Skip to main content
Antwoord

omschakeling abbo

  • July 22, 2021
  • 6 reacties
  • 139 Bekeken

Ik ben klant en heb een week geleden mijn minimus pack omgezet naar een flex met behulp van een medewerker van proximus via het 0800 nummer deze vertelde mij dat ik een andere decoder zou ontvangen omdat deze nieuwe decoder het mogelijk maakt 4k te ontvangen die in dat pack zit.

Weet iemand soms hoelang het duurt voor je die ontvangt  of moet je die ergens gaan halen of hoe dat verder gaat .

Beste antwoord door AntonellaD

@street  De nieuwe decoder wordt woensdag geleverd. Je krijgt een bevestigingsmail met een Bpost-label in bijlage om de oude decoder gratis in te leveren. Groetjes, Antonella

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Expert
  • July 22, 2021

De reactie van een Proximus medewerker op dit publieke forum afwachten (ik vermoed pas vanaf morgen) zodat deze de status ervan kunnen controleren 

Een nieuw toestel (of ter vervanging) wordt geleverd via Bpost

In principe kunt u uw bestellingen opvolgen via uw MyProximus account (opvolging)

 

Hoe inloggen op MyProximus? | Proximus

 

 


Martin
  • July 22, 2021

Ik ben klant en heb een week geleden mijn minimus pack omgezet naar een flex met behulp van een medewerker van proximus via het 0800 nummer deze vertelde mij dat ik een andere decoder zou ontvangen omdat deze nieuwe decoder het mogelijk maakt 4k te ontvangen die in dat pack zit.

Weet iemand soms hoelang het duurt voor je die ontvangt  of moet je die ergens gaan halen of hoe dat verder gaat .

Als een proximus forummedewerker hier de draad opneemt zullen zij u wel verder inlichten hoe en wanneer de decoder zal opgestuurd worden (normaal gezien via Bpost) en daarom best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.


  • Auteur
  • Rising star
  • July 23, 2021

Bedankt voor jullie reactie 

in de opvolging staat : geen afspraak, geen bestelling, geen aanvraag

ik zal nog even wachten of er iemand mij gaat contacteren .


HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • July 26, 2021

Dag @street onze dienst doet het nodige! Groetjes, Heidi


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • July 26, 2021

@street  De nieuwe decoder wordt woensdag geleverd. Je krijgt een bevestigingsmail met een Bpost-label in bijlage om de oude decoder gratis in te leveren. Groetjes, Antonella


  • Auteur
  • Rising star
  • July 26, 2021

Hallo AntonellaD

hartelijk bedankt om dit zo vlug af te handelen had ik eerlijk gezegd niet verwacht

top service van Proximus (  mag ook eens gezegd worden) .

Prettige dag nog verder.