Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Waarom kan ik niet meer mobiel betalen heb het nog maar veranderd het ging en nu niet meer ?
Weet je wie mijn gsm nummer geblokkeerd heeft Dat moet terug gedeblokkeerd worden want moet mijn gsm abonnement voor mijn dochtertje houden zo dat ik ze kan bereiken
HalloIk heb dinsdag een afspraak met de technieker voor de installatie van ons internet. De technieker belde echter op de huistelefoon, maar had dit graag gewijzigd naar een GSM-nummer, want dinsdag zijn we niet bereikbaar op de thuistelefoon.Kan dit van hieruit op basis van het dossiernummer bijvoorbeeld?Bedankt alvast
Ik probeer een abonnement aan te vragen op mijn gsm nummer, echter krijg ik de melding 'Het is niet mogelijk om de producten in je winkelmandje met dit gsm-nummer te bestellen.'
Hey,Is het mogelijk te kiezen in mijn profiel, dat ik geen mails wens te ontvangen van dit forum? Ik vind nergens die mogelijkheid elke keer er een nieuw topic wordt aangemaakt, krijg ik een mail aan :-( Grtz
Binnen in huis is er voor Proximus een zeer slechte ontvangst. Vooral beneden is het een echte ramp. Gesprekken komen niet door, als er al gebeld kan worden, wordt de verbinding halfweg verbroken, … Een oplossing zou bellen via Vowifi zijn, maar dat staat niet geactiveerd op m’n toestel (Sony Xperia 1 II). Een MCE zou dan wel een oplossing zijn die werkt, maar dat kost dan weer geld, terwijl ik al voor m’n abo betaal. Ik ben anders heel tevreden over Proximus en hun netwerk, maar dit is toch wel een echte luis in de pels aan het worden. Het ergst van al is dan nog dat Orange hier wel goede ontvangst heeft. Blijkbaar vallen we hier in een soort van gat qua dekking van Proximus. De dichtsbijzijnde Proximus mast bevindt zich op zo’n 1,5km, de Base en Orange masten staan hier op max. 600m vandaan.
hoe kan ik een oud email adres van mij laten verwijderen die niet meer in gebruik is van skynet.ik krijg bericht dat dit mailadres gehackt is
Hoe komt het dat de decoder de logingegevens niet onthoudt? Ik moet telkens opnieuw inloggen wat zeer vervelend is omdat het niet bepaald goed werkt met de afstandsbediening die of niet reageert of overgevoelig reageert. Ik spendeer er meestal 10 minuten aan om ingelogd te geraken en dat dan 2 keer per dag.Wat kan ik doen om dit te vermijden?
Beste,Ik stuur jullie een bericht via deze weg omdat ik momenteel zeer ontevreden ben over het contact dat ik heb gehad met jullie diensten. Ik heb op 27november een one plus smartphone aangekocht met 300€ cashback actie en gratis wirless charger op black friday. Omdat de actie niet helder was toegelicht heb ik meermaals contact opgenomen om na te vragen hoe ik deze gratis charger kon verkrijgen. Dit moeten jullie normaal gezien allemaal kunnen opvragen in jullie systeem. Ik werd constant van het kastje naar de muur gestuurd omdat geen enkele van jullie medewerkers die ik aan de lijn heb gehad op de hoogte was van de werking van deze actie. (ook medewerkers van kantoor Roeselare). Nu heb ik vandaag voor de ZOVEELSTE keer contact opgenomen en blijkt dat ik een specifieke aanvraag moest doen voor 31 december om de gratis wirless charger te verkrijgen. Ik ben hier al mee bezig sinds begin december en ben er helemaal niet mee gediend dat dit zo is gelopen. Dit kan toch niet?!Er is zelfs ge
Ik heb esim geactiveerd op mijn smartphone galaxy s21 nu zie ik bij info van mijn smartphone dat mijn “telefoon nummer onbekend ” is kan dit aangepast worden zodat die zichtbaar is of laten aanpassen door proximus ? heeft daar iemand ervaring mee?
Ik heb een vaste lijn thuis met internet en tv, pas een gsm gekocht en de app my proximus op gezet. Maar met de e-mail account van waarmee ik mijn facturen kon zien op de computer. Nu heb ik met die app ook die e-mail gebruikt maar met een gsm p&g nummer. Nu kan ik mijn facturen niet meer zien, hij herkend dat nu als een gsm nummer, en niet meer als mijn vaste lijn. Al naar Proximus gebeld maar die weten het ook niet. Grt Beckers
Het gaat om een decoder die rechtstreeks verbonden is met modem en TV dus geen wifi. Sinds enkele dagen zijn er af en toe op verschillende zenders onderbrekingen, beeld bevriest enz. We hebben alle toestellen al herstart maar geen beterschap.Wat kunnen we nog doen ?
