Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,Sinds enige tijd heb ik problemen met replay en opgenomen programma's.Als ik een opgenomen programma op zet, of ik probeer een uitzending opnieuw te bekijken, hapert het beeld regelmatig, niet na te kijken. modems en decoder herstart wil niet werken.Ik heb in de tussen tijd een bbox 3 modem gekregen voor de bbox 2, maar daarmee ook niet opgelostGewoon tv kijken geen problemen, dus denk dat verbindingen ok zijnWeet iemand waar ik het moet zoeken?
Iemand een idee hoe ik radio2 bene bene kan beluisteren via de decoder. Ik heb een Android decoder.
Regelmatig ondervinden we problemen by het herbekijken van een programma met TV Replay: op een bepaald moment wordt het programma afgebroken en kom je meteen terug in live-tv mode uit. Ben zelf informaticus en heb werkelijk alles al geprobeerd: modem reset, decoder reset, devolo reset... de verbinding op zich is zeker in orde.
Sinds kort hebben wij een airco.en je kan via een app dat ding aansturen.Het rare is wanneer hij draait, aan staat dus, kunnen wij geen tv meer kijken. Om één of andere reden komt de tv connectie niet tot stand. In het beste geval heb ik een heel gepixeld frozen beeld.Mijn decoder (want deze tv staat in een andere ruimte op een ander verdiep) is aangesloten op een PLC.Weet iemand raad?
Ik ben sinds begin maart klant bij proximus. Onlangs vernam ik dat ik HLN-abonnement gratis kan verkrijgen via myproximus - my e-press. Echter vind ik deze optie niet terug onder mijn producten !Heb al twee telefoons gedaan om dit op te lossen, doch zonder resultaat. Kan er iemand helpen aub ?
Hoe kan ik mijn bonus Van Play&Gold dat ik moet Downloaden als het niet toekomt is 20euro dat wil op mijn gsm wil als herladen via de bon dat ik gedownload paar keren gedaan maar niet op mijn mail toe komt zo kan ik niet bij de code ervan zo ook niet kun gebruiken grtjs bedankt alvast voor je tijd grtjs Coppens Mieke
ik hevb net een nieuwe simkaart gekregen en mijn oude werkt dus niet meer maar als ik de nieuwe insteek herkend de telefoon deze niet en vraagd dus niet naar mijn pin code met de oude wel maar deze is afgezet. wat kan ik doen?
Dag Forumleden,Dit moet ik toch hier even posten.Op 14/05/2021 heb ik plots geen internet en digitale TV meer.Op 16/05 neem ik contact met Proximus om dit te melden, ze maken een ticket aan om op 17/05 een technieker te sturen.Dit verloopt allemaal vlotjes tot we te horen krijgen dat er geen signaal binnenkomt en dat de technieker dit niet kan oplossen. Daar aansluitend verschillende malen contact opgenomen met Proximus om dit op te lossen. Helaas moet ik minimum een week wachten tot er een ‘fiberlasser’ de verbinding terug opnieuw kan lassen, dit is voor mij onbegrijpelijk dat er maar een beperkt aantal ‘fiberlassers ter beschikking zijn bij Proximus!Voor alle duidelijkheid ben ik tevreden over de aanpak van de telecomhelpers, maar dat dit zolang moet duren vooraleer er een lasser ter plaatse kan komen kan ik niet begrijpen. Wat als de grootste aantal van de bevolking aangesloten zijn op het Fiber systeem zal er nog grotere wachttijden zijn!Zijn er hier nog leden met een lange wachtti
Sinds deze morgen geen inkomende emails meer, op geen van onze emailboxen en nergens (webmail, outlook, proximus app). uitgaande mails is geen probleem.klantendienst meermaals gebeld, met belofte dat de tweede lijns support mij zou terugbellen binnen de 5 minuten, ondertussen 4u verder na het eerste telefoontje en nog steeds geen reactie.Is wel een ramp voor onze zaak, dat we geen vragen, bestellingen van onze klanten kunnen beantwoorden.iemand een oplossing?note: in my proximus bij email krijg een melding technische storing.
