Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Gisteren annulatie gevraagd van pack Flex (gisteren pack Flex aangevraagd). Telefonisch gevraagd maar nog geen reactie, ik zou hier een mail van krijgen? Ik dien mijn pakket hierna via de link van mijn werkgever aan te vragen. Nummer klantnummer is 27105737.
Op hoeveel apparaten kan je de pixx app downloaden of zit er geen limiet op.
Beste,Een tijd terug heb ik via een Essec winkel me geinformeerd of ik kon omschakelen naar een Flex pack om zo het GSM abonnement van mijn vrouw op te nemen en de vaste telefoon te kunnen weglaten uit de huidige formule (tuttimus). Daar werd me verteld dat het geen probleem was.De overname van mijn vrouw haar nummer werd succesvol uitgevoerd ter voorbereiding om mijn pack aan te passen. Echter daarna kreeg ik te horen dat het niet mogelijk zou zijn omdat mijn werkgever een deel tegemoet komt op de factuur (Pack for Employees).Op welke manier kan ik mijn formule nu laten aanpassen naar een Flex pack? Bijkomend: Ik ondervind redelijk wat problemen met mijn digicorder. Werkt op momenten enorm traag, en dikwijls problemen waarbij de TV-gids niet geladen word (enkel op te lossen met een hard reboot).
Sedert enkele weken valt de Proximus Public Wi-Fi op mijn Android telefoon uit en wanneer ik opnieuw verbinding wil maken verschijnt de melding:Kan IP-adres niet ophalen. Mijn iMac is verbonden via netwerkkabel.Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?
Beste medewerkers, na infrastructuurwerken in mijn straat komt nu het verkeerde telefoonnummer bij mij binnen en zit ik zonder (bruikbare) telefoon, internet en TV. Wie kan ik best contacteren om dit recht te laten zetten ? Gisteren reeds geprobeerd via het gewone kanaal 080022800 maar de medewerkster wist er helaas geen raad mee… Alvast bedankt ! Met vriendelijke groeten, Praet Eddy
Oude Proximus SIM kaart laten overzetten op een nieuwe Proximus.Die zou binnen de 24 uur worden geactiveerd waarna er een text bericht verzonden zou worden.Dit is niet gebeurd.Als ik tracht te telefoneren, krijg ik de mededeling (na een taal gekozen te hebben) om naar Proximus.be/Activatie te gaan, maar dit is blijk voor pay-en-go kaarten terwijl ik een abbonement heb.Onnodig te zeggen dat de activatie niet werkt.Suggesties?
Hallo,Ik heb een open case (483955199 ) met de klantendienst die ze niet opgelost krijgen. Elke week bel ik terug voor een update. De case staat nu al 3 maanden open en nog altijd geen oplossing. Mijn case staat op het hoogste niveau om te behandelen en werd al twee keer gesloten zonder het probleem op te lossen. Ik heb dan de klatendienst gevraagd om de case terug te openen omdat het probleem niet opgelost is. Elke keer vraag ik dat de persoon die mijn case behandeld om me terug te bellen maar tot vandaag geen reactie gekregen van niemand. IK weet eigelijk niet meer wat ik kan doen behalve dan elke week te bellen en om een status te vragen. Hoe kan je dit escaleren in proximus? Bestaat een ombudsdienst of klachten dienst die dit soort zaken behandeld?
heb deze avond problemen met mijn mailskan ik nog steeds mijn mail @skynet.be blijven gebruiken zolang ik klant ben? naast dat adres heb ik een adres (alias) @proximus.be (ten behoeve van een vzw)
De voorraad van de iPhone Xr (128gb) en de Xs (64gb) zijn al meer dan 10 dagen niet in voorraad. Worden deze nog aangevuld? En is de voorraad in de webshop hetzelfde als de voorraad in de winkels? Bedankt voor het antwoord
Hallo, sinds deze week had ik last dat mijn modem begon uit te vallen, ik dacht eerst dat het mijn internet was maar na de instellingen via de lokale gateway te controleren zag ik dat de router zelf ook uitvalde.Eerst was dit om de x aantal uur en vandaag geraak ik gewoon weg mijn modem niet meer op, hij is gewoon heel de tijd aan het herstarten.Is het eventueel mogelijk een technieker langs te sturen ?