Weer hetzelfde probleem als einde vorige week, geebn enkel Apple device dat met de Pickx app kan verbinden, meerdere mensen maken er melding van … @proximus Kunnen jullie dit zo snel mogelijk op orde krijgen ?
Sinds 17u hebben we geen internet meer in Lokeren, geprobeerd te bellen maar niemand die opneemt
Na heel wat problemen eindelijk TV & Internet van Proximus in huis gekregen en ook de MyProximus account aangemaakt.Ik kan echter helemaal niets doen met de Pickx app. Ik krijg een foutmelding “Er blijkt een probleem te zijn met de configuratie van uw account”.Na de problemen met de installatie, een verkeerd aangemaakt dossier, geen toegang tot E-Press, duikt nu dit probleem op. Enkele weken Proximus en al meer problemen gehad dan de afgelopen 15 jaar met de gele vrienden uit Mechelen.
Woensdag 10 maart worden wij aangesloten op het Proximus netwerk. Nu hebben wij een huis gekocht en gerenoveerd, maar de enige Proximus kabel die wij kunnen vinden post ik even als bijlage.ik kan nergens deze kleurencombinatie terugvinden, maar ik vermoed dat het toch deze kabel zou moeten zijn.Is er voor mij een manier om te testen of dit de correcte kabel is?
Hallo, 6 dagen geleden kwamen ze (eindelijk, 2 maanden na de aanvraag) onze installatie uitvoeren. Ons abonnement bevat internet maxi, 100mbps. Via de lijntest zie ik dat de minimale snelheid zeker 64mbps moet zijn. Wij graken momenteel niet boven 30mbps :( weet iemand hoe dit komt? Groeten, Dre
I made a contract with Proximus on 12 December 2020. The installation was made on 23 December 2020. I buy a Flex package that included one Android TV Decoder.By Proximus error a "normal" decoder was installed.I complained at the store and contacted by phone several times in the past two months asking for a replacement.I received (after complaints) and have an Android Tv Decoder V7, with serial number 279............781.I returned the "normal" decoder IPV5001 through BPost on 10 February 2021 with serial number 300122842.Inexplicably Proximus wants I return two more decoders, that I never received and obviously cannot return, with Product ID 16030136 (both) and RMA-number 71701YZTQ and 71701YZTR.If I do not give back to 6 March 2021 I have to pay € 298If it was sent by PROXIMUS and I never received it, they maybe have been stolen. If they were stolen, the POLICE must be informed.Confirm well in your system, which day or days you sent the equipment to me; if it was through BPost what is
Telenet heeft C8 TMC en TFX bijgevoegd in hun basis pakketde 3 zenders zijn natuurlijk in HD , ook de regionale zenders zijn opgewaardeerd naar HDnet zoals CNBC Europe en Euronews, Bijna alle basiszenders zijn nu in HD …
Ik heb een android decoder en heb regelmatig (niet altijd) het probleemdat het beeld niet sychroon is met het geluid en soms ook storingenhet rare is dat er geen probleem is bij apps zoals Disney+ en Netflixdus bandbreedte kan niet het probleem zijn.Het herstarten van de decoder helpt soms maar niet altijd.Soms een week geen probleem soms dagelijks.We hebben dit meeste op de 2 decoders boven beneden is de decoder rechtstreeks aangeslotenop de kabel , boven alle 2 met Devolo powerlines
Wij hebben dikwijls voor dat we geen beeld hebben en wel geluid. Alle menu's zijn zichtbaar maar als we naar een zender gaan hebben we zwart beeld en wel geluid. Enkel door de decoder uit te schakelen via de knop aan de achterkant, lost het probleem zich op.
Men vriendin huurde gisteren een film op de v7 decorder en starte hem op en foutmelding, dus wou daarnet proberen en film is niet meer te vinden maar staat wel op factuur en er stond bij beschikbaar voor 48 uur. Andere decorders had je toch de optie bibliotheek of gehuurde items pfff wie kan me helpen🙄 daarnet via chat gedaan maar wist het zelf niet of eerder geen zin me te helpen
Ik zocht naar informatie over beschikbare telefooncentrales. In kreeg het overzicht van Forumcentrales, maar dan enkel in het Frans. Graag verkreeg ik die informatie in het Nederlands.
Gisteren de smart wifi geïnstalleerd via de app. Hiervoor moesten alle toestellen op de 2.4 frequentie gezet worden. Blijkbaar stond de tv boven nog op de 5.0 wat ik niet wist, deze geeft nu geen beeld meer... Hoe kan ik dit oplossen?Alvast bedankt
Hallo Proximus, kunnen jullie voor mij VoLTE activeren? Hartelijk dank
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.