Zullen alle opnames op de harde schijf verloren zijn bij overschakeling van koper- naar fiberaansluiting? Alvast bedankt voor eventuele tips zoals bvb. een manier om opnames op een andere drager te zetten.
Het fiber silverpack met 1 gigaboost upgrade heeft helemaal geen snelheid boven de 500 mbs het maximale dat ik kan krijgen door alles uit te schakelen(decoder en booster) en een pc rechtstreeks met een ethernet kabel op de modem te zetten is 423 mbs. Een technieker is langs geweest en hij weet niet waar het zou aan liggen. Met tech support gebeld, modem herstart fiber gigaboost herstart maar snelheid aan de modem is maximaal 423 mbs. De upload snelheid daarentegen is altijd correct gebleven ongeveer 100mbs. Voor 15 euro per maand meer heb ik hetzelfde als de gratis versie van 500mbs bij een fiber silver pack. Is er iemand die geen boost heeft en ook de 423mbs haalt??
Met een bestaande Pay&Go Together kaart lukt sms versturen niet meer.Nummer is 0470 60 10 58.Ik zoek dit uit voor een familielid. Zo ontdek ik de fouten en problemen op de proximus site. Amai ;)De menselijke klantendienst is onbereikbaar dus probeer ik hier om een oplossing te vinden.Iemand?
Ik heb sinds een week gemerkt dat mijn downloadsnelheid niet boven 60Mbps geraakt. Dit kwam pas na een reboot van de router. Bekabeld (direct) en via Wi-Fi krijg ik een maximum van 60 download:En ik heb meerdere keren gechecked/opnieuw opgestart, maar er is niets veranderd.Voor de reboot stond er nog op de productpagina dat ik een downloadsnelheid had van 77-80 Mbps, maar dit is veranderd. Ik had nog nooit meegemaakt dat mijn snelheid gelimiteerd werd, dus dit is zeker iets nieuw.Hopelijk kan iemand me helpen :)
pakweg 30 minuten keuzemenu’s en wachtmuziek beluisterd, en 30 minuten mijn case uitgelegdde eerste call agent wou me niet helpen, tenzij ik mijn 82 jaar oude moeder - voor wie ik belde en die 35 min verder woont, aan de lijn had om toestemming te geven. Als de call voor training en kwaliteit doeleinden wordt gebruikt , kan de team lead even die call agent her trainen hierop.mijn laatste agent aan wie ik vroeg: “juffrouw belt u mij terug als de lijn nu verbroken wordt,” heb ik ook niet meer gehoord. Zelfs de technische dienst had technische problemen vandaag me dunkt.kan een proximus agent, mij terugbellen, u weet via email wie ik, ben ivm de case mvg kurt
Nieuwe moderator tags om te gebruiken:1. featured_home : Markeer 3 onderwerpen die van algemeen belang zijn op de startpagina (bvb: v7, top users)2. featured_subforum: Markeer 3 onderwerpen per subforum (bvb: topic catalogus op digitale tv)3. featured_banner: Gemarkeerd onder de voettekst – te gebruiken voor alle dringende technische communicatie4. featured_side: Gemarkeerd aan de rechterkant – te gebruiken voor tips & tricks
Hallo.Er is erg veel onduidelijkheid of onze straat glasvezel heeft of niet.Op de kaart gemaakt door Proximus zelf lijkt het van niet, maar als ik naar https://proximus.be/fiber ga, staat er dat Fiber voor ons beschikbaar is. Wij wonen al heel lang op onze straat en we kunnen ons niet herinneren dat glasvezel ooit was aangelegd hier.Screenshot van pagina proximus.be/fiber die mij vertelt dat ik Fiber kan hebben.Op dit moment zitten we op een Koperen VDSL2 netwerkdienst van Proximus van 92,5 Mbps MAX. Natuurlijk zou het fijn zijn om glasvezel (fiber) te hebben, maar hier zijn we echt niet zeker over. Wat moeten we doen om vast te stellen of dit beschikbaar is? Wij zouden we kunnen contacteren?Een andere vraag is over het recente nieuws van een mogelijke snelheidsverbetering van het VDSL2-netwerk van Proximus:Ik heb gelezen over ultra vectoring op VDSL2-lijnen en vraag me af of wij hier ook van kunnen profiteren of niet voor een internet met een hogere snelheid dan de standaard geadverte
