Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo;als je meerdere proximus klanten in appartement hebt hoe zit het dan met de benamingen van Proximus Public Wi-Fi? Bvb hoe kan je weten wiens modem je gebruikt?
Geachte,Sinds een vijftal maanden blokkeert mijn PC (Windows 10 en BBox 3) telkens opnieuw wanneer ik ofwel zelf ‘opnieuw opstarten’ klik, ofwel wanneer Windows Updates automatisch opnieuw opstart. Enkel en alleen in beide gevallen blokkeert mijn PC (en een harde reboot is telkens opnieuw onvermijdelijk). Verder heb ik geen enkel probleem. Mijn uitgebreide analyse wijst voorlopig uit dat er tijdens het heropstartproces mogelijk iets fout loopt met mijn internetconnectie via mijn BBox 3 (die ik maanden geleden van u heb ontvangen, waarvoor dank). Elders op deze blog las ik dat de software ‘Sagem Internet Gateway Device’ verwijst naar mijn BBox-3, en in mijn instellingen ‘Apparaatbeheer - Softwareoplossingen’ staat die Sagem 2 X vermeld én eveneens ‘BBox-3’ (Zie screenshot).Kan u mij zeggen welke van deze drie eventueel overbodig zijn, en welke ik mag wissen ?Specifiek heb ik enkel en alleen volgende hardware : 1 BBox 3, 1 PC, 1 Decoder en 1 TV. Dat is alles.Dank bij voorbaat.
Vandaag ging een technieker mijn fiber aansluiten. Dit ging gebeuren tussen 08u00 en 17u00. Om 15u00 telefoon van de technieker: Probleem in Brussel, het zal ons niet meer lukken met je aansluiting. Maar je krijgt een nieuwe afspraak, 9 augustus.Ik ben een nieuwe klant, dit wil dus zeggen dat ik mijn huidig internet heb opgezegd. Dus geen internet, TV enzo.Ik ben volop aan het verhuizen en heb de digitale wereld echt nodig. Opzeggen abonnementen, nieuwe energieleverancier, nieuw adres doorgeven aan allerlei diensten, leveranciers meubels en nog een hoop dingen.Dit lukt dus niet momenteel, ook mijn telefoonnummer van de vaste lijn (voip) zal ik kwijt zijn!Vandaag heb ik een vrije dag moeten nemen voor de aansluiting, dit moet ik de volgende keer weer doen.Proximus bedankt! Als nieuwe klant begin je voor mij al met -10. En als het kan een vroegere datum voor de aansluiting aub, nog tijdens de maand juli.Van een zeer boze en teleurgestelde klant.
Sinds enkele maanden al problemen met vooral TV maar ook internet connectie. Behulpzame medewerkers aan de lijn gehad, decoder al vervangen, modem gereset en even ok voor enkele weken maar nu terug heel veel onderbrekingen op TV (decoder dan nog maar eens herstart) en ook internet (wifi) geeft regelmatig problemen terug. Kan dit nu nog de modem zijn?installatie bestaat uit: 2 TV’s met 2 decoders (1 kabel en 1 wifi) en voorts wifi-versterkers.
