Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hoi, Ik heb een Access point aangeschaft om thuiswerken mogelijk te maken op zolder. (Type: tp-link Nano router TL-WR802N). Gisteren geïnstaleerd en getest en werkte goed. Vandaag is mijn vriendin ook thuis en zij werkt beneden op de wifi van de Proximus Modem en na een kwartier gaan alle lampjes op de modem uit en valt het internet weg. Nadat ik het Access point er tussenuit heb gehaald werkt het weer normaal. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dit niet meer voorkomt? Bedankt!
ik zou graag zelf beslissen waar mijn posten staan en niet jullie ???wij bekijken geen franstalige posten en toch staan deze tussen onze dagdagelijkse posten ...laat ons zoals voorheen zelf beslissen waar wat staat en niet diene voorgeprogrammeerde ch*t .
Hallo Ik zou graag tijdens mijn verlof mijn inkomende oproepen willen blokkeren.Wanneer ik dit wil doen op mijn Samsung A71 krijg ik het bericht: Oproepblokkeringswachtwoord invoerenHier heb ik al mijn pin ingegeven, 000, 9999 maar niets lukt. Het bericht dat ik daarna krijg is: Kan gegevens niet lezen, oproep blokkeren geweigerd.Ik ben hier al voor naar een Proximus winkel geweest in Lier maar kreeg daar geen zinnig antwoord, enkel rare blikken en een uitleg van: “ meneer, misschien ligt het aan Samsung”.Kan er iemand mij helpen?
Sinds paar maand compact v5 ipv de verouderde v4 decoder.Werkte bijna feilloos ganse tijd.Sinds paar dagen/week regelmatige beeld valt weg (zwart scherm); komtdan terug. Wordt erger en erger.Soms help het decoder knopje achteraan af te zetten en dan weer op; maarde dag nadien zeker weer prijs.Moet decoder vervangen worden?
Hey, op 16/02 hebben wij een verhuis aangevraagd bij Proximus, en deze zou doorgaan op 06/04 Proximus kennende hebben we enkele keren contact gehad of alles in orde is,De technieker zou langs komen tussen 10u-14u30 maar hebben hier tot vandaag nog niemand gezien.In deze tijden is het niet zo goed om zonder internet te zitten, maar daar trekt Proximus zich niet van aan
Graag had ik een vraag naar het Proximus team voor een eerlijk antwoord :Jullie zijn snel op de trend gestapt om de klant de mogelijkheid te geven over te stappen naar de app op Apple TV in plaats van de decoder. Op zich een prachtig systeem waar ik 200% achtersta. MAAR…. de stabiliteit van de Pickx app laat zo te wensen over (en dan zeker naar Apple toestellen toe) dat het dagelijks de vraag is: gaat het vandaag werken of wanneer zal het gaan uitvallen :-( Ik heb voor mezelf een backupsysteem moeten toepassen door een abonnement te nemen op TV Vlaanderen en zo kan ik toch TV blijven zien als het zoveelste probleem zich voordoet met de Pickx app. Kostprijs backup: 10 euro per maand. Ik wil dit helemaal niet want ik ben een fervent Proximus gebruiker en aanhanger, maar het is dat of geen TV.AUB niet aanhalen dat het aan Apple ligt. Ik heb meerdere streamingsdiensten op m’n Apple toestellen draaien en zelden is er een probleem en nooit terug moeten heropstarten op herinstaller
Het begint al slecht bij Play7, gisteren The night Shift opgenomen seizoen 1 aflevering 5 om 11.55u en heb enkel de laatste 5 min en dan start ander programma…Ik wacht ook nog altijd op de laatste aflevering van Keeping Faith dat verkeerd geprogrammeerd stond op vrijdag 26 maart op ėėn. Er is geprobeerd de aflevering bij mijn opnames te plaatsen Dit is mislukt en nadien geen enkele reactie meer op mijn vraag om dit in orde te brengen. Het blijft een eeuwige frustratie al die verkeerde programmaties op zoveel verschillende zenders. Ik kan dit echt niet begrijpen...
Hallo ik heb al 30 min geen internet meer er pinkt voordurend een rood lampje bij phone 1 phone 2 wat kan ik doen reset heb ik al gedaan en ook de wifi booster heb ik reset ???
Hoe kan het dat een wild vreemde een digicorder besteld op ons klanten nummer zonder eerst contact te hebben gehad met ons? Momenteel staat er 44€ open waar wij niet om gevraagd hebben en er wordt gedreigd van onze verbindingen af te snijden…We hebben reeds 2X contact gehad met de klanten dienst via telefoon en dit is nog steeds niet in orde! Een mail adres om de bewijzen van fraude op te sturen krijgen we ook niet. WAAR moeten we naartoe om dit in orde te brengen? Het laatste nieuws, test aankoop, …? Gelieve ons asap te contacteren en dit recht te zetten.
De technieker heeft de modem en decoder vervangen. Om dit terug te sturen wacht ik op de papieren. Gisteren heeft een medewerker mij opgebeld hierover en zou een e-mail hierover sturen. Die heb ik inderdaad gekregen maar met de vermelding van 2 decoders met een andere serie nummers dan degene die teruggestuurd moet worden??? Kunt u mij de juiste papieren toesturen per e-mail?
