Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, ik heb in de instellingen van mijn V7 Android decoder de alternatieve zender lijst NL geselecteerd maar vind deze lijst niet goed. Hoe kan ik deze terug uitschakelen ? Heb mijn decoder al een reset gegeven maar blijf de lijst behouden!
onmogelijk om te casten sinds laatste update pickx app. er is verbinding met chromecast maar onmogelijk te casten. vrt nu vtmgo netflix youtube etc werken perfect. kan hier iets aan verholpen worden aub. heb al naar technische dienst gebeld maar niemand kan helpen. dank bij voo
Dus mijn afstandsbediening is stuk na lang zoeken eindelijk contact kunnen hebben via chat met proximus.Op deze chat werd om de 5 minuten een bericht terug gestuurd.Dus na een half uur gingen ze eindelijk nieuwe afstandsbediening opsturen. De dag nadien krijg ik ineens een bericht dat ik de bestelling geanulleerd heb zonder ook maar contact gehad te hebben met proximus.Is er geen manier om gewoon een email te sturen naar de klantendienst, want de rest is gewoon ontworpen als doolhof zodat je zou opgeven contact te zoeken.
Beste, Ik zit nu al sedert donderdag 1/07/2021 zonder televisie. Heb al 2 dagen met diverse medewerkers “uren” aan de telefoon gehangen. Ten allerlaatste werd er een afspraak met een technieker gemaakt op maandag 5/07 tussen 12.00h en 17.00h. We zijn nu bijna 18.00h, en nog steeds heb ik niemand gezien noch gehoord, en nog steeds zit ik met hetzelfde probleem : GEEN TV!!. Ik heb deze namiddag speciaal verlof genomen daarvoor! Nu al terug telefonisch contact gehad met Proximus, maar men stuurt me van het kasje naar de muur. Ik heb een pakket van Tuttimus, en heb normaal recht op artikelen van HLN+, ook daarvoor al ettelijke keren contact opgenomen, en ook daarbij kunnen ze me niet helpen! Ik overweeg nu wel om over te stappen naar Telenet, want zo kan dit niet verder!!
Beste, ik wiste per ongeluk een aflevering van Tell me who I am (serie op NPO2) die op 2 juli werd uitgezonden. Kan u die terugplaatsen aub? Alvast bedankt. met vriendelijke groeten Jef Goossens
Eerstdaags word na mijn verhuis op mijn nieuwe adres flex fiber geinstaleerdNu gebruiken we nog1 Modem mini V5 en 1Modem V6Nu mijn vraagWorden deze 2 modems vervangen door 2 modellen V7 Thanks
had graag geweten of de afspraak die we hadden voor komende vrijdag ( 9 juli ) naar aanleiding van onze verhuis nog altijd ingepland staat
Beste Proximus,Vanwege onze verhuizing moesten wij onze oude modem en decoder terugsturen naar jullie. Wij hebben dit tijdig volgens de instructies gedaan.In de herinneringen die we van jullie ontvingen stond dat wij niets hoeven te doen indien het toch al verzonden zou zijn.Toch ontvangen wij nu een aanrekening van zo'n 250 euro voor de modem en decoder?!Ik heb een foto van het verzenden van de doos met barcode via een postpunt van Bpost als bewijs.Kunnen jullie hier aub eens naar kijken aub? Desnoods bezorg ik jullie de barcode of mijn klantnummer hiervoor.Wij hebben onze plicht gedaan. Zo niet zie ik mij genoodzaakt mij te richten naar de Ombudsdienst voor Telecom.Alvast bedankt.Mvg
Hallo,wij hebben sinds enkele jaren een mooie 100/30 lijn en sinds een paar weken blijft die maar op 60/10 . Al gebeld met support en ze ‘gingen’ dlm laten passeren.Kan dit eens nagekeken worden? 20 jaar klant zonder problemen!
Wanneer ik volledig scherm kies en dan per abuis de muis aanraak dan krijg ik steeds die vervelende rode balk. Wat doe ik fout?
1 Decoder Modem b-box1 Wi-Fi Booster Na iets meer dan een jaar gebruik: Modem b-box en Wi-Fi Booster staan in dezelfde ruimte, ± 6 meter van elkaar, geen tussenmuren.Verbinding met de Modem valt constant weg.Het is geen probleem van slechts één toestel, zowel bij 2 iPhones, 2 iPads, Macbook Pro, HP Pc moet je eerst de Wi-Fi verbinding op het toestel afzetten en weer aanzetten om opnieuw verbinding te krijgen met de Modem en dat om de paar minuten. Zeer vervelend.Zowel de Modem als de booster al een paar keer herstart, maar probleem blijft.TV kijken werkt normaal.Volgens de app Proximus Home Optimizer is alles in orde…
Zijn er nog mensen die serieopnames doen, waar alles door elkaar staat van datums ?bvb 14/06 18/06 16/06 11/06/23/0620/06 of doe ik iets verkeerd ?