Beste Forumleden, Aangezien ik na mijn zoektocht op internet nog met vragen zit, zou ik graag nog eens beroep doen op jullie expertise. Situatieschets: Doordat de DNS-server op de Bbox3 niet aangepast kan worden wanneer je inlogt als user en ik er een andere wil gebruiken, heb ik de DHCP-server op de Bbox3 uitgeschakeld. Hierdoor zal mijn “eigen” DHCP-server aan alle toestellen ineens ook de ‘gewenste’ DNS-server meegeven. Mijn “eigen” DHCP-server heeft ook een ‘eigen’ firewall. Deze staat echter achter die van de Bbox3 en laat alle uitgaand verkeer door en blokkeert bepaald inkomend verkeer. opbouw van mijn netwerk: gsm, tablet, laptop → “eigen” DHCP- en DNS-server (met ‘eigen’ firewall) → Bbox3 → * internet * Vraag: Voor zover mijn netwerkkennis rijkt, is port mapping een firewall-aangelegenheid. Ik vroeg mij dus af of de hieronder afgebeelde regel op de Bbox3 zal blijven werken ? Of moet ik hetzelfde nog eens instellen op de firewall van mijn “eigen” DHCP- en DNS-server ? (owv de
Na al een week aan het lijntje gehouden (al een week geen internet of TV, belofte van technieker te sturen wat niet gebeurd, elke dag een andere excuus waardoor het probleem er zou zijn,...) te worden willen wij ons abonnement opzeggen.Telefonisch: 1ste poging er word gewoon neergelegd 2de poging er word verschillende keren gevraagd te wachten om dan weer eer te leggen Online : volledig formulier invullen om dan de melding te krijgen dat dit niet kan wegens technisch defect. Hoe raak ik eindelijk van deze verschrikkelijk slechte dienst af?
sinds woensdag 21/07/21 heb ik last van enorme ping spikes.normaal gezien heb ik gemiddeld 30ms en nu gaat het van 50-400.heb de modem al eens gereset.ook als ik ookla speedtest doe duurt het lang voordat hij een server vindt. en normaal gezien is dit ook niet het geval.kan iemand mij helpen?
Goedemiddag. Ik weet niet waar ik moet beginnen. Gesprek: Ik heb een bestelling geplaatst voor een Sanmsung A71 mobiele telefoon en je hebt het artikel op het verkeerde adres afgeleverd. Mijn oude adres: Franklin Rooseveltlaan 50 in Gent. Mijn huidige adres in Wetteren kon op geen enkele manier geüpdatet worden door systeemfouten. Proximus ! Na verschillende telefoontjes naar de klantenservice om hetzelfde verhaal uit te leggen, raadde je me aan om persoonlijk naar Franklin Rooseveltlaan 50 in Gent , om de persoon die in dat huis woont te vragen naar mijn telefoonnummer en om het probleem op te lossen. Eerst kon ik het niet geloven, maar toen ging ik akkoord om de persoon die daar woont te gaan vragen en uit te leggen dat het een vergissing was ... en (we gingen allemaal gelukkig zijn) fout! Ik ben speciaal naar Gent gegaan om de telefoon op te nemen, maar de persoon die daar woont was niet thuis. Ik vond zijn naam in de brievenbus en spoorde hem op via Facebook. Ik had het geluk hem
De tv-gids van BBC Entertainment loopt een uur achter, waardoor alle opnames in de war geraken. Zie ook: https://www.bbcbenelux.com/tv-gids/ (waar het wel juist staat) Kan dit doorgegeven worden om te laten aanpassen? Mvg
Kunnen de NPO-themazenders NPO 1 Extra, NPO 2 Extra en NPO Zappelin Extra toegevoegd worden in Family NL? (ik bedoel niet de hoofdzenders NPO 1, NPO 2 en NPO 3 die er al lang zijn) Meer info:NPO 1 Extra: heruitzendingen van hoofdkanaal NPO 1, liveuitzendingen van evenementen, series en films van heden en uit het archief: https://nl.wikipedia.org/wiki/NPO_1_Extra NPO 2 Extra: documentaires, kunst en cultuur: https://nl.wikipedia.org/wiki/NPO_2_Extra NPO Zappelin Extra: 24/7 kinderkanaal: https://nl.wikipedia.org/wiki/NPO_Zappelin_ExtraDe “extra”-zenders van NPO (vergelijkbaar met Eén+ en Canvas+ op het kanaal van Ketnet ‘s avonds) worden in Nederland heel vaak ook in het betaalaanbod gestoken omdat deze zenders geen reclame uitzenden en zo inkomsten krijgen.Bij Proximus kunnen ze qua inhoud een perfecte aanvulling zijn in het zenderpakket Family NL en hiermee kan het aantal zenders in het Nederlands omhoog. Ze zijn ook beschikbaar in HD. Kan dit doorgestuurd worden naar de tv-dienst als
Hey, mijn ouders hebben proximus (tv, internet, telefonie) en hebben 2 iPad (1 oudere en 1 nieuwe van 1 jaar oud).Bij beide toestellen, moeten ze voortdurend de wifi uitzetten en dan weer aanzetten om op internet te gaan en soms na 5 (soms wat langer) minuten hebben ze weer geen verbinding en moeten ze het opnieuw doen.Ik dacht dat het probleem aan de iPad lag, omdat mijn mama wel goede verbinding heeft met het smartphone met de wifi.Ik heb 1 week de nieuwe iPad gebruikt, bij mij thuis ( ik heb scarlet trio) en hier heb ik geen problemen, ik had voortdurend internetconnectie. op elke moment van de dag dus ik vermoed dat er toch iets moet schelen met het wifi signaal naar de iPad. Waarom zou dit probleem liggen? hoe kunnen we dit probleem fixen?Bedankt
Ik wil online mijn abonnement Easy+ 15 wijzigen en overstappen naar Mobilus S. Dit kan ik blijkbaar niet zelf, want ik word doorverwezen naar de helpdesk.Is deze overstap mogelijk en kan ik mijn telefoonnummer behouden?
