Een nieuwe GSM gekocht met bijhorende sim-kaart: resultaat 2 telefoons die niet werken Beste, ik wil u graag een e-mail schrijven maar dit kan blijkbaar alleen via een publiek forum. Gisteren hadden wij besloten om voor mijn man een nieuwe GSM te kopen. Mijn man is 80 en herstellende van een zware ingreep, het was heel warm. Wij hebben 45 minuten gewacht, toen het aan onze beurt was begon het verhaal. Ja, maar uw pakket moet geoptimaliseerd worden, dat zou wel resulteren in een hogere kost en een aantal kanalen die verdwenen. Niet dus, ja, u belt internationaal, dus moet u eigenlijk een nieuw abonnement krijgen. Neen, dat wil ik niet, wij passen dat wel aan als het nodig is. Mijn man wil gewoon een nieuwe GSM. Ja, maar dat kan niet, je kunt niet zo maar een GSM kopen op 10 minuten, zijn abonnement moet herzien worden want het is oud. Ja maar wij kunnen toch gewoon een toestel kopen? Neen, want wij kunnen het niet “connecteren”?…. Toen heb ik de jonge man duidelijk gemaakt dat we niet veel langer konden blijven staan (geen stoel te bekennen) en dat we gewoon 2 telefoon