Hallo!!Wij, mijn man en ik, trekken voor een tijd in bij mijn schoonouders. Momenteel hebben we 3 verschillende abonnementen voor mobiel, internet en tv.Ik zou graag het nieuwe flex abonnement willen en daar dus de gsm’s van mijn schoonouders en man, plus de vaste lijn van mijn schoonouders bij opkrijgen. Wat is de beste mogelijkheid?Ik heb reeds contact opgenomen met de klantendienst en zij stuurden me een document voor overname, maar dit lijkt me niet juist, aangezien wij ook verhuizen + een ander soort abonnement willen. Of zie ik dit verkeerd?Alvast bedankt!
Goedemorgen. Ik zou op vrijdag 12/4 gebeld moeten worden i.v.m. mijn klacht nr 47885792 van 1/4. Niemand heeft mij gecontracteerd en ik zie dat bestelling is afgesloten dus er al iets gebeurd is. Maar status van bestellingen kan ik niet nakijken op MyProximus. Ik wil graag weten of ik de gsm op tijd krijg: ik kan maar tot 18/4 mijn aankoop registreren bij Samsung om van door u gereclameerde cash back van 100€ te kunnen genieten. Ik heb de gsm op 27/3 besteld en 100€ ervoor betaald en op uw site staat dat de levering binnen 2 dagen….
Beste, Mijn bestelling is nu al een week hangende, omdat ik mijn overgang niet kan bevestigen via My Proximus. Volgens de site heeft dit te maken met de tool voor bestellingen.Ik werd eerder al verzopen in een eindeloze loop van verwijzingen via de website-telefoon. Zie hieronder de foutmelding (onafhankelijk van browser):Hopelijk kan ik hier wel gerichte support verkrijgen. ALvast bedankt
Proximus Tv staat op mijn iphone en ipad. Recent wijzigde dit naar Pickx en ik heb tot enkele dagen geleden de app kunnen openen en heb ook opgenomen programmas kunnen bekijken. Het was mij wel opgevallen dat ik niet alle afleveringen van een serie op mijn ipad zag ( terwijl die blijkbaar nog wel op de TV beschikbaar zijn(?)). Sinds gisteren opent de app niet meer op mijn ipad wat heel vervelend is. Ikheb de app al verwijderd en weer geplaatst, ik hen wifi uitgeschakeld en mobiele data aan, ik heb mijn ipad volledig afgezet... niets werkt. Ik heb zonet Pickx geopend op mijn iphone en daarop kan ik live programmas bekijken en ik heb ook een opname geopend. Daar werkt alles (voorlopig?) nog. Kunt u mij helpen met de app op mijn ipad (ios 10.3.3)?
Ik zoek een manier om de mail forward van mijn emailadres rien@proximus.be af te zetten of het email adres helemaal te verwijderen. Ik had die ooit aangemaakt en toen ik die niet meer gebruikte heb ik er een mailforward naar mijn huidig adres opgezet. Nu sinds vandaag krijg ik heel tijd emails op dit adres via de franstalige proximus werknemers die mijn emailadres gebruiken indien de klant geen adres heeft. Mijn naam betekend ook niet veel in het frans… Ondertussen enkel vandaag krijg ik al 200 emails binnen via die forward. Graag hulp :) Het emailadres is niet gelinkt aan mijn huidige proximusaccount.
Ik krijg momenteel geen dsl synchro (sinds gisterennacht) in Sint-Andries.dsl-kabel vervangen, bbox reset. Geen effect. Als ik helpdesk bel melding dat er een storing is. Iemand van Proximus die me meer info kan geven over wat er juist aan de hand is? (ik ben nog niet gaan kijken of de ROP er nog staat ;) ) (wees gerust technisch, zelf 9 jaar voor de helpdesk gewerkt)
Storing op tv waar kan ik terecht voor antwoord
Beste, Kan u mijn proximus account verwijderen (klantnummer 614876305). Ik ben nl. niet langer klant.
Onze afstandsbediening van V5 werkt niet meer. Kunnen wij deze omruilen?
Inderdaad 5.5.3, wat doe ik?
Ik zou 30 mb/s moeten kunnen downloaden, maar als ik download zit ik aan max 3 mb/s. Ik maak verbinding met een ethernet kabel. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Beste sinds vandaag heb ik geen internetverbinding meer via mijn wifi signaal. Signaal zie ik wel staan maar verbinden lukt niet.alles reeds geresetkabels gecontroleerd.… niets werkt nog. Iemand idee hoe ik dit terug aan de praat krijg?
Beste, We hebben zonet een nieuwe aansluiting laten uitvoeren door Proximus (Nieuwbouw). We maken gebruik van het Internet maxi pakket en toch wanneer iemand Tv kijkt ( herbekijken functie bijvoorbeeld ) heeft dit een enorme impact op de latency wanneer iemand anders probeert te gamen. Wanneer de TV afstaat is er geen vuiltje aan de lucht. Er zijn slechts 2 personen die het internet tegelijk belasten dus dit zou in mijn ogen wel moeten kunnen zonder problemen. De computer waar op gegamed wordt is geconnecteerd met een ethernet kabel, dus dit zou normaal gezien een constante ping moeten garanderen. Zijn er tips / oplossingen die jullie hebben voor dit probleem? Alvast bedankt,W
Beste,İk ben aangesloten bij proximus met internet, tv en 2 mobiel abonnementen.Normaal heeft 1 persoon recht op 3 gsm abonnementen met toestel maar ik probeer om online een aanvraag te doen voor de derde mobiel abonnement en het antwoord is dat ik mijn limiet bereikt heb. Hoe komt dat?Groeten.
Hoe komt het dat ik de VRT apps, zoals VRT Nu, Vrt Nws en de Sporza apps niet kan installeren op mijn V7. Enkel VTM is momenteel beschikbaar. Heeft PX hier een overeenkomst mee?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.