Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Mijn decoder v6 krijgt geen signaal en komt steeds op dit scherm terecht na stap 1 en 2 (nakijken, verificatie, etc.). Al meerdere keren gereset en blijft hetzelfde. Dit is een decoder in de slaapkamer waar ik met een wifi booster werk voor de verbinding (rechtreekse verbinding met kabel van booster in decoder). Wie kan helpen aub?
Beste,op de vorige factuur (06/2021) stond er een korting trouw internet van 5 euro.Op de nieuwe factuur van 07/2021is deze korting van 5 euro herleid naar 1,61 euro.Waarom is het bedrag vandeze korting verminderd?Ingrid
Mijn zoon kreeg een Mobilus S abonnement met Full Control. Via de web site probeerde ik extra controle-opties aan te vragen, met name voor het blokkeren van speciale nummers voor belspelletjes (gaming content).Ik kreeg een email over deze bestelling.Maar nu krijgt mijn zoon onverwacht bericht dat hiermee zijn Dataphone optie vervalt. Kan ik dataphone optie terug activeren?Waarom is die DataPhone (data) optie niet compatibel met opties die het bellen naar commerciële telefoonnummers aan banden leggen?
Al twee maanden op een rij word ik 4.99 euro btw exl aangerekend voor het zogenaamde Live Football, proximus hielp met het stopzetten ervan en belooft kredietnota. Bewijs van, komende, kredietnota kreeg ik echter nog niet. Meisje aan de telefoon spreekt, maar ik zag nog niets. Ze beweren dat ze maar 2 maanden k terugbewegen in de tijd voor kredietnota, maw als ze het uitstellen je terug te betalen, laten ze blijkbaar de 2 maand gewoon rustig passeren. Zal advocaat Testaankoop inschakelen ter opvolging en controle. Nog ervaringen hier ?
Na het inloggen met My Proximus werkt de website van Pickx nog steeds niet … Ik probeer het nu al reeds meer dan een week, terwijl het na max 48 uur zou moeten werken …Ik ben recent overgestapt van Telenet en ben tot op heden redelijk tevreden, maar met Yelo van Telenet kenden wij nooit geen problemen.Kan dit opgelost worden? Alvast bedankt.
Ik ben sinds kort een nieuwe klant bij Proximus en heb het pack Fiber Flex besteld. Mijn installatie was voorzien op 20/07/2021 tss 8u30 en 12u00. Om 11u die dag krijg ik plots een sms dat mijn nieuwe afspraak voorzien is op 22/07/2021. Als ik bel naar de klantendienst krijg ik enkel de mededeling dat mijn afspraak is voorzien op 22/07/2021, zonder enige reden. Vandaag, 22/07/2021, opnieuw hetzelfde verhaal. Nu afspraak zomaar verzet naar 11/08/2021 wegens “uitzonderlijke situatie”. Ik heb begrip voor een moeilijke planning, maar het totale gebrek aan communicatie en respect (2x verlofdag moeten opnemen voor niets) voor de klant is onbegrijpelijk. Enige uitleg is op zijn plaats.
Hoe herstel ik Radio 2 terug naar Fabriekinstelling?Nu regio Antwerpen 4x
De TV gids van BBC First komt al geruime tijd niet overeen met de uitgezonden programma’s. Ook naar volgende week toe (vanaf 22 november) blijkt dit onjuist. Dit geeft problemen met geplande opnames. Kan dit worden verholpen?mvg,raoul
Iemand die toevallig weet of er nieuwe informatie is omtrent de Quillion technologie?We zijn 2021 en zitten thuis met een magere 36Mb/s DL en 9Mb/s UL.Met thuiswerk en het zwaarder worden van apps, programma’s, games voor het internet is deze snelheid best wel triest.Ik zou graag eens wat duidelijkheid hebben over wanneer ze gaan beginnen met de uitrol van bepaalde technologieën (Quillion, fiber) om ons internet sneller te maken. Wachten in het donker, hopend op eindelijk wat nieuws is zeer irritant.
