Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert van meer dan één jaar geleden
Recent actief
-vaste lijn is dood , internet valt regelmatig uitbericht op pc > uw aansluitingspunt is onderbroken !mijn pc is wèl in orde , dààr ligt het niet aan-b-box 3v geeft rood pinkend signaal , ook op wifi booster-tv geeft soms mozaïeken-nieuwe b-box ? Ik heb al àlles geprobeerd , alles uitgetrokken , opnieuw alle stekkers erin , b-box en wifi booster gereset en nu ? alweer technieker op komst of de straat openbreken om te kijken naar de aansluiting ??? Nà 2 jaar nog steeds geen verbinding zoals het zou moeten !De facturen komen met vaste regelmaat , dat werkt wèl ! , maar nog nooit geen “schadevergoeding” voor de vele mankementen , ik ben het zat !
Ik merkte zonet op dat ik, na 10 dagen, reeds 10 van mijn 12GB zou hebben opgebruikt. Ik heb echter geen gekke dingen gedaan via mijn mobiel verbruik denk ik?Kan dit even nagekeken worden? Klantnummer 615******.
Beste - door omstandigheden waren we enkele dagen over de deadline voor onze jaarlijkse herlaadbeurt van Pay&Go (krediet verviel op 23/09/2021), waardoor het buiten onze wil gedesactiveerd raakte. Kan iemand ons helpen om dit gsm nummer te heractiveren zodat wij vervolgens nieuw krediet kunnen opladen (dit is op dit moment niet mogelijk, wellicht omdat het nummer niet actief staat). Ik heb het betreffende gsm nummer in mijn profiel toegevoegd zoals dit in gelijkaardige gevallen met andere gebruikers ook gevraagd werd door de moderatoren. Alvast ontzettend bedankt - wij hechten heel veel waarde aan dit specifieke nummer gezien het al een heel aantal jaren meegaat en ook gelinkt is aan verschillende sites en toepassingen (vb. opgegeven nummer bij vergeten paswoord).
Hallo Proximus,Ik heb een tijdje geleden netflix stopgezet, maar het blijft nog steeds verschijnen bij mijn tv opties.Enig idee waarom, want ik heb geen netflix meer.Gtjs,
Ik ben een maand geleden verhuisd naar een nieuw adres waarbij een technieker is langsgekomen voor het installeren van mijn Fiber lijn op het nieuwe adres. Ik heb toen echter mijn oude modem (BBOX 3V+) meegenomen naar het nieuw adres en door de technieker laten plaatsen, er is dus geen nieuwe modem geplaatst destijds. Desondanks ontvang ik een mail van Proximus met de vraag of ik zsm mijn oude modem (die heb ik niet, ik gebruik deze dus nog steeds), wil retour sturen naar hen. Dit kan in mijn ogen niet anders dan een fout betreffen gezien er geen modem vervangen is geweest? Kan iemand dit even nakijken en eventueel uit het systeem halen? Ik wil uiteraard niet binnenkort plots een boete. Alle persoonlijke gegevens waaronder mijn klantnummer staan in mijn account.
Hallo kan ik het eenmalige te betalen bedrag voor een nieuwe smartphone met abonnement betalen via overschrijving. Online banking is niet mogelijk
Begin van de week een nieuwe smartphone besteld en abonnement aangepast.Echter veranderd de status van de levering gewoon al dagen niet. Blijft staan op word klaargemaakt terwijl deze vandaag geleverd zou moeten worden.. Zelfde met abonnement verander mijn abonnement naar een ander abonnement maar volgens de app heb ik nog steeds mijn oude abonnement veranderd ook niet.. R4WEBSHOP012050677
Beste,Op 24 september steeg steeg mijn dataverbruik onverwacht enorm veel, op enkele minuten tijd ging mijn verbruik enkele gigabytes omhoog, wat heeft geleid tot een torenhoge rekening van 85 euro. De proximus-waarschuwing berichten kreeg ik slechts een uur later binnen, wanneer ik al lang over mijn limiet was. Ik heb geen idee wat dit onverwachts datagebruik heeft veroorzaakt en zou graag een terugbetaling voor dit onverwachts datagebruik krijgen. Kunnen jullie mij hiervoor verder helpen?Met vriendelijke groetenVincent Clarysse
ik kreeg de mail met een link voor de tixkets te downloaden, echter als ik daar op klik kom ik gewoon op mijn proximus pagina terecht .. Geen tickets te bespeuren. Hoe los ik dit op ?Dank voor een antwoordje
Gisteren de nieuwe decoder geinstalleerd en niets dan last.Bij het bekijken van een programma krijg ik om de paar minuten een foutmelding P011 en/of P131.Dan moet je proberen terug op te starten en dan is dit nog steeds.Telefonisch contact gehad met Proximus. Dan zeggen ze ja ligt aan uw nieuwe decoder, die moet omgeruild worden. Ga naar kanaal 58 en ruil deze om.Op kanaal 58 heb je dan natuurlijk het disney channel om alles te bekijken en nergens een knop om de decoder te wisselen. Dus nu nog niet geholpenWat een soep seg!! Straks sluit ik de oude decoder terug aan en zeggen we alles op! Nooit ontevreden geweest , maar nu enorm gefrustreerd!!
