Skip to main content
Vraag

verbrekingen lijn

• January 19, 2021
  • 8 reacties
  • 145 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hallo,

ik heb de laatste dagen het probleem dat mijn internet + tv wegvalt. Mijn bbox even herstarten lost het probleem op. Ik heb op myproximus even bij de verbindingen gekeken en heb gezien dat er daar redelijk wat verbrekingen zijn. 
Zou het mogelijk zijn om mijn lijn even na te zien. Misschien ligt het aan de lijn of misschien aan de bbox want na een restart is direct alles terug normaal.

bedankt. 
ps:mijn profiel is ingevuld. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • January 19, 2021

Ik heb op myproximus even bij de verbindingen gekeken en heb gezien dat er daar redelijk wat verbrekingen zijn. 

zijn die dan niet iedere dag ± 24u

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • January 19, 2021

Ik haal meestal geen 24 uur. Eens na 10 uur, eens na 3 uur enz.

DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • January 20, 2021

@pdrke Kan je je modem eens resetten zoals hier wordt uitgelegd?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • January 20, 2021

Ok. Ik zal dit vanavond of morgen proberen. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • January 28, 2021

@DaisyS . Ik heb dinsdag de modem een reset gegeven. Kon niet vroeger omdat mijn vrouw thuis werkt en ik geen risico wou nemen dat het verkeerd afloopt. Probleem lijkt niet opgelost. Speedtest daarna geeft nog altijd slechte resultaten op de 5ghz. Speedtest gedaan net naast de modem. 2.4 is redelijk goed. Ook regelmatig het problerm dat een webpagina niet opent maar als ik dan mijn wifi overschakl naar de 2.4 dan lukt het wel
Met vriendelijke groeten

Peter

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 1, 2021

Heb dit weekend terug hetzelfde probleem gehad. Geen tv, internet. Op de bbox waren ALLE lichtjes uit met uitzondering van het power lampje. Ik had ook geen wifi. Kon niet lokaal op mijn bbox aanloggen.  Na herstarten bbox was alles direct terug ok.  Denk dat er toch iets mis is met de bbox. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • February 1, 2021

Net terug verbreking en bbox moeten herstarten. Helpdesk gebeld en een nieuwe modem is op komst. Hopelijk beterschap nu. 

Martin
  • February 1, 2021

Ik hoop het voor u !