Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Sinds een week is er een algemeen probleem met fiber en V7decoder. Pickx start niet meer op en dus geen TV meer. Alternatief is naar een oude decoder overstappen en geen Disney etc meer zien. Nergens wordt hiervan een algemene kennisgeving gemaakt door Proximus. Let op pickx werkt wel perfect op alle ander kanalen zoals pc, tablet, enz.Ik ben gelukkig ook eigenaar van aan appletv en daar werkt pickx ook perfect en kan ik met volle resolutie en klank kijken naar TV. en voor Netflix / Disney kan ik ten volle genieten van 4k, full dolby atmos enz. Waarom wordt appletv niet als standaard decoder aangeboden? Er is wel een groot nadeel je kan geen kanaal direct met nummer kiezen, je moet scrollen en dat is niet altijd even gemakkelijk.
Beste Ik zou graag iets willen bestellen via de website maar krijg continue melding met ' error' Is dit bij iedereen zo? Want heb deze met verschillende toestellen geprobeerd en krijg elke keer ' some error occured...' Bik deze alvast bedankt GroetenNoah
WIFI code ingetikt heb internet maar ik krijg geen beelden zoals video's of filmpjes .Gebeurd om de drie dagen dat ik nergens op kan
Vandaag geeft CNN op tv en app zwart beeld. Andere zenders ok
Hallo, al mijn mails voor 27/08/21 en 1 / 4 / 2020 zijn verdwenen, dit is heel lastig omdat er nog mails opstaan die facturen bevatten die naar de boekhouder moeten.
Met die nieuwe functionaliteit in de MyProximus APP, kan ik nu op de trein in enkele klikken mijn factuur snel nakijken. De “zie details” knop in de factuur tab brengt me naar een digitale vorm van mijn factuur die heel overzichtelijk mijn kosten toont en me toelaat om dieper in detail te gaan als ik dat wens. Waar ik vroeger met de PDF een kwartier bezig was om alles te begrijpen, kijk ik nu in 1 minuut alles na. Handig !
https://nl.forum.proximus.be/topic/show?tid=54322&fid=10Als aanvulling op topic hierboven van 9 dagen geleden.Het selectie vakje bij weergave “lijst” werkt niet op dezelfde manier als bij een andere weergave en dus niet zoals een selectievakje hoort te werken. Met de tip van @.M_016 is er wel een workaround.Kan een Proximus medewerker hierop reageren?
Ik heb maandag de helpdesk gebeld omdat mijn wifi de laatste 2 weken uitviel, connecteert terug na 1 min, na 10 min terug uit...maar op de modem blijft het wifi lampje branden. Dit was bij al mijn PC’s het geval, dus geen hardware probleem, maar waarschijnlijk iets met modem of kwaliteit van de lijn. Herstart van modem reeds gedaan ..maar probleem bleef aanhouden, en in huis is niets aan opstelling gewijzigd (meubels...enz)Bij de helpdesk hebben ze mij gemeld dat dit waarschijnlijk te wijten was dat mijn slimme wifi niet aan stond (normaal staat hij altijd aan, of kan deze setting wijzigen na een herstart). Nu is de connectie wel stabiel maar mijn snelheid is nu slechts max 43Mbps ( heb Flex pakket van 100Mb). Wellicht zit ik op de 2.4 frequentie en niet op 5.0. Kan iemand de kwaliteit van mijn lijn nazien (ook afgelopen 2 weken) en waarom de snelheid veel lager is ? De PC staat misschien 3-4 meter van modem, vroeger ook niet perfect maar was tenminste 70Mbps
Ik zoek vervangbatterijen voor mijn draadloze telefoons Twist 504. Nergens te vinden online, Proximus winkel heeft ze niet. Voor alle duidelijkheid het zijn geen AA of AAA batterijen maar een platte rechthoekige Li- Ion batterij met nr 043048
Ik wil dit doen als ik op vakantie ga.Zal Prox de door mij geprogrammeerde progr dan bewaren in de cloud?Wanneer ik alles terug wens aan te sluiten, dien ik dan gewoon de stekkers terug in te steken en toestellen aan te zetten of moet ik dan terug een herinstallatie doen?nog een vraagje, als ik TV uitzet wordt decoder direct in standby gezet, is dit normaal?Heeft de V7 decoder ook een vaste schijf?dank voor jullie antwoord
Het is mega irritant dat Proximus regelmatig zijn rekeningnummer op facturen veranderd. Wat is de reden hierachter? Is dat om mensen ertoe aan te zetten om een domicilering te nemen of is er een andere oorzaak?Van een groot bedrijf als proximus verwacht ik als klant meer conitinuiteit in het gebruik van rekeningnummers op facturen. Toch minstens over een periode van 10 jaar en liever zelfs langer. In de huidige tijden waar we continue worden bestookt met phishing mails, vind ik dit als klant niet echt vertrouwenswekkend.
Ik deed gisteren een update en de TV box werkte niet meer: “Programma kan niet weergegeven worden want U heeft geen abonnement” (iets in die aard).Helpdesk heel behulpzaam vraagt “Al een reset gedaan?”. Dat had ik al 3 of 4x geprobeerd, inclusief uitschakelen: niets hielp. Ze wilden een nieuwe TV box sturen maar dat vond ik er net over.Net heb ik via het tandwiel (instellingen) - support - “Clear data en herstart” gekozen. Nu werkt alles terug.Daarom dus deze tip / idee: werkt je TV box niet na update, clear alle data.
