Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,Ik heb gisteren nogmaals opgebeld om mijn pakket te veranderen naar all stars nl. Net voor dit afgerond was werd het gesprek afgebroken. Nu heb ik geen all stars en zelfs mijn gewone extra zenders van entertainment nl kan ik niet meer ontvangen. Ook Netflix werkt niet. Wat doe ik hier best mee? Weer zolang aan de lijn hangen en dan toch geen oplossing zie ik Nie direct zitten. Grts stefanie
De knoppen reageren echt traag. Lijkt wel of hij versleten is. Kunnen we een nieuwe krijgen?
Ik maakte een website zelf en plaatste deze op users.skynet.be/… blijft deze plaats nu GRATIS bestaan in mijn abonnement OFFICE All-in-One ?
BBC first plots verdwenen uit aanbod
Misschien een “ dom “ vraagje.Momenteel is bbox3 gesynchroniseerd met WiFi bridge van Proximus. Werking prima.Om nu WiFi booster van Proximus te installeren in een andere ruimte, voor andere tv, dient de WiFi booster ook met bbox3 gesynchroniseerd te worden.Nu mijn vraagje : verstoort de ene synchronisatie de andere, of kunnen deze twee afzonderlijke apparaten tegelijkertijd hun werking doen na synchronisatie ? ro
Hallo, Ik heb sinds 2 weken Proximus tv, ik heb ook de app geïnstalleerd op mijn iPhone (8plus) en kan inloggen maar ik krijg al 2 weken de melding ‘oeps, er ging iets verkeerd’. Heeft iemand dergelijk probleem ook gehad? Hoe kan dit opgelost worden? Alvast dank. C
bestenKan iemand aub de voicemail van mijn moeder haar senioren gsm uitschakelen. Ik probeerde alle enkele dagen op alle mogelijke manieren: via myproximus, medewerker klantendienst, 6000 gebeld, ... Niets werkt.Op de website komt er dan wel dat het 2 uur zal duren, als je later terug kijkt staat de voicemail nog steeds aan. Als ik hier op het forum rond kijk is dit blijkbaar geen alleenstaand geval maar iets dat al maanden/jaren aansleept, raar maar waar…. alvast bedankt voor uw feedback & oplossingmvg,het goddelijk monster
Toe te voegen: 58 Disney+ en 233 Maghreb TVTe schrappen: 331Voyage380 Eurosport 1 zit in het basispakket.Te wijzigenstandaardvolgorde: 30 Studio 100 hoort op 409, 31 Ketnet op 412, 434 Disney Channel op 435, 436 VTM KIDS op 433
Om wat voor reden dan ook schijnen er meerdere apparaten nog in mijn lijst “geconnecteerde toestellen Pickxapp” te staan. Ik had hierover vorige week contact met de helpdesk maar hadden niet de mogelijkheid om ongebruikte/verouderde toestellen te verwijderen omdat het te lang zou duren.Via de decoder krijg ik de melding : fout, contacteer helpdesk (met een telefoonnummer dat geen oplossing biedt)Wat is de beste oplossing om deze lijst “te updaten” met enkel de 3 toestellen die in gebruik zijn?
Beste, De OK knop van mijn afstandsbediening werkt niet meer. Ik heb alle stappen overlopen die jullie voorstellen op jullie website. Toch blijft deze niet werken. Ja, de batterijen doen het nog, ik heb ook een reset gedaan en opnieuw ingesteld, ook mijn decoder opnieuw opgestart…. Het betreft een V5 afstandsbediening.Graag zou ik een nieuwe toegestuurd krijgen op mijn adres bij jullie bekend.MVGWouter
Een DNS lookup via mijn BBOX-3 blijft falen. Echter als de lookup rechtstreeks doe op de proximus DNS servers (195.238.2.21 of 195.238.2.22) dan resolved deze wel…. Ik heb de BBOX al eens een reboot gegeven, maar het probleem blijft. Ik dacht dat de BBOX zelf naar de proximus DNS servers zou gaan als zijn eigen lookup faalt?
Ik vind het compleet onbegonnen werk om via 1920 opties voor mijn vaste lijn in te stellen.Er worden, zowel in het hoofdmenu , als in de talloze submenu’s, zoveel verschillende opties aangeboden, dat ik telkens weer de draad kwijt raak. (Geen tijd om alles te kunnen noteren en voor de gewenste optie te kunnen kiezen).Vraag : Proximus werkt toch met een diagram (flow chart), met al die opties en subopties.Het zou handig zijn mocht dat diagram toegankelijk zijn voor wie zijn Slimme Diensten wil instellen/beheren. (Zeker nu het niet meer mogelijk is om, zoals destijds als gebruiker, de opties via de website “à la carte” te kunnen beheren.)Ik zie graag een concrete reactie tegemoet. Daarmee bedoel ik aub geen links, die uit gemakzucht verwijzen naar webpagina’s waar ik niets aan heb.
