Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Hallo, omdat ze me in een verkooppunt niet konden helpen, ziehier mijn vraag.Ik woon op +3 (waar mijn Proximus glasvezel binnenkomt) en mijn auto staat op -2, dus zonder 4G ontvangst.Dus kan mijn auto geen live-updates ontvangen, noch zal ik de laadpaal kunnen consulteren die binnenkort geïnstalleerd zal worden.Ik wil dus het 4G signaal naar mijn parkeerplaats brengen via een 4G repeater. Volgens de BIPT mogen enkel de officiële operatoren een dergelijke installatie voorzien (ondanks het feit dat je ze wel via het internet kan aankopen).Maar behalve een voor mij nutteloze Mobile Extender kwam er geen antwoord van Proximus.Zijn er hier soms mensen aanwezig die me kunnen helpen?
als ik een mail verstuur op proximus.be, en ik voeg een pdf bestand bij, dan ontvangt de geadresseerde nooit de bijlage, , wat moet ik daarvoor doen om dat op te lossen?bedankt
Wanneer ik een Pay&Go kaart herlaadt met een bepaald bedrag, gebeurt alles netjes, doch de allerlaatste pagina vertoont fouten. Eerder programmeerfouten denk ik. De pagina toont:“Uw herlaadbeurt van €{amount} voor oproepnummer(s) {msisdn} is gelukt. Herladen op: {date} “. Zie hieronder voor een schermafbeelding.Je krijgt dus de variablen te zien i.p.v. de waardes. Kunnen jullie daar eens blik op werpen en de routine achter de webpagina verbeteren? Dank bij voorbaat!
Gisteren een mail gekregen dat mijn domeinnaam geannuleerd ging worden, zelf niet om gevraagd en in april veel moeite moeten doen om deze te kunnen behouden. Gisteren meer dan 40 minuten telefonisch contact te proberen hebben, 5 verschillende mensen aan de lijn gehad. De laatste zei dat mijn domeinnaam terug actief was. Maar ik zie hem niet meer in my Proximus en mijn mail, die uiteraard (al 15 jaar) aan mijn domeinnaam hangt werkt ook niet meer! Help!
Gegroet, (Voor de Proximus medewerkers ; Ik schreef op maandag al een mail over dit probleem met referentienummer 48864136.) Op 19 juli activeerde ik `block data usage’ via MyProximus omdat ik in Zwitserland was. Nu krijg ik de blokkering niet meer verwijderd.Op MyProximus staat `block data usage’ af (alsook alle andere varianten om mobiele data te blokkeren). Toch kan ik geen mobiele data ontvangen (mobiele gegevens zijn ingeschakeld op mijn telefoon, met het correcte toegangspunt etc.) Ik vermoed dat de blokkering actief is gebleven.Ik weet niet of dit probleem zich enkel in het buitenland voordoet of ook in België, ik ben sindsdien niet meer in België geweest. Alvast bedankt voor de hulp. Alex
HalloWij zijn ten einde raad. In tijden van verplicht telewerk, IoT, streaming services etc. moeten we en velen anderen in onze regio het stellen met een miserabele ADSL verbinding. Gemiddeld 2 à 3 Mbps down en 1,5 up. Ja, we hebben reeds een 4G modem van Proximus maar gezien de onstabiele en slechte ontvangst is dit niet de constante meerwaarde die wij nodig hebben. Met 2 thuiswerkers, vergeet het, zelfs alleen gaat dit nog niet. Niemand die een degelijk antwoord geeft/heeft bij de klantendienst. Die mensen kunnen er waarschijnlijk ook niets aan doen. Is er dan echt geen zicht op beterschap, hoe kan PROXIMUS dit nog steeds negeren. Ik heb het niet over een straat maar over een ganse regio net over de taalgrens met Oost-Vlaanderen. HELPPPPPPPP!!!!!!!
Je reçois ‘Login failure’Déjà fait:reinstall check pickx is in my products reinitiliaze passwordEt cela ne fonctionne toujours pas...