Dear Proximus, I sign the Proximus contact for 1 year stability client basis with your salesmen in DEC 2020 & part of that contact to deliver the TABLET, Surface Go 2 64GB/4GB + Type cover black.Which never deliver yet.... is not fair once contract was sign.Hope, you can arrange this, with your salesman wording. I have contract copy of that discussion in Dec 2020, with your salesmen and i send several e-mail to them.He says, he don’t have TABLET, Surface Go 2 64GB/4GB + Type cover black any more.According them, complaint this matter & this reason i am putting after 08 month of complain forum. If you need your salesmen name & all e-mail discussion, please contact me by e-mail.
Verkeerde datum er staat Vandaag 19 Januari in plaats van Vandaag 09 Augustus Sinds zaterdag staat er bij alle programma’s in de TV gids via de website De tv-gids voor al je zenders is nu gratis beschikbaar - Proximus Pickx als datum 19 Januari . In de screenshots kan je het zien. Modem is gerest ( fabrieksinstelling ) maar heeft niet geholpen. Dit probleem is enkel via de website TV, sport, films en series live uitgezonden of uitgesteld in replay - Proximus Pickx. Ook vorige programma’s in replay hebben verkeerde datum . Vb. Reizen Waes van afgelopen zaterdag 07 Augustus 2021 op de site staat er “Reizen Waes: JapanTV Replay Zat 19 Jan | 20:45 - 21:30 | Documentaire”Voorbeeld van Reizen Waes in replay met datum 19 januari op zaterdag 7augustusKan iemand van Proximus of forumleden dit even testen, zodat ik weet of het een algemeen probleem is of enkel bij mij. Bedankt. @AntonellaD @HadewychT @GeertC
Beste, Ik ben momenteel heel de beneden verdieping aan het verbouwen. In de huidige situatie komt Proximus binnen vlak bij de plaats waar ook de tv en telefoon staat. Na de verbouwingen zou dit aansluit punt zich in de eetkamer bevinden en dus niet meer bij de tv of telefoon, daarom zou ik het punt waar de aansluiting graag verplaatsen naar de kelder. praktisch komt dit er op neer dat de aansluiting verplaatst zou moeten worden van de rechter gevel naar de linkerkant van de voorgevel. Kan dit? Zoja, wat moet ik hiervoor zelf voor voorbereiden en waar vraag ik dit aan? alvast bedankt voor de hulp! mvg, Yves
Nu ongeveer 2 jaar geleden kreeg ik een folder in de bus dat de toekomst nabij was en dat we binnenkort zouden worden aangesloten op het FIBERNET , alles lag toen al klaar grondwerken aanleg kabel aan de muur. Bijna elke maand ging naar de shop in Aalst vragen wanneer elke keer kreeg ik het antwoord binnen de maand . Nu meer dan twee jaar later heb ik nog steeds geen fiber binnen liggen wat is de oorzaak hiervan want zo te zien is iedereen hier aangesloten zelf de zaken onderaan het appartementsgebouw ter hoogte van de Gentse steenweg nummer 10 .( 9 wooneenheden)behalve de wooneenheden.Trouwens als ik mijn wooneenheid ingeef in de app komt deze niet eens op het scherm deze blijkt niet te bestaan.Dit forum is mijn laatste hoop want aan de telefoon steeds ander medewerker geen oplossing in de shop steeds het zelfde antwoord maar geen aansluiting .
