Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo allemaal,Op donderdag 21/1/2021 zal een nieuwe Vlaamse (cultuur)zender van start gaan, “Podium 19”.Ik ben benieuwd, meer kan je op deze link nalezen:https://tvvisie.be/nieuws/belgie/nieuwe-tv-zender-podium-19-vanaf-januari-met-breed-cultuuraanbod-in-je-huiskamer_104806/Is er al iemand die weet op welk kanaalnummer Podium 19 van start zal gaan?Meer info ivm dit nieuwe kanaal zullen we ook nog wel lezen op het Infokanaal.Timm1983
Wij hebben sinds kort twee Kurio Genius tablets gekocht voor de kleinsten.Echter wanneer ik de studio 100 app open en de Studio 100 go pass wil activeren, krijg ik telkens de melding dat ik de verkeerde Proximus gegevens heb ingegeven.Maar ik krijg op die gegevens wel de factuur, bevestiging en dergelijke toegestuurd. Kan iemand helpen?
Ik heb een gratis webruimte bij mijn internetcontract. Ik heb er een website op geïnstalleerd Ik kan met mijn websitepaswoord niet meer inloggen op mijn website via de proximus site.Hoe kan ik het paswoord resetten zonder het oude te kennen en de juiste login settings verkrijgen voor een FTP verbinding te maken.Alvast bedankt voor de reactie,Marc
Geachte,Sinds een drietal maanden heb ik een nieuwe smartphone huawei P smart 2020 gekocht in de Proximusschop te Mechelen, aanvankelijk werkte mijn smartphone naar behoren, maar na ongeveer een maand begon de elende, als ik verbinding wil maken met een contactpersoon met een vaste lijn loopt het al mis, ofwel word de verbinding afgebroken na ongeveer 1 minuut en dien ik terug in te bellen en dit soms tot driemaal toe, als ik geluk heb gebraak ik binnen maar dan word het gesprek afgebroken, terug bellen kan een oplossing zijn, maar soms haalt het niets uit, de verbinding word afgebroken, soms lukt het bellen naar gsm’s zeer goed zonder de verbinding te verbreken, maar vaak luky dit ook niet. Ik ben met het toestel al verschillende malen in de schop te Mechelen terug geweest en het probleem raakt maar niet opgelost, ook al verschillende malen naar de storingsdienst gebeld, maar hier ook geen oplossing, de simkaart werd al vervangen, hellaas zonder resultaat, er is ook en technieker lang
Kunnen jullie mijn account deactiveren, zodat ik dit emailadres kan gebruiken voor mijn nieuwe klantgegevens?
Beste, Ik ben recent veranderd van adres en heb proximus mee verhuisd.Sinds dit verhuis staat de One SSID op, waar ik zelf niet voor heb gekozen.Ik heb dit toen meteen bij de technieker gemeld, maar hij gaf aan dat dit geen problemen ging geven en dit geen verschil maakte. “Nou prima dan”.Sinds de verhuis heb ik regelmatig problemen met een goede connectie te krijgen.De router opnieuw laten opstarten en dergelijke hebben niet geholpen, dus nu wou ik de One SSiD terug uitzetten.Als ik de stappen (inloggen op de bbox, klikken op de One SSID banner, klikken op “ok”) volg uit andere posts op dit forum lijk ik zelf de One SSID niet uit te kunnen schakelen. Alles blijft namelijk hetzelfde. Kan dit op een andere manier uitgezet worden?