Ik heb een oud gratis belgacom.net e-mail account die niet gebonden was aan een abonnement. Dit werkt al jaren heel goed, maar sinds dinsdag kan ik plots niet meer inloggen. Ik krijg steeds de melding ‘Verkeerde gebruikersnaam en/of wachtwoord’ terwijl ik 100% zeker ben dat ik het juiste ingeef. Op de website ‘you have been powned’ heb ik ook gezien dat ik ‘gepowned’ ben. Toch zou ik graag mijn mailbox behouden. Ik heb echter een topic gezien van 3 jaar geleden (Oude gratis belgacom.net e mail wachtwoord veranderen) dat enkel proximus mijn wachtwoord kan veranderen. Is het mogelijk om dit voor mij te doen, zodat ik terug gebruik kan maken van mijn mailbox?Groetjes
Beste,Wie helpt er me ? Echt nu al 3 wkn dat ik 3 a 4x per week naar de winkel ga.omdat mijn klantenorder vast zit bij jullie. wegens die telefoon die afgelopen is met die data extra. sinds eind april 2021. staat nog op mijn factuur van mei ook nog die 20 €.beste is dat tot vandaag niet opgelost is, ik zit met Franstalige All Stars & Sport. ik wil Nederlands en graag vandaag. zolang order bij jullie technische dienst vast zit. krijg ik geen nieuwe recorders voor Disney+ te kijken. m.a.w. ik heb dit ruim enkele weke terug komen vragen in de winkel. ik betaal al enkele weken nu voor de klucht. geen sport, sport is pas dinsdag 01.06.21 erbij gekomen. m.a.w. had ik graag Nederlandstalige versie gehad van All Stars & Sport pakket. ten tweede ik heb 2 oudere recorders. die moeten gratis vervangen worden door Disney+ maar goed, dit moest ik op nieuw naar de winkel doen, want wil er hier geen 4 hebben plots. graag ook maar 2 huren aan rekenen want er staan er 3 op. 18.09.20 heb ik die
Ik heb in webmail al heel wat email-regels ingesteld om alle ongewenste berichten uit mijn mailbox te weren, en dat lukte tot nu altijd goed.Ik maak die regels meestal niet per mailadres zelf, maar gebruik zoveel mogelijk ‘Bevat’, vb ‘onderwerp bevat Bitcoin’, en al die mails worden perfect geweerd.Sedert enkele dagen kan ik echter geen regels meer maken. Wanneer ik er probeer op te komen krijg ik steeds volgend foutbericht:Kan uw e-mailfilter regels niet laden. Opnieuw proberenen opnieuw proberen helpt niet. Wat kan er verkeerd lopen?
Ik was aangesloten op een ADSL box van een andere stad omdat er geen vrije VDSL slot in mijn dorp aanwezig was. Vorig jaar januari beloofde mevrouw Gina de Maeght dat er uiterlijk maart 2020 een nieuwe VDSL kaart zou worden geplaatst in mijn gemeente. En daardoor zou ik een veel hogere snelheid bereiken dan de huidige downloadsnelheid van 10 Mbs/sec. Inmiddels is een jaar verstreken en heb ik een mail gezonden aan mevrouw de Maeght hoe de stand van zaken was. Dat is inmiddels 1 maand geleden maar ik mocht helaas geen antwoord ontvangen. Ondertussen is er een technicus van Proximus gekomen en die stelde vast dat er nog altijd geen vrije slot was. Mij is niet bekend of de kaart al dan niet geplaatst is en of er anderen zijn aangesloten op de vrije slots. Belofte maakt schuld en men kan toch niet een trouwe Proximus gebruiker in de kou laten staan?
