Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hey, Ik heb gemerkt dat de snelheden van mijn 4g niet zijn wat ik ervan verwacht had.Ik heb al een paar keer de snelheid gemeten en kom tussen de 8 en 14Mbps uit.Is dit normaal niet een stuk hoger dan dit?Ik heb het getest met 2 verschillende toestellen en beiden gaven +/- hetzelfde resultaat.Ter info: Toestel 1 is een Samsung Galaxy S21 Ultra. Bizz Mobile MDe andere is een Xiaomi Redmi Note 9 Pro. Mobile S Full ControlZijn dit dus normale snelheden voor een 4G of moet ik eens langs bij een Proximus winkel?Beide hebben nog maar weinig verbruikt deze maand dus we zitten zeker niet aan onze limiet. Groetjes,Christophe
heb een plc aangesloten aan de bbox 3heb een extender ook aangesloten maar deze werkt niet naar behoren; het wifi lampje brandt maar het lampje met het huisje knippert rood.al verschillende malen geprobeerd om te resetten maar lukt niet
krijg de melding om smart wifi te activeren in de app, echter dit lukt me niet
https://datanews.knack.be/ict/nieuws/nokia-en-proximus-verdubbelen-internetsnelheid-op-het-kopernetwerk/article-news-1733171.html
Ik ben sinds enkele maanden lid geworden van Proximus maar zonder enige vermelding heb ik blijkbaar geen toegang om sms’en of te bellen naar buitenland
hallo , na een uur aan de telefoon gehangen te hebben en van het kastje naar het muurtje verwezen te zijn ,is dit nog een poging ..Mijn nonkel zit nu in het rusthuis door dementie .hij heeft vroeger een business abonnement afgesloten bij proximus .een jaar of 2 geleden is hij overgestapt naar telenet .maar het business abonnement is niet mee afgesloten . nu hij dementerend is weet hij niet meer hoe en voor wat hij dit nog nodig heeft . ik zou dat graag afsluiten maar weet niet goed waar ik heen moet daar de factuur ( 85€ )niet min is en dat we het geld goed anders kunnen gebruiken . Kan iemand me zeggen wat ik moet doen .heb al naar de winkel geweest heb dan naar een 0800 lijn bij proximus gebeld , maar omdat ik geen titularis ben kunnen ze me niet helpen . bedank
Hallo; vandaag is het beeld van Eurosport 1HD en 2 afschuwelijk. Beeld voor 50% of meer gevuld met grijs.Niet enkel de GIRO, maar ook tijdens de reclame.Andere zenders zijn ok.Zowel op tv als via de Pickx app.
Hallo 26/04 heb in de iphone 11 met gsm abbonement besteld en betaald. Daar na heb in een orderbevestiging ontvangen via mail maar deze bestelling is nergens op myproximus terug te vinden. Al verschillende keren gebeld naar de klanten dient waar ik 3x gewoon werd af gelegd & 4x een dossier werd op gemaakt, telkens als ik terug bel is het dossier niet meer te vinden. Ik zou graag de gsm waar in voor heb betaald ontvangen!!
Het starten van een programma in “Opnames” duurt redelijk lang. Zitten de opnames niet meer op de harde schijf van de decoder ? Deze programma’s kunnen niet meer overgenomen worden op een externe dvd-recorder. Ik krijg steeds de melding: “Er is een kopie beveiligd signaal gevonden. Kan niet opnemen”.
