Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste Mijn collega zit in Dubai en heeft met surfen al veel kosten gemaakt. Ik wil daarom een pack opstarten om de kosten van zijn surfen in het buitenland te beperken. Nu schijnt hier momenteel (tot 1 juli) niets voor te zijn (Na onlangs stopzetten van travel passport ‘world’). Klopt dit? Wat kunnen we best doen om de kosten niet de pan te laten uitswingen? Met vriendelijke groetenMichaël
Een tijdje geleden per sms op de hoogte gebracht dat mijn 500 mb mobiele data binnenkort omgezet zal worden naar “Mobile Internet XXS”. Wij gebruiken deze mobiele data niet. Als gevolg zal onze factuur op termijn € 5 duurder worden. Kan deze optie niet gewoon geschrapt worden? Een mail sturen naar de klantendienst is onmogelijk.
Ik ben sinds vandaag klant bij Proximus. Ik probeer in te loggen op de pickx app maar krijg steeds de melding dat mijn login niet gekoppeld is aan een pickx account. Wat kan ik doen?
In juli wordt fiber internet tv geinstalleerd . We hebben afspraak voor die installatie, maar in mailwordt blijkbaar nog verwacht afspraak te maken voor levering van materiaal (bbox en decoder wellicht - op voorhand). Ik wil afspraak maken maar hoe? In myproximus zie ik mijn afspraak voor installatie bevestigd. Waar of hoe kan ik afspraak maken voor levering van het benodigde materiaal?Indien geen materiaal zal er weinig kunnen geinstalleerd worden.
Ik ben in maart overgestapt van Orange naar Proximus voor zowel tv, internet en telefonie. Blijkbaar is Proximus er nog altijd niet in geslaagd om mijn contract bij Orange op te zeggen want ik krijg al 3 maanden facturen voor tv en internet voor zowel Orange als Proximus. Dit is al meermaals gemeld (ook met de vraag om terugbetaling van onkosten hierdoor) maar hier wordt vrij onbeleefd op gereageerd door medewerkster Linsey en het probleem is nog steeds niet opgelost aangezien ik terug een factuur van Orange heb ontvangen. Iemand die weet waarmee ik hier terecht kan want via mail lukt niet echt, via telefoon ook al geprobeerd, chat lukt ook niet, ...
Beste, ik merk dat er af en toe latency spikes optreden. Zie bijgevoegde screenshots: Ping naar www.google.be In eerste instantie niet zo erg. Alleen heel erg vervelend tijdens online meetings via Teams. Het is heel erg vervelend om klanten verschillende malen te moeten vragen om hun vraag te herhalen.Ik heb volgende setup in huis:Nest Hello deurbel 2 Nest indoor cams 2 unifi wireless access points ipv de default proximus wifi (is uitgeschakeld) 2 laptops (thuiswerk), Ipad, mobiele telefoons 1 unmanaged router 1 proximus decoderIk heb reeds bekabeld proberen te werken maar de situatie blijft dezelfde:Laptop => Switch => Router Laptop => RouterNaar mijn aanvoelen ligt het aan de router. Is dit iets waar jullie van op de hoogte zijn en waar jullie een fix voor hebben? Alvast bedankt
Sinds vandaag overgestapt naar een Business Mobile Flex abo. In de MyProximus app, vind ik echter nergens nog een manier om een favoriete app in te stellen. Wat mis ik?
Ik heb een B-Box 3 en ondervind regelmatig (om de 2 a 3 dagen) problemen met de verbinding naar het Internet. De B-box lijkt te herstarten. Alle lichtjes gaan uit en beginnen dan te knipperen en na 3 tot 5 minuten is de verbinding hersteld. Ik heb de router al enkele keren aan en afgezet en deze week ook een factory-reset gedaan, maar toch blijft het probleem zich voordoen. Wat kan hier de reden voor zijn? Wordt de lijn aan de Proximus-kant af en toe herstart of is het de router die spontaan herstart. Wat kan ik nog doen?