Beste, ik heb gisteren mijn pay and go+ kaart herladen t.w.v. 15€ vanuit myproximus.Ik heb geen sms gekregen met de code / geen activatie van het spel.Ik heb contact opgenomen met de klantendienst en die bevestigde mijn relaas.Ik hoop dat dit vandaag nog in orde komt.erwinfier915@gmail.com
Hopeloos op bij zappen meteen nieuw programma te bekijken, synchronisatie beeld-geluid is hopeloos. Steeds even afwijkend. Soms langdurig! En dan die hopeloze zendernummering, en deze hopeloze website = niet bepaald reclame!
de map contactpersonen in mijn mailbox is verdwenen… stond deze map effectief op mijn laptop of telefoon of staat die bij de provider? Kan ik deze op een of andere manier terugvinden?alvast bedankt
Ik ben klant bij proximus maar na installatie van de pickx app werkt deze niet… op geen enkel gsm toestel en niet op ipad… op de ene gsm vragen ze wel naar mijn inloggegevens maar geeft steeds een fout melding… op de andere gsm blijft hij zoeken maar kom niet tot aan de inloggegevens… iemand die me kan helpen?
Ik zou graag al mijn apparaten ontkoppelen op de Pickx app. Enkel het IOS toestel mag aangemeld blijven.Alvast bedankt.
Beste heer/mevrouw, Jullie zijn telefonisch gewoonweg al even niet te bereiken en ik weet dat het druk is bij jullie. Is dit nu iets dat standaard werd ingesteld na Corona dat als je meer dan 7min in wacht staat, dat daar plots een stemmetje zegt dat de lijn wordt verbroken en dat ik terug moet bellen is dit tegenwoordig hoe jullie de klanten behandelen. Is gewoonweg respectloos en niet klantvriendelijk meer. Ik was altijd heel tevreden van Proximus maar helaas moet ik mijn tevredenheid herzien en naar een andere telecombedrijf over te schakelen. Met vriendelijke groeten,Bouchra
Beste, Sinds 2 weken hebben wij op 2 van onze 3 bedrijfsnummers (gsm) geen mobiele data.Hierdoor kunnen wij onze werkzaamheden amper uitvoeren, na telcon met de technische dienst zijn we ook niks verder. APN settings gewijzigd etc, is zowel op een Android als iOS toestel.
Hallo, Mijn Pay&Go kaart blijkt niet meer actief te zijn voor mijn alarmcentrale.Het is duidelijk dat een Pay&GO nr herladen moeten worden voor >5Eur voor max 12 maanden. Dit werd tijdig uitgevoerd , maar desactivatie gebeurde wel.Er werden pay& go gigabytes surfpaketten aangekocht om de kaart te herladen, minder dan een jaar geleden. Vermoedelijk was dit niet ok voor verlenging.Communicatie met mijn alarmsysteem is niet mogelijk zonder mijn pay&go gsm nr.Is heractivatie dan niet mogelijk aangezien er toch herlaadbeurten waren ?Ik lees dat Proximus herinnering SMSen verstuurt, niet voor allen leesbaar in een alarm centrale. Jammer dat Proximus geen enkel e-mail verstuurt op het account met EID gekende gebruiker. Een e-mail kost niets. Proximus verdient ook meer aan herlaadbeurten dan nieuwe Pay&Go kaarten te verkopen met nieuwe nummers en extra groot welkom belkrediet.Ondertussen hoop ik op een reactivatie… om mijn oude alarmcentrale nog te mogen gebruiken.
Mijn schoonmoeder (95 jaar) klantnummer 603156329 wordt al meer dan een jaar een tweede decoder aangerekend.Zij heeft nooit twee decoders gehad, de eerste en enige is inbegrepen in haar pack.Er is nu een creditnota van 20,00€ gemaakt, de periode is echter meer dan een jaar.
Beste, Zou je ons dringend de ontbrekende facturen kunnen laten geworden.Factuur Proximus voor een bedrag van 363,61 euro (van onze rekening gegaan op 11/1/2021) Factuur Proximus voor een bedrag van 267,50 euro (van onze rekening gegaan op 16/10/2020) Factuur Proximus voor een bedrag van 404,27 euro (van onze rekening gegaan op 09/11/2020) Factuur Proximus voor een bedrag van 27,93 euro (van onze rekening gegaan op 10/12/2020)
Waarom krijg ik als full epic combo klant geen toegang tot my-epress?
Sinds gisteren Android box. Pickx blijft draaien en dan vermelding proximus tv service niet beschikbaar. Alles alles geprobeerd
Beste, Ik heb op de lanceringsdatum van de iPhone 13 direct om 14h besteld, bevestigd om 14:13 zelfs met de melding dat de telefoon in voorraad was (R4WEBSHOP011845980). Een paar dagen later bericht gekregen dat hij uiteindelijk niet in voorraad is. Nummer gebeld voor bijkomende inlichtingen (0800 22 800) maar dat helpt niet echt (enkel antwoordapparaat). Kan u mij een update bezorgen en een reden waarom dit ineens aangepast zou worden als er initieel staat dat hij in voorraad is aub?Op zich niet heel erg, de communicatie kan gewoon wat beter vind ik ;-) Dank!MvG, Wouter
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.