Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
sinds we onze zonnepanelen hebben,sma sunny boy, hebben we problemem met onze proximus tv. het beeld hapert en spoelt dan een aantal seconden voorruit. zowel verbinding via wifi of utp geven het probleem. iemand een oplossing ?
Zonet tijdens het kijken van een opname viel het beeld 2x terug op het menu. Ik heb mijn v6 decoder eens uit het stopcontact getrokken, hielp niet. Daarna ook eens gereset maar nu verschijnt telkens de foutcode: error number sys_34 - contacteer helpdesk of reboot.Maar reboot/reset helpt dus niet.Nog iemand dit probleem?
ik wil dat users.skynet.be/sky 72507 wordt verwijderd
Ik heb al 5x geprobeerd om een nieuw abonnement + smartphone te bestellen maar krijg op stap 3 een melding van een technische fout. Ook heb ik al 4 x een chatmedewerker proberen vast te krijgen. Tot nu toe geen succes.
Geacthe, Toen ik op men werk vandaag was kreeg ik opeens een smsje van proximus dat ik 10€ buiten mijn bundel zat met data verbruik terwijl ik gewoon op het wifi zat en mijn 4g uitstond. Eenmaal thuis aangekomen en ook daar op het wifi zit kreeg ik wederom een sms met dat ik opeens op 25€ buiten men bundel zit. Hoe kan dit???Met vriendelijke groeten, Belinde
vanavond was er weer door de lange nieuws verschillende series of iets anders later begon. Jammer dat je steeds zelf moet anticiperen en dat het niet automatisch wordt aangepast. Ik had het zelf in de gaten en heb automatisch het volgend programma ook opgenomen. Dit was op één maar siren op vtm 3 klopte ook niet ik heb de lus moeten opnemen want siren was plots verdwenen.ik weet dat het doorgegeven wordt door een externe of de zenders of wie het ook mag zijn, maar het is toch vervelend, je kan toch niet altijd zelf bijhouden wanneer er een verlenging van het vorig programma zal zijn, is er daar geen oplossing voor want een blok van vb 2 uur kan je niet opnemen enkel voorgestelde programma’s
GoeieavondDeze namiddag rond 3.15u viel plots de ethernet verbinding weg.Mijn desktop is verbonden via powerline adapters met de bbox 3.Wat ik al heb geprobeerd:Hard reset van de routerKabel van powerline adapter in een andere poort op de router gestokenStatisch IP-adres gebruiktVerschillende commands via cmd (ipflush etc.)Drivers van mijn ethernet apparaat verwijderd & opnieuw geïnstalleerdEn waarschijnlijk nog een paar dingen die ik al terug vergeten ben.Als ik kijk op de 192.168.1.1 pagina zie ik dat hij geen goed IP adres wil toewijzen aan mijn desktop (hij geeft een IP adres beginnend met 169.254)Windows zelf geeft de melding ‘Ethernet heeft geen geldige IP-configuratie’, default gateway is ook niet ingevuld (als ik deze bekijk via cmd ipconfig /all)Als ik kijk in de eventviewer geeft hij de volgende omschrijving: Deze computer heeft geen adres toegewezen gekregen van het netwerk (door de DHCP-server) voor de netwerkkaart met netwerkadres xxxxxxxxxxx *(weet niet als ik dit hie
Ik kan mij sinds 24 januari ‘s avonds niet meer verbinden met websites die gehost zijn op users.skynet.be
Hallo,Sinds 15/01 hebben wij Proximus internet (fiber) en alles ging goed. Deze morgen was de verbinding echter weg. Het internet lampje op de bbox pinkt, alle andere lampjes branden normaal.Zoals beschreven in de FAQ heb ik eerst de fiber modem herstart (alle lampjes branden normaal) en daarna de bbox. Daar blijft echter het internet lampje (blauw) pinken.Kunnen jullie dat eens nakijken aub? Mvg,Karel
hallo, sedert ongeveer een week gedaald van tussen 80 en 85 Mbps naar tussen de 15 en 30 Mbps,hoe komt dit???
Beste,Twee weken geleden zou ik gecontacteerd worden door Proximus om een installatie-afspraak vast te leggen. Niets gehoord… wie kan ik mailen of bellen ?