beste PROXIMUS …wij zijn ZEER ZEER ontevreden over jullie technische steun .is nu al 2 dagen dat we problemen hebben met internetverbinding/tv kijken , om de 30 min valt alles uit moeten we alles resetten en 30 min later boem terug van hetzelfde.dit is geen service ,we bellen dan en krijgen het antwoord “ik zal jullie modem van op afstand herstellen” , en hup lijn word verbroken. NIETS hoor je dan nu al 2 dagen zonder tv , internetverbinding niets …wat doet PROXIMUS eraan NIETS
Beste proximus forum Één 4 tal dagen geleden werkte ineens het internet nietmeer.Na de modem te resetten werkte het internet weer. En toen werkte digitale tv nietmeer. En was de downloadsnelheid "8.30 Mbps" en het bleef rond die waarde hangen gedurende een paar uur. Gedurende de komende uren viel alles sporadisch uit, de dsl lijn gaf storing en het dsl lampje bleef flikkeren. Na het resetten werkte het weer een tijdje en dan weer nietmeer. Uiteindelijk gebeld (ze hebben een lijntest gedaan en zei dat alles inorde was) en ze een nieuwe modem toegestuurd. Vandaag de modem aangekregen, Geïnstalleerd. en alles werkte ge durende 4 uur. Nu om 17 uur ongeveer, werkte digitale tv niet en kon geen opnames herbekijken. Dus terug gebeld met de support. En tijdens het bellen werkte alles weer ineens zonder dat er een lijntest was gedaan. Hierna doet de support een lijntest en zegt dat er een "kleine storing" op de lijn is. Ik dacht dus, ze sturen een technieker om de kleine storing te onderzoeke
Ik zou graag een eigen router naar keuze willen installeren achter mijn proximus modem (BBOX 3v). Ik heb gezocht naar een bridge mode functie in de wizard van de modem, maar heb het niet gevonden. Weet iemand hoe je deze modem in bridge mode zet? (bridge mode = alleen modem, schakelt routerfuncties zoals NAT, DHCP uit)Alvast bedankt Pieter
Op drie Mei het pack besteld met galaxy a72 en galaxy watch 2 Active red devils , deze was in voorraad deze zou geleverd worden op 6 MEI 2021 daarvoor thuis gebleven op deze dag sms gekregen dat het iets later zou geleverd worden . Vandaag 10 MEI 2021 nog steeds niets geleverd ligt het bij jullie of bij B post . Ik vetrek morgen op vakantie liefst met mijn smartphone .( R4WEBSHOP01O535451)
Sinds mijn overschakeling naar flex krijg ik geen play and gold mail of sms meer na betaling. De sms wordt nu naar mijn vrouw gestuurd. Kan dit terug naar mij gestuurd worden aub. Dit is 2848 vanachter ipv 2855. Ook de mail terug in orde maken aub.Klantnummer is 621****** Mvg, Guido
Beste, kan ik online mijn abonnement (pack) wijzigen?ik kan veel goedkoper uitkomen met een nieuw pack dan mijn huidige Tuttimus
Beste, Volgens de door jullie opgestuurde brief wordt onze huidig abonnement automatisch omgeschakeld naar het nieuwe flex pack.Een gratis wifi-booster zou inbegrepen zijn in dit pack en kan aangevraagd via proximus.be/wifibooster. Wanneer ik hier naartoe surf en een booster wil bestellen, rekent men 2,49 maandelijkse kosten aan. Ik kan nergens aanduiden dat wij reeds over een flex pack beschikken. Kunnen jullie ons hiermee verder helpen? Wij vermoeden dat ons pack sinds 1 december omgeschakeld is? Op de brief stond geen data vermeld. Alvast bedankt!
Beste,Ik heb bij mijn verbouwing volgende constructie voorzien:per verdieping een cat6 kabel getrokken naar plaats waar Proximus binnen komtik dacht op elke verdieping een switch te voorzien waar alles dan op aangesloten werd.probleem 1: ik heb voor mijn tv geen kabel getrokken tot plaats waar Proximus binnen komt maar wel naar plaats waar switch zou komen.Ik dacht dat tv ook gewoon via die switch zou kunnen werken maar lees verdeelde meningen. Kan ik van de switch waar ik ook mijn internetkabels mee verbindt de verbinding maken naar mijn tv.Zo ja waar moet ik op letten bij de aankoop ervan. Ik weet,er zijn draadloze oplossingen maar wil dit vermijden.probleem 2: ik heb een ftp cat6 getrokken van mijn telefoontoestel ook apart naar plaats waar Proximus binnen zou komen. Alleen ben ik vergeten om vlakbij mijn telefoon een voeding te voorzien. Nu de telefoon heeft momenteel 2 rj11 connectoren. 1 voor het signaal en 1 is verbonden met adapter voor stroomvoorziening. (Draadloze telefoon) I
Zo’n 23 dagen geleden, had ik de vraag gesteld om een nieuwe afstandsbediening te kunnen krijgen. Sommige knoppen werken niet meer. Deze werd opgestuurd maar is teruggegaan naar afzender omdat mijn busnummer er niet bij stond. Kunnen jullie een nieuwe verzenden naar het juiste adres?
