Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste vorige week is er een 3u durende stroomonderbreking geweest in houthalen. Erna hebben we alles terug moeten resetten. Ondertussen hebben we onze plc adapters al 4x opnieuw gereset en nog werkt het niet. Kunnen jullie opnieuw een fiber reset doen?
Vorig jaar in november werd onze telefoonlijn omgeschakeld naar een VOIP omdat we steeds last hadden van wegvallende TV en WIFI. Tevens werd een nieuwe modem geïnstalleerd.Nu werkt dit perfect maar sindsdien kunnen we geen TV meer kijken op de 2e TV in de slaapkamer. Die is verbonden met een PLC adapter (met 3 lampjes) maar ik krijg die niet gereset.Ik heb alle stappen zoals beschreven op de helppagina’s van proximus meerdere malen uitgevoerd maar steeds krijg ik de melding ‘geen verbinding met het netwerk’. Ook het hoofdlampje (huisje) op de adapter blijft niet branden.Waaraan zou dit kunnen liggen? Wat kan ik nog proberen?Of kan ik hieruit afleiden dat de adapter stuk is?
Tv kijken bij Proximusdeze avond onmogelijk. Paar keer opnieuw proberen opstarten en zelfs hard reset geprobeerd. Krijg nu de foutmelding SYS_17. Iemand een idee wat nu gedaan ?
Sinds gisteren geen Proximus tv meer beschikbaar. Toen kreeg ik de foutmelding SYS_17. Zowel de decoder (V6) gereset als de b-box (3V+). Vandaag nog steeds zwart scherm. Dit is nu al de 2e keer. Vorige keer werd vanop afstand iets gedaan met de Fiberverbinding opnieuw te starten denk ik?
Ik ben al meer dan 30 jaar klant van Proximus, maar van kortingen etc kan men blijkbaar alleen profiteren als nieuwe klant. Zou men zijn trouwe klanten niet ook eens spontaan een korting aanbieden of heeft men liever dat men om de 2 jaar van provider wisselt en dan wel steeds van die kortingen kan profiteren? Dit kan toch niet de bedoeling zijn?Mvgr
Mijn modem staat boven in de slaapkamer en via PLC-adapters maakt hij verbinding met een decoder beneden zodat er daar ook tv kan gekeken worden. Nu stel ik vast dat op één van de adapters het middelste lichtje (huisje) niet meer brandt … ik heb ze al een paar keer proberen te resetten en getracht te herinitialiseren in dezelfde kamer maar het lampje brandt niet ..Is er iemand met een mogelijk oplossing ? En stel dat de PLC-adapters stuk zijn .. waar kan ik die nog kopen of wat is een waardig alternatief ?
Ik kocht net zo’n kaart en wil deze in België gebruiken op een plaats waar alleen het Franse netwerk werkt. Moet ik iets doen om roaming aan te zetten?De kaart gaat in een laptop met 4G.
Ik kan mij niet inloggen bij pickx-app. De app erkent mijn logingegevens niet en gaat terug naar beginscherm...
Beste,Ik kan niet inloggen op mijn Samsung Galaxy S20 FE Android 11op de Pickx app. Ik krijg melding dat mijn inlog gegevens niet correct zijn. Deze werken wel op mijn Apple tablet.Ik heb de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, ook al eens de wifi uit en aan gezet, maar ik blijf dezelfde melding ontvangen.Mvg
Geen toegang tot proximus cloud via het web.Telkens dezelfde foutmelding: ErrorCode=2055.
Hallo, Dit kan toekomst veranderen van ons allemaal, Iedereen heeft bijna een game console zoals PS4 of XBOX of PS5 / XBOX 2020Waarom is er nog geen app PICKX gelanceerd voor GAMERS die effectief naar TV wilt zien op hun console, Vroeger bestond effectief de PROXIMUS TV APP voor WINDOWS gebruikers, Deze is na 2 jaar verwijderd. We praten hier wel over de nieuwe UI = Userinterfaces van Proximus zoals DECODER V7 app voor XBOX & PlayStation na paar onderzoek is gewezen dat 3SS van ontwikkelaar van DECODER V7 door 3SS ontwikkelt is - na paar onderzoeken is ook bewezen, dat 3SS ook apps via hun interface ook XBOX & PS4 / PS5 apps ontwikkelt voor Digitale TV Apps ontwikkelen kost ook geld dat is logisch, Maar met een beetje goede wil zal de APPS voor PS4 / PS5 & XBOXs goede succes leveren, Waarom? Ieder kind of ouder zit namelijk op een gameconsole voor Youtube of Netflix te kijken? Waarom geen Pickx app van proximus laten lanceren op de game consoles voor PS4 / PS5 / XBOX con
mijn huidige snelheid met abo is momenteel 9.2/3.3 Mbps (dat lijkt me niet van deze tijd !) Wie kan mij informeren wat de maximale snelheid hier kan zijn (eventueel aanpassing abo) ?VDSL2 ? ADSL ?
Betreft: Klantennummer 1359614 Ik heb op 13/01 de wifi booster binnen geleverd via de officiële weg, de bPost. Ik ben echter vergeten de kabel mee te geven. Hoe kan ik deze nu achterna zenden. Heb mijn barcode van verzending niet meer.Hopelijk kan iemand me helpen. Hartelijk dank, vriendelijke groeten. René
Ik heb inderdaad andere berichten op het forum ook gezien. maar deze verhelpen mijn probleem niet.Maar sinds een paar dagen kunnen mijn ouders niet meer mailen via hun Brother Printer.Waar dit voorheen wel gewoon perfect werkt.Dit zijn de instellingen die altijd hebben gewerkt Wanneer ik deze wil opslaan en dan direct testen.Komt dit als foutmelding Iemand die raad heeft?
