Skip to main content
Vraag

foutmelding P131

  • December 11, 2020
  • 4 reacties
  • 4623 Bekeken

Help! Kan geen opnames bekijken of nieuwe opnames plannen? Foutmelding P131.

Decoder reeds opnieuw opgestart (spanning uit).

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • December 11, 2020

bbox eens herstarten

als dit niks oplevert decoder eens resetten → Je decoder resetten | Proximus

ik weet niet of er nog een prox medewerker zal reageren deze avond in het weekend komen die ook niet langs op het forum 

anders eens bellen 0800 22 800 (kan in het weekend ook)

 


Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • December 11, 2020
cindy1981 schreef:

Mijn digibox geeft foutmelding P133 en

ik heb geen beeld

  • ,decoder stroomloos zetten 
  • bbox resetten > klik hier
  • dan wachten tot de bbox zijn DSL lampje continu blijf oplichten
  • nu de decoder terug onder spanning zetten 
  • Als het dan nog niet opgelost is ook eens de decoder resetten > klik hier
    Opmerking: Als u een V4 decoder hebt, herstart uw toestellen indien dit nog niet gebeurd is. Wij raden een reset van deze decoder af. Bekijk onze tips voor tv-problemen.

Martin
  • December 11, 2020
  • ,decoder stroomloos zetten 
  • bbox resetten > klik hier
  • dan wachten tot de bbox zijn DSL lampje continu blijf oplichten
  • nu de decoder terug onder spanning zetten 
  • Als het dan nog niet opgelost is ook eens de decoder resetten > klik hier
    Opmerking: Als u een V4 decoder hebt, herstart uw toestellen indien dit nog niet gebeurd is. Wij raden een reset van deze decoder af. Bekijk onze tips voor tv-problemen.

dat is de algemene procedure die ik hier dikwijls post als er echt niks anders helpt 

maar de v4 decoder resetten zorgt alleen voor problemen maar aangezien het hier om een v7 gaat is dit geen probleem.


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • December 17, 2020

@WhamW Kan je je gegevens toevoegen aan je profiel? Dan kijken we het even na.