Ik heb al geruime tijd een BBOX3, maar ik heb nog een oude BBOX2 liggen die ik weg wil brengen naar het containerpark (dit is voor mij veel gemakkelijker dan het toestel naar de Proximus winkel te brengen).Jaren geleden (toen ik al een BBOX 3 had), heeft men mij in de Proximus winkel er op gewezen dat ik nog een BBOX 2 geregistreerd heb. Omdat het niet dringend is wilde ik een mailtje sturen naar Proximus met de vraag of ik de BBOX2 zelf mag weggooien. Uiteindelijk kon ik een mail template invullen. Bij het verzenden kreeg ik echter de boodschap dat ik op een andere wijze contact moest opnemen. Heel raar.Dan maar de technische ondersteuning gebeld die mij 100% verzekerde dat ik de BBOX2 zelf mocht weggooien, maar hij wilde dit niet op mail bevestigen.Hoe moeilijk kan het zijn? Die BBOX 2 is echt niets meer waard, maar om dit bevestigd te krijgen (en later alle administratieve problemen te vermijden) is een heel gedoe.Waarschijnlijk zal ik toch naar een Proximus winkel moeten gaan om he
Op 30/07 bestel ik een smartphone met een aangepast abonnement. Levering afgesproken op 06/08. Tussen 03/08 en 06/08 bel ik verschillende malen naar Proximus klantendienst omdat het me raar lijkt dat ik niet op voorhand moet betalen voor de smartphone. Niets van aan, zegt men mij tot 4 maal toe.Vrijdag 06/08 krijg ik een mail van de koerierdienst dat men niet kan leveren. Opnieuw bel ik naar Proximus en zegt men dat de levering geen probleem is. Niet dus!!!! Nog steeds niet!!!!
Eind mei betaalde Rita Schiettekatte 106 euro voor 2 tickets van een soulsister concert dat doorgaat op 19-08-2021 in de Proximus-Pop-Up Arena te 8430 Middelkerke . De betaalde tickets zouden worden opgestuurd. Tot op heden nog niets ontvangen dus . Zijn er nog mensen die betaald hebben ,maar nog niks ontvangen hebben? Misschien gaat het concert niet door (corona) ?
Een oproep van een Loxone Intercom wordt normaal doorgeschakeld naar de Loxone App.Voor de audioverbinding wordt SIP gebruikt.Is het mogelijk om zo een oproep in een lokaal netwerk door te schakelen naar een IP-telefoon aangesloten op de BBox 3v+?
Ik kan op Nikelodeon geen programma's als serie opnemen. Dat is vervelend omdat de opnamelijst zo wel heel lang wordt en ik dus elke aflevering afzonderlijk moet opnemen... Dit is enkel bij Nikelodeon zo, bij alle andere zenders lukt dit wel. Heeft iemand een idee of oplossing?
Sinds donderdagochtend geen tv, internet en telefoon ten gevolge van werken aan de waterleiding. Donderdagavond bericht ontvangen dat het probleem opgelost zou zijn, maar dat klopt niet. Geen updates verder mogen ontvangen, ook al was dit beloofd. Wanneer beschikken we terug over internet, tv en telefoon?
Hallo, ik probeer al de hele tijd mijn Proximus e-mail in te stellen, maar ik krijg constant fout meldingen smtp niet automatisch herkend.
huidige aansluitingWij wensen digitale tv en internet aan te sluiten in een nieuw aangekocht appartement. Is dit voldoende om de technieker het nodige te kunnen doen? We hopen dat deze kabel(s) aangesloten zijn op de proximus kast in de kelder.Indien niet, zal de technieker van Proximus kijken om een nieuwe kabel te leggen of dienen we dit zelf te doen? En welke kabel dienen we dan te voorzien. Alvast bedankt voor jullie antwoord.
geachte,ik zou graag alles terugsturen ,maar heb nog steeds geen label of mail gekregen ,alles is al bevestigd(opzegging),wel reking ontvangen
Beste, Ik had in Juli een Flex pack besteld waar 1 jaar gratis Disney+ bij zat. Gisteren is de installatie bij mij thuis gebeurd. Als ik het goed lees op het forum zou ik van Proximus een mail moeten krijgen voor Disney+ te kunnen activeren? Mvg,Dave
Sedert half juli heb ik Proximus Pickx en Family als extra pakket. Wonend in Leuven stelde ik vast dat er een zeer groot aanbod 'Franstalige' zenders is. Waar zijn al die andere zenders, zoals bijvoorbeeld de Nederlandse of zelfs Duitse commerciële zenders enz.? Of doet Proximus meer zijn best voor Wallonië en Brussel? Plus TV zit trouwens ook niet in de lange lijst.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.