Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hi, de linkerboventoets van mijn V5 (tv on/off) werkt niet naar behoren meer. Alle andere toetsen werken OK, ik vermoed dat door veelvuldig gebruikt de vermelde toest niet meer goed reageert ; moet lang en hard ingedrukt blijven vooraleer tv reageert. Dient wellicht vervangen te worden.Hoe gaat dit in zijn werk ? Kan evtl nieuwe afstandsbediening opgestuurd worden ter vervanging van de niet meer goed werkende ?
Heb altijd gewerkt met outlook 2010. Vermits dit niet meer wekt voor mijn skynet, webmail i gebruikMijn vraag : als ik een mail beantwoord , dan word de originele mail NIET in het antwoord gezet?? Ik kan enkel mijn eigen tekst zien?? Is dit normaal?? zee vervelend was gewoon de originele mail te zien waarop ik antwoordde.Bj de optie doorsturen staat het welNormaal of kan ik dit veranderen??
Wanneer ik Netflix opstart via de Proximus decoder verschijnt er, sinds kort, tussen elke handeling die ik uitvoer, een banner van ‘Enjoy - gratis cadeaus’. De banner verdwijnt telkens terug doch er blijft in de rechterbovenhoek een zwarte rechthoek staan die dus ook gedurende het bekijken van een film niet verdwijnt…Wie kent dit probleem?
Ik heb net een nieuwe prepaidkaart gekregen. Nu probeer ik me permanent te identificeren. 3 computers getest, 3 browsers, geen enkele werkt.Er zijn 4 verschillende fouten die ontstaan, maar de voornaamste is deze foutmelding :Deze fout ontstaat net nadat ik mijn PIN-code voor mijn ID-kaart intyp.Wat is er aan de hand?
Beste, ik heb vandaag 11.01.2021 meermaals Proximus storingen proberen te bereiken omdat het telefoonnummer van mijn 89 jarige grootmoeder onbereikbaar was. Later bleek dat ook de hele buurt storingen had in Leuven (omgeving Kaboutermansstraat). Ze was dus zoals Proximus totaal onbereikbaar.Het zou volgens mij heel interessant zijn om op jullie intropagina een “item” aan te maken voor storingen waarop we de zone van de panne kunnen opvolgen.vb: storing: Leuven locatie: Kaboutermansstraat probleem: kabel defect stand: herstelling bezig duur: ongeveer 8uOp die manier moeten mensen niet naar hun providers bellen, geen tientallen keren proberen om uw contactpersoon proberen te bereiken en onnodig om naar proximus enz…. te bellen.Mvg, Roger Tienen
Er is de laatste tijd veel fout aan het lopen in de opnames en planning. Als ik een programma gewist heb uit de opnames, dan komt die gegarandeerd nog een paar keer terug te staan in de lijst. Je kan ze wel niet eer bekijken, want als je op kijken klikt, verdwijnt hij weer om een alf uur later terug te blinken in de lijst. Ik neem alles op wat ik wil zien, dus dat is soms wel verwarrend. Kunnen jullie dat eens bekijken? En in de planning heeft het nog altijd geen zin om een gepland programma terug te wissen, want hij wordt toch ogenomen. Heel vervelend.
Alles loopt een uur achter. Zo kan je dus niks opnemen.
Beste, sinds vanmorgen geen internet en geen TV meer. Zijn er bekende storingen in de regio Kapelle op den Bos ? Ik heb al een reserve bbox 3 aangesloten zonder succes.Werk voorlopig via 4G
hoe bbox2 omruilen voor bbox3
Ik moet voor mijn tante en haar echtgenoot een nieuw gsm-toestel kopen. Beide bevinden zich op het ogenblik in een WZC en kunnen zich niet verplaatsten naar een Proximusshop. Bij het nieuwe gsm-toestel moet er ook een nieuwe simkaart komen, omdat de oude niet past. Om deze nieuw simkaart te bekomen moet de titularis zelf aanwezig zijn, dit is dus niet mogelijk. Tante heeft pas een heup operatie ondergaan en haar echtgenoot zit in quarantaine.Heeft Proximus niet de mogelijkheid om een papieren volmacht te geven?
