Skip to main content
Vraag

Van Easy+ 15 naar Mobilus S

  • July 18, 2021
  • 3 reacties
  • 141 Bekeken

Ik wil online mijn abonnement Easy+ 15 wijzigen en overstappen naar Mobilus S. Dit kan ik blijkbaar niet zelf, want ik word doorverwezen naar de helpdesk.

Is deze overstap mogelijk en kan ik mijn telefoonnummer behouden?

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • July 18, 2021

Uiteraard

Proximus medewerkers op dit publieke forum zijn pas maandag terug evenwel

Indien nog niet voorhanden vermeld uw GSM-nr en SIMkaartnr in uw forum loginprofiel (aldaarenkel zichtbaar voor Proximus)

 


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 19, 2021

Dag @LaurienVH vul je het nummer in kwestie aan op je profiel als deze aanpassing nog niet in orde is? Groetjes, Heidi


Luc.M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 22, 2021

Dag @LaurienVH  het order is aangemaakt en zal actief zijn op 1/8/2021. Groetjes Luc