Ik wil even iets vragen,Ik had de V7 decoder en die werkte niet naar behoren, Bij nazicht van de BBOX3 bleek dat deze 1 ½ maand geen updates had gehad.Toch kwamen de problemen regelmatig terug. Wat me nu opgevallen is dat is dat internet op mijn pc regelmatig niet beschikbaar is en dan krijg ik volgende mededeling als ik op het icoontje van internet ga staan “ standaard gateway niet beschikbaar’.Heeft dit met de BBOX 3 te maken? Want dat zou de problemen die ik met de V7 decoder had misschien verklaren. Want als ik het goed begrijp dan gaat de V7 via internet. Aan mijn pc zal het niet liggen, want die is nieuw en heeft al zijn updates met succes gehad.Wie heeft een antwoord op mijn vragen?Ik wil duidelijk zeggen dat ik nog uitermate tevreden ben over Proximus,
Op 10 november ll. heb ik een omschakeling gevraagd naar een Flex pack met Phone Line, maar sinds de omschakeling, die gebeurde op 16 november, heb ik geen telefoonlijndiensten meer. De oorzaak ligt vermoedelijk bij het feit dat ik voordien een VoIP lijn had met een iTalk abonnement. Ik connecteer op die lijn via een SIP connectie. Bij de omschakeling naar het Flex abonnement, werd de telefoonlijn echter gedefinieerd als een analoge lijn.Nu kan ik niet meer bellen via de SIP connectie (ondanks het feit dat de connectie met ims.belgacom.be wel succesvol is), en heb ik ook geen verbinding via de analoge RJ11 aansluitingen op de NPT2007 stekkerdoos. Ik heb een BBOX 3 V+ van Proximus ontvangen, maar heb hem vervangen door een Fritzbox 7490, welke kan connecteren met een analoge telefoonlijn.Ik heb op aanraden van een Proximus medewerker nu een omschakeling van analoog naar VoIP aangevraagd. Dat was de enige manier om het probleem op te lossen, werd gezegd. Hierdoor zal een Proximus te
Is een wifi bridge hetzelfde als de nieuwe wifi booster?Ik had mijn decoder V5 verbonden met de wifi bridge, maar om beter beeld te hebben met de V7 decoder heb ik deze V7 nu met een lange kabel verbonden met de decoder. Maar met mijn laptop heb ik op sommige plaatsen in mijn woning regelmatig dat die zijn wifi verbinding wegvalt. Kan ik dat oplossen met zo’n wifi-bridge? Of heb ik daar zo’n nieuwe wifi booster voor nodig?
Is het mogelijk om de lay-out van de tv gids in de v7 decoder te wijzigen? De lay-out van de v5 vind ik overzichtelijker.
Discovery world gaat weg op 1 januari. Zou er iets in de plaats komen?
Momenteel zijn er geen ondertitelingen mogelijk (noch via teletekst, noch via de OK-knop) op de zender Travel XP (kanaal 103). Is het mogelijk om Nederlandstalige ondertitelingen te activeren op de zender? Mvg
Ons internet is de laatste tijd enorm slecht. Vaak kunnen onze apparaten niet allemaal verbinden, toen mijn moeder hier gisteren voor belde wist de klantenservice te vertellen dat 7 APPARATEN op een netwerk te veel is wat dus ronduit poepgepraat is: aangezien 1 een normaal netwerk een 40 tal apparaten aankan en 2 moest het geen gelul zijn zo het nog steeds enorm slecht zijn moest dit de service zijn. Ik heb al reeds eens de lijnwaarden uitgemeten en die zijn redelijk slecht ano 2020/2021 is het toch niet normaal dat je als gezin niet gelijktijdig op het netwerk kan. En dit in de blok ik ben de tel verloren hoe vaak mijn zus tegen mij zegt DE WIFI WERKT NI EN IK MOET MIJN LES BEKIJKEN wat natuurlijk enorm storend is voor haar, zeker met de aankomende blok. Wat nu waarschijnlijk de enigste oplossing zal zijn is overstappen naar Telenet waar men wel het juiste netwerk kan bieden, want een happy house medewerker kan toch niets doen aangezien het grootste probleem het binnenkomend singaal
Plots tijdens het tv kijken, was er geen beeld meer. Na herstart van de decoder: connection problem. Na de gewoonlijke pogingen (alles herstarten, andere kabel, ...) kregen we een nieuwe decoder opgestuurd. Dat is nu met die nieuwe decoder exact hetzelfde probleem. Werkt op geen enkele aansluiting in het huis. Sluiten we iets anders aan op die kabel, dan heeft die wel internet. Dus… Het kan niet de kabel zijn (ander toestel werkt wel op zelfde kabel), en lijkt ook niet de decoder te zijn (nieuwe decoder heeft zelfde probleem). Ik heb Proximus support gebeld, maar daar weten ze het ook niet meer.Enig idee wat ik nog kan proberen?
