Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo wij hebben studio 100 do pass aangegaan maar via de app werkt het niet we hebben al 7keer gebeld en al naar de proximus winkel geweest en ze beloven altijd iets maar komt nooit iets van we zijn al 2 weken bezig en we moeten de kinderen altijd teleurstellen wie kan er helpen
Ik had een proxigift voor mijn verjaardag op mijn enjoy profiel die liep tot midden juni maar ik zie die niet meer staan?
Nu heb ik regelmatig geen wifi na 23. uur d.w.z. geen netflix of amazon prime. Nu betaal ik niet om gedurende de dag TV te kijken. Zeer vervelend .
Door problemen met de stb heb ik een factory reset uitgevoerd van de modem, alles werkt terug ok met de stb maar nu kan ik mijn server geen fixed ip adres meer geven, ik krijg constant de melding submit error als ik het adres wil opslaan, ook na een reboot en een nieuwe factory rest blijft het probleem, valt hiet nog iets aan te doen of word het een nieuwe modem?
Kan ik een formulier verkrijgen om een abonnement van Orange van de oude werkgever naar Proximus abonnement van nieuwe werkgever over te zetten. + nummer moet behouden blijven
Sinds vandaag ben ik de - tot nu toe heel gelukkige - bezitter van een v7-decoder. Buiten de vele al uitgebreid besproken nieuwigheden zijn ook de snelheid en efficiëntie van het door- en terugspoelen van opnames en programma’s een enorme verademing in vergelijking met de v5c waar ik van kom.Twee dingen blijven voor mij een vraagteken en heb ik ook geen eenduidig antwoord op gevonden op het forum:Als je (zoals wellicht heel veel mensen) je interne netwerk achter een eigen router hebt hangen, lijkt de ingebouwde Chromecast niet bruikbaar aangezien de decoder rechtstreeks aan de modem moet en dus geen deel uitmaakt van hetzelfde netwerk. Het toestel vanaf waar je wilt casten moet dus ook rechtstreeks met de bbox verbonden zijn opdat beide elkaar zien. De decoder achter de router steken en werken met VLAN’s zal wellicht ook geen oplossing bieden omdat het dan nog steeds aparte netwerken zijn. Ziet iemand een uitweg? Op de v5-afstandsbediening heb je een knop “tv mode” waarmee je de inpu
Beste, Graag zou ik mijn oud myproximus account verwijderen zodat ik een nieuw kan aanmaken met mijn huidig klantennummer. Hoe gaat dat?
Sinds zaterdag klant met een pack bij proximus, ook voor mobiel. Waar ik bij mijn vorige provider nooit meer dan 3 gb mobiele data opgebruikte op een volledige maand, heb ik nu in minder dan 2 dagen reeds 1,56 gb opgebruikt volgens MyProximus. Ik gebruik dezelde Iphone 11 met dezelfde instelling en gebruik geen zware toepassingen op mobiele data. Iemand die dit ook al had ? Chat op Proximus reageert niet, na een half uurtje wachten aan de foon op een medewerker van de helpdesk heb ik het opgegeven. Dit zal em niet lang worden vrees ik !
ik kan sedert deze morgen mijn email van proximus niet meer openen krijg de melding “aanmeldingsfout wachtwoord veranderd” ik zelf heb nochthans niets veranderd wat zou de oorzaak zijn ?
Dat Proximus fiber introduceert bij de klant, kan ik begrijpen. Ik heb wel een vraag omtrent de installatie. Mijn modem bevindt zich in een aparte ruimte en bij een renovatie is de bekabeling netjes weggewerkt in de muur. Met fiber plaatst men een wit en een zwart bakje, vermoedelijk aan de binnenzijde van de muur waar de kabel binnenkomt. Bedoeling is dat dit door 2 ruimte wordt getrokken tot de plaats waar de modem, zijnde BBOX, staat. Immers is daar een switch op aangesloten ivm een bekabeld netwerk.Mijn vraag: worden die werken uitgevoerd door de technicus of wordt het probleem doorgeschoven naar de klant?
V7 foutmelding P052 op vtm en wtv??
Hallo,Ik kan niet meer inloggen in mijn Proximus Mail... Het wachtwoord zou veranderd zijn? Ik heb nochtans niets veranderd. Graag uw hulp aub. Groetjes Martine
Sinds zaterdag kreeg ik geen mails meer binnen op mijn Skynet-account. Bleek dat er van buitenaf een vals forward-adres was ingevoerd in mijn account. Een breuk van de beveiliging, lijkt me. Helaas blokten twee Proximus-medewerkers elke vraag daarover af en verweten ze mij een gebrek aan beveiliging. Toch vreemd dat zij dat adres wel degelijk konden zien en uitschakelen, en ik niet. Nog straffer: twee keer smeten ze de telefoon dicht omdat het hen niet aanstond. Professioneel, zo’n Proximus business account.
laat maar ik zie dat je verplicht een domiciliëring moet nemen. Mag gesloten worden.
ik heb 2 myproximus accounts waarvan 1 functioneel is (pay&go kaart met dit nummer in gsm)in de andere account heb ik geprobeerd mijn nieuw 2e pay&go nummer in te geven (want nr is idem aan 1e)maar de wijziging wordt bevestigd,maar niet aangenomen en wil graag via de app hiervan ook mijn krediet ed checken ( kaart wordt gebruikt in mifi voor tablet)wou eventueel nieuwe account aanmaken,maar gezien ik maar 2 email adressen heb,gaat dit ook niet .account verwijderen ???
