Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Geachten,Nu ik mijn nieuw abonnement FLEX terugvind in “Mijn Producten” - zit ik toch met een paar vragen:Volgens de algemene aankondiging met brief eind oktober 2020, zou ik kunnen genieten van mijn vaste lijn (nationaal) gedurende 24/7. Doch bij nazicht van mijn nieuw abonnement in “MY PROXIMUS” zie ik onderaan de nieuwigheden, volgende tekst: Behoor ik, met mijn normaal verbruik, tot deze “onbeperkte aanbiedingen” - en waar vind ik de alg. voorwaarden van Proximus. M.A.W. geniet ik van deze gunstige “onbeperkte aanbiedingen” ?? Het bewijs dat in nu tot FLEX behoor als nieuw abonnement, zie hieronder, en wat betekent: “Voordeelpack Slimme Diensten” ???? Toch graag een beetje uitleg, doch vooral mijn zogezegd nieuw voordeel t.o.v. vorig abonnement24/7 gratis (nationaal) bellen !!Alvast bedankt bij voorbaat.Gegroet.Roland.
Alles werkt correct behalve het feit dat de decoder V5c geen beeld geeft over HDMI, alle hulp instructies reeds gevolgd, verschillende TV’s en HDMI kabels geprobeerd. Ik denk dan ook dat de HDMI uitgang van de decoder defect is. Hoe bekom ik het vlotst een nieuwe decoder?
Beste, ik heb in mijn jonge jaren een website gemaakt voor een plaatselijke schaakclub. Deze werd gehost op de persoonlijke webruimte van de toenmalige voorzitter. De club bestaat niet meer en ik kan de eigenaar van deze account niet meer bereiken. Kan u deze voor mij verwijderen aub? http://users.skynet.be/els22296/ bedanktTom Boschmans
beste Sinds vorige week niets meer. Gisteren dan nieuwe Bbox gekregen maar wat ik ook doe resetten,… dsl lampje blijft knipperen en krijg geen internet of tv meer. Vooral het feit dat ik geen internet heb is zeer lastig voor mijn zaak. Iemand de gouden oplossing mvgmaarten
Hallo, Ik heb nog enkele vraagjes om een vaste telefoon door te verbinden met een gsm (ik heb Slimme diensten) want voorlopig lukt het niet1/ Moet ik het gsm nummer volledig invullen met 0032 erbij?2/ Ik breng alles in op mijn draagbare telefoon *61*gsm nummer# en dan, druk ik dan op de bel toets en wat zou er dan moeten gebeuren?M.V.G.Erik
Gisteren oproep gekregen van 03 5470175. Niet beantwoord. Wel nummer geblokkeerd Het resultaat is nu: oproep 010 652405 - gewist en dan verder zoals op afbeelding - dus ongeveer om de 25’. Opnemen haat niet en dan kan de ombudsdienst niks doen. Proximus kan toch die nummers traceren en de eigenaar van dit nummer aanspreken? Want het is duidelijk dat dit niet klopt
Ik kan mij niet aanmelden bij pickx via mijn nieuwe smartphone.
Hoi, Is het mogelijk om VoLTE te activeren op mijn nummer? Waarvoor dank.
Help! Kan geen opnames bekijken of nieuwe opnames plannen? Foutmelding P131.Decoder reeds opnieuw opgestart (spanning uit).
Bij openen van Pickx app krijgen we elk keer m ladingen van : “Er is een onverwachte fout opgetreden. Het is opgenomen in ons systeem en zal worden onderzocht” Hoe kunnen we het oplossen, tis bij al onze toestellen zo.
We kregen herinnering via telefoon dat de factuur niet betaald was. Alles afgesloten. Direct betaling inorde gemaakt door een vergetelheid. We gingen terug kunnen gebruik maken van de diensten tussen de 3 en 24 uur. Nu 24 uur later nog niks geen tv geen internet en geen gsm???? de zondag zijn ze zelfs niet bereikbaar wat een service zeg. We zullen niet lang klant blijven azo.
Ik zat met een prepaid simkaart bij Orange. 4Gb data voor 10€. Ik zat veel online te surfen. ( Downloaden en updaten apps deed ik via wi-fi voor de kost te drukken). De prijs/MB was goedkoop. Je kon uren surfen, en er was weinig krediet van je data af. Ik had een smartphone gekocht voor 9€ met abonnement voor 24 maanden bij Proximus. Ik krijg mijn toestel met simkaart en begin te surfen. Om een paar seconden naar een pagina op een site te kijken: 5MB! Op 2 dagen normaal surfgedrag. Niets downloaden of updaten of muziek. Enkel sites bekijken, e-mail my Proximus etc. : 822Mb!!! Dat is bijna 1 Gb op 2 dagen. = 15 Gb/maand om gewoon te surfen, niets downloaden niks nada nul komma nul. Waarom is dit zo duur bij Proximus?
Hoi, Is het mogelijk om VoLTE te activeren op mijn nummer?(sorry, had vorige thread per abuis als ‘beantwoord’ gemarkeerd) Waarvoor dank.
Van De laatste vier opnames van hawai five o wordt alleen het laatste gedeelte opgenomen. Met andere woorden ik heb alleen de laatste 5 min van de serie.
…. Follow the steps en kom terecht op een pagina dat je maar moet bellen tijdens kantooruren….big downvote !
