Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
Beste Normaal had mijn smartphone er afgelopen vrydag moetten zijn maar heb nix meer vernomen hebben jullie een idee wanneer mss Het betreft hier Order R4WEBSHOP011978643
Hallo,Ik word de laatste tijd bijna dagelijks opgebeld door een privénummer. Ik heb 1 keer opgenomen en die persoon legt onmiddelijk af.Er wordt ook nooit een bericht ingesproken.Ik heb ondertussen al 3 weken lang dergelijke oproepen gehad en het begint serieus vervelend te worden. Is er een manier om dat te blokkeren gezien het een privénummer is?Groetjes Vanessa
opnieuw webmail vastgelopen , vorige week ook al, blijkbaar was de koppeling tussen mail adres en gebruikersnaam “verbroken”.
ik kocht een trio telefoon en wil er graag voicemail op activeren en dat lukt me niet heb 3keer gebeld naar proximus maar de zaak is niet opgelost
Hallo, op 29/9 heb ik via de proximus website een iPhone 13 besteld. Ik heb hiervan ook een bevestigingsmail ontvangen. Nu heb ik vandaag 2 medewerkers gehad van jullie klantendienst die lieten weten dat mijn order werd geannuleerd. Nadien zei een 3e medewerker dat mijn bestelling toch nog doorgaat.. Kan u ref R4WEBSHOP011983774 nakijken en mij informeren over de actuele stand van zaken? Alvast bedankt. Mvg S
Ik wou vandaag een GSM one plus pro bestellen met een data abonnement van 25 euro voor 24 maandToen het niet lukte via de website , nam ik contact op met een operatordie ging de bestelling op maken , plots kreeg ik de boodschap , meneer dit gaat niet voor uw abonnement van 15 euro , de optie 25 euro gaat enkel op de hogere abonnementen en niet op die van 15 euro Ik vond dat nergens terug op de website , waarschijnlijk zal het wel ergens in de kleine letters staan , zo kan ik ook reclame maken om gsm’s goedkoop aan te bieden , en dan de klanten te verplichten om buiten de 25 euro nog eens 11 euro meer te laten betalen ,waardoor dit voorstel helemaal niet meer interessant wordt en de gsm duurder wordt dan hij in de winkel kost . Met die extra data ben ik niks want meer dan 5 GB is er nooit op … ik ga uitkijken naar een andere operator , zo behandel je een vaste klant nietIk wou dot eigenlij ook mailen naar de klanten dienst maar als je optie mail neemt en dan zeg waar het overgaat moet
Begin september viel mijn vast internet uit. Hiervoor lieten wij een technieker komen die leek aan te geven dat we naar Scarlet zouden zijn overgeschakeld. Wij hadden echter niets ondernomen om van provider te veranderen, dus we vielen volledig uit de lucht. Bij Scarlet, waar we naar gebeld hebben om te vragen of zij iets ontvingen van ons, vielen ze evenzeer uit de lucht. Er was geen enkel spoor van een aanvraag tot aansluiting van ons te vinden.Na nog enkele telefoontjes naar de technische dienst kwam gisteren eindelijk weer een technieker van proximus langs. Hij gaf ons een nieuwe modem, en ons internet werkt weer. Eindelijk!Vandaag kreeg ik echter een bizarre mail van proximus, zeggende dat onze opzegging bevestigd is. Doorklikkend in de mail, die zeker van proximus komt, blijkt dat reeds op 17 augustus onze opzegging zou aangevraagd zijn. Nogmaals, die aanvraag is zeker niet door mij of mijn partner gebeurd.Nu we eindelijk weer internet hebben, na etteloze telefoontjes naar klante
Vroeger kon je uw box via de gsm bedienen. Aangezien mijn honden deze nacht ons afstandsbediening onder handen genomen hebben zitten we met het probleem dat we bepaalde knoppen ontbreken. Is dit nu nog mogelijk?
Geen technieker gezien op de datum van onze afspraak.Chatbot die telkens opnieuw iemand zoekt om me te helpen en tegen de tijd dat er iemand antwoord moet hij weer op zoek naar iemand..Dit schiet niks op.Zet een echte persoon in de chatbox die mensen kan helpen.Alsook blijven onze internetproblemen.Indien dit niet snel opgelost geraakt zijn we genoodzaakt over te schakelen van provider die wel snel internet aanbieden....
Ik heb nog altijd mijn oude modem hangen en hij werkt ook nog steeds maar wat me tegenhoudt om het nieuwe modem te gaan gebruiken is dat ik geen idee heb welke stekkertjes waarin moeten. De picto's zijn anders en de omschrijving kan ik geen wijs uit, ethernetkabels in geel en internet in blauw maar ik heb op de oude box pc 1 en 2 en TV 1 en 2 en een blauw dingetje, is die blauwe ingang dan ook internet en zijn pc en tv de ethernet plugjes? En maakt het dan nog uit welke ik waar in plug? Hoe het dan met de wifi verder moet ga ik wel uit komen, maar er staat nog een switchboard wat naar verschillende uitgangen in huis gaat voor vast internet wat ik liever niet allemaal overhoop werk
Webmail is gestopt, ik kan niets ontvangen of verzenden.De melding dat mijn mailboxquota is overschreden.Maar mijn box is helemaal niet vol, De call service weet het blijkbaar ook niet.Gisteren en vandaag samen bijna 6 uur van bellen en mailen, maar vooral wachten zonder resultaat.