Hallo, deze optie was tot nog toe gratis (inbegrepen bij afsluiten van een contract mét een tablet)Nu zie ik dat dit betalend wordt, en wel 12 maanden gratis, maar toch….Ik wens dat dus niet te gebruiken (heb dat ook niet gebruikt, omdat de pix app binnen het jaar al niet meer werkte op de tablet, wegens “verouderde versie van het android systeem, dat ook niet kon geupgraded worden !!”Ik ga dus zeker niet betalen voor zo iets. Echter, in mijn producten is geen enkele optie om zulke dingen te verwijderen ( enkel voor mééééér kan je aanpassen, voor wegnemen NIET)Kan dus een vriendelijke medewerker van Proximus dit van mijn pack schrappenKlantnummer 608235994MobielMobile Internet XXS 0471 30 75 36 4 mrt - 31 mrt 5,00 4,52Mobile internet gratis voor 12 maanden -4,52totaal: € 0,00 Dit is een eenzijdige wijziging aan mij abo
ik ben nu ongeveer een maand geleden overgestapt van telenet naar proximushttps://gyazo.com/7e49d2f124ab9dcfccffe295a352b580 ik krijg ook de melding dat mijn emailadres nog moet geactiveerd worden, echter hebben we nog geen email ontvangen , ook niet na ik al een aantal heb geprobeerd om een code in te vullen om een nieuwe aanvraag te doen voor een nieuwe activatielink . Verder als we netflix willen activeren komt de foutmelding : om netflix op proximus tv te bekijken hebt u internet van proximus nodig .dus we hebben nog geen netflix Verder heb ik al 3 x gebeld om mijn voicemail te activeren , ze zeiden telkens dat mijn voicemail zou geactiveerd worden na 2 u maar helaas . indien ik deze functie voicemail via de app wil activeren, krijg ik de foutmelding, vorige aanvraag is nog niet verwerkt , even geduld . ( 1 maand)
Werkt out of the blue niet meer op mijn Ipad Air 2. Op die van m’n vriendin, een Ipad Gen 6, blijft alles gewoon wel.werken. What’s happening Proximus? Niet fijn!
Beste, Ik heb reeds 2 dagen dat ik bij het opvragen van opgenomen films of programma's volgende foutmelding krijg: "serverfout deze media is niet beschikbaar".Ik heb de modem, boosters en de decoder reeds meermaals heropgestart, maar de foutmelding blijft komen. Kunnen jullie mij hiermee helpen? Alvast bedankt.
Beste, sinds dat er op mijn vorige topic niet meer gereageerd werd zou ik bij deze willen melden dat ik vandaag terug een storing had die mijn internetsnelheid serieus deed afnemen.
ik vermoed dat jullie dit nu ook vlug zullen ondersteunen aangezien telenet dit nu recent doet ??? Ik heb reeds een cellular model en zit hier al een tijd op te wachten.. alvast bedankt !! Mercier alfons
Opnames verdwenen na herstarten decoder
Inkomende gesprekken op de vaste telefoonlijn worden na één ringtoon afgebroken.Al meerdere weken heb ik dit probleem.Al telefonisch gemeld en ook via de chatbox.Geen of zeer weinig uitleg of hulp gekregen.Zou een gekend probleem zijn in de buurt??? maar is dat zo??? en wat gebeurd er om dat dan op te lossen.
Op 1 van mijn nrs kan ik geen oproepen / berichten ontvangen van een aantal gebruikers. (andere werken perfect)Zelf kan ik zonder problemen hen telefonisch of via berichten bereiken, maar als zij proberen te bellen krijgen ze de melding dat het nr niet bestaat. (neem aan dat er daardoor ook geen berichten toekomen)Zelfs de “It’sMe” app werkt niet op dit toestel. (op de website geef je je mobiele nr, en dan krijgt ook die dienst waarschijnlijk de melding dat het nr niet in gebruik is..)Heb al met de helpdesk gebeld maar krijg geen oplossing…………………..Er zijn geen geblackliste nrs op de telefoon.SIM in andere telefoon = zelfde issues. Volgens mij ligt het ook helemaal niet aan de telefoon noch de SIM. Is het ergens bij de providers dat het misloopt.HOE KRIJG IK DIT OPGELOST !!!!!!!
Sinds gisterenavond 18u kan ik niet meer inloggen op de Pickx app via geen enkel Apple toestel. Dus niet via iPad / iPhone / Apple TV. Bij Apple TV blijft het “oplaad”symbool draaien en bij iPhone de melding “something went wrong” en op de iPad ook het draaiende “oplaad”symbool. Zijn er problemen? PS: op de iPhone de app reeds een keer terug opnieuw geplaatst maar zelfde resultaat.
Ik ben recent overgestapt op een Proximus 5G abonnement, maar nu werkt VoLTE en VoWiFi niet meer. Moeten deze geactiveerd worden voor dit toestel?In mijn instellingen staat VoLTE al aan, maar ik val telkens terug op H+.Info in profiel en Toestel is een Sony Xperia 5 II (XQ-AS52)Alvast bedankt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.