Op 17 juli heb ik 20 km gereden naar het filiaal van Turnhout om een vraagje over een instelling van mijn pas gekochte telefoon. Daar toegekomen zei een medewerker doodleuk dat ik het maar op Google moest opzoeken en dat als je een nieuwe auto koopt de garagist je ook niet leert auto rijden. Ik was compleet gechoqueerd, heb zoiets nog nooit meegemaakt. Als deze persoon nog lang in de winkel blijft staan gaat dit jullie veel klanten kosten. PS ik ben meer dan 20 jaar klant bij jullie.
Tot voor kort was vowifi actief en te selecteren in het menu van mijn samsung s21. Ik merk dat de settings verdwenen zijn en ik geen gebruik meer maak van vowifi. @ proximus, hoe kan dat? Kunnen jullie dat opnieuw activeren?
Wij werden slachtoffer van een oplichtersbende. Ze opereren met een website Dierenarts van Wacht - Wachtdienst dierenartsen (dierenarts-van-wacht.be) maar ook met Slotenmaker van Wacht - Wachtdienst slotenmakers en wie weet met welke valse sites nog allemaal …De sites zien er erg betrouwbaar en eerlijk uit. Je moet bellen naar respectievelijk 0904/69005 en 0903/69159. Ze zijn zelfs correct om te vermelden dat dit 1,5 euro per minuut kost. Niets aan de hand want ik heb er alle begrip voor dat deze dienst niet gratis is.De oplichterij zit er echter in dat niemand de telefoon opneemt of u uberhaupt een oplossing of antwoord geeft. Het lijkt er op dat er geen bemanning achter zit, laat staan iets doet wat ze belooft. Hoogstwaarschijnlijk zijn dit nepdiensten die gaan lopen met telkens 20 euro per oproep.@ Proximus : Het zou me plezier doen om deze bende te onderzoeken en indien ik gelijk heb te blokkeren. Internet staat vol van gelijkaardige meningen en waarschuwingen over deze sites ! Dat
Beste, om de 4411 (parkeren) app binnen MyProximus te kunnen gebruiken, mag de limiet voor mobiele betalingen niet op 0 staan. Bij mijzelf is dat gelukt om te checken, maar bij de account van mijn moeder is kan dit niet gecheckt worden: in MyProximus, klikken op gsm nummer, en dan bij Andere zou er een optie “Mobiele betalingen” moeten staan. Bij mij staat dit er effectief bij, maar bij de MyProximus van de moeder staat die optie er gewoon niet bij. Moet dat ergens nog geactiveerd worden?
