Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Er zijn meerdere topics hierover maar bij mij lukt het casten van live TV maar niet het casten van opgenomen programmas.Krijg zwart TV scherm maar PX Pickx geeft aan dat de opname aan het afspelen is.Ter info ik wil casten via android 8.0.Is dit ook een gekend onopgelostprobleem ?
wimmer Practitioner 86 reactiesDit schreef ik een jaar geledenProbleem nog steeds niet opgelost wimmer AUTEUR 1 jaar geleden Ondertussen zijn we even ver : het inladen van de TV gids duurt eindeloos lang en Rob casten met chromecast blijft onmogelijk ik probeerde gisteren met een chat maar verder dzan een vraag of dit alleen via wifi een probleem is ( weet ik niet , zoveel vrij mobiel netwerk heb ik niet om zo lang te wachten) geraakte ik dus niet. Aub graag een oplossing ( en niet opnieuw de app herinstalleren want ook op de GSM is het probleem identiek)Like Topic volgen Share This topic has been closed for comments1 reactieOudste eerstReputatie 7+4 HadewychT Moderator 1424 reacties 4 maanden geleden Ik sluit dit topic af. Ik heb je al geantwoord in een ander topic waar je dit probleem ook aangekaart hebt. Tip: Werd jouw vraag correct beantwoord? ‘Like’ dan het antwoord en markeer het als 'Beste antwoord'. De andere forumleden in een gelijkaardige situatie zullen dan sneller
Drie dagen terug vroeg ik in een Proximuswinkel om mijn SIM-kaart over te zetten en heb een abonnement Mobilus S aangevraagd. Sinds gisteren kan ik telefoons ontvangen en op vandaag nog steeds niet mogelijk om zelf te bellen ? Is dergelijke lange wachttijd normaal ?
Beste, De laatse 2 maand heb ik MyProximus nogal intens gebruikt.Sinds juni stel ik vast dat bepaalde scherm(en)(delen) niet meer geladen worden (website) en knoppen niet meer het gewenste resultaat geven (website+app). Zie bijgevoegde screenshots.Voorheen werkte alles naar behoren.Gebruik van 3 browsers (edge, chrome en brave) op 2 verschillende PC’s, 1 iphone en 1 ipad en voor 2 proximus accouts. Wie heeft dit nog ? Lijkt mij niet browser en account gerelateerd. Groet Vb. van onvolledige schermen, worden nooit geladen:Vb. van niet meer werkend knop:
Ik heb een internetabonnement ‘start pack’ dat al sinds jaar en dag volstaat qua verbruik (100 gb per maand).Maar plots was het deze maand na 6 dagen al opgebruikt. Ik heb inmiddels 9 pakketen van 20gb extra aangekocht, en is dit na 1 week ook weer op. Ik heb een update gedaan van mijn windows begin deze maand, en dacht dat daar ook de oorzaak lag van het feit dat mijn oorspronkelijke volume snel op was. Maar deze week is mijn dataverbruik normaal, en toch vliegt het er door… Ik heb al een medewerker van proximus gecontacteerd, die me niet kon helpen, en me doorverbonden heeft naar een nummer waar ik na 20 minuten wachten maar heb opgehangen.Kan hier een technische oorzaak liggen aan het probleem?Kan ik op een bepaalde manier kijken waar die data naartoe gaat?Kan ik zien of er iemand anders misschien aan het meesurfen is?Kan ik het paswoord van mijn modem veranderen?
Hallo Allen, Gisteren stelde ik vast dat mijn download snelheid van 40Mbs naar 1Mbs werd gebracht omdat ik 100GB bereikt heb. Sinds oktober 2020 was deze limiet echter opgetrokken naar 3TB.Nu enkel stel ik vast, zonder verwittiging per mail, dat die maatregel werd ingetrokken? Ik heb nog een 15 dagen te gaan, werk nog steeds van thuis uit en heb nu wel een probleempje ;) Ik heb hiervoor Proximus gebeld, de ene wist niet van de 3TB en dat die werd ingetrokken en de andere persoon meldde mij dat Proximus mij al maanden een “gift” had gegeven en dat Proximus dit kon opzeggen wanneer zij dat wensten en dit eveneens zonder schrijven. (zeer onvriendelijk trouwens en met een lach op de achtergrond). Ik kon een ander abonnement nemen was zijn uitleg!Akkoord dat dit een gift was, maar toch enig schrijven of verwittiging per mail had toch wel op zijn plaats geweest. Dan had ik mijn download/dag wat kunnen indelen… Alvast dank voor enige reactie.