Sinds we bij Proximus klant zijn, enkel negatieve ervaringen. Het internet/ TV werkt meer niet dan wel en dit voor heel lange periodes. Hier valt ook niks aan te doen, enkel via betalend nummer bereikbaar van 1,5€/min waar je letterlijk en figuurlijk aan het lijntje wordt gehouden. Of een app waar staat dat er onderhoudswerken plaats vinden en waar je het later nog eens kan proberen???? Betalen we niet genoeg voor een goede werking van ons internet/tv? Ook kunnen wij beamen dat de verkoper mooie praatjes maakt om nog een contract binnen te slepen en aldus daar zijn percent op te innen, maar achteraf bekeken lijken het allemaal verkooppraatjes: Lak aan communicatie met de interne diensten, dubbele facturen waar je dan hemel en aarde moet verzetten om resultaten te zien, maand nadien zelfde liedje, andere prijzen dan afgesproken, kortweg een hele reeks slechte ervaring en heel veel tijdsverspilling.
Sedert zaterdag 19/06 valt internetverbinding enkele keren per dag volledig weg. TV beeld geeft eveneens storting.Woensdag 23/06 gedurende 2 uur Proximus-techniekers over de vloer gehad die heel mijn binneninstallatie in twijfel trekken (PLC-adapters enz). Modem vervangen, andere decoder getest.Toevallig net voor hun vertrek alles stabiel. Storting op TV zou ‘normaal’ zijn. Vreemd voor 19/06 nooit last gehad van internet dat wegviel of stortingen op TV.Nieuwe interventie gevraagd. Op moment van inbellen dienst storting krijg ik een bandje te horen dat er problemen zijn op de lijn. Via omweg toch medewerker aan de lijn gehad die besluit opnieuw technieker langs te sturen maar er meteen bij zegt dat er bij mij in de buurt gelijkaardige problemen zijn. Vrijdag 25/06 annuleert technieker zijn interventie wegens het probleem niet aan mijn installie ligt maar zich in een verbindingskast op straat zou bevinden. Zaterdag of zondag zou het opgelost zijn. We zijn vandaag DINSDAG en er is
MyProximus is dé app die je ook deze zomer bij de hand moet hebben. De app telt bovendien een aantal nieuwe features die we je graag laten ontdekken. MyProximus groeitDe MyProximus-app is dé reisgezel. Met de integratie van 4411 in MyProximus betaal je op een heel eenvoudige manier je parkeerkosten. Reis je buiten de EU, dan kan je je roamingkosten in het oog houden en volg je rechtstreeks je verbruik via de app. Check ook onze nieuwe roamingvoorwaarden. Er zit ook beweging in de Smart Wi-Fi-sectie van MyProximus: Vanaf juli kan je alle toestellen zien die aangesloten zijn op je wifinetwerk, ze een naam geven, en vooral ook toegang verlenen of blokkeren voor een bepaalde periode, en dit per toestel. Je kan vanaf nu de snelheidstest en de beste plaats voor je booster meteen via de toolbox in de MyProximus-app zien. Daarnaast kan je er ook op een heel eenvoudige manier de wificode delen met vrienden en familie die op bezoek zijn. Met EnergieID hou je het verbruik en de meterstanden bi
Op 6 juli komt een technieker langs om fiber te installeren.Ik had graag deze afspraak geanuleerd omdat mijn syndicus van het gebouw nog geen toelating geeft om dit uit te voeren.Er moeten namelijk nog plannen opgemaakt worden voor gans het gebouw (22 verdiepingen hoog)
Tariefplan gewijzigd op 03/07/2021na 22 uur nog steeds niet in orde. Wat kan ik doen?Volgens website beschikbaar na 2uur?? Vanaf wanneer kun je bellen na een wijziging van je tariefplan?Ben je een nieuwe klant? Of ben je veranderd van tariefplan? Dan bestaat de kans dat je even niet meer kunt bellen met je gsm. Deze termijn is afhankelijk van verschillende factoren.Krijg je een nieuw telefoonnummer? Als je koos voor een abonnement, dan kun je bellen zodra we je contract hebben verwerkt. Dit duurt gemiddeld 2 uur. Als je koos voor een Pay&Go-kaart, dan kun je onmiddellijk bellen.
