Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Vorige week zaterdag heb ik een flex pack genomen. Ik vroeg of de vaste lijn 24/7, gsm, WiFi booster en een decorder er bij in begrepen was. Dit zat er allemaal in heeft die man gezegd. Nu wil ik s’avonds bellen met de vaste lijn en dit ging niet meer. Gebeld naar proximus en die man zei dat ik maandag moest bellen naar de commerciële dienst. Zo gezegd zo gedaan en die hebben gezien dat de verkoper een fout heeft gemaakt. Er is een decorder geleverd maar geen WiFi booster. Er is ook een brief gestuurd van het pakket dat ik had besteld, bleek een pakket te zijn wat ik niet had gevraagd Ze gingen mij terug contacteren maar tot op heden nog niets gehoord. Nu zit ik al een week zonder vaste lijn door een fout van de verkoper.Groetjes Kristel
ik heb 1GB op mijn pickx staan en weet langst geen kanten wat het mij gaat kosten als ik er bv dagelijks gebruik van maak wie wel ??Annita 609384337-035413-887
Hallo, ik schakelde zaterdag terug over van Telenet naar jullie. Probleem is: ik kan op mijn vaste lijn niet worden opgebeld als de beller met een vaste telefoon belt. Met gsm naar mijn lijn lukt wel. Kunnen jullie dit eens bekijken?
Hallo, Sinds een week is ons internet soms voor enkele uren niet beschikbaar. In tijden van telewerk is dat uiterst ambetant. Iemand die me kan helpen? Groeten
Ik heb sinds kort een nieuwe mode box 3+nu mijn printer is hier via een ethernet kabel op aangesloten als ik mijn pc verbind via de kabel of via WiFi op mijn modem werkt alles primanu heb ik een extra WiFi router in huis staan netgaer R7000 en als ik op die WiFi verbind kan ik niet meer afdrukken hij vind zelf de printer niet meerNogtans kan ik perfect naar het op adres van de printer surfen voor de instellingen te wijzigen wat doe ik mis of zie ik over het hoofd?alvast bedank
Goeiedag,Ik heb hierboven de gegevens geplaatst die ik deze morgen bijeenzocht, in de hoop de instabiliteit van mijn lijn/download op laptop op te lossen. Wanneer ik radio luister via stream en tegelijkertijd een site open lukt dit niet meer. Radio weg en site duurt ellendig lang in download. Wanneer ik vergader via Teams/Skype gebeurt vaak hetzelfde, soms lig ik zelfs uit de vergadering?Iemand enig idee wat hieraan kan gedaan worden alstublieft?(Ik ga even niet kunnen antwoorden maar alvast voor alle degelijke input)
Nogmaals een noodkreet!!! Yelo play, vrtnu, vtmgo, werken allemaal perfect. Enkel proximus… Oeps, er kan geen verbinding worden gemaakt ! Omwille van uitzendrechten kunnen we enkel toegang geven tot de app binnen de Europese Unie. Geef de app toegang tot (geo)lokalisatie. Anders heb je geen toegang tot de app behalve als wifi geactiveerd is. En hier is alles geactiveert.Dit is nu de 2de week...
Beste,Op 5 december 2020 bestelde ik Flex fiber S, met, inbegrepen, een Mobile Flex abonnement voor mijn vrouw. Ongeveer een maand geleden ontvingen we de nieuwe simkaart en de melding dat het netwerk bij Base zou wegvallen, waarna de nieuwe kaart geactiveerd kon worden. Tot op heden is dit nog steeds niet gebeurd. Bij telefonisch contact met Proximus bleek men “geen gegevens hierover te kunnen terugvinden”, maar men ging het “uitzoeken”. Hierna bleef het echter wederom stil. Ook in MyProximus wordt er nergens melding gemaakt van het mobiele abonnement.Graag een snelle oplossing, met dank!Vriendelijke groeten,Guy
Ik heb een toets van de afstandsbediening geprogrammeerd om het volume van mijn versterker te sturen.Dat werkt wel maar als je iets te lang op de toets drukt dan stuurt hij het volume plots heel erg snel de hoogte of laagte in.Kan die ‘herhaling’ van IR code sturen niet afgezet worden ?
Vanaf 18 januari HISTORY in basis pakket bij Telenet,,,,, En Proximus ??????
