Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Is het mogelijk om de volgorde van de opnames aan te passen aan bijvoorbeeld opnames die bijna gaan vervallen. Nu moet je zelf gaan zoeken naar het aantal dagen dat een opname nog beschikbaar is.Zou handig zijn als je zou kunnen kiezen: oudste opname eerst, nieuwste opname eerst of bjna vervallen.
Beste Proximus,Na veel rondzoeken en andere forum posts te raadplegen heb ik geen antwoord gevonden op volgend scenario.Recent heb ik mijn mobiel abonnement aangepast van Mobilus S naar Mobilus M. (Van 15.99 naar 26.99 euro)In de MyProximus app zie ik dat dit al meteen aangepast is, maar ik vroeg mij af wat ik zal moeten betalen voor deze maand. 26.99 euro, 42.99 (15.99 + 26.99) of iets daartussen?Alsook als ik mij van gedacht verander, volstaat het dan om het abonnement terug te wijzigen in de MyProximus app?Alvast bedankt 🙂
Ik wil de opnames van een serie stoppen, maar nergens in het menu staat een optie om dit te doen. Ik kan enkel afleveringen wissen, doch niet de volledige serie.
Beste, Kan iemand ons account koppelen aan de pickx app, aub? Klantennummer is *****
Hallo,ik heb de laatste dagen het probleem dat mijn internet + tv wegvalt. Mijn bbox even herstarten lost het probleem op. Ik heb op myproximus even bij de verbindingen gekeken en heb gezien dat er daar redelijk wat verbrekingen zijn. Zou het mogelijk zijn om mijn lijn even na te zien. Misschien ligt het aan de lijn of misschien aan de bbox want na een restart is direct alles terug normaal.bedankt. ps:mijn profiel is ingevuld.
Als ik bv een game speel op mijn computer disconnect ik altijd met de server het probleem hieraan is het internet van proximus dat regelmatig is uitvalt heeft iemand hier een oplossing voor ik gebruik wifi-extender en plc adapter voor de verbinding met het internet met mijn computer
Als je op de iphone in dit forum hier een reply wil geven; moet je inloggen .Als je vervolgens MyProximus login aangeeft komje op een website terecht ‘login.belgacom.be’die nog oude TLS gebruikt die geweigerd wordt door Safari.Ook al ga je verder via via; je komt er niet door. ios 14.2safari
Situatie: laptop verbonden rechtstreeks op de modem met UTP kabel internetsnelheid fluctueert de laatste weken zeer hard gemeten met https://pxs.speedtestcustom.com/ (met UTP kabel, niet WIFI) soms zijn er nog andere toestellen via WIFI verbonden, maar vaak ben ik ook enige die aangesloten benCijfers:Op de ‘betere momenten’ haal ik snelheid tot 25-27 Mbps download Maar regelmatig per dag vakt de snelheid weg tot onder de 2 Mbps. Daarnet nog eens gemeten : https://pxs.speedtestcustom.com/result/ce8adf30-63ff-11eb-89a5-c5edbc1450e7 (6,9 Mbps)Probleemonline lessen thuiswerk - teamsmeetings… alles hapertal gedaanalles opnieuw opgestart → meestal geen effect, soms wel (toeval?).. maar is geen structurele oplossing andere neterkkabel (geen effect)Suggesties?zelfde ervaringen ? Ik ben ooit van Telenet naar Proximus gekomen omdat Telenet in die tijd best wat downtime had… maar een verbinding onder de 2 Mbps is eveneens een reden om te wijzigen… Iemand tips?
Onze decoder springt bij het starten naar radio1.
Hoe moet je een wifi booster met 2 lampjes instellen zonder plc?
Vandaag de V7 ontvangen, twee probleempjes,ik kan geen teletekst oproepen met mijn afstandsbediening op de Nederlandse zenders.Ik kan mijn bose cinematic II afstandsbediening niet koppelen met de afstandsbediening van de V7, bij de vorige decoder ging dat wel.
Hallo iedereen, Sinds deze ochtend is het onmogelijk om nog de Pickx app te gebrukken via Proximus wifi, deze werken enkel nog via het 4G netwerk.Er zijn al meerdere meldingen opgedoken dus het moet wel een globaal probleem zijn ?@proximus medewerkersKunnen jullie hierover feedback geven a.u.b. ? Alvast bedankt!
