Skip to main content
Vraag

proximus pickx

  • January 18, 2021
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Na dat ik mijn lijnnummer heb ingegeven vroeg pickx voor mijn pincode nadat ik deze had ingegeven krijg ik alleen maar de foutmelding: -4 

ik dacht laat ik even de klantenservice bellen na 2 uur en 30 minuten heb ik het opgegeven er werd maar niet opgenomen. TOP KLANTENSERVICE! en ik ben heel zeker dat er op dit forum ook niet snel zal op geantwoord worden zoals meestal

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • January 18, 2021

de pincode is default 1234 anders moet je de decoder eerst eens resetten

Je decoder resetten | Proximus

Pincodes voor je TV | Proximus


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • January 19, 2021

@Santey 

 

Is het gelukt met de pincode na de tips van @Martin ?

Moest het niet gelukt zijn, zal ik de code resetten via ons systeem rechtstreeks dan.

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • January 19, 2021

@Santey

 

Is het gelukt met de pincode na de tips van @Martin ?

Moest het niet gelukt zijn, zal ik de code resetten via ons systeem rechtstreeks dan.

 

Geert

Dit is niet gelukt


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 20, 2021

@Santey Kan je je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Dan kijk ik het na.