Klacht: waar gaat deze installatiesoap eindigen? In de loop van februari 2021 heb ik een afspraak gemaakt via een proximuspartner om een aansluiting te voorzien in een tweede verblijf.Dit tweede verblijf ligt op een vakantiepark.De eerste afspraak werd vastgelegd op 8 maart.Even een chronologisch verloop:8 maart:technieker is langs geweest en heeft kunnen vaststellen dat er nog geen kabel binnen lag, hetgeen ik bij de aanvraag ook vermeld had.Tegen deze technieker had ik verteld dat er geruchten waren dat er geen proximuslijnen meer beschikbaar waren. Dat had hij nagekeken en dat was geen probleem.22 maart:2 techniekers komen langs. Zij voeren graafwerken uit, takken de kabel af, trekken die binnen en doen een test.Zij stellen vast dat de kabels van het park niet op de aangewezen verdeelkast (D10) aangesloten zijn, maar op een andere (D11). Dat hebben zij getest.Na gevraagd te hebben aan Proximus om mijn lijn van D10 naar D11 om te schakelen, hebben zij nog een uur gewa