Skip to main content
Antwoord

Probleem na laswerk Proximus

  • August 11, 2021
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

Beste medewerkers, na infrastructuurwerken in mijn straat komt nu het verkeerde telefoonnummer bij mij binnen en zit ik zonder (bruikbare) telefoon, internet en TV. Wie kan ik best contacteren om dit recht te laten zetten ? Gisteren reeds geprobeerd via het gewone kanaal 080022800 maar de medewerkster wist er helaas geen raad mee… Alvast bedankt ! Met vriendelijke groeten, Praet Eddy

 

Beste antwoord door GeertC

@praet_eddy 

ik stel voor dat we zo snel mogelijk een techn. naar je toesturen voor nazicht in de verdeelkast.

Kan er morgen iemand langskomen bij jou?

 

Geert

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

Martin
  • August 11, 2021

Ondertussen best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken.
Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op"
In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten, zodat de Proximus forummedewerkers hier seffens direct mee aan de slag kunnen om je verder te helpen, als ze hier de draad opnemen.


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 11, 2021

@Martin : profiel gegevens zijn aangevuld. Bedankt voor Uw reaktie ! :-)

 


GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 11, 2021

@praet_eddy 

ik stel voor dat we zo snel mogelijk een techn. naar je toesturen voor nazicht in de verdeelkast.

Kan er morgen iemand langskomen bij jou?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • August 11, 2021

@GeertC : ja hoor, geen probleem ! Alvast bedankt ! :-)