heb gisteren mijn kaart herladen geld is van rekening kaart niet herladen edit moderator : gsm verwijderd van openbaar forum en in je profiel geplaatst
Beste,Jullie contacteren via chat noch telefoon lukt, dus dan maar deze weg proberen…Ik ontving vorige week mijn nieuwe tvdecoder. Bij het contactcenter deelde ze mee om mijn oude terug te zenden naar Proximus. Helaas, bij de mailcorrespondentie zat geen retourticket. Kunnen jullie mij deze sturen aub?Dank alvast
Beste Een 6-tal maanden geleden startte ik dit topic hier op het forum: Vervolgens heeft “YorickP” ons hier positief mee geholpen, zodat onze snelheid op ongeveer 27 Mbps kwam te liggen.Sedert enkele weken viel het me op dat we terug meer problemen hadden met de internetsnelheid (onze digitale tv & Netflix hapert bijvoorbeeld vaak).Ik heb nu echter ontdekt dat onze maximale snelheid opnieuw gezakt is naar ongeveer 18,9 Mbps (helaas zoals voorheen dus).Kan hier aub nog eens naar gekeken worden? Alvast hartelijk bedankt! Vriendelijke groetenGeert Claes
Beste, Ik ben al jaren klant en heb reeds een domiciliëring lopen bij jullie.Echter wil ik nu profiteren van de Samsung Z Flip 3 en dit op men huidige abbo bijzetten echter moet ik hiervoor een domiciliëring aanvraag laten goedkeuren.Sorry ik kan toch geen 2 domiciliëringen laten lopen voor proximus hiervoor.Jullie hebben al men gegevens en dergelijke of moet ik hiervoor terug naar de winkel lopen om dit in orde te laten brengen dit kan toch de bedoeling niet zijn.
Goedemiddag,Ik heb een vraag over sms, sinds een paar weken ontvang ik in mijn mailbox:Wiesjos(@)proximus.be“het volgende nummer +32051241969 heeft U 3 sms gestuurd met datum en tijdOm te raadplegen, klik op (pijl) klantnummer smsDank voor uw begripWij blijven tot uw beschikkingProximus klantenzone sms Nu ben ik niet van gisteren en klik daar uiteraard niet op, Maar toch de vraag wat is dit, poging tot spam of phishing mail en hoe geraak ik daar vanaf. Met vriendelijke groeten Antoon
Ik heb/had een oud Proximus mail adres. Namelijk (mijn voornaam).(mijn achternaam)@busmail.net.Het is nog een Belgacom email-adres van voor Skynet of proximus. Kan ik deze nog terug krijgen?
Gisteren na het uitgraven van de oprit een roeste oude buis met dichtgeknepen uiteinden blootgelegd met daar in de kabel van de distributie, toen we de buis opzij wilden schuiven om verder te graven brak natuurlijk heel de kabel af . Proximus is hier de afgelopen jaren al 4 keer geweest om een slecht contact te lassen op het openbaar domein en in onze tuin, nu probeer ik al van zondag 11u iemand te bereiken om de kabel te komen vernieuwen/lassen, zonder resultaat . Deze morgen wel iemand aan de lijn gehad, na 25 minuten wachtmuziek, die zei “ ik heb een ticketje aangemaakt”, ze gaan u in de loop van de dag bellen voor een afspraak .Met andere woorden wacht maar tot we eens zin hebben om u te helpen. De service van dit bedrijf is alles behalve, wij betalen om en nabij de €2000,- per jaar om dan bij een panne van het kastje naar de muur te worden gestuurd . Voor een bedrijf met een netto winst van 1,84 miljard in 2020 verwacht ik toch een betere service .een ontevreden klant die de lokr
Hallo,Elke keer wanneer we onze decoder opstarten krijg ik volgende foutmelding:Er ging iets verkeerd (SYS_1) Onverwachte fout_ Als de decoder niet meer reageert, schakel hem dan even uit. Uitschakelen met de afstandsbediening is geen mogelijkheid dus reboot ik de decoder. Dat werkt dan weer wel maar kan toch niet de bedoeling zijn. Iemand een idee wat hier aan de hand is? Alvast bedankt voor de hulp.
Goedemiddag,Sorry verwijderd wegens dubbel geplaatstMet vriendelijke groeten Antoon
enige dagen geleden heb ik trachten mijn affinity korting te verlengen, het was gelukt, er was zelfs drie maal teruggebeldde eerste keer werd me gezegd dat het in orde was en dat ik een email zou krijgen als bevestigingde tweede keer idem dat was allemaal gisterenvandaag derde keer gebeld maar nu met de juiste info, mijn kortingscode is geldig tot en met 16 aug om mindernacht, en daarom kan je korting maar aanvragen de 17de het is alleen jammer dat je niet altijd de juiste informatie krijgt, ik had enige dagen geleden gereageerd op een forum over factuur, en die is nu afgesloten omdat alles blijkbaar in orde was, maar dit nu natuurlijk niet zo, hopelijk wordt maandag alles opgelost
Beste, ik zit al een tijdje met een vraag ik wil een eigen privewifi netwerk uitbouwen, nu ik had van asus een mesh systeem gekocht, ik heb het van armoei moeten terug binnen doen want het werkte niet, en hij zegde dat dat aan de bbox ligt. Dus weet iemand welk toestel of systeem wel werkt dat ik achter de bbox kan zetten en 1 netwerk kan maken zonder bridges of nodes van proximus.