Ik heb een vast telefoontoestel Twist 109.Dit model komt niet meer voor in de lijst met Slimme-Diensten-compatibele-modellen (*).Is mijn toestel te oud om nog voor de Slimme Diensten in aanmerking te komen ?Gelieve mij te laten weten of ik alsnog met dit toestel op de Slimme Diensten kan inschrijven en hoe.Graag met een concreet antwoord en niet met een link naar één of andere pagina waar ik toch niets aan heb.(*Een pagina die ik niet meteen kan terugvinden op de website. Niet verwonderlijk, vanwege de veel te gebruiksonvriendelijke en ingewikkelde opbouw van de Proximus website.)
Beste, Wij sinds lange tijd klant bij Proximus.Ons huidig product is niet meer up to date en te duur voor wat het huidige aanbod is.Bij het overlopen van de mogelijkheden komen we tot het Flex S product à € 74.99/maandHier bovenop loopt er een promo dat er gedurende 3 maand een promotie is dat het bedrag herleid zal worden tot €49.99/maand en 1 jaar gratis Disney+Gezien dit een web-promo is, doorloop ik het proces om te kunnen genieten van dit aanbod.Dit lukt niet en er ik krijg de boodschap dat ik contact moet opnemen met de klantendienst om dit verder te bespreken. Na een lang gesprek (behulpzame medewerer) hoor ik dat de promo-prijs van 49.99/maand voor de eerste 3 maand niet geldig en de 1j Disney+ ook niet. Bij de webpromo voorwaarden staat er niet dat dit niet voor bestaande klanten is.Dit is nergens terug te vinden op de site van Proximus en ook niet bij de voorwaarden van deze actieActieperiode is 5/09/2020 en 14/09/2021Bron: https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/part
beste, is het mogelijk om de laatste software te pushen naar mijn v5 decoder ? (niet de v5c)en is het ook mogelijk om te zeggen welk de laatste versie ook is voor de v5, NTE…. ?want ik ben niet zeker of de factory reset voldoende is, heb ik wel gedaan maar ik ben niet zeker of dit wel ok is want ik heb er problemen mee met de decoder, heb al een paar topics erover, maar het gaat niet echt vooruit, en liefst wil ik nog niet inruilen voor een andere, eerst wil ik graag deze weg proberen als het kan. alvast bedankt.
- de service "gratis domeinnaam" is vanaf 1 april vervangen door een "betalende oplossing" (29,04€ per jaar)- de service "gratis webruimte" wordt vanaf 1 mei stopgezet. Ik kan die webruimte behouden mits overstap naar Bizz Online.- Bizz Online : vanaf 180€ per jaar begin ik aan "mijn digitaal avontuur", mét een domeinnaam ("dubbel betalende oplossing"?).- huidige situatie = gratis beperkte webruimte, input via FTP, output via HTTP, simpele homemade html, css en javascript- ik zou die webruimte willen behouden "as is", een amateuristische knutselruimte met paginas voor beperkte kring, die niet "geïntegreerd" wordt in een professioneel harnas: ik ben gepensioneerde en heb geen bedrijf dat via audit, digitale strategie, SEO, zijn producten en diensten aan de man/vrouw moet brengen.→ Kàn dat ? En, zo ja, kan dat eventueel aan een meer redelijke prijs ?
Beste, Op 01/04 de OnePlus 9Pro van 256GB besteld, aangezien er nog tot t.e.m. 04/04 een cashback actie t.w.v. 240 EUR was.Vandaag de gsm ontvangen, maar ik vind nu niets meer op de website terug om die cashback aan te vragen? Ik las omtrent de voorwaarden nochtans “dat deelnemen aan de actie mogelijk blijft tot twee weken na het aflopen van elke actie. Dat geeft u voldoende tijd om te registreren”. Er was wel een voorwaarde van max. 800 personen die aan deze actie konden deelnemen, misschien is dat totaal bereikt?