Merk dat de bundel all entertainment nl verdwenen is,heeft die bundel andere naam gekregen,want wilde namelijk binnenkort aanvragen,want de zenders die erin stonden spraken me aan,in welk pakket zitten die nu
Goedenavond, De laatste maanden is mij opgevallen dat onze download (en upload) snelheid laag is. Initieel dacht ik dat het kwam omdat we momenteel met twee thuiswerken en dus gewoon meer bandbreedte nodig hebben. Echter na wat meer onderzoek blijkt dat onze snelheid wel erg laag is. Ik heb de speedtest uitgevoerd:https://pxs.speedtestcustom.com Via kabel rechtstreeks op de modem Download: 6 Mbps Upload: 0.4 MbpsDit zijn dezelfde waarden die ik zie als ik inlog op MyProximus en kijk naar “snelheid” bij het internet abonnement.Anderzijds als ik via http://www.proximus.be/internetsnelheid opzoek wat de snelheid voor ons adres is dan zie ik:Minimale snelheid: 45.3 download en 14 uploadZowel onze download en upload zitten hier nog een stuk onder.Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn? Alvast bedankt,Seppe
Beste, 14 dagen geleden heb ik biz abonnement aangevraagd voor mobile. Woensdag heb ik eindelijk mijn simkaart ontvangen met de melding dat ik moet wachten tot ik geen ontvangst meer heb jij mijn vorige provider (orange pay & go kaart). Na 4 dagen nog steeds ontvangst orange. Met jullie contact opgenomen maar gewoon antwoord gekregen dat ze wachten op het afsluiten van orange. Met orange contact opgenomen en die zeggen dat ze niet mogen afsluiten anders kan proximus het nummer niet overnemen. WAT IS HET NU? Ik zou graag terug willen bellen. Biz abonnement is voor een zaak! Geen telefoon = aan geen klanten!!!!! Graag snel overdracht en activatie van mijn SIM!!! Bedankt. Marc Imbrechts.
binnenkort legt men de glasvezel aan in de straat en ik kan mijn abonnement veranderen in een flex abonnement maar vroeg me af hoe dit zat met een Familus abo + netflix. De echte tegenhanger van familus vond ik niet (thuis optie is 11 euro duurder, maar lijkt me niet echt nodig), maar de netflix optie houdt die preceis automatisch in. Kan netflix gecombineerd worden met de flex basis versie? wij hebben ook een tweede abonnement in ons uitverblijf (aan ½ prijs) is dit nog altijd comibneerbaar met het flex abo (vroeger was familus nodig). In ons uitverblijf ligt (nog) geen ‘fiber’.Ik lees precies eea dat dan ook de router en/of de bbox moet gewijzigd worden (android)? Kan netflix ook direct ipv via pickx doorgestuurd worden via de android bbox?
Hallo,Gelukkig Nieuwjaar aan allen.Op 22 dec nieuw flex pack besteld met de samsung TV als cadeau. TV betaalt, zou geleverd worden op 24 dec volgens proximus. Op vandaag nog niets gezien, ook geen mail van bpost met track & trace nummer… Waarschijnlijk is er iets mislopen bij doorgeven aan magazijn groep H.Essers. zegt Bpost. Wie kan me verder helpen… zonder track & trace kan ik nergens terecht..Alvast bedankt, Albert
HalloOp de factuur stond geen rekening nummer en ik heb op de verkeerde rekening nummer betaald.van proximus internet tv.maar de mededeling is juist.kunnen jullie dat doorsturen op de gsm proximus sturen de bedrag. De mededeling is juist.
Is het ook mogelijk om de vervaldag van de facturen te wijzigen ?
