Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste,Betreffende mijn professioneel nummer (Zie mijn profiel, bij “privé ticket” > het nummer beginnende met 0473/...): Sinds deze morgen krijg ik steeds de melding “netwerk bezet” wanneer ik probeer te bellen via deze telefoon.Er is een factuurprobleem geweest tussen mijn werkgever en mezelf waardoor ik dacht dat de facturen door hen werden betaald tijdens deze corona-periode, maar dit diende uiteindelijk door mezelf te gebeuren.Ik heb vrijdagavond de betaling gedaan waarvan ik op de hoogte ben, namelijk 600,00 eur + 3,43 eur. Dit werd dus wel degelijk intussen betaald.Wanneer zal ik opnieuw toegang hebben tot het netwerk aub?Bedankt voor de hulp!Met vriendelijke groeten
Beste, Mijn proximus gelinkt met hln. Tot enige tijd geleden geen enkel probleem. Nu merk ik plots dat ik geen +topics meer kan lezen. Abonnement staat nog steeds gelinkt, ben nog steeds ingelogd bij HLN en er is niets veranderd aan mijn proximus pack. Toch krijg ik steeds melding dat artikel alleen beschikbaar is voor abonnees. Graag een oplossing hier voor. Dank u.
Beste, Op 6 augustus schakelde ik met de hulp van Proximus klantendienst over van Orange naar Proximus (Epic combo). Op dat ogenblik was ik bij Orange maar was mijn simkaart geblokeerd wegens 3 maal foute pin. Hierdoor heb ik de sms van Proximus niet ontvangen waarin werd gevraagd of ik Proximus klant wil worden. Doordat ik deze sms niet heb ontvangen is mijn simkaart van Proximus na 2 maand nog steeds niet actief!!! Al vaak naar de klantendienst van zowel Orange als Proximus gebeld maar niets helpt. Zelf niet “JA” sturen naar het nummer 04/76124078. Kan iemand mij helpen om mijn nummer 0487175639 eindelijk actief te maken bij Proximus?
Ik merk dat je bij Telenet voor klanten die nog op de coax zitten, met een beeldbuis tv, interessant kunnen overschakelen. Je koopt een nieuwe TV , steekt daar een Telenet smartcard in en je hebt een heleboel zenders meer waarvan sommig in HD; Ik weet niet precies hoeveel het oude ‘coax’ abo kost, maar mits een eenmalige aankoop van de smartcard kan je digitaal tv zien. Geen decoder nodig. Is er bij Proximus ook zoiets?
Als ik mijn PC opstart zie ik een icoontje “wereldbol” onderaan rechts.Mijn F12 toets “ antenne” kleurt oranje moet normaal wit wordenDit geeft aan dat er geen aansluiting heb met het internetAls ik nu op het icoon wereldbol click heb ik de mogelijkheid om een probleem oplosser te activeren. Met als resultaat dat ik op het mijn F12 toets “antenne” moet drukkenDoch als ik dit doe verandert het icoon “wereldbol” in het icoon “vliegtuigstand” en dat is niet de bedoelingHeb met mijn computer ook reeds bij mijn dochter gaan inloggen en daar ook met hetzelfde probleemDoch wanneer ik terug thuis kwam en mijn PC terug opstartte thuis deed die terug normaal terug wifizoals het hoorde.Doch ‘s anderdaags weer geen wifi ik liet hem in slaapstand staan ging een boodschap doen en kwam terug activeerde terug mijn PC en het werkte weer tot ik natuurlijk hem weer afsloot. Ik dacht dat ik het gevonden had je kunt je wifi inschakelen als “NA 1 UUR” maar nu de lukt het langs geen kanten meerHeb ook met d
Beste, Als ik mijn facturen wil raadplegen krijg ik een error in MyProximus (zie bijlage). Dit is zo voor elke browser. Ook bij de activatie van mijn mailbox krijg ik een melding (Er deed zich een technische fout voor. Gelieve later opnieuw te proberen.). Kan u dit oplossen aub?
De volgende zenders zitten in het basis pakket van Telenet Eurosport 2 HDClassica HDFox HDBBC First HDBBC EntertaimentNick JrHistoryDit zijn 7 zenders die bij Proximus in een betalend pakket zitten,het wordt tijd dat ze bij Proximus is ingrijpen, dan ons flut zenders te presenteren …Ook opwaarderen naar HD, heeft Telenet een streep voor ,….