HalloSinds enkele dagen zijn we klant geworden van Proximus. Bij de installatie van de router Bbox bleek dat deze enkel aangesloten kon worden in onze inkomhall (tot nu toe kwam telenet/orange in de living toe). De reden is simptel, de telefoonlijn komt daar toe (spijtig genoeg). Om alles te laten werken heeft de technieker een wifi booster gezet in de living zodat onze tv en computer via Wifi netwerk moeten verbinden (en dus extra kost per maand want niet inbegrepen in Epic Combo dacht ik). Voor de PC en TV ben ik geen voorstander van Wifi te gebruiken (snelheid 30mbps ipv 100mbps) en ik zou binnenkort dan ook een oplossing willen vinden door een ethernet kabel rechtstreeks aan te sluiten op de modem van Proximus. Op zich allemaal geen probleem, er moet wel geboord worden etc, maar goed… Nu zou ik graag ook de TV (die enkele meters verder staat dan de pc, ook willen aansluiten rechtstreeks op de modem ipv via draadloos Wifi booster signaal.Kan er tussen de TV/computer en de proximus r
Ik heb zojuist een nieuwe gsm, een Alcatel 3x 2020. Alles juist ingesteld, wifi werkt, mobiele data aangevinkt, naar ik krijg geen connectie met mobiel internet... Hoe los ik dit op?
Beste,Sinds december hebben we twee bestaande abonnementen (thuis en tweede verblijf) samengevoegd (lees: op één naam/betaler gezet). Bij beide abo’s is 10 GB cloud voorzien, maar ik kan niet switchen tussen de cloud van het thuisabonnement en de cloud van het abonnement van het tweede verblijf. Ik kom steeds terecht op de cloud van het thuisabonnement. De inlog MyProximus tweede verblijf wordt zelfs niet meer herkend: “verkeerde naam of wachtwoord”.Oplossing?Vriendelijke groetGuMa
Beste, reeds drie maanden probeer ik voor mijn tante de bankrekening voor de domiciliering te wijzigen. Haar man is gestorven en het oude rekeningnummer is geblokkeerd.Het nmmer is inderdaad gewijzigd, dat zien we op de pagina aanrekeningen-instellingen. Daar staat ook duidelijk ‘je betaalt via domiciliering’. Op de factuurpagina blijven de facturen echter hopeloos op ‘te betalen’ staan met een knop om manueel te betalen. Dus de domiciliering gebeurt niet. Reeds drie maand heb ik hiervoor gebeld en telkens zou het in orde komen, maar dat gebeurt niet waardoor de openstaande facturen telkens dreigen te vervallen. Het gaat om klantennummer 602682***. Dit mag nu eindelijk eens in orde komen.
Ik kamp op mijn proximus-adres al geruime tijd met problemen bij het ontvangen van mails. Het merendeel van de inkomende mails komt normaal en direct aan, maar zo’n 10-20% (van verschillende afzenders) ontvang ik met grote vertragingen pas na meerdere uren tot zelfs enkele dagen, of helemaal niet. Ik heb hierover meermaals contact opgenomen met de klantendienst, maar helaas zonder succes. Er is wel een technicus langsgeweest, die het probleem op zijn beurt aan de ICT-afdeling zou doorgeven, maar verder hoor ik er niets meer van en ondertussen blijft het probleem gewoon bestaan. Op dit forum heb ik verschillende (oudere en recentere) topics gevonden van anderen die hetzelfde probleem hebben. Ik vraag me af of dit bij iemand uiteindelijk opgelost geraakt is. En zo ja, hoe? Hopelijk wordt dit door een Proximus-medewerker opgepikt en kan er eindelijk toch wat aan worden gedaan.
Wij hebben sinds enkele weken twee V7 decoders in gebruik.Bij TV1 planden we enkele opnames te bekijken. De eerste keer liep midden in de opname alles vast.Geen oplossing mogelijk. We hebben dan een reset gedaan en konden alsnog de opname verder bekijken.Volgende dag bekeken we een andere opname. Ook tijdens het bekijken beeld vast , maar nu deed reset het niet en hebben we alles dienen te “erasen”. Met het gevolg dat we bij decoder 1 alles terug dienden te installeren .We hebben dan ook alle opnames die nog gepland stonden gedeleted.We lezen reacties dat dit nog voorkomt, maar dit is echt niet aanvaardbaar.Wordt hier iets aan gedaan ? Zodat we opnames in volle vertrouwen kunnen plannen en ook bekijken ? Ter info bij TV 2 komt het probleem voor dat bij het afzetten van decoder, deze blijkbaar wel down gaat , maar zich zomaar terug opstart . Tot we na herhaalde pogingen, de decoder toch afgezet krijgen. We begrijpen ( in het overzicht status V7 ) dat dit probleem gekend is en in de volg
