Skip to main content
Beantwoord

Nummeroverdracht

  • January 6, 2021
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo

 

Enkele dagen geleden kocht mijn dochter een nieuwe Samsung A71. 

We waren reeds Proximus klant, maar ze moest hiervoor wisselen van simkaart (naar Nano-sim) omdat haar oude kaart niet het juiste formaat heeft. Ze zou haar telefoonnummer (0474 86 44 13) kunnen behouden bij overdracht naar de nieuwe simkaart. 

Echter werd haar oude kaart nog niet gedeactiveerd (ze kan er nog steeds mee bellen, smsen, ...). 

Kan er misschien eens nagekeken worden of de overdracht is aangevraagd? Misschien is er iets fout gegaan…?

 

Alvast bedankt!

Beste antwoord door HeidiE

Dag @DBM werkt het nieuwe kaartje intussen al? Groetjes, Heidi

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 7, 2021

Dag @DBM werkt het nieuwe kaartje intussen al? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 7, 2021

Hallo

Intussen is het opgelost! Ben eventjes langs de Proximus verdeler gegaan en ze hebben het voor mij in orde gemaakt :)

Groetjes

Marleen