Skip to main content
Vraag

Slimme Diensten - is mijn toestel nog wel compatibel ?

  • April 6, 2021
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

anneke 17066
Forum|alt.badge.img

Ik heb een vast telefoontoestel Twist 109.

Dit model komt niet meer voor in de lijst met Slimme-Diensten-compatibele-modellen (*).

Is mijn toestel te oud om nog voor de Slimme Diensten in aanmerking te komen ?

Gelieve mij te laten weten of ik alsnog met dit toestel op de Slimme Diensten kan inschrijven en hoe.

Graag met een concreet antwoord en niet met een link naar één of andere pagina waar ik toch niets aan heb.

(*Een pagina die ik niet meteen kan terugvinden op de website. Niet verwonderlijk, vanwege de veel te gebruiksonvriendelijke en ingewikkelde opbouw van de Proximus website.) 

 

 

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • April 6, 2021

Hallo, 

 

Indien het toestel nog steeds goed functioneerd zou het nog steeds compatiebel moeten zijn voor de slimme diensten. 

Je hoeft dus niet noodzakelijk een nieuw toestel aan te schaffen.

 

Geert