Zouden de ontwikkelaars van de TVOS app (appleTV) de apple API kunnen aanspreken om de refresh rate switching aan te passen bij het starten van een stream ? De Apple TV zet ik standaar liever op 60Hz omdat de GUI en screen saver daarvoor ontwikkeld zijn. Andere video apps gaan automatisch de refresh rate aanpassen bij het starten van de video / stream. Indien ik de AppleTV standaard instel op 50Hz dan is de pickx ervaring perfect maar dan schokken de screensavers en standaard appleTV gun ... Alvast bedankt,edd--
Elke maand opnieuw moet ik de instelling opnieuw wijzigen naar factuur per post. Kan dit niet opgeslagen worden? Dit is toch ongehoord dat je dit elke maand moet doen?
Goedemiddag,Mijn @skynet emailadres kan versturen, maar ontvangen geeft een server probleem aan. En via webmail enkel de melding dat er mogelijk iets met de server. Ik kan dus geen nieuwe emails meer ophalen!
Ik wil mijn vaste lijn opzeggen, maar via MyProximus vind ik totaal niet waar ik dat kan doen. Bij de help tekst staat via “Produkten”, maar daar zie ik dat niet staan
goede morgen, Ik kan sinds zaterdag geen emails meer sturen of ontvangen met één van mijn inboxen, zowel mijn normale email programma’s (outlook, proximus mail app) maar ook online werkt dit niet.Krijg steeds volgende melding: “Het is niet mogelijk om een verbinding te maken met de mailserver. Mogelijke redenen hiervoor zijn: De mailserver is (tijdelijk) niet beschikbaar of er zijn verbindingsproblemen. Probeer het alstublieft over een paar minuten opnieuw”Jammer genoeg is dit dus al meer dan een “paar minuten”. Iemand die hier ook al ervaring mee heeft? Lijkt me geen algemene issue bij Proximus, daar andere mailboxen wel werken. Het vervelende is dat dit mijn belangrijkste mailbox is (kan dus ook geen mails van de forum ontvangen)@Proximus, dank voor nazicht.MvgMarc
Beste, ik wil u graag een e-mail schrijven maar dit kan blijkbaar alleen via een publiek forum. Gisteren hadden wij besloten om voor mijn man een nieuwe GSM te kopen. Mijn man is 80 en herstellende van een zware ingreep, het was heel warm. Wij hebben 45 minuten gewacht, toen het aan onze beurt was begon het verhaal. Ja, maar uw pakket moet geoptimaliseerd worden, dat zou wel resulteren in een hogere kost en een aantal kanalen die verdwenen. Niet dus, ja, u belt internationaal, dus moet u eigenlijk een nieuw abonnement krijgen. Neen, dat wil ik niet, wij passen dat wel aan als het nodig is. Mijn man wil gewoon een nieuwe GSM. Ja, maar dat kan niet, je kunt niet zo maar een GSM kopen op 10 minuten, zijn abonnement moet herzien worden want het is oud. Ja maar wij kunnen toch gewoon een toestel kopen? Neen, want wij kunnen het niet “connecteren”?…. Toen heb ik de jonge man duidelijk gemaakt dat we niet veel langer konden blijven staan (geen stoel te bekennen) en dat we gewoon 2 telefoons w
Waarom is het spoelen op de V7 zo bagger..? Als je de knop ingedrukt houdt, spoel je veels te snel door. Als je dan eenmalig drukt, spoelt het 30 seconden vooruit. Dit is niet echt gebruiksvriendelijk want (bijna) iedereen is gewoon als je spoelt, dat dit versnelt per aantal keren je drukt zoals op Disney+, Netflix, prime, ect… UX is nochtans een grote troef van de V7, dit is het enigste minpunt (tot nu toe)!