Hallo, Ik zit al een week met een issue waar ik geen antwoord op vind en niemand me precies mee verder kan helpen. Hopelijk langs deze weg eindelijk succes.Ik ben zonet begonnen bij een nieuwe werkgever die me een gsm-abonnnement van telenet wil bezorgen. Natuurlijk, om dat te kunnen, moesten er aan wat voorwaarden voldoen zodat deze overdracht kon gebeuren met het behouden van mijn huidige nummer: 1- Mijn vorige werkgever moest mijn abonnement opzeggen.2- Mijn opgezegde abonnement bij Proximus wordt een Pay&Go-kaart.3- Telenet kan mijn zelfde nummer overnemen in een abonnement bij hen. Stap 1 is gelukt mijn inziens (ik kan niet meer bellen of sms’en op kosten van mijn vorige werkgever)Stap 2 is niet gelukt, telkens ik probeer mijn nummer te identificeren via proximus.be/identificeer weet de site me te zeggen dat dit geen pay&go-nummer is Stap 3 lukt natuurlijk al helemaal niet: antwoord van telenet: “Zopas kregen we een foutmelding bij de nummeroverdracht dat het nummer 04**
beste
hallo 10 dagen later, 7 x contact; verschillende tegenstrijdige antwoorden. en het probleem is nog steeds niet opgelost.Van een kleine simpele issue is het een onprofessionele ingewikkelde tegenstrijdige gesprekken geworden. ipv met enkel zonder decoder te zitten, zit ik nu zelfs zonder WIFI booster voor x aantal dagen . wat zal de volgende tegenstrijdige communicatie zijn ! zelfs geen verantwoordelijk om deftig het probleem op te lossen ! schandalig is dit! hoe een vaste klant aan het lijntje gehouden wordt. en hoe men de lijn verbreekt zonder terug te bellen, en de volgende dag blijkt ,dat er niets gebeurt of verandert is . Grote frustratie !
Kan mijn BBox3 vervangen worden door een recenter model vermits hij constant een vervelend en piepend geluid maakt? Of zijn er andere oplossingen mogelijk? (Een herstart lost het probleem niet op)
Sinds enkele weken herstart mijn BBox 3V+ zich regelmatig spontaan, waardoor ik enkele minuten zonder internet en televisie val. Dit gebeurt op schijnbaar willekeurige momenten doorheen de dag; midden in een conference call, tijdens tv kijken, … Buiten dit spontaan herstarten werkt alles naar behoren: goede ping, normale snelheid. Ik heb geen recente aanpassingen gemaakt aan mijn netwerk-infrastructuur of -configuratie, dus er is voor mij geen duidelijke oorzaak. Aangezien er geen logbestanden beschikbaar zijn op de BBox (althans voor klanten), zit ik vast. Heeft iemand een idee waaraan dit kan liggen? Een soft -of hardware-probleem?
Mijn oude V4-decoder was aan vervanging toe en heb nu een nieuwe V7-decoder . Installatie goed gelukt. Is wel wennen aan nieuw menuscherm (niet zo overzichtelijk !!)Heb nu wel een probleem met mijn opnames die ik opgenomen heb met de oude V4: OP DE V7 KRIJG IK BIJ HET AFSPELEN VAN DEZE OPNAMES ENKEL GELUID !!! VOOR DE REST EEN GROEN SCHERM???? Is dit normaal ?????
Hallo,Mijn contract (GSM + Abonnement) is paar maanden geleden verlopen. Nu heb ik ‘Epic Videos’ (Epic Combo) en daar zit een mobiel abonnement bij (zonder GSM). Is het mogelijk om een GSM te bestellen voor €9 omdat ik nu een mobiel abonnement heb, of moet ik een nieuw mobiel abonnement erbij nemen als ik een nieuw GSM wil?