Wij zijn eerder deze week omgeschakeld naar Epic Combo. Daarin zit de Shadow Gaming optie. Ik kan geen sluitend antwoord vinden over hoe dit te activeren? Er zou een activatie email komen zodra dit is verwerkt. Bij Proximus is alles actief maar tot op heden heb ik nog geen email gezien (ook niet in spam...). Bij de Support weten ze maar half waar ik het over heb als ik over Epic of Shadow gaming praat. Epic Support via Messenger reageert ook niet. Is er iemand die mij hier een sluitend antwoord op kan geven?
Volgens de medewerkers die ik telefonisch heb gecontacteerd heb ik geen openstaande facturen.Wat moet ik ermee ? Gekregen op zaterdag 11/09 Beste Proximus-klant, je aanrekening 7146251662 is beschikbaar. 4,84 EUR, vervaldag: 22/09/2021, te betalen op BE82 2100 0008 8968 met ref +++714/6251/66253+++. Je kan deze heel eenvoudig in de MyProximus-app ( www.proximus.be/mijnaanrekening) bekijken en betalen. Het Proximus-team gekregen vandaag Beste Proximus-klant, lijkt erop dat je iets vergeten bent. Geen zorgen, overkomt de beste. Er staat nog 14.44 EUR open. Betaal dit zo snel mogelijk, anders worden er 10 EUR kosten aangerekend bij de volgende herinnering en dat willen we liever niet. Maak dit snel in orde via https://myproximusapp.page.link/reminder2 of schrijf dit bedrag over op rekeningnummer BE82210000088968 met als mededeling +++713/6790/23607+++. Tot binnenkort! Proximus
Hello,Ik ben Ine en ik zal binnenkort op het forum aanwezig zijn op het forum in verband met een nieuw Wi-Fi aanbod waarover ik graag jullie feedback krijg.Ik kijk ernaar uit jullie feedback te ontvangen!Tot binnenkort!
ondertiteling BBC14 jaar geleden waren er problemen met ondertiteling BBC . Werd opgelost door de aanpassing. van de software. sinds deze morgen loopt de ondertiteling van BBC1 weer totaal fout. Op alle andere posten loopt de ondertiteling synchroon. Ook op mijn twee andere TV toestellen loopt het alleen fout bij BBC1. Decoder resetten helpt niet. Ik wou dit melden. Iemand hetzelfde probleem.
Leerkrachten trekken aan de alarmbel. Volgens een recente enquête slagen 91% van de Belgische jongeren er niet in om gemotiveerd te blijven. Goed nieuws: er bestaan apps die leerlingen helpen hun schoolkennis bij te spijkeren op een leuke manier. Al spelende leren? Het kan!Angstig, teruggetrokken, schoolmoe ... Sinds het begin van de gezondheidscrisis hebben heel wat tieners het moeilijk. De pandemie heeft vooral een negatieve impact op de schoolprestaties van jongeren. Volgens een onderzoek onder 4.700 ouders in Wallonië dreigt bijna de helft van de middelbare scholieren voortijdig af te haken als gevolg van het afstandsonderwijs. Meer dan 60% van de jongeren is gedemotiveerd.Het resultaat: voor veel studenten betekent de zomervakantie ook herexamens. Enkele duizenden jongeren hebben het afgelopen jaar moeilijkheden ondervonden. Zij zullen dus een inhaalbeweging moeten doen.Is een app een efficiënt middel om te leren?Daar zijn inhaallessen toch voor? Ja, maar er zijn heel wat, vaak le
PLC-adapters = Power-line communication adaptors zetten het internet signaal over op de electriciteitsdraden zodat je die er op een andere plek in je huis weer uit het stopcontact kan halen. Voor gamers / eSporters is dat belangrijk omdat het een hogere snelheid behoudt dan met Wi-Fi Boosters.Waarom verkoopt Belgacom geen plc-adapters meer en enkel nog van die Wi-Fi Boosters?Dank U,Sven AERTS - Erasmus+ eSports
Kan iemand ons laten weten hoe wij sneller een afspraak kunnen maken voor de installatie van Proximus?We hebben 10/09 de aanvraag gedaan en ons contract getekend, ondertussen horen wij alleen dat Proximus ons een link zal sturen waarmee wij dan een afspraak kunnen maken.We zijn ondertussen bijna 14 dagen verder en we hebben niks meer gehoord.Op die manier kan ons bedrijf niet opstarten.Feedback/hulp welkom!
