Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, Wij zijn net overgeschakeld naar Flex en ik daar is o.a. Mobile Flex met onbeperkt gratis bellen inbegrepen maar er is niet vermeld of dit gratis bellen ook geldt voor bellen naar vast lijnen met gsm?M.V.G. Lieve
Hallo,ik heb de indruk dat mijn internetsnelheid veel te traag is.ik heb het pack internet MAXI en naar ik lees moet ik downloadsnelheid hebben van 100 Mbps ,ik meet maar tussen de 35 en ten hoogste 50 Mbps. Dit is al een geruime tijd zo.Heb de b-box3 ook al zonder stroom gezet en daarna weer aan,maar alles blijft idem.Vandaag proximus opgebeld en medewerker aan de lijn gekregen,zij ging enkele handelingen doen waardoor we een tiental minuten zondr internet zouden zitten,daarna zou het moeten opgelost zijn.Helaas is alles bij het oude gebleven,wat staat er mij nu te doen? B-box kapot?Mijn zoon is bij telenet en had hetzelfde voor,heeft ook dezelfde handelingen gedaan,alles bleef ook bij het oude.Telenet heeft de dag daarop een technieker gestuurd die een andere mdem heeft geplaatst,gevolg PROBLEEM OPGELOST.Kunnen jullie van proximus mij helpen 🙏 waarvoor dank.
Besteik probeer meerdere keren de app van proximus pickx te installeren op me mobiel. En telekens de melding dat er een fout melding is opgetreden.. probleem wordt onderzocht. All opnieuw geinstalleerd telekens het zelfde. Eingelijk heeft de app nog nooit gewerkt op me telefoon. Kan iemand adviseren?
Hallo. Ik gebruikte de voorbije maanden zelden mijn GSM. Vandaag wou ik even bellen. Ik wou herladen maar de online toepassing hiervoor zegt dat het nummer dat ik intyp een ongeldig nummer is.Dan deed ik mijn GSM aan en wou ik even nakijken hoeveel krediet me resteert adhv. #123#. Als antwoord op dit verzoek krijg ik “u hebt helaas geen toegang tot dit nummer”. Wat is er aan de hand?Mvg,B
Heb sinds 2 dagen proximus. Helaas werkt het niet zoals het moet. Constant zwart beeld, opname bekijken lukt niet (stopt na een tijd en zwart beeld. Als je een programma in pauze zet en wil terug kijken, slaat die over, het kraakt en piept. Terug kijk tv lukt ook niet. Eveneens foutmelding P134. Meermaals proximus gebeld,verschilldende uitleggen gehoord ( van de gekste tot een aanvaardbare). Geen oplossing tot op heden. Word helaas ook niet teruggebeld als ze dat zeggen. Weet iemand een oplossing. Dank je wel
De TV gids voor canvas vanaf 7 januari 21 geeft de week tevoren (7 jan geeft bv de programma’s van 31 december en zo verder.). Je kan dus niet de juiste programma’s opnemen. Dit zowel op de app als op de tv.
Ik heb mijn T.V.-opties zo ingesteld dat (via Menu-Instellingen-mijn voorkeur-gesproken taal) op Franstalige zenders, indien beschikbaar, automatisch Franstalige ondertitels verschijnen. (zie afbeelding hieronder) Dat werkt perfect, BEHALVE voor de zenders "La Une" en "Arte" Daar komt telkens een hele manipulatie aan te pas: (iets dat ik pas na héél wat probeersels heb uitgedokterd!) · ik moet eerst de FR ondertitels de(s)activeren · dan bevestigen, · dan weer de ondertitels op FR activeren en · dan opnieuw bevestigen. Weet iemand hoe dat komt? (dat kan toch niets te maken hebben met die Engelstalige ondertitels die ik als 2de optie ingesteld heb voor de BBC kanalen?) Alle reacties welkom.
Na dat ik mijn lijnnummer heb ingegeven vroeg pickx voor mijn pincode nadat ik deze had ingegeven krijg ik alleen maar de foutmelding: -4 ik dacht laat ik even de klantenservice bellen na 2 uur en 30 minuten heb ik het opgegeven er werd maar niet opgenomen. TOP KLANTENSERVICE! en ik ben heel zeker dat er op dit forum ook niet snel zal op geantwoord worden zoals meestal
Beste, Ik merk dat er programma’s zijn opgenomen maar die niet terug te vinden zijn op m’n box maar wel via de pickx app en via de webversie. Twee van die programma’s werden opgenomen via CAZ2 en kan ik dus online bekijken maar twee programma’s werden opgenomen van BBC1 en moet ik dus via de box bekijken. Hoe raak ik alsnog aan die twee programma’s?
Beste,Ik en mijn gezinsleden hebben slechte ontvangst zowel binnenshuis als buitenshuis van onze mobiele ontvangst. Vaak maar 1 streepje ontvangst en gesprekken die niet goed doorkomen. Familieleden en vrienden die klant zijn bij een andere provider hebben wel heel goede ontvangst. Omgeving Weverstraat in 3670 Oudsbergen.