Beste,Vanaf wanneer wordt het mogelijk om via Proximus ondersteuning te krijgen voor de Apple Watch 4G. Blijkbaar is het al mogelijk bij Telenet sinds een paar dagen.Met vriendelijke groeten,Björn
Ik krijg de melding dat er te veel toestellen op pickx zijn verbonden. Max. 5 dacht ik maar er zijn maar twee toestellen verbonden. Ik kan die zelf met de V7 Decoder niet verwijderen. Na contact helpdesk zou dit in orde moeten zijn, maar krijg nu op mijn Apple TV in de woonkamer de foutmelding “determine acces point failed” met als gevolg dat de pickx app niet werkt. Op de Apple TV in de slaapkamer werkt het perfect. Iemand een idee wat hier het probleem is? En hoe kan ik zelf het aantal toestellen resetten op de Pickx want dat lukt blijkbaar op de website ook niet….
Sinds gisteren werkt mijn update niet meer. Heb het al vaker voorgehad dat een software update mijn V5 decoder automatisch uitschakelt en op sluimerstand zet. Normaal heropstarten via de i/O-knop start de procedure dan wel met ‘Waking Up, Hello++’ tot ‘Welcome HDD en op scherm verschijnt dan ook downloading en lijkt de decoder de update te downloaden, maar na 5 seconden breekt dit af, en schakelt de V5 zichzelf terug uit. Tot hier toe kon ik altijd via een factory reset dit probleem (dat zich telkens om de 4 - 5 maanden bij bjina elke software update zich voordeed) omzeilen. Alleen de factory reset werkt nu ook niet meer. De ‘pijltje omhoog’ en TV knop tegelijk ingedrukt houden en aanzetten doet de decoder niet meer herinitialiseren. Er verschijnt geen DRA-melding meer, maar telkens de gewone startup procedure die dus nu leidt tot het automatisch uitschakelen van de decoder na 10-tal seconden.Heb de factory reset nu een 5-tal geprobeerd - en gezien mijn eerdere ervaringen om de zoveel
Ik geraak niet meer aangemeld in my proximus Altijd zegd men email of wachtwoord zijn fout Wil nieuw wachtwoord instellen maar geraak niet in mijn proximus mail
De serieopname van NCIS LA heeft de laatste aflevering van seizoen 9 niet opgenomen.de nieuwe van seizien 10 neemt hij wel weer op. Maar aangezien ik de laatste niet gezien heb zit ik vast.
Hallo,kunt u alle apparaten met Pickx ontkoppelen van mijn account?Bedankt
Ik heb per ongeluk op windows 10 mijn e-mail account verwijderd.Hoe kan ik mijn account terug installeren?Alvast bedankt voor de reacties.gr Andre
Net een nieuwe e-sim gehaald, code gescand, pin ingegeven. Maar ik kan niet bellen of surfen via mobiel netwerk?De sim is geregistreerd in mijn telefoon maar kan geen verbinding maken met het netwerk
Volgende vraag is enkel ter informatie:Als er een verhuisaanvraag zou worden ingediend bij Proximus, brengt de technieker in de nieuwe woning het onderstaande in de kelder ook in orde? Met andere woorden: is dit inbegrepen in de verhuisaanvraag? Het betreft hier een loshangende aansluitingskast van Proximus. Bedankt voor de informatie.
