Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hoe kan je voor een bepaalde zender blijvend de ondertitels activeren?Het is dus niet de bedoeling dat dit voor alle zenders geactiveerd wordt.De V5 onthield dat. Bij de V7, volstaat het blijkbaar al om even te zappen om de ondertiteling terug te desactiveren.
Ik heb een wifi booster besteld omdat ik met mijn powerline adapter slecht beeld had op mijn kamer (2de decoder) Het beeld blijft steeds hangen. Op aanraden van proximus heb ik dan een booster besteld(die blijkbaar niet in mij pack zat). Dit zou mijn probleem moeten oplossen.Na een aansluiten van mijn booster heb wisselt mijn lampje van oranje naar rood. Verbinding met de modem is niet top.ik kan opgenomen programma's bekijken maar geen tv.Kan ik de booster linken met mijn powerline adapter? Ik heb boven wifi door deze adapters en dat werkt goed. Nu vraag ik mij af of ik deze kan koppelen aan de booster? Een kabel trekken is geen optie, had de coax kabel proberen te vervangen met een tip maar dit is niet gelukt. Coax zat vast...
Beste, Ik maak sinds kort gebruik van jullie Shadow Gaming dienst die in het Epic Combo zit maar ik krijg maar geen top ervaring tijdens het gamen. Ik heb steeds last van high latency of packet losses. Ik heb intussen al contact opgenomen met Shadow zelf en we zijn al een tijdje over en weer aan het mailen om een oplossing te vinden. Vandaag vroegen ze mij het volgende:Thank you for your reply and the IPv6 test screenshot.Upon verification, your IPv6 test came back positive. To explain more: The IPv6 is not supported by Shadow. It interferes with how your Virtual Machine works and it could even cause malfunctioning.In this case, we suggest you contact your Internet Service Provider. You should tell them to switch off IPv6 and to allow only IPv4 or Dual-Stack (with an IPv4 exit). Dus mijn vraag is nu natuurlijk, kunnen jullie het voorgestelde doen en enkel IPv4 toelaten? Alvast bedankt! Mvg,Christof
wij hebben momenteel 2 mobiele abonnementen in het tuttimus pack.120 belminuten en 5 Gb data.en sms’en.heel weinig minuten en meestal ook data worden iedere maand gebruikt en daarom willen wij overgaan op Payandgo herlaadkaarten.Nu zie ik bij herlaadkaart payandgo 15 € dat hier 50 min beltijd mogelijk is samen met 125 sms’en..+ gratis bonus van 20 min, onbeperkt sms’en en 3 GB data.ipv 250 mb.vraag is nu hoeveel data er in deze formule zit zonder die bonus ,want die is waarschijnlijk maar 1 maand geldig. en 250 MB is echt veel te weinig.vergeleken met 5 GB in abo..Of vervallen sowieso alle data na 1 maand en kun je dan nog alleen bellen (en sms’en) en data gebruiken tegen tarief buiten bundel?
In afwachting van de heropening van onze shops heeft Proximus beslist om Proximus Videochat te lanceren. Heeft u een commerciële vraag en wilt u deze graag bespreken met één van onze verkopers? Maak dan online een afspraak! Klik hier voor particulieren Klik hier voor zelfstandigen en KMO's
Halloals ik iets opneem met de smartphone op afstand dan staat dat niet bij opnames op mijn decoder. ik moet dan de decoder uitschakelen en terug inschakelen da staat het erop. En dat duurt al maanden.Hopelijk rap een oplossing of ik schakel over naar de concurrent
Ik heb constant drops. Testen met kabel geeft goede snelheden, zodra ik de modem gereset heb krijg ik drops van snelheid, regelmatig tot 5Mbps in plaats van 100Mbps, natuurlijk zodra er nagekeken wordt is alles in orde.Ik werk van thuis uit zoals zovelen en moet een vaste connectie hebben om mijn werk te kunnen doen, door de drops is dit niet meer mogelijk! Heb via chat geprobeerd om hulp te krijgen maar wacht al 12 uur op een medewerker die “binnen de 15 minuten” zou komen… Nu dat ik eindelijk iemand op de chat heb kan ik niets terugschrijven! Wat een goede service! als je geen klacht of probleem kunt doorgeven dan gaat er niets fout! Wat zijn de regels over het aankopen van een zelfgekozen router en modem? Om maar van jullie slechte apparatuur af te geraken en hopelijk zo een oplossing te vinden, Proximus is niet geïnteresseer in een oplossing aanbieden dus dit is de enige oplossing die ik kan vinden.