Beste, Waarom krijg ik geen bevestiging per email na het maken van mijn installatie afspraak?Ik heb online een afspraak gemaakt , maar in al mijn mails is geen enkele bevestiging te vinden van de afspraak van mijn installatie.Waarom moet ik inloggen en accounts gebruiken om iets terug te vinden van mijn afspraak?Is het zo moeilijk om klanten de details van hun afspraak gewoon per mail te bevestigen? Mvg,Laurent
Ik ben de verkeerde programmatie zo BEU!!!Gezellig op BBC FIRST naar Trigonometry aan het kijken en blijkt dat afl 7 van do 4 maart om 23u blijkbaar niet is uitgezonden…DIT IS ZO FRUSTREREND. Ik tel de maanden af om mijn contract bij jullie te kunnen opzeggen.
Kunnen jullie mij vertellen hoe ik aan mijn gratis Gratis Galaxy Watch2 40 mm(black) geraak ? Ik heb de Galaxy S20 FE 5G aangekocht in een proximus winkel onder mijn bestaand abonement. De persoon achter de balie vertelde me dat ik moest ergens aanvragen op de samsung website. Daar is niets te vinden. Ik heb dit gevraagd telefonisch via proximus en daar gingen ze me een mail sturen binnen de 2 dagen, is na 10 dagen nog niet gebeurd alsook niet in spambox.Hoe geraak ik aan mijn horloge die gratis bij deze aanbieding stond?
Ontving net het mailtje “Stopzetting van gratis webruimte”Ik heb dat ooit eens gebruikt om te testen, heb er voor de rest niet veel mee gedaan.Als ik verder geen gebruik van deze dienst wil maken, wordt de inhoud op deze ruimte dan gewoon gewist, of moet ik die zelf opruimen ?In dat tweede geval moet ik wel wat hulp hebben, want ik ben mijn wachtwoord vergeten ;-)
Zouden jullie even kunnen controleren of VoLTE actief staat op mijn nummer? Ik beschik over een smartphone die dit zou moeten ondersteunen en de nodige instellingen staan op mijn telefoon goed, maar wanneer ik bel heb ik de indruk dat het niet werkt. Ik zie ook nergens een VoLTE icoontje verschijnen bovenaan het scherm terwijl dit wel zou moeten denk ik.Ik heb alvast mijn telefoonnummer ingevuld bij mijn forumprofiel hier. Een klantnummer kon ik wel niet invullen want als Pay and Go klant vond ik dat nergens terug...
Ik ben sinds een tijd terug verhuist wegens relatiebreuk. Alles staat normaal op naam van mijn ex, maar toch staat er op de aanrekening nog steeds mijn naam. Aangezien ik mijn post laat doorsturen komt de factuur van mijn ex steeds bij mij aan. Ik ben daarnet ook overgestapt van mobiel abonement dus mijn naam hoeft helemaal niet meer op die aanrekening te staan. Hoe lossen we dit op?
Beste, Heb op 8 juli een sms gekregen dat mijn nummeroverdracht wordt gestuurd naar mijn huidige provider maar tot nu toe is nog niets gebeurd ik zit nog altijd bij orange ipv proximus
Goedendag,13/07/2021Heden stel ik vast dat wij met meerdere PC en laptops géén enkele website open krijgen die met HTTP begint . Ik val steeds terug op de inlog pagina van de Box 3 . Alle websites met HTTPS werken wel ( anders zou ik hier deze melding niet kunnen maken) Graag info
Kindjes in bed, lekker zetel in, klaar om opgenomen filmpje op te zetten. BAM foutmelding p131.…Man man man, wat hebben wij een spijt dat we overgeschakeld zijn nr proximus! Nooit zoveel problemen gehad met internet en tv....
De meeste andere providers ondersteunen dit reeds. Veel handiger dan een nummer te moeten bellen! Wanneer ik nog klant was bij Mobile Vikings vond ik dit alleszins heel gemakkelijk. Er is genoeg vraag naar op dit forum (zie https://nl.forum.proximus.be/mobiele-telefonie-13/visual-voicemail-45599 bijvoorbeeld).
Wil graag mijn uitgavenlimiet verhogen om in game aankopen te doen.heb der 50 opstaan kan der niets mee nu..gaat ni via site of app
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.