Ik heb 2 dagen geleden een gsm besteld via de chat omdat ik zeker wou zijn dat ik mijn zelfde gsm zou kunnen behouden.Ze gingen een mail sturen met de betaling.Op heden heb ik nog steeds geen mail gekregen en op de chat ben ik al 2 dagen aan het wachten tot iemand beschikbaar is.Ik vraag mij af of dit is doorgegeven of niet. Want vandaag zie ik dat de gsm niet meer kan besteld worden via de website.Echter gisteren was deze wel nog beschikbaar.
welke code om 15 sec te laten bellen voor voice mail
Hello, When I try to buy 5 euro Pay&Go+ Web Promo, it always gives: We experienced an errorOur sincere apologies, the system experienced a technical error. Our developers are doing their best to fix the error, please try again later.
Beste, De tv-gids van onder meer Eleven Pro League klopt niet. Afgelopen zaterdag was dit al zo met de wedstrijd tussen Club Brugge en KRC Genk die volgens de gids om 21.00 zou afgelopen zijn. En ook de gids van komend weekend klopt niet. De match op zaterdagavond tussen KV Oostende en Charleroi zou tot 21.00 duren. Zondag zou de wedstrijd tussen KV Mechelen en RFC Antwerp om 14.30 afgelopen zijn (dus een speelhelft duren). De wedstrijd tussen Club Brugge en Eupen zou al afgelopen zijn om 17.10 en ook Anderlecht en Union zouden slechts 1 helft spelen. Volgens de tv-gids speelt KAA Gent ‘s avonds thuis tegen Sint-Truiden (volgens de website van de Pro League is het andersom) en zou die pas om 21.30 starten. Is het mogelijk om de tv-gids aan te passen. Met dank!
ik zou all sports willen nemen maar ik ben sweekends niet altijd thuis . Kan ik op mijn tablet op pickx de matchen zien buitenshuis ? En hoe werkt die maand gratis kijken van all sports ?
Beste,Afstandsbediening werkt niet meer, batterijen reeds vervangen en reset geprobeerd. Steeds dezelfde problemen pijltje naar boven werkt niet meer, wanneer je op menu drukt springt deze in opnamemodus enz…Hoe kan ik deze vervangen? Luc
Sinds mijn vriendin mijn telefoon gebruikte om eens anoniem naar iemand te bellen via de code #31#telefoonnummer lijkt het erop dat ik nu *telkens* anoniem bel (hoewel dat volgens de uitleg op de proximus website slechts éénmalig zou mogen zijn).Hoe kan ik dit uitschakelen? Via de website of de MyProximus app lukt het mij niet: ik kan de instellingen niet vinden die op de proximus website vermeld staan. Als ik inlog op de myproximus website krijg ik de melding dat ik mijn product nog moet toevoegen, maar ook dat lukt niet… website loopt vast…Vandaar mijn eenvoudige vraag: bestaat er ook niet gewoon een #3 code of zo om dat anoniem bellen uit te schakelen, zodat ik niet via de MyProximus app of website moet gaan?
Mijn 4G doet het niet in het buitenland. Ik heb al vanalles geprobeerd (gsm herstarten, van provider veranderen op het mobiel netwerk, roaming af en aan, ….) Dit lijkt allemaal niet te werken.Er lijken ook geen blokkades actief op het proximus account.Geen idee wat ik nog kan doen… Het lastige is dat ik dit ook enkel kan testen als ik in het buitenland ben... Iemand ideeën? Bert
Beste ik heb nu ongeveer over een maand problemen met het online gamen.Ik krijg een afwisselende ping, van 20 naar 200 en soms zelfs meer. (Europese servers)Het spel in kwestie is Hunt Showdown. Naast het hoge ping gehalte zie ik ook een melding van Packetloss dat ook zeer hoog is.https://ibb.co/zm5z1GFhttps://ibb.co/M7kqTs4 Ik kreeg deze website als test http://www.dslreports.com/speedtest?https://ibb.co/d0tbhzd Ik heb geen idee wat dat allemaal betekent maar ik zie dat de bufferbloat helemaal niet goed is. Er wordt online gesproken over SQM (geen idee wat dit betekent) aan te zetten dat eventueel kan helpen met dit soort problemen. Ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen Ik heb een bbox 3v alvast bedanktzie bijlagen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.