Hallo, Ik heb momenteel de v7 in gebruik met een home cinema. Ik heb momenteel de optische kabel aangesloten op tv, maar ik zie dat er ook een aansluiting is op de v7 decoder. Kan die daar op aangesloten worden en is het geluid dan nog beter?
Sinds gisteren valt het internet en de tv constant uit… voortdurende het rode lampje! Proximus zelf kan ik niet bereiken.. weet iemand wat te doen?
Beste, Nog maar eens geen internet? Ik zal eens onze facturen niet betalen, dan is het wereld oorlog drie? Mvg.
Momenteel is fiber bij mij nog niet beschikbaar, maar wanneer kan men fiber verwachten? Kan dat nog jaren duren of hoelang? Gewoon om een idee te hebben.
Hallo,Ik kreeg vandaag een mail van <enjoy@proximus.com> dat ik 2 tickets heb gewonnen (wedstrijd was in februari 2021) voor Gabriel Rios op 22 oktober in AB te Brussel.Ik heb even naar de agenda van AB gekeken en er staat op die datum een andere artist vermeld, is dit dan spam?M.v.g. Godelieve
Hallo, Telkens wanneer ik een opname wil zien en niet heb uitgekeken wordt die toch automatisch gewist. Soms ook wil ik opname bekijken en wist die de aflevering ineens. Heel frustrerend , al veel afleveringen kwijt daardoor. Ik heb decoder ook al twee keer opnieuw opgestart op week tijd en het blijft. Iemand idee wat ik best doe?
Hallo, Wij hebben al een tijdje een orbi router om de verbinding doorheen het huis te verbeteren.Vermits er op de 2e verdieping nog steeds geen of slechte verbinding is wilden we de wifi booster draadloos gebruiken.Ik heb de booster kunnen synchroniseren met de orbi netgear router. Ik plaatste de booster op de 1e verdieping.Echter brandt het lampje acces point niet. Alleen het lampje van link quality en 5ghz zijn groen. De booster staat zoals in de handleiding op "auto".De wifi is dus niet versterkt tot de 2e verdieping.Wat kan ik het beste doen om de booster draadloos als als acces point (uitbreider) in te stellen vanaf de orbi router.
Beste, Zaterdag vorige week de iPhone 13 besteld en betaald,met een nieuw mobiel abonnement. bevestiging ontvangen en een track&trace.Het abonnement is al actief , maar er lijkt iets mis te zijn met de bestelling.Sinds zaterdag status tot vandaag onveranderd, bPost geeft aan het pakket nog niet te hebben ontvangen.In de MyProximus app , als ik op de tab „bestellingen“ ga , staat er „er is een fout opgetreden“.: Orderreferentie nummer: SHE_R00000034011919937-1De klantendienst heeft mij naar hier verwezen, omdat zei mij niet konden helpen. 😅✌️
Beste,Begin deze week werd mijn gsm abonnement toegevoegd aan een flex abonnement. De beheerder van het flex abonnement ziet mijn nummer en gsm verbruik in de myproximus app als hij inlogt. Alleen als ik de myproximus app opendoe krijg ik steeds dezelfde boodschap:goeiemorgen sarah,oeps er ging iets misgeen product beschikbaar. is er ergens nog een instelling verkeerd waardoor de app niet werkt?ik heb de app al verwijderd en terug geïnstalleerd, via 4g app gestart. Hij herkend mijn nummer en naam maar verder niets. Hoe kan ik mijn dataverbruik monitoren?mvgsarah
Ik heb een gsm-abonnement, ik krijg mijn facturen in het Nederlands. Hoe wijzig de taal van mijn factuur naar het Engels?
Ben al meer dan 30 jaar klant bij proximus, en een tevreden klant.Alleen vindt ik het jammer dat het laatste jaar mijn korting van om en bij de €7.00 is stopgezet.Waarom is dit en hoe kan ik dit bij proximus aankaarten?
Beste - al 2x modem vervangen, maar het volgende probleem blijft zich voordoen: wifi-signaal is actief, maar onze smartphones (Iphones) vertonen telkens ‘geen internet’ als we ze activeren. Als we wifi uit en terug aanzetten op Iphone, lukt het weer wel.
TCL smart TV gekocht (om met wifi te gebruiken). Ik wil de proximus pickx app hier op zetten maar dit lukt niet? Kan iemand me helpen?
beste vandaag was er een aanpassing gebeurd op mijn vraag, maar ik zou nog een mail moeten ontvangen(bijlage) maar deze is niet aangekomen.https://gyazo.com/a5c97d24a1cecefe4107c49241ec0e7b is hier een fout gebeurd, of klopt dit?mvg
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.