Vraagje : sinds dit weekend ongeveer kan ik geen emails meer versturen van mijn gsm ( proximus app).App verwijderd en terug op telefoon gezet maar werkt nog niet. Ook niet vanaf de login vanuit een webbrowser. Is er een algemene storing waar jij weet van hebt of zou er een instelling verkeerd zijn bij mij ? Krijg soms ook de melding dat ik geen verbinding ka n maken met de server relay.proximus.be , groeten Henk
Beste,Ik probeer mijn GSM nummer te registreren via www.proximus.be/identificeer.Echter, wanneer ik mijn GSM nummer ingeef krijg ik de foutmelding “Gelieve een geldig Pay&Go-nummer in te geven”.Om te testen of mijn nummer zeker juist was ging ik naar https://www.proximus.be/reloadonline/ om mijn kaart zogezegd “op te laden”. Als ik mijn nummer hier ingeef blijkt dit dan weer een geldig Pay&Go nummer zijn en zal proximus maar al te graag mijn centjes aanvaarden :). Welke stappen kan ik ondernemen om mijn Pay&Go kaart geactiveerd te krijgen?Vriendelijke groet,Nick
Ik val bij Proximus de laatste tijd van de ene verrassing in de andere. De ene keer dien ik mijn decoder beneden in de woonkamer meermaals per dag op te starten nadat hij vastloopt na gebruik van de RadioLine-app. En nu vanavond wilde ik even gezellig tv kijken via de tweede decoder in de slaapkamer, maar er kwam echt geen enkel geluid uit de tv, maar wel beeld, ook niet na het meermaals opnieuw opstarten van de decoder en na het wisselen van hdmi-kabel en veranderen van ingang in de tv. Uit armoede ga ik maar terug naar de woonkamer. Misschien er even bij vermelden dat beide decoders van het type V5-compact zijn.Wat zal het de volgende keer zijn ?
De laatste weken heb ik dit probleem. Telkens wanneer ik de app afsluit om terug naar tv te gaan ontstaat er een probleem met de decoder. Namelijk, hij valt uit. En dan mag ik de boel opnieuw opstarten. Trouwens ook mijn felcicitaiies aan de ontwerpers van de decoder om de 3 lampjes zo goed als onzichtbaar te maken. Van gebruiksgemak gesproken. Kan proximus testen of de decoder aan vervanging toe is?
Ik was reeds ettelijke jaren klant bij Proximus en ik was best tevreden. Ik ging enkel weg omdat men mij gedurende 4 maanden allerlei verkeerde dingen aanrekende en mijn facturatie niet op orde kreeg. Ik had enkel gevraagd om de telefonie uit mijn pakket te halen. Ineens waren er dubbele aanrekeningen…. En dingen dat in het pakket zaten werden nog eens apart aangerekend (Pv Pickx) Ook de korting werd niet meer toegepast etc. Waardoor Telenet zelfs goedkoper was. De enige oplossing bestond erin om te vertrekken en later terug te komen. Ik besloot dus om terug te keren. Nu krijg ik te horen dat er helemaal geen aansluiting is op mijn adres? Echter de oude installatie ligt er nog en de buren hebben het ook. (Heb ik zelf voor gezorgd) Ik ging dus langs in een filiaal en daar vertelden ze me zelfs dat er GEEN aansluiting is in de straat. Nooit geweest. Of je ze nu vertelt dat de oude er nog ligt en dat je reeds VDSL had, dat doet er niet toe. Geen Proximus in je straat. Echter als ik de
Het is echtb schandalig dat ik op vandaag 11/12/2020 al meer dan één uur moet wachten en nog niemand aan de lijnHoe kan je nog beter spelen met de voeten van je klantenNieuw sinds 27 december heb ik nu al mijn bedenkingen over hun service
Hallo, Ik zou graag op enkele van mijn toestellen (NAS, android box,...) een vast IP adres toewijzen en vermoed dat de eenvoudigste manier is om een reservatie in de DHCP range toe te wijzen. Nu lukt het me om DHCP reservaties te maken onder MyModem-DHCP-Static Adresses en op te slaan. Deze worden echter niet toegewezen. (niet na heropstart BBox en ook niet na heropstart van de devices) Serial Number LK13305DP340536 Software Version 8c.82A GUI Version 6.7.0 Hardware Version 2.0 Datapump Version A2pv6F039f3.d24n Ik heb reeds een hard reset gedaan van de bbox maar nog steeds hetzelfde probleem. Is dit op te lossen of zet ik hier beter een eigen router achter? (Ik zou ervan uitgaan dat dit een basisfunctie is maar ik heb reeds wat op het forum rondgekeken en vindt hier niet echt een sluitend antwoord bij vragen omtrent dit onderwerp) Alvast dank voor de reacties! Grtjs, Randy
Beste Hoe vraag ik een sociaal tarief aan? Welke documenten zijn er nodig voor jullie om dit in orde te brengen? Kan ik dit in een proximus winkel in orde brengen? Bedankt. Mvg,
Beste, Ondertussen is VoWifi beschikbaar volgens https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_vowifi/particulieren/blog/news/uit-eerste-hand/b-cr-vowifi.html Ik zie nu ook dat op mijn toestel (OnePlus 8 Pro) de provisioning aanstaat voor VoWifi (wat vroeger niet het geval was). Ik heb het ook geactiveerd in de SIM opties, echter nog geen success. Is er een kans dat dit nu geactiveerd wordt? Of waar moeten we dit navragen? Mvg
Ik heb ondertussen heel de site afgezocht en het forum, maar alles is al een aantal jaren oud van antwoorden. Ik heb ooit mijn MMS ingesteld om aan te krijgen via mail, omdat ik toen geen foto's kon ontvangen met gewone gsm. Nu heb ik al aantal jaren smartphone en krijg ik nog steeds foto's aan op mail. En ik vind nergens hoe ik dit kan uitschakelen. De dingen die in de oudere topics staan, werken dus ook niet meer. MMS divert is niet meer te vinden. Hoe krijg ik dit terug ingesteld naar ontvangen op mijn smartphone?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.