Hey,Ik ben recent verhuisd en sinds 2 augustus is ons Proximus abonnement geactiveerd in de nieuwe woning. De router en TV decoder zijn mee verhuisd naar de nieuwe woning en hier door de technieker van Proximus geïnstalleerd. Ik speel regelmatig Call Of Duty: Warzone en heb over het algemeen geen lag of storingen tijdens het online spelen. Ik merk wel dat wanneer mijn partner een opgenomen programma afspeelt op de TV decoder dat ik hier last van ondervind in game, het spel krijgt af en toe lag spikes of haperingen. Nochtans heb ik volgens het spel geen packet loss en zit mijn latency meestal tussen de 20 en 30 ms, niet echt slecht dus. Op die moment zijn er ook niet veel simultane gebruikers, mijn desktop (ethernet) , 2 smartphones (wifi) en de decoder (ethernet) zijn de enige aangesloten toestellen op de modem. Moest je het je afvragen, mijn desktop is ook krachtig genoeg om het spel te spelen, heb voordien in de oude woning nooit last gehad hiervan. Wanneer de decoder niet aan staat
Beste, Zouden jullie VoWiFi kunnen activeren op mijn nummer? (Staat in mijn profiel ingevuld) Bedankt!
Beste,Vorige week heb ik een aanvraag ingediend voor een overname van een mobiel nummer.Op 5 augustus ontving ik per email een bevestiging van overname mobiel waarin stond dat de activering niet kon gebeuren. Ik heb op 6 augustus een Proximus winkel binnengestapt. Bleek dat kopie van mijn identiteitskaart ontbrak. Ik heb hen deze gegeven. Vandaag (6 dagen later) is de overname blijkbaar nog niet in orde. Ik heb gesproken met de klantendienst. Die hebben me bevestigd dat administratief alles in orde is en dat het probleem bij de technische dienst ligt. Ik heb met de technische dienst gesproken en die hebben me terug naar de klantendienst verwezen. En bij de klantendienst wordt er opgehangen.U begrijpt dat ik zeer ontevreden over zoiets simpels. Alles is in orde en toch word je van het kastje naar de muur gestuurd. AUB los dit zsm op !
BesteHoe kan je als vaste klant veranderen van packZou graag naar de Flex all in voor families gaan met 2 mobile flex van 5 GBOok zou ik wat tv opties willen veranderen en een decoder opzeggen en 1 gsm abonnement willen opzeggen.Hoe doe ik dit best?Alvast bedankt
Beste,Ik ben nu al dagen bezig met een probleem dat ontstaan is na onze glasvezel aansluiting. Het is namelijk zo, als er gebeld wordt of wij bellen naar iemand en we hebben verbinding, en er is dan iemand die op dat moment naar ons belt dan krijgt die geen bezettoon maar een gewone beltoon en wij worden dan gepest door een irritante pieptoon, dat alleen maar stopt als de tweede abonnee ophangt.Ik heb al vier keer naar de klantendienst gebeld en de laatste gisteren heeft dan voor vandaag een technieker laten komen omdat die dacht dat die dat wel kon oplossen, maar er zit geen fout op onze lijn en is er van alles geprobeerd.Er is ook geprobeerd om blijkbaar één dienst (telefoon conferentie met drie) uit schakelen van onze slimme diensten maar toen zag ik ook geen naam van de oproeper meer dus terug laten zetten.Nu juist op aanraden van de technieker de modem naar fabrieksinstelling gezet en ook dat heeft niets geholpen.Heeft iemand hier een idee over of nog beter een oplossing voor????M
Proximus zou de beste ontvangst hebben in het land. Welliwaar moet ik opmerken dat bij mijn thuis en omgeving (Zonhoven Terdonk ter hoogte van de Holleweg, Tuinwijk Beverzak, honnerikstraat, vertakking) er geen ontvangst of nauwelijks ontvangst is.op de dekkingskaart zie je dat dit groen is, maar komt dus niet overeen met de werkelijkheid.zodra ik verder ga in zonhoven is er geen probleem.Ik gebruik de telefoon werkgerelateerd en kan niet zijn dat ik niet bereikbaar ben als ik thuis ben en thuiswerk. Graag hier naar kijken en met een oplossing komen, want dit is geen service van een basisdienst. Trouwens dit is in een normaal woongebeid.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.