Skip to main content
Vraag

Tool voor bestellingen niet beschikbaar

  • April 7, 2021
  • 8 reacties
  • 185 Bekeken

Beste,

 

Mijn bestelling is nu al een week hangende, omdat ik mijn overgang niet kan bevestigen via My Proximus. Volgens de site heeft dit te maken met de tool voor bestellingen.

Ik werd eerder al verzopen in een eindeloze loop van verwijzingen via de website-telefoon. 

Zie hieronder de foutmelding (onafhankelijk van browser):

Hopelijk kan ik hier wel gerichte support verkrijgen. ALvast bedankt

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 7, 2021

Dag @SLaloo kun je in het klantprofiel klantgegevens (naam, nummer, eventueelklantnummer,...) toevoegen voor nazicht? Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 7, 2021

Dag @HeidiE ,

 

Ik heb die aangevuld. Grtn,

 

 

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 7, 2021

We hebben inderdaad nog gegegevens nodig. Kun je een copy van je identiteitskaart mailen naar doc@proximus.com en/of idcard@proximus.com? Vergeet zeker niet je klantnummer toe te voegen én het ordernummer R00000034010266417. Groetjes, Heidi


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 7, 2021

Ok, zonet nog eens verstuurd naar beide adressen.

 


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 9, 2021

Hallo,

 

Is er hier al een update over? Ik heb nog steeds de foutmelding.

 

Groeten


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 9, 2021

@SLaloo  Dag, er is zijn momenteel problemen. Men is er aan bezig. Hopelijk is dit vlug opgelost. Groetjes Luc


  • Auteur
  • Apprentice
  • April 13, 2021

Beste,

IS hier reeds een update over? Nog steeds error…

 

Groeten,

Sebastiaan


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • April 13, 2021

Dossier 47966221 werd opgemaakt voor nazicht, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjs, Heidi