Beste, Aangezien het op alle andere manieren gewoonweg onmogelijk blijkt om hulp te krijgen en een fout van jullie kant correct recht te zetten probeer ik het langs hier.Situatieschets:Op 22/07 stond er een verhuis gepland in onze nieuwe woning in Deurne. Op 14/07 heb ik van jullie telefoon gekregen met de vraag of jullie reeds langs konden komen want een andere interventie was reeds gedaan. We hebben toen afgesproken dat de fiber kabel al binnen getrokken ging worden maar de effectieve installatie voor de 22ste gepland ging blijven en dat ze nog met mij contact gingen opnemen. Op 22/07 heb ik jullie nog steeds niet gehoord Als ik dan die ochtend toch zelf eens bel naar proximus krijg ik door dat er intern een misverstand/communicatie issue was geweest en dat mijn afspraak onterecht was geannuleerd. Ze gingen mij in de voormiddag nog opbellen voor een nieuwe afspraak voor dezelfde week. Op 22/07 namiddag heb ik nog steeds niemand van Proximus aan de lijn gehad. Dus wederom probee
Ik kan mijn klantnummer niet vinden, ik wil mijn gsm abonnement toevoegen aan flex pack. Daar ik deze betaal met zoomit vind ik geen factuur terug.
verdekke proximus, ik had onlangs problemen met mijn wifi booster, sturen ze een technicus. die uit mijn buurt komt, en enkel een schakelaar op de booster omzet. faktuur85€. dan beginnen ze te zagen dat ik mijn wifi booster moet opsturen omdat ik een ander had bestel. Niks van want mijn oude deed het nog uitstekend. gebeld naar klanten diens en die zei van toch een nieuwe op te sturen en dat ik dan mijn oude maar moest inleveren. zo gezegd zo gedaan , zodra mijn nieuwe hier was meteen mijn oude binnen gebracht in proximus winkle in heusden zolder. was ok zeiden ze. Nu blijft proximus dreigen om me 50€ aan te rekenen als het niet binnen is op 21 juli. Iemand heeft zijn werk niet goed gedaan vermoed ik.iemand een oplossing of eerst maar betalen en dan uren aan telefoon hangen bij klantendienst om mijn geld terug te krijgen??????????????fuck proximus
Binnenkort moet ik verhuizen, dus momenteel ben ik druk bezig met een huizenjacht. Mijn job eist een goede interverbinding, dus dit is voor mij een prioriteit. Kan je op voorhand ergens controleren of er een Proximus aansluiting mogelijk is en wat de snelheden bedragen?
GoeiedagIk heb een paar minuten geleden via de MyProximus App mijn WIFInaam en wachtwoord gewijzigd en opgeslagen. Bij het opstarten van mijn PC zie ik dat hij nog de oude WIFI-naam weergeeft als verbinding.Heeft iemand een idee hoelang het duurt voor de nieuwe naam (en het wachtwoord) geactiveerd worden?Met dankJos
Hallo, Vorige week is er een technieker van proximus langs gekomen om Fiber te installeren.In de oorspronkelijke situatie was de modem in de leefruimte. Nu heeft de technieker deze in de garage geplaatst en een booster geplaatst in de leefruimte (reden onbekend).Door de modem in de garage te plaatsen is mijn thuis netwerk niet meer operationeel: in de leefruimte heb ik 4 ethernet utp ingebouwd in de muur die naar de slaapkamers boven gaan. Deze waren geconnecteerd met de modem in de leefruimte. Nu dat de modem in de garage staat en ik een booster heb in de leefruimte, kan ik maar 2 utp connecties tot stand brengen, omdat de booster maar 2 toegangen heeft, in plaats van 4 op de modem.Bovendien heb ik begrepen dat ik nu 2.5 Eur meer mag betalen voor die booster? Dit werd mij niet mede gedeeld door de technieker.Hoe kan dit opgelost worden proximus team? Hoe kan ik terug naar de oude situatie en toch van Fiber genieten?
Ik ben klant en heb een week geleden mijn minimus pack omgezet naar een flex met behulp van een medewerker van proximus via het 0800 nummer deze vertelde mij dat ik een andere decoder zou ontvangen omdat deze nieuwe decoder het mogelijk maakt 4k te ontvangen die in dat pack zit.Weet iemand soms hoelang het duurt voor je die ontvangt of moet je die ergens gaan halen of hoe dat verder gaat .