Pay and go wil ik opladen enkel voor data . Blijkbaar lukt dat niet, ook al duid je data aan om op te laden, kom je toch op een scherm terecht dat je kaart dient op te laden om te bellen en daar krijg je gratis een aantal data bij. Maar krediet omwisselen in data of data enkel opladen, kan blijkbaar niet.Iemand raad ?Ro
Ik heb een alarmcentrale dewelke verbonden is met mijn vaste lijn van proximus en kan bediend worden vanop afstand via dtmf. Dit werkte in het verleden altijd goed, maar sinds enige tijd reageert de centrale niet meer wanneer ik deze probeer de bedienen via mijn iphone.Volgens apple heeft een iphone geen setting om dtmf uit te zenden en raden zij aan om dit te bekijken met de netwerk provider, proximus in dit geval. Ook de leverancier van mijn alarm zegt dat de recente digitale netwerken minder en minder dtmf ondersteunen …Bekend probleem, advies of gelijkaardige ervaringen ….
Beste,Ik kan via de app op mijn iphone niet meer op bizz switch. Heb al contact gehad met proximus.Daar zij de eerste persoon dat ze met de app gestopt zijn, en gaf mij een nummer waar ik naartoe moest bellen om dit manueel te doen. Maar nummer is niet meer actief. De 2de persoon geloofde niet dat wij bizz switch gebruiken. En zij “In mijn systeem staat niks geschreven dat u met switch werkt. Maar als u dit beweert dan zal het zo wel zijn”. Toen belde mij de 3de persoon die er duidelijk wel iets van kende. En zij dat er blijkbaar een probleem is maar ze konden mij nog niet zeggen wat. Maar ik zal het voor u tijdelijk deactiveren.Dus voor mij was dit top. Maar het is nog altijd actief en stuurt alle telefoons door naar de gsm. Wat ook niet altijd moet. Wie kan mij helpen? Groeten,Christian
Ik gebruik bizz-switch om mijn vastnummer te laten doorschakelen naar mij smartphone,dit werkt allemaal naar behoren.Maar geregeld stuur ik ook sms’en en dan loopt het fout, als ik snel een sms verstuur en vergeet de Bizz-switch uit te schakelen, krijgt de ontvanger de sms wel maar kan er niet op reageren daar deze komt van een vastnummer.heeft iemand een tip of work-around hiervoor, zodat de klanten toch kunnen antwoorden op verstuurde sms.
Ben recent omgeschakeld naar een All Stars pakket met inbegrip van Netflix en Disney+.Heeft allemaal een tijdje probleemloos gewerkt, maar nu merk ik volgende problemen op:Netflix op post 57 geeft enkel nog een zwart scherm Netflix app idem. Disney+ op 58 toont wel een menu maar er worden geen films afgespeeld.Suggesties?
Buiten Europa kan ik geen verbinding maken met netwerken. Niet automatisch en niet handmatig. Wat is het probleem. Enkel noodoproepen beschikbaar?
Sinds ik de decoder v6 (als vervanging van een 5c) heb ontvangen, moeten wij elke dag de decoder resetten.Dat blijkt de enige manier om een avond tv te kijken (zwarte schermen tussendoor, onderbrekingen, soms tot zelfs 10 keer per minuut).De resetprocedure modem + decoder zoals beschreven brengt ook geen oplossing (modem & decoder zijn verbonden via ethernet kabel). Na 3 keer via de 0800 lijn verschillende medewerkers aan de lijn te hebben gehad met allerlei beloftes, ben ik nog altijd geen stap verder.Misschien kan er nu eens iemand van Proximus die zaak ter harte nemen, ik ben het ondertussen beu van uren aan de 0800 te hangen, telkens iemand anders aan de lijn te krijgen om uiteindelijk dan “met loze beloftes” geen stap vooruit te gaan ?
goedendag, vorige week bestelling aangevraagt voor epic light,(Referentienr 923322450),dinsdag avond is er gebeld. en in orde gebracht.maar heb nog geen bevestiging gehad.Maar zie niks staan bij bestellingen. in app of website account. MVG
Hallo,Nu de gratis upgrade voor Fiber klanten naar 1000/50 is gegaan had ik graag eens gepolst wat jullie effectieve snelheden zijn.Hier sinds vrijdag upgegraded maar echte gbit snelheden zie ik niet . Meestal zit ik rond de 600/50 of soms eens een uitschieter naar 700/50.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.