normaal kun je dit zelf via je decoder instellingen…. (uitgenomen op een v7 decoder daar kun je dit niet en moet via proximusmedewerker gebeuren)
NB: pas maandag komt iemand van Proximus hier terug langs op het forum wel is de helpdesk bereikbaar tijdens weekend op 0800 22 800
Kan ook via uw decoder - op afstandsbediening op knop menu drukken - instellingen kiezen (tandwieltje/raddertje rechtsboven selecteren) - beheer van de toestellen selecteren daar kun je dan naar het toestel gaan om het te verwijderen
Je kunt kiezen natuurlijk ofwel bellen naar de helpdesk tijdens het weekend of anders wachten tot maandag als hier iemand van het proximus forumteam langskomt om al je apparaten te ontkoppelen.
In dit laatste geval best zoveel mogelijk privégegevens invullen/aanvullen in je → ForumProfiel, in de met "privé aangeduide tekstvelden, enkel proximusmedewerkers kunnen deze info bekijken. Klik tenslotte onderaan links op "sla wijzigingen op". In het vak "Ticket (Privé)" kun je bv. nog bijkomende informatie zetten. Zodat de Proximus forummedewerkers hiermee verder kunnen van zodra ze hier de draad opnemen maandag.
NB. iemand die een v7 en nog een oudere decoder heeft kan het natuurlijk ook via de oude decoder doen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.