Wegens problemen met een mailbox , wou ik deze checken en aanpassen ( wachtwoord) ,alsook de gelinkte aliassen hiervan checken /verwijderen . Maar dit kan blijkbaaar als zogenaamd beheerder niet meer gebeuren bij check van mail account geen overzicht meer avan account of aliassen . Enige assistentie zou leuk zijn
Vanaf 23 juni zal Stadia officieel ondersteund worden op bepaalde Android tv devices. Het zou leuk zijn als dit ook goed zou werken op de v7 decoder. Ik begrijp dat Stadia nog niet doorgebroken is bij het grote publiek, maar de techniek is fantastisch en werkt erg goed, zelfs op oudere devices. Hopelijk zien ze bij Proximus het potentieel 😉
500: Internal server errorEr is blijkbaar een kink in de kabel geslopen. We proberen die zo snel mogelijk te ontwarren... Als je vragen hebt, kan je ons contacteren via het contactformulier onderaan de pagina. Wtf … :-( :-( :-(
Ik heb deze gisteren gekocht in de winkel en deze meteen geactiveerd. Heb hier een bevestigingsmail van gekregen maar er staat niets van geld op. Normaal zou ik er 10 euro op moeten staan hebben. Kun je me helpen? Groetjes Tatiana Demeulenaere
Beste,Ik heb een vraag.14,97 Euro (3x4,99) werd aan mijn rekening toegevoegd. Ik weet niet wat het is en ik ben niet begonnen met zo'n abonnement. Kunt u alstublieft annuleren?Met Vriendelijke groetOguz Cerrahoglu.
Na 3 telefonische contacten via het 0800 nummer, infomail en 1 chatbericht bleef het probleem met onze account van ‘my proximus’; met alle frustraties van dien. Uiteindelijk heeft Nicolas uit de Proximuswinkel van Roeselare het probleem kunnen oplossen … Super gedaan en op een (klant)vriendelijke manier aangepakt !Op zo’n momenten bewijst het nog eens te meer dat de fysieke hulpverlening nog altijd beter is dan de telefonische, digitale hulp (toch zeker voor zo’n problemen). Dankbaar.
Mijn zender 1 tem 11 zijn NIET ZICHTBAAR in de programmagids op televisie en ook het kiezen op de afstandsbediening kan pas vanaf zender 12.Wat is er gaande? W.
De zender Play 7 is onvindbaar op onze decoder. Deze zou uitzenden op kanaal 16, maar dit kanaal is evenmin terug te vinden ( springt direct van kanaal 15 naar kanaal 17). Opnemen van Play 7 kunnenwe wel. Iemand raad?
Ik probeer nu al drie dagen een pay en go sim kaart ONLINE te activeren. De online activatie en de support is weer typisch kwaliteit Proximus. Bel je naar de support moet je je het telefoonnummer geven en haakt af. Dan zegt het systeem dat ik moet online activeren. Ik bel juist voor dat probleem dat het niet gaat ! Proberen dan maar met de chat. Zit er een AI chatbot op dat het een tien minuten duurt voordat je de optie krijgt om een medewerker te spreken en dan nog eens 15 minuten wachten op een medewerker. Dan maar opnieuw proberen online te activeren. Na naar identification te gaan, nummer en simkaart in te hebben gevuld, eID gekozen te hebben, pin code van de eID, krijg ik, nu number, gelieven een geldig mobiel nummer en simkaart nummer in te vullen. Jongens. Jullie kunnen nog niet eens een deftig activatiesysteem op poten zetten.
Het zou fijn zijn moest het in de toekomst mogelijk zijn de 25-40GB data bij Epic te kunnen gebruiken voor navigatie apps zoals Apple Maps, Waze en Google Maps.Met Apple CarPlay gebruik ik meer en meer Apple Maps en Waze als navigatie app. Uit ervaring weet ik dat Waze stiekem wel eens veel data gebruikt.In hoeverre is dit een goed idee om toe te voegen aan de lijst van apps?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.