Beste Proximus,Na jaren trouwe klant te zijn bij jullie, heb ik het gehad met jullie slechtwerkende producten en vooral slechte service!Ik voel me als trouwe klant bekocht en in de steek gelaten door jullie!En eigenlijk voel ik me bij het schrijven van dit bericht ook opgelucht, zo van… je bent er bijna van af, van al de miserie die je de laatste twee jaar hebt moeten ondergaan en waarvoor je teveel betaald hebt.Slecht werkende installatie, slechte wifi ontvangst, Digitale TV die hapert en opnames die niet of onvolledig zijn.Ik begrijp niet dat Proximus geen werk heeft gemaakt om verbetering te brengen, en ik ben er zeker van dat ik niet de enige klant bent die dit meemaakt.En als business klant, heb je duidelijk geen voordeel (toch niet in de praktijk) want hun belofte van engagement is hilarisch! binnen de 24u geholpen :-) een live chat! haha een antwoord na 24u (het is hier stil, uw sessie zal worden gesloten, kunnen we een enquete doen voor klantentevredenheid! echt waar ! Ik heb h
Iedere keer als ik mijn opnames cast via de google chromecast beginnen die opnames in het midden. Ik kan dan ook niet terugspoelen of verder spoelen of alles begint dan terug van het midden.
Na aankoop ander tv toestel werkt “aan-uit en volume regeling” niet meer. Kent iemand het code nummer voor de afstandsbediening (4 cijfers) voor een HIGHONE LED TV van Electro DepotWerken met dubbele afstandsbediening is hinderlijk.
Hallo, Een buur van mij heeft problemen met zijn vaste lijn van Proximus.Is reeds de derde maal dat hij me belt voor dit probleem.Wanneer hij wil bellen met zijn dect telefoon (batterij vol) dan wordt het nummer wel gevormd, maar geeft geen connectie, alsook geen ringtoon. Je hoort wel de vorming van het nummer.Resetten van modem verhelpt dit wel maar… paar dagen daarna terug van hetzelfde.Modem staat bij zijn tv en telefoon is rechtstreeks aangesloten in de eerste of tweede ingangspoort van modem. (lichtgroene)Ligt niet aan de telefoon zelf, want het werkt ook niet als ik aansluit met mijn eigen telefoon.Wanneer ikzelf, vanuit thuis uit, zelf bel naar zijn vaste lijn, dan is alles bij mij, normaal… echter bij hem gaat de telefoon niet over, geen geluid, geen beltoon, niks. En na 10x de ringtoon gaat hij over op antwoord apparaat.Alle kabels reeds uitgetrokken en opnieuw geplaatst, heeft niet geholpen. Ook reeds geprobeerd met een andere telefoonkabel. Tot nog toe alleen reset (modem)
Beste Ik heb daarnet een gsm besteld in de hoop dat ik deze vandaag nog mocht ophalen.Nu is dit pas morgen maar stel dat ik deze annuleer kan ik dan gewoon vrij naar de winkel gaan en deze terplekke betalen en meenemen. Bedankt
Beste, graag had ik een aanpassing gedaan van mijn huidig abonnement.De optie “ Multi NL” wens ik niet meer verder te gebruiken. Reden: geen interesse meer in deze optie.Vriendelijke groeten, Ronny
Bij mij hetzelfde probleemNiet naar mijn mail kunnen gaan ,email adres klopt niet ,wachtwoord ook niet ondanks vernieuwd paswoord.Ook geen producten of facturen kunnen zien.Technieker aan de lijn > onbeleefd en ik moet overschakelen naar chroom i.p.v Edge?????Ik heb nu al dàgen geen email , maar de facturen blijven wèl komen .Intussen is er nog steeds geen oplossing , misschien veranderen van provider ? vermits proximus het niét kan oplossen ?????klantennummer :******Misschien meteen nòg een probleem toevoegen ?Ik heb al jàren hetzelfde telefoonnummer en mijn telefoon nr is niet correct in mijn voicemail , ik kan dus geen oproepen beluisteren. Hoè is dat mogelijk ?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.