Beste, Mijn schoonzus heeft een probleem met haar 6s op ios 14.3Sinds de nieuwe update naar ios 14 werkt haar mobiele data 3g/4g niet meerzoals het moet.4g geen ontvangst en 3g sporadisch en valt uit.Wifi is ok.Ik las onlangs dit topic over KBP in Nederland en ik denk dat het hier hetzeldeverhaal is bij proximus..Ikzelf heb een iphone 6s met ios 11.4 en die werkt perfectop 3g/4g zonder probleem in dezelfde omgeving.. Graag advies en hulp lees hier even een hoop reacties op dit probleemhttps://forum.kpn.com/apple-iphone-ipad-21/na-ios-14-update-geen-mobiel-internet-meer-509920 MvGTony
Hallo, Sinds enkele dagen kan ik geen mails meer versturen via het mail programma van windows 10. De mail blijft gewoon staan in postvak uit. Als ik mij aanmeld bij proximus webmail, krijg ik heel regelmatig de volgende boodschap: “Verbinding met server resmail-prd-imap-priv-ox-vip werd geweigerd of overschreed de toegestane tijd bij het maken van een verbinding. Probeer het alstublieft later nog een keer.”Hoe kan ik dit oplossen?
Hallo, ik heb een UTP bekabeld huis. Alles komt netjes toe op een switch in de kast voor nutsvoorzieningen waar ook de Bbox3v+ staat. Voor de verdieping zou ik volgens Proximus een bekabelde Booster kunnen plaatsen aan het UTP contact. Proximus rekent hiervoor een huurprijs aan wat natuurlijk overdreven is. Wie kan mij een goede repeater/extender aanbevelen die bekabeld kan aangesloten worden op de Bbox3v+?
Hallo,Sinds ik het ouderlijke nest 12 jaar geleden heb verlaten ben ik klant bij proximus. Met enkele kleine sporadische problemen nooit echt iets op te merken tov proximus tot voor kort in november onze verhuis naar een nieuwe woning. Sinds 23 november ben ik wekelijks soms dagelijks aan de lijn met proximus. Meerdere keren opnieuw moeten terug bellen doordat de verbinding plots stopt, meerdere keren de opties in de menu van de klantenservice opnieuw moeten selecteren om dan automatisch na 2min 30 gewoon afgehaakt te worden. Kom ik uiteindelijk toch terecht bij een medewerker. Word ik van technische dienst tot klantendienst naar booking terug naar technische dienst meermaals doorverbonden met terug meermaals telefonisch onderbroken te worden en terug opnieuw te herbeginnen..Dan... Krijg ik toch iemand aan de lijn die mij een technieker kan opsturen. Technieker komt en meld duidelijk dat er een probleem is met de kabel die onze woning met de kast verbindt. Eerste maand krijg ik 1TB 4G
Sinds anderhalf jaar heb ik een pack Familus met internet, TV en vast telefoonnummer. Toen ik het aanbod zag van 9€ voor een smartphone Galaxy20 bij toevoeging van een mobiel nummer aan mijn pack ben ik naar de Proximus shop in Eeklo getrokken. Daar stelde ik de vraag of het mogelijk was om van het aanbod van 9€ gebruik te maken (volgens info op site alleen geldig voor bestelling via internet) en overschakelen naar een flex all-in-pack te bekijken. Het aanbod van de 9€ bleef volgens de verkoper geldig omdat hij eigenlijk alleen mijn aanvraag via internet in het systeem zou inbrengen. Het overschakelen naar een flex pack was volgens hem een goede beslissing gezien familus eigenlijk achterhaald is. Hij raadde mij wel aan om mobiele telefonie van 15GB te nemen ipv van standaard 5GB, voor 11€ per maand eer.Ik kreeg van hem geen enkel document, noch ter inzage noch ter goedkeuring of ondertekening. Hij zei me wel dat alles via internet zou geregeld worden en dat ik in afwachting wel het toe
Hallo, Ik heb in huis een BBOX-3V+ en in huis werkt alles prima via WIFI. Met de lockdown heb ik achteraan in tuin een Container-kantoor laten plaatsen. Voor werk heb ik uiteraard internet nodig. Van de BBOX-3V+ (inkomhal) naar de container heb ik een UTP CAT6 laten leggen (afstand is zo’n 30 meter, de kabel is nog niet ingekort en nog 60 meter). In de container heb ik een TP Link RE650 (AC2600 Wi-Fi Range Extender (https://www.tp-link.com/nl-be/home-networking/range-extender/re650/) die ik als Acces Point wil gebruiken. Ik heb de UTP in deze TP Link RE650 gestoken en in een LAN-poort van de BBOX-3V+. Het LED lampje van de LAN-poort brandt echter niet. Waaraan kan dit liggen?Hartelijk dank alvast,Johan
Kan je in een proximuswinkel een netwerkkabel kopen (+/15 meter) ?
