Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
ik ben klant bij jullie klant nummer is 603910*** 2 weken geleden is er een verkoopster van orange bij me geweest en had me een pakket aangeboden wat goedkoper was dan bij jullie. maar na onderzoek waren er een aantal zaken die niet klopte en ik heb dan in de voormiddag telefonisch contact opgenomen met orange om het voorstel stop te zetten. die mevrouw zei me om proximus te contacteren om de gsm nummers te behouden wat ik ook heb gedaan. tijdens het gesprek met iemand van proximus was mijn lijn verbroken en kreeg ik een melding dat orange de nummers had overgenomen. nochtans was de afspraak dat deze zouden geactiveerd worden als de technieker de modem kwam plaatsen en dat was op 26 maart. nu ik heb terug contact opgenomen met proximus om te vragen deze nummers alsnog te behouden zonder het kaartje te moeten inruilen,. volgens jullie zou dat kunnen binnen de 48h. maar tot op heden is er nog steeds geen signaal en wij zitten gewoon zonder telefoon wat uiteraard heel belangrijk is voor m
Al een week geen digitale TV, eerste keer gebeld sturen ze ons een nieuwe wifi booster.Probleem is hier niet mee opgelost, verbinding valt constant weg tot vandaag zelfs weer helemaal geen verbinding.Een uur aan de telefoon gehangen met iemand van de helpdesk.Alle handelingen voor de 100ste keer nog eens uitgevoerd om vervolgens te horen te krijgen dat ze een technieker willen sturen, maar als de fout bij ons ligt dienen we 85€ te betalen.Als dit de service is aan hun trouwe klanten, dan blijf ik nu ook niet langer trouw.Ik ga opzoek naar een andere provider!!
Dag iedereen, Ik ben nieuw bij Proximus. Hopelijk beklaag ik het me niet. Was vooral door de prijs voor onbeperkt internet. Is wel stukken trager dan telenet maar voor 300€ per jaar minder. Maakt dat voorlopig voor mij nog niet uit.Wordt er hier ook rekening gehouden met de zaken die men wenst? Kan je ergens bekijken waar men aan bezig is?Heb volgende vragen/opmerkingen (V7 box).tv gids niet gebruiksvriendelijk (op tv) ik neem Familie op maar dan is er ook de oude afleveringen van smiddags dat wordt opgenomen hoe kan ik zeer gemakkelijk naar favoriete zenders gaan, want nu zie ik eerst alle zenders en dan pas de favorieten kan ik zappen binnen mijn favorieten? zit altijd tss alle zenders te zappen. niet handig Of is zappen verleden tijd door de Live TV menu? wanneer kan ik mijn favorieten ordenen zoals ik het wil. want nu staan al mijn zenders door elkaar en heb graag de play zenders bij elkaar en de vtm zenders. ik vind de Amazon Prime niet in de Google Play, ligt dit aan mij of niet?
De laatste maand valt mijn internet regelmatig weg, soms 10 maal per half uur. En dit zowel op mijn laptop als op mijn smartphone. Heb al alles geprobeerd. Is soms ook heel traag de laatste maand. Heb sinds eergisteren een booster maar dat helpt ook niet. Kan iemand me hierbij helpen aub? Of best eens bellen?
Beste. Wij hebben reeds 3 decoders van proximus type v5compact gekoppeld aan ons systeem. Nu willen we in de kinderkamer een 4de tv installeren en er ook proximus tv kijken. Welke mogelijkheid is er hiervoor. Is het gebruik van een v7 Android decoder hier toepasbaar?Alvast bedankt voor uw reactie. Groetjes.
Beste, Zopas heb ik bericht gekregen dat mijn domeinnaam (mast6.be) werd geactiveerd. In Mijn Proximus kan ik alleen de WHOIS info aanpassen. Verder is er niets mogelijk: geen host, mail etc configuratie mogelijk. Hoe kan ik dit domein beheren als privé (niet business) gebruiker?