Op 23 november 2020 ben ik verhuisd. Op 16 november heb ik een installatieaanvraag ingediend bij Scarlet, dochteronderneming van Proximus. Op 17 november belt Scarlet mij om te zeggen dat ze op 26 november langskomen. Op 26 november ‘s morgens belt Scarlet mij om te zeggen dat de afspraak is uitgesteld naar 1 december wegens “technische problemen”. Op 1 december ‘s morgens belt Scarlet mij opnieuw om de afspraak te annuleren. Ze zullen mij zo snel mogelijk terugbellen voor een nieuwe afspraak. Tot op vandaag (4 januari!) heb ik niets meer van hen gehoord.Omdat ik Scarlet niet meer vertrouwde, ben ik op 2 december naar de Proximus-winkel in Turnhout gegaan. Daar heb ik een Flex + Mobile-pakket besteld: internet, tv, vaste telefoon + smartphone (5 GB, onbeperkt bellen en sms’en). Voor de smartphone geldt een promotie van 3 maanden: 15 euro i.p.v. 26 euro. Als vroegste datum voor de installatie van internet, tv en telefoon wordt 21 december opgegeven. Vroeger kan niet wegens corona (de pa
mijn stiefdochter is van het weekend het huis uit getrokken. Aangezien zij pas 18 jaar is geworden had zij en sim op de naam van mijn vrouw ofwel op die van mij. Wij hadden deze graag laten blokkeren om niet voor verrassingen te komen staan. Maar het kaartje van de pin en puk code heeft ze helaas ook mee. Hoe kan ik deze als nog laten blokkeren?
case 47072543medewerker ; Karel RensonIk had al eerder een mail gestuurd in verband met dit probleem maar ze reageren niet terug dus ik zal dit eens proberen. Er is € 1,97 extra aangerekend op mijn factuur terwijl ik niks extra had gedaan, toen ik een email stuurde zei de medewerker dat ik naar 1207 had gebeld en dat deze aanrekening, terecht was! Ik heb daarop geantwoord, echter zonder gevolg. Graag wil ik van u weten welke opvraging ik bij 1207 dan zou hebben opgevraagd op dat moment dat ik niet terug vind in mijn gespreksgeschiedenis. Alvast dank, Evi
Hallo, GSM besteld op woensdag 3 juli, Donderdag 4 juli ontvangen met simkaart (abonnement) Op naam van mijn vriendin. Gsm werkt perfect, Simkaart niet, er staan wel verbindingsbalkjes bovenaan, maar kan niet verbinden met een netwerk, ik kreeg de raad om deze GSM om de twee uur opnieuw op te starten, maar dat doet geen knijt.. Ik belde deze namiddag om 12u, telefon terug gekregen van proximus, was een profielfout zeiden ze (lag niet aan mij) en binnen twee uur zou het werken.. nja niet dus... Ik had dit graag opgelost gezien, ik ken het nummer niet, enkel het simkaartnummer 2100348******, op naam van Sylvie Vitse
mijn social media is gekopeld aan een oude nummer.Deze is al een jaar niet meer actief. Kunnen jullie deze heractiveren zo dat ik mijn social media kan aanpassen op de nieuwe nummer ? alvast bedankt .Nicu
Hallo, Wij hebben 2 tv's en hebben nu al enkele weken het probleem dat de tv op de slaapkamer regelmatig vasthangt. Soms zwart beeld of wel telkens voor 4sec vasthangt. Alles is al meerdere keren gereset maar blijft het nog steeds doen.Wat kan ik nog doen nu?
Als ik op MyProximus wil gaan van mijn GSM krijg ik al maanden volgende foutmelding : We werken momenteel nog aan deze siteSommige gegevens kunnen hierdoor niet beschikbaar zijn.Wij verontschuldigen ons voor dit tijdelijke ongemak.Kan hier eens naar gekeken worden ? Nummer van GSM staat in “Ticket”
Hallo Na een storing recent een technieker over de vloer gehad die een nieuwe modem heeft geplaatst. Over de service en snelheid van de interventie niets dan goeds. Wel een vraagje: de optie One SSID is nu ingeschakeld waarbij er nu slechts één netwerk te zien is wat (zo begrijp ik) 2.4 en 5.0 GHz banden combineert. Wat ik echter verwarrend vind is dat ik nergens kan zien welk apparaat welke band gebruikt. Op Android 8.0.0 telefoons vind ik onder wifi wel eigenschappen zoals IP en netwerksnelheid terug, echter nergens info over de band. Op mijn digitale radiotoestel vind ik onze nieuwe SSID toch twee maal in de lijst, dus ik vermoed 1x de 2.4 en een keer 5.0 versie? Maar uit die twee moet iki natuurlijk wel slechts eentje kiezen. Zeker voor die radio is het van belang dat deze 5.0 gebruikt om vlot te streamen. Kortom, door deze optie ben je een stukje controle kwijt. Automatische opties, allemaal goed en wel tot je internetradio begint te sputteren of je Androidverbinding in de keu
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.