Hallo,Onze zoon woont in een individuele studio van “Beschut Wonen” (afdeling van Psychiatrisch Centrum Lede) en zit nu al +/- 2 maand zonder dat hij TV kan kijken.De verantwoordelijken van Beschut Wonen hebben maanden geleden reeds een aanvraag gedaan bij Proximus voor TV-aansluitingen in al hun studio’s. Maar bij een paar studio’s (waaronder die van onze zoon) is dit nog altijd niet in orde gekomen.Er werd hiervoor door Beschut Wonen herhaaldelijk contact opgenomen met Proximus, maar zonder resultaat.Deze toestand is onhoudbaar geworden: zowel voor onze zoon, voor ons als ouders, en ook voor de medewerkers van Beschut Wonen.Op welke manier gaan wij best te werk om hier druk achter te zetten? Dank voor alle mogelijke raad,Mvg, Lilianne.
Ik heb ongeveer al 1 maand internet van proximus en vanaf het begin was de snelheid rond de 20-30 Mbps, soms 40 Mbps. Ik heb de bbox-tool gedownload en in het begin had ik een 70/30 profiel, dan 100/35, dan weer 70/30 en nu is het 85/35 maar de snelheid gaat nooit boven 40mbps. Mijn buren hebben telenet en van hen werkt dat super goed en ik voel me bedrogen omdat ik voor 100 mbps betaal en ik heb er maar 40.B-Box 3 Sagem Tool v0.13.0--------------------------Device: B-Box 3 SagemDownstream current bit rate: 85 000 kbpsUpstream current bit rate: 35 000 kbpsDownstream max bit rate: 111 879 kbpsUpstream max bit rate: 52 040 kbpsDownstream attenuation: 14,9 dBDownstream noise margin: 0,0 dBUpstream noise margin: 18,2 dBVectoring down: yesVectoring up: yesModem vectoring compatible: noROP vectoring compatible: yesDSL standard: VDSL2 Annex BDSL profile: 1
Hallo,Wij hebben een iets oudere Philips tv. In elektronicajaren waarschijnlijk ondertussen al prehistorisch (ca. 2009) maar al wel full HD, met HDMI en andere aansluitingen. Zolang die het blijft doen prima voor ons want ik haat wegwerpcultuur en snak naar duurzame degelijkheid. Geen klachten over onze Philips dus. Nu het probleempje (zou dus aan leeftijd toestel kunnen liggen, vandaar de inleiding):50 % van de tijd gebeurt het wanneer ik tv en decoder inschakel ik geen geluid heb, enkel beeld. De HDMI-stekker even uit de decoder (v6) uittrekken en terug insteken lost het probleem op zonder verder aan/uitzetten of herstarten apparaten. Op zich dus niet zo erg, maar typisch een van die kleine vervelende dingeskes. Zijn er nog mensen die dit probleem hebben?
Kan iemand mij bevestigen of ontkennen of spam mails automatisch worden verwijderd na x-aantal dagen? Of moet de spam map manueel worden leeg gemaakt.
Van het kastje naar de muur! Das een spelletje wat Proximus nu al een week aan het spelen is mijn🤬. Vorige week heb ik tickets gekocht voor de klantendag 3 juli die zal doorgaan in Plopsaland echter heb ik na een week nog steeds geen tickets aan gekregen terwijl er wel €80 van men rekening is. Dus ik bel naar de Klantendienst zij zeggen je moet een mail sturen en krijgt er binnen 24 uur antwoord op ik stuur een mail, natuurlijk zoals verwacht geen antwoord. Graag een oplossing Proximus!!! Of ge zijt een klant kwijt binnenkort!!!!!!
Bij het kijken van programmas op tv stopt het beeld soms gedurende een sec ( word niet zwart) en gaat dan verder,dit zowel bij live kijken als opnames ook ondertiteling loopt soms door elkaar,soms gebeurd het ook dat het beeld door elkaar loopt dit alles duurt ook maar een sec en is dan terug in orde.Alle toestellen bbox3,decoder,wifi bridge volledig gereset ( reeds meerdere malen ) maar probleem blijft ( na een eerder probleem ivm wifi op smartphone )Decoder is een V5 compact (10 maanden oud ) aangesloten met wifi brigde alles verloopt draadloos.TV is 2 maand oud.Er waren verbouwingswerken thuis en men heeft daar waar de lijn binnenkomt het aansluitingspunt moeten loskoppelen ( nadien terug aangesloten misschien niet correct en veroorzaakt zo de storingen)Is het misschien mogelijk om eens een lijn test te doen of het probleem daar eventueel met te maken heeft.Ik weet niet of PX medewerkers op dit forum dit kunnen regelen.Alvast bedankt
De voedingskabel van mij bbox3 modem is licht beschadigd.Hoe kan ik aan een nieuw exemplaar geraken ?
Hallo, mijn wifi booster werkte tot deze namiddag volledig normaal,De link quality is groen en de acces point totdat deze om de beurt uitvallen dus eerst de link quality valt uit daarna het lampje van de acces point heeft iemand hier raad mee?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.