Hi iedereen Vandaag is een technieker fiber komen installeren. Ik heb een fiber flex pack met 350 upload en 30 upload. Via speedtest krijg ik over wifi ook deze snelheden ongeveer. We zijn met 4 gezinsleden, YouTube Netflix tv en digitale tv inclusief streamen via laptop tablet enz zijn dagelijkse kost. Loont het de moeite om de 1gbit optie te nemen of zouden deze snelheden volstaan voor het verbruik hier thuis? Was eventueel van plan een externe wifi router aan te schaffen maar momenteel geeft de bbox 3v+ goed bereik qua snelheden en de wifi booster die bij de installatie zat heb ik beneden aan 2e tv toestel gehangen. Daar ligt de snelheid ook nog heel oké… Ik moet geregeld grotere bestanden uploaden naar mn NAS en naar Smartschool, zou de 1gbit optie hierbij helpen vermits die hogere upload moet geven (theoretisch)? Extra router nodig of waste of money?
IK heb de afstandbediening universeel gemaakt bij de decoder v5. middels de TV knop links bovenaan kan ik de TV aan en uit zetten . Geen probleem. ‘s Anderdaags lukt dit niet omdat de decoder blijkbaar steeds uitvalt. Kan dit vermeden worden ?
Onze tweede tv in de kamer is aangesloten draadloos via een wi-fi bridge,nu is het zo dat bijna dagelijks de bridge uitgaat en alle lampjes doven,we krijgen ook een melding op de tv dat de verbinding verbroken is.we hebben dus tijdelijk geen ontvangst meer,dit duurt zo enkele minuten,daarna gaat de bridge vanzelf weer aan en maakt terug verbinding met de router.op dat moment is alles terug ok,maar bijna iedere dag hebben we dit voorval,wat heel raar is,het is meestal rond 22uur .wat kan hiervan de oorzaak zijn? Graag had ik hierop een antwoord en eventueel een oplossing voor dit probleem.alvast dank bij voorbaat.
Vandaag een nieuwe tv-toestel gekocht van het (goedkopere) merk HighOne.Het lukt niet (eerst afstandsbediening gereset), om de proximus afstandsbediening universeel te maken met dit toestel.Beide manieren geprobeerd..…De 1+3 methode meer dan 30 minuten laten scannen.....zonder resultaatDe 1+3 methode met ingave van code van het televisietoestel, niet mogelijk. Dit toestel komt niet voor op de heel lange lijst van merk/code- combinatie.Iemand die een oplossing kent? Kent er iemand de code voor HighOne?Zou me verwonderen dat er tot op heden nog geen enkele proximus klant dit probleem gemeld zou hebben.Merci alvast voor de eventuele hulp. ;-)
Goede middag,Ik heb mijn mobiele abonnementen uit mijn tuttimus pack gehaald.Hierdoor val ik in principe terug op familus pack.Dit is intussen ook zo aangepast in “myproximus” door proximus.Vervolgens heb ik een aanvraag ingediend om over te gaan naar Flex met optie “allsports” (die ook al in tuttimus zat) en optie” thuis vaste lijn” voor 11 €..totaal 86,99 €.Tijdens activatie kreeg ik de melding dat dit niet online kon aangepast worden en zou gebeld worden tussen 13 en 15 uur..Echter niets gehoord.Graag zou ik willen weten hoe het nu verder moet..Bestelling staat nog steeds in winkelwagen.Ook zou ik zeker willen weten of de android decoder (v7) en de wifi booster wel degelijk in het nieuwe pack zitten.Referentienr van de bestelling : 922547970.klantnr: 1158****Groetjes.
Wanneer ik een abonnement met smartphone (Oneplus nord 256G) wil bestellen, geeft de website een error: “oeps, er ging iets fout, u wordt doorgestuurd naar proximus.be”Enig idee wat er aan de hand is en wanneer dit opgelost is?
