Skip to main content
Beantwoord

email

  • June 2, 2021
  • 5 reacties
  • 149 Bekeken

ik kan sedert deze morgen  mijn email van proximus niet meer openen krijg de melding “aanmeldingsfout wachtwoord veranderd” ik zelf heb nochthans niets veranderd  wat zou de oorzaak zijn ?

Beste antwoord door DaisyS

@free1 Het probleem zou opgelost moeten zijn. Kan je dit eens proberen?

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 2, 2021

@free1 Je paswoord is recent niet gewijzigd. Het zou dus nog moeten werken. Als dit toch niet lukt kan je een nieuw wachtwoord aanvragen via ‘wachtwoord vergeten’. 


HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • June 2, 2021

@free1 Ondertussen blijkt dat er meerdere klanten hiermee problemen ondervinden. Het is in onderzoek en wordt zo snel mogelijk opgelost. 


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 3, 2021

@free1 Het probleem zou opgelost moeten zijn. Kan je dit eens proberen?


  • Auteur
  • Apprentice
  • June 3, 2021

Intussen is het opgelost


DaisyS
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator
  • June 3, 2021

@free1 Perfect!