Ik werk reeds anderhalf jaar van thuis uit met wifi zonder veel problemen.Vanaf 07 mei lukt niks meer. Ik kan bovendien zelfs geen tv meer kijken.Op 11 mei kan men een technieker langs sturen met als gevolg dat ik verplicht wordt om een dag verlof te nemen.De technieker plaatst nieuwe modem en router.Wanneer we melden dat er nog problemen zijn ligt het blijkbaar aan mijn pc. Nieuwe pc van het werk gehaald te Brussel waar men mij ook al niet gelooft.Blijkt weeral niet te werken met wifi. Valt voortdurend uit zodat ik mijn dossier steeds kan heropstarten.Ik rol 20 m kabel uit in mijn woning (tof hoor) en kan nu werken zonder problemen.Als ik dit meld aan proximus, krijg ik te horen “uw signaal is goed en er is al een technieker geweest”(TREK UW PLAN DUS) maar we zullen “happy house” contacteren. Nu anderhalve week later heb ik nog niks gehoord van happy house. (TREK UW PLAN DUS, ALS JE MAAR JE FACTUUR BETAALT)Vandaag probeer ik de 24 u assistent op de site van proximus, waar een computer
Hallo,ik wil een aankoop doen op apple store, ik voer mij mobiele nummer in. ik verifieer en dan betaal ik.maar ik word geweigerd, heeft iemand een oplossing ? Er staat ‘Met deze mobiele account kun je momenteel geen aankopen doen, neem contact op met je aanbieder of voeg een ander betaalmethode toe en probeer opnieuw' Weet iemand hoe ik dit kan fixen ?Mvg Clement
Het is al 2 maanden sinds ik ben overgestapt van Telenet en het zijn geen succesvolle maanden geweest.Mijn modem herstart letterlijk om de 10minuten. Heel lastig is dat, omdat ik vanuit thuis werk!!Heb iemand aan de lijn gehad, meerdere tests uitgevoerd en de verbinding lijkt goed te zijn maar alles valt constant uit. Zelfs tijdens de test kon de meneer niet verbinden met mijn modem omdat mijn modem vanzelf herstartte...Ik ben dit echt zat 🥵zeker omdat ik ook mijn cadeau (tv) nogsteeds niet heb gekregen na 2MAANDEN.Graag een oplossing proximus.
Beste, Is er iemand die even kan helpen? Ik heb een domeinnaam via proximus geregistreerd (en zoals mag blijken uit het domain control/management panel wordt deze ook door proximus gehost. Ik heb echter voor een nieuwe hosting-service geopteerd (waar ik ook mijn nieuwe website zal stockeren), en zal (zoals gevraagd door de nieuwe service), de NameServers moeten aanpassen. Dit is het control panel niet mogelijk. Ook wanneer ik een NS Record probeer toe te voegen bots ik op een aantal restricties. Het zou fijn zijn mocht iemand me kunnen helpen om me hier enigszins wegwijs te maken. Alvast dank. Met vriendelijke groeten, Yves De Rop
Beste,Deze morgen naar een proximus verkooppunt geweest en daar een nieuw simkaartje gekregen. Had namelijk sinds donderdagavond geen service meer. De verkoper zei dat dit een halfuurtje zou duren maar ondertussen zijn we 6u later en heb nog steeds geen netwerk. Iemand een idee hoelang dit maximum kan duren of er een ander probleem zou zijn? Heb een Huawei Psmart en abbo proximus.Alvast bedankt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.