In de loop van februari 2021 heb ik een afspraak gemaakt via een proximuspartner om een aansluiting te voorzien in een tweede verblijf.Dit tweede verblijf ligt op een vakantiepark.De eerste afspraak werd vastgelegd op 8 maart.Even een chronologisch verloop:8 maart:technieker is langs geweest en heeft kunnen vaststellen dat er nog geen kabel binnen lag, hetgeen ik bij de aanvraag ook vermeld had.Tegen deze technieker had ik verteld dat er geruchten waren dat er geen proximuslijnen meer beschikbaar waren. Dat had hij nagekeken en dat was geen probleem.22 maart:2 techniekers komen langs. Zij voeren graafwerken uit, takken de kabel af, trekken die binnen en doen een test.Zij stellen vast dat de kabels van het park niet op de aangewezen verdeelkast (D10) aangesloten zijn, maar op een andere (D11). Dat hebben zij getest.Na gevraagd te hebben aan Proximus om mijn lijn van D10 naar D11 om te schakelen, hebben zij nog een uur gewacht zonder resultaat en zijn dan maar naar een volgende werf vert
Hallo, ik heb deze morgen mijn gsm herladen voor 15 euro, maar tot op heden is het bedrag nog niet op mijn kaart gezet.Gsmnr was juist ingegeven en het bedrag is al van mijn rekening. Is het mogelijk om te helpen aub?
Weet iemand wat foutcode P050 is ? Kwam/komt voor bij BBC world newstv deze namiddag ?
Slecht serviceIk heb een abonnement met telefoon gekocht bij Proximus Bist Wilrijk maar de telefoon was kapot ik heb terug herstel maar terug kapot.de mesirie voor derde keer IPV van abonnement heb ik herlaad kaart gekregen.en heb 1 maand en half abonnement betaald zonder gebruiken omdat telefoon was aan herstel dienst en sim op de kast.Ik ben echt beu Wat moet ik doen
Beste , Smartphone omnium tis voor mee te schremen …Pakketje werd opgehaald door UPS die door proximus is gestuurd , ze zijn het pakket kwijt … ALS service mag je zelf bellen naar proximus en naar UPS om claims in te dienen …Vraag mij dan af wrm we verzekering nemen .DUS Oplossing 1ik geef mijn gsm op als verloren en ga zelf maar bellen en claims invullen … ondertss ben ik al een week gsmloos … DE FACTUUR BLIJFT DEZELDE .oplossing 2 Bezoek een proximus filiaal en ga daar ook maar een stevig door … Gedaan van mee mijn kloten te rammelen GVD
Op de zender MyZen TV (Family NL-FR) is er een digitale storing op het geluid, waardoor dit niet zuivere klank is. Als er natuurbeelden zijn en of gesproken wordt, dan hoor je dit duidelijk. Kunnen jullie dit nakijken op de zender en de klank terug scherp maken? mvg
zwart beeld sinds vandaag op volgende kanalen 25 26 27 76 92 136 141 hoe komt dit ?
Onlangs een update zien passeren op de V7 thuis. Het lijkt er op dat deze update een stap achteruit is. De syncronisatie tussen beeld en geluid is erbarmelijk. Regelmatig bevriezend beeld. Regelmatig zwart scherm. Om de haverklap storigen in het beeld (blokjes) enz. Frustrerend …
Beste , 28/05 online een bestelling geplaatst van scarlett naar flex , eveneens een abotje voor men vrouw haar gsm gekozen en bijbehorende tv gekozen !betaling ging vlotjes : 99 € betaald !Vandaag gebeld met klantendienst , wist me te vertellen dat mijn bestelling was geannuleerd omwille van slechtwerkende it s me app : kan gebeuren! Dan telefonisch alle rompslomp maar doorgegeven, telefonist ging alles in orde maken en zou een mailtje ontvangen om te bevestigen dan ! Geen mail gekregen , nog niet althans ! Hij vertelde me wel dat ik wel terug 99€ moest betalen voor de tv en dat de eerste 99 € terugbetaald zou worden ! Hoe gaat dit te werk ?Wanneer krijg ik bevestiging van mijn reeds tweede bestelling ? Hopend op een snel antwoordmvg Sven Vanderveken
‘THINK POSSIBLE’….. not really. Het relaas so far hoe je aan abbo neemt op Studio100 Go via een mobile abonnement:1. Via mobile het abonnement genomen. Na 24u zou het moeten werken, maar dat was na 48u nog niet het geval. Contact opgenomen via de hulpdienst. “Meneer, via mobile kan U helemaal geen abonnement nemen op studio100 go pass, daar heb je TV voor nodig.”…. Dit gesprek duurde ongeveer 30 minuten waarbij ik met handen en voeten uitgelegd heb dat het wel degelijk kan, zie de website etc. , m’n heeft me doorverbonden met iemand die het dan wel begreep en die zou het oplossen. “Tegen morgen zou het in orde moeten zijn meneer.”2. 3 dagen later: Ja, meneer, ik snap het niet, zou moeten werken. Hebt U de app al eens proberen opnieuw te installeren. Ja, mevrouw, heb ik al gedaan, alsook alles driemaal dubbel nagekeken aan mijn kant. Alles werkt naar behoren, maar de app niet. ‘Ik heb geen geldig abonnement’ krijg ik als melding… “Blijft U even aan de lijn meneer”. 40 minuten later. Ja,
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.