Hallo, Ik heb vandaag een internet + tv installatie gehad. Ik heb een maxi abonnement en mijn pc is aangesloten met utp kabel. Zowel modem als pc staan in de woonkamer. Ik heb een bbox 3v+ modem.Als ik een ookla speedtest doe haal ik gemiddeld 20mbps download en 7mbps upload. Dit lijkt me aan de trage kant.Met gsm toestel haal ik dezelfde snelheid. Als ik een test doe op www.proximus.be/internetsnelheid zou ik toch 80mbps moeten halen, dat haal ik dus bijlange niet. Ik heb de modem al herstart maar zonder resultaat. De decoder van de tv verliest ook elk uur de verbinding.Kan er iemand me vertellen hoe ik mijn internet snelheid kan verbeteren ? https://pxs.speedtestcustom.com/result/79d7edb0-44ac-11eb-99f1-ffac7a1a5f51Mvg
Ik kan niet inloggen, na een paar seconden komt volgende melding:Teveel mislukte inlogpogingen. Probeer het na 5 minuten opnieuwOok na 15 minuten wachten krijg ik dezelfde boodschap.
Sinds januari is het abonnement alweer gestegen, ik heb hierover een mail gestuurd naar Proximus maar nog steeds geen antwoord. Ik heb voor de maand januari ook slechts het oude bedrag van vorig jaar betaald. Voor de andere maanden heb ik het gefactureerde bedrag betaald. Zijn er nog mensen die niet akkoord zijn met die jaarlijkse prijsverhogingen en is er iets aan te doen?
BesteMijn zoon en ik gebruiken mijn gsm om een spel te spelen. Ik maak gebruik van een herlaadkaart zodat ik zelf kan beslissen wanneer het stopt. Nu blijkt dat ik niks meer kan aankopen.Bij de betaling krijg ik een tekst in het “frans” Ik ben dan ook nog nederlandstalig ! moest ik het nog gaan vertalen bij. dat ik aan mijn bestedingsgrens zit (terwijl ik met een herlaadkaart bel).Heb al vanalles opgezocht op jullie website, hoe je dit kunt aanpassen. Maar ik kan niet op “mijn producten” want ik krijg steeds de melding “oeps er is een technisch probleem”. Ik heb geen producten of abonnementen bij jullie. Op mijn app kan ik alles zien zelfs mijn verbruik wat ik dus ook niet kan bekijken op jullie website.Hoe kan ik dit oplossen?mvg
Sinds gisteren kunnen geen emails meer worden ontvangen op volgend adres: ******@skynet.be.Verzenden vanaf dit adres lukt wel, ook worden de emails (gelukkig maar) nog doorgestuurd naar een gmail adres.
Vandaag mijn mce ontvangen die ik had besteld wegens slechte ontvangst in huis. Alles is correct geïnstalleerd maar het lampje blijft constant groen knipperen. Dus contact genomen met klantendienst. Deze verbond mij door met iemand van de technische dienst. Na enkele resets en wijzigingen in het systeem, ging het na 20 minuten zeker in orde zijn en ging hij me terugbellen om te checken. Ondertussen een paar uur later en nog altijd niemand gehoord en nog steeds groen knipperlicht. Iemand tips ?
Net update gedaan voor Samsung A40. SIM kaart wordt niet meer herkent ?
Beste, Ik heb een factuur ontvangen waar er een onterechte installatiekost aangerekend wordt. Bij de aankoop van het abonnement was dit gratis. Echter staat het nu wel op de factuur om te betalen. U vindt verdere info in mijn persoonlijke info. Alvast bedankt voor de spoedige opvolging.
Geachten,Ik ben in het bezit van een (nieuwe versie) van een GSM Nokia 3310, u weet wel….nog altijdeen zeer goed toestel.Ik ontving een “Webpromo” betreffende een Prepaid-kaart voor een GSM - zie hieronder:Mijn vraag, mijn GSM Simkaart ontvangt enkel Micro - Simkaart:Wanneer ik deze promotie bestel, ontvang ik dan een desbetreffende simkaart, of moet ik ditmodel ergens gaan specifieren, doch ik weet niet waar ??Graag een seintje a.u.b.Roland.
Tijdens het TV-kijken valt het beeld soms weg. Ik krijg dan natuurfoto’s te zien met de tekst “Chromecast ingebouwd Ga voor meer informatie naar chromecast.com/built-in”Om verder TV te kijken moet ik het pijltje terug ← gebruiken.Hoe kan ik dit uitvallen van het beeld voorkomen?
Net zoals al verschillende andere mensen hebben gemeld lukt het maar niet om een poort te openen op de B-Box3.Nergens is een oplossing te vinden, dus ik hoop dat iemand me kan helpen….Alvast bedankt!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.