Ik heb een Technicolor BBox 3. Na het booten heb ik IPv6 (ik haal hier https://ipv6-test.com/ 17/20 dan) maar na ongeveer een half uur, werkt mijn IPv6 niet meer (IPv4 blijft wel werken).Ik heb dit op al mijn computers, het ligt aan de BBox.Kan hier iets aan gedaan worden ?Firmware versie is 10.A.0.I.FS. Is dat de meest recente ? dank alvast.
Beste, Ik heb een nieuwe LG-tv. Ik heb een V6 decoder. Ik heb alle mogelijke stappen die op de site staan om de afstandsbediening universeel te maken doorlopen. Alles werkt in alle gevallen met uitzondering van het uitschakelen van de tv. Deze laat zich netjes uitschakelen en binnen de 3 seconden start deze weer vanzelf. We hebben dit proberen op te lossen door de decoder mee uit te schakelen. Echter hebben we gemerkt dat het, wanneer je de decoder uitschakelt, niet mogelijk is om opnames vanop afstand te activeren. Hierdoor liepen we het afgelopen weekend wat opnames mis. Dit vinden we heel jammer dus we zouden graag in de toekomst de decoder aan laten staan zoals we altijd gedaan hebben. Probleem is dan echter dat de tv zichzelf terug inschakelt na het universeel maken van de afstandbediening. Hoe lossen we dit op? Mvg
Na een mogelijke update van mijn modem is de kabelverbinding tussen modem en compacte V5 decoder uitgevallen. Ik heb beide een reset gegeven, maar het probleem blijft. De kabel is goed, die heb ik getest met de PC verbinding. De decoder maakt wel verbinding met de modem om de software te installeren, maar bij het opstarten valt deze verbinding telkens uit en komt de melding op het scherm dat de decoder niet verbonden is.Tijdens het installeren van de software branden de lampjes bij de aansluitingen op beide toestellen. Bij het opstarten niet meer.Is de decoder dan stuk?
Bij sommige opnames verwijdert de decoder de geselecteerde aflevering als ik op "kijken" klik. Vraagt zelfs geen bevestiging maar gooit gewoon de opname weg. Beeld blijft ook vaak stilstaan, opnames die wel willen afspelen stoppen dan weer ineens. Al vaak reset gedaan maar problemen blijven. Afstandsbediening werkt ook maar half sinds kort.... Nog iets aan te doen of weer eens nieuwe decoder vragen ?
Hallo ik heb van prepaid naar abonement gegaan gewacht tot netwerk wegviel en abonement ingestoken maar mijn netwerk komt niet van me nieuwe kaart niets werkt bellen en sms'en ook niet wat moet ik doen ?
Heb sinds een week een Epic abonnement met Apple TV 4K.Helaas moet ik zeggen dat ik constant problemen heb met de Pickx app. De app happert constant , valt te pas en te onpas uit enz.radio via Pickx zoals stu bru werkt welgeteld 5 min , nadien stopt deze gewoon met spelen . OOk herinstaleren van de app en zelfs de apple TV biedt geen oplossing Graag een oplossing voor de pickx problemen.
Onze Wi-Fi is momenteel niet echt schitterend met 4 personen in huis (2 werkend, 2 studerend), zowel met Devolo Wi-Fi als met utp op modem en via Devolo.Ik vraag me daarom af of het aangeraden is om een aankoop te doen van een set TP-Link Deco M5?En indien ik dat doe, is het dan zo dat de Devolo niet meer kunnen gebruikt worden?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.