Hallo allemaal ik wil mijn ervaring even delen hier ik lees op veel plaatsen dat er klanten bij proximus zijn die problemen ondervinden met het wifi netwerk en de Android V7 decoder blokjes in beeld vertraging op spraak bv wel ik ben zoon klant inmiddels techniekers over de vloer gehad en die beweren dat alles perfect in orde staat alles werkt naar behoren van toestellen jammer genoeg is er niks aan te doen en krijgen deze dit niet verbeterd na zo een half jaar klungelen blijkt er een ding de oorzaak slimme wifi Een man van de klanten dienst genaamd Frank kwam met deze informatie na dat hij dit zelf had ondervonden al deze dingen staan mooi op papier maar eigenlijk werkt dit niet mooi samen met Apple producten Apple software laat kleine deeltjes achter op het netwerk van je decoder met als gevolg er storingen tevoorschijn komen wanneer slimme wifi is ingeschakeld een oplossing dus de klantendienst bellen en smart wifi laten uitzettenps bij jemy proximus account kun je deze wel aan zett
Ik zet mijn probleem op het forum omdat de Proximus-helpdesk al dagen zegt dat ze me zullen terugbellen, wat ze uiteraard nooit doen. Een andere truc is dat ze mij on hold zetten, totdat na een halfuur de verbinding ineens verbroken wordt. Dit is de zoveelste fase in de eindeloze saga van problemen die ik ondervind sinds ik verhuisd ben (66 dagen wachten op aansluiting!) en een nieuw abonnement heb genomen bij Proximus.Het laatste probleem is dat ik bij het parkeren geen bericht meer kan versturen naar 4411, het nummer van Be-Mobile. Het foutbericht dat ik ontvang is als volgt: “Kan bericht niet verzenden via Proximus, fout 21”. De helpdeskmedewerker van vandaag beweerde dat dit komt omdat ik “Full Control” in mijn abonnement zou hebben. Nooit van gehoord en zeker nooit aangevraagd. Hij verbond me door met een andere medewerker die dat zou oplossen, maar dat bleek ijdele hoop. Na vruchteloze pogingen om haar programma te openen, stelde ze me voor om mij terug te bellen. Ik wacht nog al
Hallo, Ik heb al lang een GSM-nummer, en ik werk tot op heden steeds zonder abonnement, met Pay & Go.Hiervoor heb ik al enige tijd een account bij MyProximus.Recent ben ik ook klant bij Proximus voor internet.Het is me echter niet gelukt om dit product toe te voegen aan mijn bestaande account, ik diende een nieuwe account aan te maken.Is het mogelijk om deze accounts samen te voegen? (Want handig is anders..)
Blijkbaar na jaren klachten over foutieve programmatie nu nog steeds niet opgelost. Vooral op NatGeoWild, Zes en BBC first.Serieopname niet mogelijk op NatGeoWild. Elke afl. moet je zelf zoeken en apart programmeren. Heb al spijt dat ik bij Telenet ben vertrokken…
Beste, graag zou ik mijn voice mail uitschakelen op mijn gsm, deze springt vaak op vooraleer ik de gsm kan opnemen.Ik heb deze al een paar maal proberen uit te schakelen via mijn instellingen op proximus. .
Al van in december valt mijn internetverbinding regelmatig uit. Eerst was dit enkel op momenten waarop veel mensen hun internet gebruiken zoals na 16u, maar stilaan kwam dit meer en meer voor. Dan begon de tv die verbonden is via een wifi-bridge elke keer te haperen.De laatste weken is het dagelijks ongeveer 7 keer dat het internet weg is. Van thuis uit online een vergadering bijwonen wordt zo wel heel moeilijk! Sinds vorige woensdag heb ik al 5 keer gebeld. De eerste keer moest ik een harde reset doen met de router, geen effect. De tweede keer was het de frequentie van de wifi en is vanuit proximus dit aangepast en weer een harde reset uitgevoerd. De derde keer was het omdat Smart WiFi ingesteld was en dit niet goed werkt in oudere wijken. De vierde keer was het weer de frequentie die fout is. En de vijfde keer was het omdat een IP-adres dubbel wordt gebruikt, geen idee wat dit wil zeggen.De enige constante in de gesprekken met proximus is dat er volgens hen geen problemen zijn op de
Al regelmatig storingen ondervonden bij opnames. Lijkt als een oude videoband die sleept of vastloopt: beeld en geluid zo gestoord dat je niets meer ziet of hoort. Heel vervelend wanneer dit op een cruciaal moment voorvalt...🥴
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.