hallo, vroeger kon ik spel hosten, nu met nieuwe aansluiting , mislukt telkens de port forwardng test. en kan ik niet meer hosten. Het gaat over het spel Catan, de poort daarvan is 20931, ik heb al moedeloos geprobeerd, altijd iets met ofwel interne ofwel externe poort,
ik heb een minecraft server gemaakt die ik forward naar het internet op poort 25565. De portforwarding was gelukt maar toen ik de server nog eens online wou gooien staat er dat er al een andere server op aan het runnen is. Is er een manier om die te sluiten? Ik heb de modem al meermaals gereset zelfs naar fabrieksinstellingen en mijn computer al meermaals heropgestart. Als ik de portforward check doet hij alles prima tot dat ik hem online wil gooien dan zegt hij dat de poort bezet is.
Proximus, kan iemand oplossing bieden voor dossier 47293122 aub? Volgens beloftes in de shop zou inmiddels moeten overgeschakeld zijn op Mobilis S maar nog steeds geen bevestiging per mail of sms.Order R00000026009666826.Graag oplossing en status.
Hallobetreft het binnenbrengen van Proximus kabel in nieuwbouw die gebeurd is door een onderaannemer. Ondanks garantie dat er geen water achteraf zou binnensijpelen, gebeurt dit toch. Wij hebben geen gegevens van die onderaannemer of bedrijf, toch zouden we die graag contacteren. Het betreft een woning in Nazareth. Hoe komen we aan die gegevens? Bedankt alvast.Stefaan
Graag had ik mijn account verwijdert gehad, zodat ik een nieuw kan aanmaken met mijn nieuw klantennummer. Alvast bedankt!
Beste Op 18 december 2020 sloot ik bij jullie een contract af voor proximus flex met 2 GSM abbonementen, u kunt hiervan het document in bijlage terugvinden, ik betaalde ook ineens voor de TV en name deze meteen mee. Deze aankoop verliep zonder enig probleem en ik ben dus ook tevreden over de aankoopprocedure in de winkel. Echter is dit het enige waar ik op dit moment tevreden over ben om onderstaande redenen Bevestiging van de aankoopReeds meerdere malen kreeg ik mails om mijn aankoop te bevestigen, toen ik dit wou doen moest ik op nieuw een cadeau kiezen en betalen. In alle eerlijkheid om dat ik reeds het cadeau ha d heb ik hiervoor gebeld. Blijkbaar was er iets misgelopen met de nummer overdracht waardoor alles was geannuleerd. Maar het ging rechtgezet worden (status vraag 47087871 van 23/12/20). Top op heden heb ik nog geen antwoord gekregen, straffer ik werd deze week nog eens gebeld door jullie medewerker om dit te bevestigen. Nummer nog steeds niet overgedragenTot op hede
Kan niet inloggen in de Pickx app als ik een VPN app gebruik.
Wanneer ik inlog bij MyProximus zie ik reeds lang bestaande mobiele nummers en vaste internet intallaties.Echter:geen zicht op (sinds een week) nieuwe internetverbinding geen mogelijkheid om internetverbindingen te beheren (bv reset pppoe wachtwoordWanneer ik kijk via ‘To be invoiced’ staat de nieuwe installatie van de internetverbinding er echter wel bij. Bijkomend: wanneer ik inlog met mijn account bij Pickx zie ik wél 2 langer bestaande televisie registratienummers, maar niet die een week geleden werd geïnstalleerd.