Sinds 2 dagen ben ik de “trotse” eigenaar van de Android-V7 decoder.Met mijn V6 had ik Netflix problemen en regelmatig rebooten. Dus stelt Proximus me de nieuwste verbeterde V7 voor.Hoe durf je als bedrijf zo een decoder op de markt te brengen: Opnames: asap op te lossen! Ik merk na installatie: al de lang te bewaren zijn verdwenen + meerder anderen Opnames lang bewaren gaat totaal niet meer: Dus een ganse seizoen van een serie opnemen : vergeet het. max 60 dagen, dus 12 aflevering kom je aan 84 dagen. Onbegrijpelijk dat een basis functie als opnames bewaren niet meer gaat. 2 opeenvolgende opnames bij V6 ging dit verder, nu stopt het. Je bent aan het kijken en dan stopt programma, moet je terug naar opnames en andere opname kiezen, die dan terug van vooraf begint! Geen visuele indicatie meer van welke opname je al / niet hebt bekeken Stop je met kijken om later verder te gaan: je kan niet verder kijken, nee terug vanaf begin starten. een onoverzichtelijk wirwar om te zoeken w
Hey! Ik had een probleempje en ik dacht om het probleem hier aan te kaarten. Laatst had ik een heel lage uploadsnelheid voor wat ik betaalde en hierdoor kwam er een technieker naar ons huis om het probleem fysiek te controleren. Ik had eerst een uploadsnelheid van 5 en deze hebben ze kunnen verdubbelen naar 10. Dit heeft zich een maand lang volgehouden, waar ik ook erg tevreden mee was. Een aantal dagen nu merk ik dat er weer heel veel vertraging is en wat blijkt... Mijn snelheid is weer gedaald naar 5... Ik heb mijn modum gerest, maar beter werd het er niet op. Kunnen jullie mij aub helpen, want ik vind het oprecht niet fijn dat ik me hier steeds zorgen om moet maken. Vriendelijke groeten,
Dit weekend gsm verloren, via Proximus sim kaart laten blokkeren. Pas gelukt na 3 telefoontjes. De laatste medewerker zei dat je ook je imei nummer kan laten blokkeren en gaf me nog een telefoonnummer 078151025. Toen ik opbelde was dit enkel voor eigen klanten - niet Proximus en ook Base. Dus vanmorgen terug contact met Proximus. 3 verschillende medewerkers aan de lijn, en tenslotte viel de lijn weg, wellicht dichtgelegd. Wanneer Base dit kan aanbieden aan zijn klanten waarom kan proximus dit niet…. Misschien tijd om over te schakelen naar Base
Ben sinds 1 week overgestapt van Telenet(15 jaar) naar Proximus en heb konstant haperingen tijdens kijken van voetbalmatchen. Het is om gek er van te worden. Ze hebben nochtans een wifi-booster op mijn Tv aangesloten maar echt vervelend. Gebeurt af en toe is met gewoon tv te kijken nooit Netflix maar voetbal een schande. Gisteren gewoon op VTM2 gekeken en was niet te doen. Als dit niet opgelost wordt ga ik terug bij Telenet waar ik 15 jaar geen problemen heb gehad. Is er een oplossing daarvoor?
ik kreeg mail dat vanaf 1 april proximus de gratis domeinnaam betalend maakt.
Telkens ik een mail verstuur met mijn skynet account van proximus (laptop) krijg ik de melding verzendfout. Hoe kan ik dit oplossen? Met vriendelijke groetJessie
Nadat Rob niet kan opgeroepen worden in Pickx kan ik ook de RTBF niet meer fasten.Kan ik ook de programma's die me niet intereseren verwijderen?
Gisteren "Ferdinand" HD versie gehuurd, maar er was geen geluid. Dan maar de SD versie gehuurd. Ik heb deze dus 2x moeten huren.
ik had een G-mailaccount aangemaakt en had de optie aangeduid om mijn contacts en mails te importeren vanuit Skynet.Vanaf dan werden alle mails direct van skynet naar G-mail doorgestuurd wat niet de bedoeling was. Mijn contacts daarentegen zijn niet geïmporteerd. Nu zou ik dit graag ongedaan maken en weer terug zoals daarvoor op skynet in mijn programma Mail (apple) alle mails ontvangen. Op mijn i-phone en i-pad kan ik nu geen mails meer ontvangen wat zeer vervelend is. Kan iemand me helpen om terug mail vanop skynet te ontvangen en niet vanuit G-mail?