De algemene web bladzijde @proximus.be toont mij dat ik aangemeld ben alhoewel ik altijd afmeld en dus NIET aangemeld wil blijven.Wil ik naar “myproximus” dan krijg ik eeuwigdurend de witte bladzijde met de boodschap “de pagina wordt geladen” en het vrolijk ronddraaiende proximus logo … en dat is het ...Niet de eerste keer dat dit mijn deel is! mvg
Is de smtp server “relay.skynet.be” (195.238.20.27?) uit de lucht? Ik kan sinds vandaag geen e-mail meer zenden via deze server (“error cannot connect 195.238.20.27”)De server name veranderen naar “relay.proximus.be” werkt dus wel … zelfs voor een skynet e-mail adres.iemand?mvg
Ik wil een stream bekijken op mijn smartphone via de app pickx .Ik maak verbinding via een data-sim waar voldoende gb’s resteren en waar niks mis mee is volgens de kaart-provider .In de app pickx / instellingen in de instelling mobiel dataverbruik ingesteld oo automatisch.Ook heeft de sim-kaart-provider mijn smartphone instellingen doorlopen en daar is ook niks mis mee .Als ik een stream wil bekijken zoals boven beschreven lukt dat niet en krijg ik keer op keer te zien dat ‘de de stream niet beschikbaar’ is en ‘probeer opnieuw’ .Ik heb de app pickx al tig keren van de smartphone verwijderd en terug gedownload en geinstalleerd zonder resultaat.Een site opzoeken via de data-sim en browser lukt probleemloos . Als ik op mijn smartphone verbinding maak met wifi , dan lukt het wel dezelfde stream te bekijken . Wat is er mis met pickx ? ( of met mezelf :-) )
Beste, Ik wens mijn tweede decoder in te leveren. dit is een van het nieuwere type. Zou ik in de plaats hiervan mijn oude decoder mogen inleveren? Wat is de procedure voor het opzeggen/ inleveren van een tweede decoder. Wordt de maandelijske huur van 8 EUR automatisch stopgezet. Ik heb hiervoor al een mail gestuurd, maar het antwoord was allesbehalve (referentie 44675730). Mvg, Nathan Roland
na harde reset naar fabrieksinstellingen kan ik dit toestel niet meer opstarten vraagt steeds naar vroegere google account
voor de zoveelste maal is de tv gids voor bbc first niet in orde . na mijn vorige vraag is het 1 week ok geweest. nu is er een verschil van 1 uur. maandag 18 januari op de proximus tv gids begint death in paradise om 20hoo maar dat moet 21h00 zijn. in proximus tv gids staat alles 1 uur te vroeg voor alle programma's . ik hoop dat dit wel eens in orde komt . ik mis al mijn opnames . danny
Beste lezer, Ik heb een aanvraag gedaan om een internet connectie te hebben op mijn bouw.Deze is gedaan op 08-09-2020.Er ligt nog niets van bekabeling. Wachtbuizen zijn geplaatst.Elke afspraak wordt geannuleerd door Proximus.Indicatie op mijn account staat groen. Maar er is geen doorkomen aan. Zeer frustrerend dat ik nog steeds geen aansluiting heb. Vele malen zou ik teruggebeld worden.Maar het blijft stil…………… Erg moeilijke procedure.Graag een oplossing. Mvg,Paul
Dit was een test
Ik heb sinds 2 dagen zeer slecht verbinding met mijn ps4 en telkens komt er te staan ‘NAT-type failed’. Heb allerlei dingen geprobeerd zoals nieuwe poorten te openen, maar niks werkt. Als ik me connecteer met een andere wifi werkt alles perfect, dus vraag ik me af wat het probleem zou kunnen zijn...
Ik dacht dat ik via mijn V5 decoder (geen compact) een verbinding kon maken om de radiozenders af te spelen via mij Sony Home Theater HT-SF800M. Maar dit lukt mij niet HDMI-decoder is aangesloten op TV en de 2 tulpstekkers (wit-rood) zijn aangesloten op de video2 ingang van de receiver (HT). Ik zet de HT dan op tuner en doe een scan , maar die vindt niks. Wat doe ik verkeerd ?
Als een bepaalde uitzending gepauzeerd wordt en er vervolgens op dezelfde pauze/go-knop (op de afstandsbediening) wordt gedrukt om verder te kijken dan is de synchronisatie tussen klank en beeld verstoord - Om dit op te lossen dien ik de betreffende uitzending opnieuw op te starten vanaf het begin. Hoe voorkomen ? Tijdens een uitzending wordt het beeld plots zwart en verschijnt o.a. de errorcode P011 - (wordt opgelost door betreffende uitzending te herstarten waarna het beeld verder loopt waar het gestopt was) - Wat betekent de code P011 en hoe te behandelen ? - (is een overzicht van alle errorcodes met de passende remedie beschikbaar ?)
waarom is deze korting plots weg van mijn factuur? en uw geniet 12 maanden van dit voordeel is bullshit, want heb er al langer dan een jaar korting op gehad maar dat is moeilijk te controleren want jullie laten maar een jaar terug facturen zien in dit geweldige “My proximus”
Ik heb me een tablet gekocht die draait op android 8.1 met 4GB werkgeheugen e.d. en probeer al een hele dag Pickx te laten werken via de wifi maar krijg bij het opstarten steeds een foutmelding: “Er lijkt een probleem te zijn met de instelling van je account. Sorry!” Nu is het vrij simpel samen te vatten dat Pickx op mijn PC met dezelfde inlog gegevens wel werkt. Ik heb ook myproximus op mijn tablet geïnstalleerd en kom zonder problemen in mijn account. Dat werkt dus allemaal wel...
Beste, Bij vrienden kan de settopbox bediend worden zelfs met gesloten kast, blijkbaar via RF..Bij mij lukt dit niet. zou het kunnen dat mijn settopbox dit niet ondersteund ?
Geachte Uw dienst telefonisch trachten te bereiken voelt behoorlijk onmogelijk aan na een uur wachttijd.Bijgevolg besloot ik om u per mail te contacteren maar die optie lijkt even onmogelijk daar u geen e-mailadres opgeeft. Graag iets aub.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.