Ik heb een Flex pack met onbeperkt bellen en sms en. Bij nazicht van mijn kosten deze maand merk ik dat er €4.99 aangerekend is voor iets van adult en nog eens €6.04 buiten bundel. Ik zou niet weten hoe ik deze kosten gemaakt heb. Ik heb niet naar het buitenland gebeld en heb ook geen sms’en naar speciale nummers verzonden. Hoe lossen we dit op? Wordt dit terugbetaald?
Heb WIFI-booster gesynchroniseerd met modem. Wil nu TV-decoder verbinden. Tot nu werk ik met RUCKUS. Steek ethernet kabel in booster én in decoder (in plaats van Ruckus). Wacht tot link-lampje blijft branden en zet dan TV-decoder op. Alles werkt tot ik de ethernet-kabel verwijder. Dan krijgt TV geen signaal meer. En middelste lampje van decoder brandt rood.Steek terug Ruckus in… geen signaal. Decoder gereset, nu terug beeld en klank.Wat doe ik verkeerd bij installatie WIFI-booster ?GroetjesJos
Kan er mij iemand vertellen om welke reden dan ook de promotionele korting twv 6 Euro op mijn internet Start abonnement zomaar wordt geschrapt? En bijkomend, hoe dit weer wordt rechtgezet?
Ik heb op 6 juli een smartphone met abbo besteld via de webshop. Na lang wachten besloten om toch zelf eens te bellen naar een stand van zaken. Blijkbaar was er een systeemfout gebeurd waardoor mijn bestelling werd geannulleerd. Na 50 telefoontjes uiteindelijk een nieuwe bestelling geplaats door de klantendienst op 16 juli ik heb zelf de afleverdatum i gesteld op dinsdag 20 juli. Nu 10 dagen later en nog steeds geen nieuws de bestelstatus blijft staan bij toestel op voorraad. Nog eens 20 keer gebeld met klantendienst en daar zeggen ze geduld te hebben omdat Bpost met de overstromingen vertragingen oplopen?? Een natuurramp misbruiken in hun voordeel want ik heb tussentijds via zalando nog spullen besteld en deze waren op 2 dagen geleverd door Bpost. Kan iemand mij nu eens duidelijk zeggen hoe het zit met deze bestelling??? Gaat deze nog door of wat is het probleem deze keer? Kan iemand mij een track and trace nummer bezorgen?? Ik vind het echt erg dat ik constant zelf moet vragen naar
@ProximusmedewerkersHallo,Ik heb nu reeds 3 maal het webformulier ingevuld voor deze dienst op te zeggen. Reeds 3 maal bevestiging gehad doch dit product staat nog steeds als actief in My Proximus (app en website)Is het mogelijk om het via deze weg op te zeggen?Jullie vinden alle gegevens in mijn profiel.Alvast bedankt,Vriendelijke groeten,Artie
Hello, I requested a phone with an online subscription and I paid and I have the order number and confirmation, but I have not received anything so far. Is there a problem?
Beste,Graag had ik de beltijd op mijn vaste lijn, voor die overgaat naar voicemail, aangepast.Via het keuzemenu op telefoonnummer 1987 (zoals uitgelegd op Myproximus.be) of 1969 (instellingen voicemail) lukt dit niet.Dank bij voorbaat,Johan
Ik heb een appartement in een oud appartementsgebouw in Oostduinkerke, Ijslandplein 8. In de kelder komt een hoofdaansluiting van Proximus (Belgacom) binnen. Als ik via de site de check doe, kan ik op dit adres VDSL aansluiten, echter men krijgt de aansluitingsaanvraag niet in orde. Eén van de andere appartementbewoners heeft proximus TV + internet, dus mij lijkt het dat het bij mij ook mogelijk moet zijn. Als ik bel zeggen ze dat dit niet kan..
Blijkbaar komen de mails met een skynet adres niet toe op mijn mailbox.Ik heb een proximus adres maar ook een alias met skynet (echtgenote), dus als ik een mail stuur naar deze alias komt de mail niet in mijn inbox sinds enkele dagen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.