goedemiddag, ik heb al vele malen gevraagd om een oplossing voor de storingen op tv..telkens men mij een oplossing aanbied is dit goed en leuk want ‘eindelijk van die storing verlost’ maar dan een paar dagen later, in het beste geval enkele weken, dan begint het opnieuw.zoals vorige week is er een oplossing voorgesteld en uitgevoerd, men heeft de tv frequentie ‘verandered’ of ‘aangepast’ en dit voor de 3de maal(als ik mij niet vergis) en ja idd het was primahad zelfs de indruk dat ik beter beeld had.maar helaas, we zijn vandaag donderdag 7/01/2021 en sinds zondag is het probleem er terug,stilstaand beeld, kleurenbalk en dan geen beeld meer met de vermelding, “Geen verbinding”..Nu is het zo dat dit probleem al aansleept sinds begin 2020..men kan dus NIET zeggen dat ikGeen Geduld heb..MAAR nu is er ook een probleem met internet, wat ik voordien Niet had, ik krijg een melding van, internet verbroken, en een balkje waarin staat “ probeer opnieuw” Gaat dit ook zo zijn zoals de tv problemen
TV gids op decoder V5 en op pickx app smartphone vandaag 1u24min verkeerd, enkel op EEN. Dus niet op de andere zenders. Gevolg is wel dat opnames ook op het verkeerde uur opgenomen worden
Beste, Ik heb al verschillende keren gebeld naar proximus met de vraag of alles in orde is voor mijn bestelling af te ronden. Steeds krijg ik te horen dat ik nog een document moet ondertekenen voor dit in orde te brengen. Ze hebben deze al 3 keer verstuurd naar mij maar ik ontvang niets. Is er een mogelijkheid dat deze per post zouden kunnen opgestuurd worden dat ik ze onderteken en via mail terug stuur? Alvast bedankt.Mvg Kurt
voor de zoveelste maal klopt de tv gids voor bbc first niet. zo het is niet mogelijk een programma normaal op te nemen.danny
goedemiddag, ik heb al vele malen gevraagd om een oplossing voor de storingen op tv..telkens men mij een oplossing aanbied is dit goed en leuk want ‘eindelijk van die storing verlost’ maar dan een paar dagen later, in het beste geval enkele weken, dan begint het opnieuw.zoals vorige week is er een oplossing voorgesteld en uitgevoerd, men heeft de tv frequentie ‘veranderd’ of ‘aangepast’ en dit voor de 3de maal(als ik mij niet vergis) en ja idd het was primahad zelfs de indruk dat ik beter beeld had.maar helaas, we zijn vandaag donderdag 7/01/2021 en sinds zondag is het probleem er terug,stilstaand beeld, kleurenbalk en dan geen beeld meer met de vermelding, “Geen verbinding”..Nu is het zo dat dit probleem al aansleept sinds begin 2020..men kan dus NIET zeggen dat ikGeen Geduld heb..MAAR nu is er ook een probleem met internet, wat ik voordien Niet had, ik krijg een melding van, internet verbroken, en een balkje waarin staat “ probeer opnieuw” Gaat dit ook zo zijn zoals de tv problemen,
Ik heb al een paar dagen problemen met digitale tv. De meeste zenders werken niet, sommige hebben geen problemen (bv. Atv en SD Één). Ook de tv gids en ouden opnames werken zonder problemen, nieuwe opnames hebben ook het probleem. Ik heb een video gemaakt om het probleem te tonen want ik weet niet hoe het uit te leggen. Video voorbeeld van het probleemInternet werkt zonder problemen en ik heb al geprobeerd de decoder, modem en power line adaptors te resetten.
gisteren na stroompanne wil decoder v6 niet meer opstarten , blijft iedere keer hangen er komt op tv “ nakijken stap 1 dan nakijken stap 2 daarna komt er een Android figuur met rode driehoek “en alles begint opnieuw decoder is aangesloten op booster heb alles reeds terug opgestart (b-box decoder wifi booster) ook decoder reeds aangesloten met kabel rechtstreeks op b-box maar zelfde resultaat ik heb ook nog een decoder v5 maar die heeft geen enkel probleemiemand nog meegemaakt?groeten peter
Beste, Net deze ochtend installatie gehad van internet op kantoor, dus eerste werk: SSID aanpassen naar bedrijfsnaam.Maar…. befaamde sticker met user is nergens te bespeuren.We hebben wel sticker met SSID & WPA key, maar nergens eentje met user.BBox al kwartslag gedraaid, overal gekeken en gevoeld of er nergens een sticker hangt maar helaas. Laatste mogelijkheid = helpdesk bellen om technieker te laten terugkomen?
Hallo Enkele dagen geleden kocht mijn dochter een nieuwe Samsung A71. We waren reeds Proximus klant, maar ze moest hiervoor wisselen van simkaart (naar Nano-sim) omdat haar oude kaart niet het juiste formaat heeft. Ze zou haar telefoonnummer (0474 86 44 13) kunnen behouden bij overdracht naar de nieuwe simkaart. Echter werd haar oude kaart nog niet gedeactiveerd (ze kan er nog steeds mee bellen, smsen, ...). Kan er misschien eens nagekeken worden of de overdracht is aangevraagd? Misschien is er iets fout gegaan…? Alvast bedankt!
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.