Skip to main content
Vraag

Een TV decoder teveel berekend

  • September 28, 2021
  • 6 reacties
  • 64 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Mijn schoonmoeder (95 jaar) klantnummer 603156329 wordt al meer dan een jaar een tweede decoder aangerekend.

Zij heeft nooit twee decoders gehad, de eerste en enige is inbegrepen in haar pack.

Er is nu een creditnota van 20,00€ gemaakt, de periode is echter meer dan een jaar.

 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

6 reacties

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 28, 2021

Dag @Hans_018 dossier 49247552 werd hiervoor al opgemaakt. Een dossierbeheerder neemt dit verder in behandeling. Groetjes, Heidi


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 28, 2021

Heidi, bedankt voor je snelle antwoord. 


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 30, 2021

Dag Heidi,

Een raar antwoord van je collega gekregen.

Ze kunnen niet meer dan 20,00 crediteren daar zij niet zover in de tijd terug kunnen gaan.

De fout is niet door mijn schoonmoeder gemaakt, maar door de administratie van Proximus die een extra decoder, die er nooit was aanrekenen.

Als dit niet gecrediteerd wordt lijkt dit op gepland bedrog.

Graag je hulp.

 


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 30, 2021

@Hans_018 Ik heb gezien dat de 2de decoder erbij is gekomen sinds oktober 2020.Ik heb een creditnota 7193375803, bedrag 72EUR(12maanden 6EUR)opgemaakt.Dit bedrag gaat op de volgende factuur in mindering gebracht worden.Groetjes,Joel


Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Practitioner
  • September 30, 2021

Joel, hartelijk dank voor je bemiddeling.


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • September 30, 2021

@Hans_018 Graag gedaan.Groetjes,Joel