de kelder. We hebben één decoder.Wat is de beste oplossing?GroetjesCathia
Vanaf dat we overgeschakeld zijn naar een nieuwe decoder V7, begint midden in de nacht onze TV plots te spelen. Ik vermoed dat de decoder geactiveerd wordt door updates van Proximus en zo dan ook onze TV opstart. Via de afstandsbediening start ook de TV als we de decoder aanzetten. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Geen ondertiteling meer op BBC First sinds gisteren. Ook niet mogelijk om via OK te activeren. Op andere zenders geen probleem
Heb al een tijdje volgende probleem met de wifi-verbinding en had het graag verholpen.Het zit zo, ik beschik over een Bbox-3 (probleem bestond ook met de Bbox-2) en ben ook aangemeld voor Public Wifi als ik buitenshuis ben.In m’n woning schakelt de smartphone (van mezelf ‘Huawei P Smart’ als van m’n echtgenote ‘Huawei Y7’) constant van de internetverbinding op onze Bbox over naar de Public Wifi van Proximus en omgekeerd. Heel irritant als je bv. muziek streamt op de luidsprekers of op sociale media net een bericht zit te typen.Bestaat er een oplossing om dit te verhelpen aub? Bv. toestellen thuis altijd prioritair op onze eigen Bbox te laten blijven? Alvast dank voor de hulp.
Paar weken terug ontvingen we een nieuwe decoder (v5 mini) na veel problemen met de vorige decoder. De afstandsbediening werd niet mee vervangen. Op de oude decoder werkte deze perfect via radiofrequentie, zodat de decoder minder goed bereikbaar geplaatst kon worden.Bij de nieuwe decoder wil die maar niet lukken. Verschillende stappen allemaal doorlopen, batterijen vervangen, afstandsbediening en decoder gereset, niets helpt. Ook via het instelmenu krijgen we de melding dat instellen op radiofrequentie mislukt is. Wanneer het via die weg toch lukt, werkt de radiofrequentie eveneens niet. Kan ook de afstandsbediening omgeruild worden?
ik krijg de melding dat de toegang tot de voicemail van het vast nummer is beperkt. Hoe kan ik dit oplossing ?
Na een aantal maanden zonder noemenswaardige problemen begint de miserie weer.Beeld bevriest, cirkeltje draait paar seconden, dan terug beeld.Dan stopt het weer, cirkeltje draait en dat blijft zo de ganse avond, niet weg te krijgen.App verwijderen, terug downloaden en installeren, voortkijken, ondertussen is het programma afgelopen.Heb ook gemerkt dat de syncronisatie tussen phone en c cast misloopt.Knudde over heel de lijn.Help help.
HalloSinds vorige vrijdag is er bij mij de fiber verbinding gelegd, met modem en bbox 3v+. Alles leek te werken, verbinding ok, snelheid leek ook goed. Totdat ik ‘s avonds wilde gamen (Division 2) op PS4 Pro. Om de haverklap werd ik (bij verbinding met wifi) uit het spel gegooid wegens verbroken verbinding. Met de kabel ging het iets vlotter, maar ook daar was een gigantische ‘lag’ te bespeuren (volgens bekabelde speed test is de lijn stabiel met 330down / 29up). Tot vorige vrijdag was er echter geen vuiltje aan de lucht, via DSL met een Fritzbox als modem. Ik heb al op het forum gekeken en ik ben duidelijk niet de enige met dit probleem. Er wordt vaak gesuggereerd dat je eens moet herstarten, of dat het om het OneSSID zou gaan. Dat is afgezet, en het probleem blijft zich continu voordoen, zowel op de 2.4 als de 5ghz lijn. Het zou leuk zijn als simpelweg een nieuwe bbox de oplossing zou zijn, maar ergens twijfel ik eraan…? Met vriendelijke groet B.
Ik annuleerde mijn bestelling correct en tijdig (herroeping). Ik kreeg daar al een e-mail voor en het werd zonet nog eens telefonisch bevestigd. Toen ik over de terugbetaling van het voorschot van 69 EUR begon, bleek de dame er niets over te weten. Ze raadde me dit forum aan.Na een beetje scrollen door de topics, is duidelijk dat Proximus niet zo happig is op een spoedige terugbetaling van wat wettelijk gezien binnen de de 14 dagen MOET gebeuren (zonder dat de klant er nog eens expliciet naar zou moeten vragen).Ik vraag dus bij deze proactief (doch onnodig) om de tijdige terugbetaling van het voorschot.Voor de duidelijkheid:de bestelling gebeurde op 10/11/2020, de annulatie gebeurde op 12/11/2020 en ik kreeg (pas) op 23/11/2020 de schriftelijke bevestiging van Proximus. De terugbetaling zou dus op 17/11/2020 terugbetaald moeten zijn, maar ik aanvaard een tijdige terugbetaling tot en met 7/12/2020 (14 dagen na de schriftelijke bevestiging).Bedankt om te bevestigen.Gegroet
Beste Bijna dagelijks heb ik meerdere keren ('s avonds) het probleem dat ik verbonden ben met mijn wifinetwerk van thuis, maar dat er een uitroeptekentje bij het wifi-symbool komt. Als ik dan in mijn instellingen kijk staat er bij de wifi dat het misschien nie beschikbaar is en de wifi werkt dus ook niet. Wat kan ik hier aan doen? Ik heb al mijn gsm opnieuw opgestart en eens het netwerk vergeten en opnieuw toegevoegd maar het blijft terug voorkomen. Zou iemand mij hierbij kunnen helpen? Met vriendelijke groeten Fien De Leersnyder
We hebben thuis een Wifi Bridge TG233 en gebruikten deze voor de digitale TV. We hebben nu op een andere manier de TV verbonden met het internet, maar vragen osn af of we deze bridge kunnen gebruiken om op de bovenverdieping een beter wifi signaal te verkrijgen. Er is enkel de optie ‘station’ en ‘access point’.Als we de wifi bridge via de WPS knop verbinden met de modem, en dan de wifi bridge boven plaatsen, kunnen we boven dan draadloos verbinding maken met deze bridge, of enkel via een kabel?
Ik heb een afstandsbediening V6, deze gebruik ik voor de tv en de decoder. Het lukt niet om de tv volledig uit te zetten, m.a.w. rood controlelampje van tv blijft aan. Oplossing ?
Vanaf maandag dien ik van thuis uit te werken. Van het werk vragen ze me om de laptop met kabel aan te sluiten. Zo komt de internet binnen in de berging In ons huis waren van in het begin RJ11 aansluitpunten (denk ik) geinstalleerd Ik heb geprobeerd om hier een dsl kabel in te pluggen, dit met een adapter vervolgens op een ethernet aangesloten.Dit lijkt echter niet te werken. Moet er vanaf zo'n aansluitpunt ook een modem komen misschien?Verder lijkt onze verbinding redelijk traag te zijn. Op zich stoort mij dit niet zo, maar voor mijn job is dit iets belangrijker… Hopelijk kan ik hier wat hulp bekomen, mede gezien het feit dat het kort dag is. Alvast bedankt!
Ik heb thuis 3 tv’s. Bij een ervan werkte de decoder niet meer. Ik kreeg een nieuwe decoder v5 toegestuurd. ik heb de oude gedesactiveerd en probeer nu de nieuwe te installeren.Taal: Nederlands OKStap 2: voer uw lijnnummer in of tv-referentienummer (fiber). Ik voer mijn lijnnummer is (9 cijfers), maar dan krijg ik een foutmelding. ik raak niet verder.(Mag ik in dit forum mijn lijnnummer geven?)
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.