Reeds maanden beloven proximus de oplossing te vinden voor onze straat en achterliggende straten om de ontvangst te verbeteren.. Iedereen in onze wijk verliest het signaal en moeten soms naar buiten lopen om een degelijk gesprek te hebben.. Ik had al elk huisnummer en straat doorgegeven via chat proximus ..En na zoveel maanden terug veel blabla en niets van oplossing.. Nu een ander probleem die al weken aansleept , is !!!! wat ik ook doe ; veranderen opslaan , blokkeren NIKS werkt naar behoren sinds de nieuwe software update PROXIMUS SKYNET email.. ( REGELS )TRIESTIG na meer dan 30 jaar trouwe klant te blijven dat men je zo elke keer afwimpelt met loze beloftes. Eddy
De TV gids voor VTM is niet correct alle programma’s staan 6 minuten te vroeg geprogrammeerd.Bv. Nieuws van 13 uur staat in de TV gids met begintijd 12.54 uur.Dit is een screenshot via de Pickx website met PC. ( dus heeft niets te maken met decoder en modem te herstarten die het kan verhelpen) .Dit was ook zo afgelopen vrijdag , staat nog steeds verkeerd , zie screenshot hieronder .Fout in TV gids VTM
Wegens wat technische issues met mijn denon receiver / tv, had ik gekozen voor een complete reset van mijn gehele setup, inclusief de V7 decoder. Ik had zelf gekozen zender-volgorde (op deze v7), deze is nu verdwenen. Ik zie dat dit niet meer mogelijk is.Heeft iemand een work around gevonden of zijn we terug in 1990 waar dit ook onmogelijk was? Kan ik terug naar mijn previous version via een soort reset?Voor mij is dit voldoende om die hele V7 buiten te gooien. Ik zie het voordeel tov de v6 niet.
Beste Proximus, Thuis zitten we met een probleem i.v.m. het overschakelen van Orange naar Proximus met de sim-kaarten, nu is maandag een mvr. genaamd Ellen langs geweest en vertelde ze dat de sim kaarten de volgende dag zouden werken ondertussen is het al vrijdag (5 werkdagen verder) en hebben we nu niks meer. Al onze sim kaarten kunnen enkel een noodoproep doen en ik veronderstel dat we geen telefoons kunnen binnen krijgen? Ik begin me stillaan af te vragen wanneer we terug kunnen telefoneren?! Alvast bedankt voor de spoedige hulp,ElsB
Ik wou even laten weten dat ik absoluut niet tevreden ben met de klantendienst van Proximus. Niet de personen die mij telefonisch geholpen hebben want deze zijn één voor één heel vriendelijk en behulpzaam. Wel van het logge systemen van de klantendienst. Ik spreek in naam van mijn mama, 79 jaar. Ze heeft al 3 weken geen vaste telefoon meer. Ik heb verschillende keren de klantendienst opgebeld. Ik heb al uren (gisteren van 15u30 tot 18u30) aan de lijn gehangen om het probleem op te lossen. Vandaag ben ik ook bij mama gegaan want men ging mij om 11u contacteren. Ik heb niemand gehoord en heb dan maar zelf weer de klantendienst opgebeld. Nog steeds is het probleem niet opgelost. Beseffen jullie hoe moeilijk het is om jullie te bereiken? Mijn mama kan onmogelijk naar de klantendienst bellen en alle stappen doornemen vooraleer ze iemand aan de lijn heeft. Dus alles behalve klantvriendelijk! Ik zelf ben gisteren een hele namiddag bezig geweest met de klantendienst en ik heb vandaag mijn werk
Mijn 2 zonen hebben elk een PS4. Sedert vorige week kunnen ze beide niet meer online spelen. We zien ons wifi netwerk staan, maar we kunnen geen verbinding tot stand brengen. Wanneer we willen verbinden, krijgen we telkens de melding: verbinding kan niet tot stand worden gebracht binnen de tijdlimiet. Ook met ee lan kabel werkt het niet. Toevallig is dit probleem bij beide toetstellen begonnen. Gebeld naar Proximus, daar wisten ze geen raad .Wat is oorzaak, wat kan ik doen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.