Ik heb een belgacom.net mailbox en die is geblokkeerd, hoe kan ik deze deblokkeren ?Deze is niet gekoppeld aan een proximus account.Vroeger kon je ook de email aliassen aanpassen, waar kan ik dit nu doen ? Alvast bedankt, Bart
Beste,Sinds een aantal dagen is onze internetsnelheid teruggevallen.Ik haal nog met moeite 15Mbps; dit is ook duidelijk op de tv wanneer er naar een andere zender wordt geschakeld, dan is er veel storing.Via het forum wordt er vaak verwezen naar de tool ‘b-box3 sagem’ om de waarden uit te lezen. Hieronder zijn de waarden die ik terug krijg:Kan dit eens nagekeken worden ?Zijn er eventueel nog zaken die ik kan doen ? Alvast bedanktmvgRaoul
Ik had graag eens geweten of Proximus kan zien of nagaan hoeveel simkaarten er in omloop zijn voor 1 mobiel nr! Met andere woorden zou ik willen weten of mijn nr gekopieerd is door iemand zodat hij mijn oproepen en berichten kunnen worden gemanipuleerd zonder ik van iets weet! Wie kan mij hier raad voor geven!?Alvast bedankt mensen!
Sinds deze middag kan ik opnames in pickx niet meer doorspoelen op de laptop. Zowel de “tijdsbalk” kan ik niet meer aanklikken (om bv vanaf de 5e minuut te beginnen kijken), en ook de 30 seconden achteruit/vooruit zijn niet meer aanklikbaar (zo een rond verbod-icoontje erboven). Tot deze voormiddag is dat nog nooit een probleem geweest. Zijn er nog mensen bij wie dit zo is?(getest in verschillende browsers en laptops, browsers sluiten en openen, refreshen, uitloggen en inloggen)
Beste, Ik heb nu een mobilus m abbonement maar zou graag willen overgaan naar een mobilus s en ben geinteresseerd in de aanbieding van de iphone 6 voor €9 + abbonement. Als ik op het toestel klik en dan op 'ik heb al een bestaand abbonement' kom ik op de pagina om het abbonement en het toestel te kopen. Mijn vraag is nu: als ik het mobilus s abbonement selecteer, wordt mijn mobilus m dan automatisch gewijzigd naar de mobilus s? Mvg.
Ik wil toch het volgende even van mij afschrijven: ik ben het een klein beetje kotsbeu dat Proximus op geregelde tijdstippen het nodig vindt om mijn wijze van facturen te ontvangen ongevraagd overschakelt naar facturen per e-mail. Op mijn vorige factuur was het weer prijs. Ik moet dit dan telkens handmatig wijzigen, en ik wens GEEN facturen per e-mail te ontvangen, NU niet en NOOIT.Kan Proximus a.j.b. ophouden met dit aan de mensen op te dringen? Ik wil UITSLUITEND facturen op papier en het is ONNODIG om mij OOIT nog te vragen of ik deze electronisch wil. Het antwoord op die vraag is NEE, NJET, NADA, NEIN, NON, NO.Kan Proximus ergens in hun heeeeeele grote database een vakje aanvinken dat men dit mij in de toekomst NIET meer moet vragen?
de tv gids voor comedy central is niet juist. the king of queens begint in de tv gids om 17h30 vandaag maar dat moet 18h10 zijn. ik mis al mijn opnames. kan dit eens nagezien worden? dank u . danny
Ik zie dat deze topic 7 maanden geleden actief was. Ik ervaar hetzelfde probleem. Na 2 rings slaat de voicemail aan. Ik kan dat niet verlengen en de uitleg: Bel naar het gratis nummer 1987. In het menu kiest u optie 3 "Basisdiensten" en vervolgens optie 1 "Wijziging van de timer voor oproepdoorschakeling naar PhoneMail". U kunt het aantal beltonen beperken tot 2-3 of uitbreiden tot 6 beltonen. werkt nog steeds niet, optie 1 is nog alitijd geen geldig keuze. Hoe kan ik de beltijd naar 40seconden aanpassen? Help!
Nu al enige tijd kan ik de app wel nog openen en tv gids raadplegen bv, maar de knop opnmen bij een programma werkt niet en afspelen (uitgesteld of live) lukt ook niet meer. noch via Chrome, noch via Edge. Hoe kan ik dit oplossen?
Kan sinds vanmiddag geen emails meer versturen via skynet email. Geen instellingen veranderd ? outgoing server is relay.skynet.BE poort 587 … Is er iets veranderd ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.