Hallo Ik merk dat er hier al verschillende topics over gestart zijn, waarbij ik het beeld krijg dat het vowifi al operationeel is. Op mijn toestel heb ik de mogelijkheid om bellen via wifi aan te zetten, enkel gebeurt er gewoon niets als ik in huis buiten het bereik ben van een gewone mast. Resultaat is dat ik nog steeds niet kan bellen in huis. Heeft er iemand een idee hoe dit opgelost kan worden of vowifi geactiveerd kan worden op mijn toestel? GroetenTimothy
Hoi is er iemand wat weet hoe je mpay kan activeren? Heb al gebeld naar Proximus en ze hadden het geactiveerd maar kan nog steeds niets aankopen.
[h6]Hallo,[/h6] [h6]Ik verblijf in Spanje en wanneer ik met mijn laptop via Proximus Pickx tv wil kijken krijg ik steeds de volgende foutmelding "Oeps, er ging iets verkeerd"[/h6] Voordien heb ik dit probleem niet gehad. Ik kijk via Google Chrome. Kan dit opgelost worden? Alvast bedankt, Rob
hallo. de tv gids van zender nr 32 nickelodeon klopt niet. is de laatste tijd wel veel dat de tv gids niet klopt. groetjes danny
we hebben op dit moment de volgende 2 abonnementen (en 5G toestellen):Bizz Mobile UnlimitedenBizz Mobile MMoet er voor of door ons iets of niets gebeuren om 5G te bekomen (i.e.: is 5G inbegrepen)?Geldt dit voor alle of enkel voor sommige abonnementen? update: Ik keek even naar de particulieren abonnementen en de bedrijven abonnementen... is het misschien zo dat enkel de abonnementen met 5G in de naam 5G inbegrepen hebben? Bestaat er zo iets als een (automatische? overgang naar) ‘Bizz Mobile “5G“ M’ ?
Beste,Ik heb op 15/01 een verhuisaanvraag gedaan nav een scheiding en er zou pas op 11/02 een installatie mogelijk zijn.Ik verhuis nav een scheiding en dit moet dus allemaal zeer snel gaan (24/01 verhuis ik reeds). Ik heb een zoontje van 2 jaar dus ik kan niet 3 weken wachten op een installatie.Ze gingen proberen mijn installatie te vervroegen maar er is niemand die ik aan de lijn krijg die iets voor mij kan doen, ook al ben ik reeds enkele jaren klant bij jullie :(Is er iemand hier die mij kan helpen?
De TV gids bij Vijf TV is fout. Graag eindelijk is een oplossing en niet “dit is wat wij doorkrijgen van de zender”. Bij Humo enz. hebben ze wel de correctie programmatie.
Hallowat is het gemiddelde periode om over te schakelen van Orange naar PXM?ik wacht al een week, heb d sim gekregen maar verder niets?
Beste. Daarjuist overstap gemaakt naar Telenet en easy switch aangeduid maar nu vraag ik mij af normaal komen ze de 26ste de installatie doen en normaal gezien zeggen zij dan Proximus op maar stel dit gebeurt pas na de factuur datum wordt dat bedrag dan geniet gedaan en wat met mijn toestellen krijg ik automatisch een mail dat ik mijn decoder en modem moet terugsturen
Op de foto zie ik staan: 1,34 TB verbruikt, maar bij het overzicht staat reeds 2,89 TB als download. Hoe kan dit? Hoe moet ik dit bekijken?Als ik de upload eraf trek kom ik aan die 1,34. Is dit dan nog juist?Wanneer dit juist is… Als ik dus evenveel upload als download, blijf ik dan op 0 staan?Moet ik de 3 TB dan bekijken als een doos van die omvang. Als ze vol is kan ik alleen maar leegmaken door te uploaden en zo verder gebruiken?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.