Hallo,de rechter aan en uit knop (voor de decoder) van de afstandsbediening (type V5) werkt niet goed meer. Al andere knoppen werken degelijk. heb de batterijen al vervangen maar het probleem blijft hetzelfde.Kunnen jullie een vervang exemplaar opsturen? bedankt,Johan
Sinds gisteren kan ik geen connectie meer krijgen tussen de omvormer en mijn modem. als ik inlog met de http van de omvormer krijg ik een scherm om te verbinden met de modem maar er wordt geen ip status weergegeven waardoor ik niet kan verbinden.ik heb reeds alles geprobeerd de omvormer uitgeschakeld de modum gereset maar ik krijg het niet in orde wie kan mij helpen?
In november zijn wij verhuisd naar een woning in het centrum van een dorp. Uiteraard al van vooraf trachten wij een aansluiting te verkrijgen met Proximus. Helaas niet mogelijk is het verdict, of enkel een oude adsl-lijn.Wel raar dat effectief álle buren rondom ons aangesloten zijn, met zowel tv als internet. Wat wil zeggen dat er degelijk andere, nieuwere leidingen liggen.Plan in bijlage ter verduidelijking.Onze woning, die omringd is door 8 Proximus klanten, heeft nummer 1.De benaming van de straten is hier wel niet gemakkelijk. De 2 doodlopende straatjes hebben dezelfde naam. De ‘hoofdbaan’ heette vroeger anders, en die vorige naam bestaat nu iets verderop.Ik kan begrijpen dat het in een Proximuscenter en telefonisch via computer niet duidelijk is.Daarom vragen wij een persoonlijk contact, hier aan onze woning, zodat wij eventueel uitleg kunnen verschaffen, en er ter plaatse kan gezocht worden naar een aansluitingspunt.Wij wonen in een dorpskern in 2021… en wat luidt de slogan van P
blijkbaar stelt dit probleem zich al jaren zonder oplossing :in andere mailapplicaties onder androiden webmail werkt imap probleemloos.In de mobiele app outlook voor android lukt het maar niet om op een imap (skynet en proximus) in te loggen. Steeds foutmelding wachtwoord verkeerd, maar dit klopt niet. Alle gegevens correct ingevuld.Als ik na veel vijven en zessen toch ingelogd geraakt, (nochtans steeds met dezelfde gegevens ingetoetst) lukt het dan weer niet om berichten te versturen. Inkomende berichten is wel OK .MS support beweert bij hoog en bij laag dat het aan proximus ligt, maar dat klopt dus niet.Wie kent de oplossing van dit mysterie ?
Bij mijn opnames staan de geplande opnames en de opnames door elkaar.Zou handig zijn op bij mijn opnames geen geplande opnames te zien staan.Is ook niet nodig want je hebt al een map in het menu met geplande opnames. En ook kunnen kiezen welke seizoenen je wilt opnemen. Enkel laatste of allemaal(bv bij Familie neem je ook de herhalingen op).
Beste Proximus, Tijdens het afspelen van opnames of uitgesteld TV kijken ervaar ik vaak een haperende beeldkwaliteit. Op het forum merk ik op dat ik niet de enige ben met dit probleem maar toch is het schijnbaar ook zo (gezien het relatief weinig aantal klachten) dat dit probleem zich enkel stelt bij bepaalde klanten. Kan even nagekeken worden of dat dit probleem voor mij kan opgelost worden of kan u mij/ons tenminste een stand van zaken geven over de zoektocht naar een oplossing van dit probleem? Alvast bedankt.
Ik kan enkel inloggen op het forum als ik telkens via paswoord vergeten een nieuw paswoord instel (ik stel telkens het zelfde in). Anders kan ik niet inloggen.Zeer vervelend;
ik heb eens ter info op m’n adres gecheckt hoeveel tv’s ik kan aansluiten of beter gezegd hoeveel decoders, daar kreeg ik als antwoord 4 decoders, dus wel super info, daaronder stond de tekst dat ik kan genieten van de fiber techniek op m’n adres voor de tv.nu lees ik hier onder dat ik dus op de fiber kabel kan aangesloten worden, ik super blij dat dit kan eindelijk, ik test ook eens op de pagina voor te testen of je fiber kan aansluiten op je adres, geef alle info in zoals op de pagina voor tv en krijg daar dat ik NIET kan aangesloten worden op de fiber aansluiting van proximus.nu is de vraag, wat mag ik nu geloven, het ene zegt dat ik kan genieten van de fiber opties en de andere zegt dat ik niet kan aangesloten worden.kan iemand me uitleggen hoe het nu zit want voor mij komt dit nu dubbel zinnig uit dat je voor tv wel op fiber techniek zou aangesloten kunnen worden en dan lezen dat het niet mogelijk is op m’n adres.of is de tv optie uitleg op de site een foute tekst???? zou dit graa
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.